Intel Xeon E3-1231v3_517871076
Intel Xeon E3-1231v3
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Intel Xeon E3-1231v3

I5 4690k vs Xeon

Chci se zeptat, který procesor je lepší? Byl jsem rozhodnutý pro xeon, ale pak jsem narazil na tohle.http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=48&t=213735Děkuji.

Možnosti
47 reakcí
poslední 4. 8. 2015 0:43

Někdo něco? :)

@Zaklinac0: jo, ze od minulyho tydne cena vzrostla o stovku..edit a ted 1.8. uz o 4 na 7500,- :D

Ověřený GEEK - level 2

@Zaklinac0: milionkrát probírané téma

@Makaan_89: Můžu potvrdit, že Diablo 3 je jediná hra či celkově software co na Windows 10 nejde spustit.To je od Blizzardu teda hodně velká ostuda na to, jak dlouho je ten systém dostupnej pro veřejnost...

Master GEEK

@IvanPrinc: Už tě MS vaří v kotli.. Dostanou i ostatní a pak se budeme divit.. :))

Ověřený GEEK - level 2

@IvanPrinc: na win 10 nespěchám, jako bude to dobrý systém, ale pár měsíců klidně počká...
Windows 8.1 jsou, navzdory předsudkům, velmi dobrý OS a není tak reálný důvod k hrr přechodu

@Makaan_89: Tak jsem se vzbudil a Diablo 3 magicky funguje :D///
Tak nic, jednou se mi to spustilo, spadlo to při nastavování a už to opět nejde :D

@IvanPrinc: Dragon Age jsi zkoušel? Jsem si říkal, že ho konečně zkusím, ale v úvodu mi to pár minutách vždy padne:
Error directX function getdeviceremovedreason failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG...
Co jsem koukal, tak je to nějaká typická chyba u FrostBite enginu, která nemusí souviset přímo s W10.Jinak mi zatím ve W10 šlape všechno a risk hrát si na důlního kanárka zatím vychází :)

@svab: Který Dragon age? Jestli Inquisition tak to má denuvo což je věc co by nikdo se zdravým rozumem neměl pouštět na PC .

@czechcomputers 32324: můžu slyšet vysvětlení?

@VashCZ: Je to jedna z těch agresivnějších ochran proti kopírování co má podobné tendence jako kdysi Starforce. Je to od stejné firmy.Až přestane majitele copyrightu bavit podpora hry, tak si ji na nových procesorech nezahraješ, protože se zamyká na procesor, a fan patch který to zprovozní na nových OS/Linuxu nebude protože by potřebovali crack co plně odstraňuje denuvo.Je teda fajn že hackly DA:I aby šla offline bez aktivace.

@svab: Pokud ti to píše tohle, tak je to v 90% případů pád kvůli přetaktování :)

@IvanPrinc: Pokuď to dělá i u jiných tak je to kůli přetaktování, pokuď to dělá pouze u jedné hry tak tam mají bug v GFX engine.

@czechcomputers 32324: Právě že Witcher 3 a Tomb Raider jedou OK a to tam grafika prakticky neustále jede na 99% narozdíl od Inquisition, kde maximální zatížení bylo 80%.

@IvanPrinc: To jsem taky myslel, ale k restartu driveru nedocházelo. Každopádně jsem dal default takty a stejně k pádu došlo. Teď jsem ho znovu zkusil na 20 minut a bylo to OK, tak uvidím až dorazí vodní blok.

@svab: Diablo 3 OK, pokud na pozadí nemám MSI Afterburner ani EVGA Precision. Takže tu máme pachatele :)

@IvanPrinc: Sakra, zrovna tyhle dva prográmky :D Ještě mě napadá, používáš taky Rivatuner Statistics Server? Jestli náhodou není problém v něm, protože ho používají oba.

@svab: Novej Precision Rivatuner nemá, takže tím to není. Ale Afterburner mi aspoň sám o sobě nepadal a neshazoval Explorer ve Windows :) Precision je na tom s papírovou podporou Windows 10 hůř.

@IvanPrinc: ze by to melo souvislost? nejnovejsi precisionx mi shazuje media player classic pri jakymkoliv filmu..
(stara verze, ve ktere byl rivatuner server jeste oddelenej vedlejsimi efekty netrpela)

@svab: Vyzkoušel jsem to a hra automaticky spadne (dokonce mi i zmrzlo PC), pokud jsem grafiku přetaktoval přes MSI Afterburner. Takže jedna z těch dvou aplikací má s Windows 10 problém.

@IvanPrinc: Takže to vypadá na první nekompatibilitu mezi touhle trojicí. Mám totiž též puštěný MSI Afterburner, když ne kvůli OC, tak kvůli manuálnímu nastavení fanu.

@svab: To vypadá, že pořádně nefunguje žádnej program k přetaktování. Když jsem to zkoušel aníž bych jeden z nich měl nainstalovanej, tak jsem na problém nenarazil.

@IvanPrinc: Já používám NVidiaInspector. Funguje?

@czechcomputers 32324: Ten jsem ještě nezkoušel. Doufám, že jo, ale pochybuju, že je aktualizovanej.Ještě, že mám 1080p a na přetaktování nejsu závislej :D To bude zas trvat měsíce než to výrobci karet opraví.

@IvanPrinc: Pokud to bude z her, co hraji, pouze Dragon Age Inquisition, který jede ve 4K v pohodě, tak je mi to taky víceméně jedno. No a v nejhorším do druhého BIOSu na kartě šoupnu modifikovaný stock BIOS s posunutými frekvencemi a je po problému :)

@czechcomputers 32324: Tak Inspector funguje v pohodě. Tzn. problém je v samotných programech a ne v přetaktování grafik :) http://postimg.org/image/nhz9680o9/ Akorát to ten vzduchovej chladič tak trochu nestíhá :) 980 Ti je po OC šílený topení.

@IvanPrinc: A jak jste na tom se spotřebou při OC?

@kxyht: Jsem stále línej jít do obchodu a koupit si zásuvkáč :D

@IvanPrinc: Tak to jsme dva:-), já spotřebu GK sleduji v GPU-Z, zajímalo mě to čistě ze zvědavosti, kolik si v reálu takhle výkonná GK se vzduchovým chlazením vezme ve hrách, abych to mohl porovnat se svojí ultra mega super mainstreamovou R9 285:D

@kxyht: kluci, ale kupte si displej na snure nebo bezdrat, protoze porad lozit po kolenou a svitit na to batekou kvuli nizko polozene zasuvce to neni to prave orechove :)

@kxyht: OK, nedalo mi to a grafiku jsem si vzal opět pod šroubovák. Novou pastu jsem tam totiž měl Asi jsem se moc koukal na:
https://youtu.be/ZmLXM_FRZ7s?t=4m32s Výsledek je, že mi teplota spadla až o 6°C a grafika se ztišila snad na půlku hlučnosti. Tentokrát jsem ale nebyl línej a nepoužil žádný metody do kříže, kapku apod. a tím nechat pastu rozplácnout chladičem. Pastu jsem si pracně rozetřel na co nejtenčí vrstvu svou A3Sport kreditkou :) Efekt se dostavil téměř okamžitě.

@IvanPrinc: No, tak to co jste provedl vy teď s tím přepastováním, jsem já absolvoval tento čtvrtek večer, když už mi došla trpělivost s teplotami a hlučností na mé VTX3D R9 285 - občas rád zkouším "exotické" výrobce HW:-) Po přepastování (používám hráškovou metodu, tzn. kapka doprostřed) jsem málem spadl z křesla, protože teploty v zátěži spadly asi o 18- 20°C! a to vše při o 1000-1200RPM nižších otáčkách! a najednou jsem zjistil, že to vůbec není tak špatná karta.Včera jsem ještě zkoušel AIDA 64 stress test, v defaultu (945MHz) po hodině 64°C, po "brutálním" OC na 1130MHz (víc jsem zatím nezkoušel, nebyl čas...) teploty 67°C, pak GRID 2 s VSR na 2560x1440 a teploty do 65°C a FPS v pohodě 50-55, s OC k 60FPS, přičemž před tím přepastováním jsem byl s FPS na 35-40, teploty si už nepamatuji, ale určitě někde k 75- 80°C!Otáčky fanů a hlučnost snad ani nestojí za koment, je to prostě úplně někde jinde, při hraní jsem je zkusil stáhnout na 35%, což je asi 1960RPM a teploty byly do 70°C, čehož jsem předtím nedosáhl, ani když fany jely na 3800RPM! s hlučností vzlétajícího Boeingu:-)Tímto jsem se tady nechtěl "chlubit", ostatně není čím, jen jsem chtěl ukázat, jak se dnes "kvalitně" dělají GK, to fakt děs-běs.
A vidím, že je jedno, jestli je to GK za 5,7k nebo 20k, což je opravdu dost smutné:-(

@IvanPrinc: mels to roztekly, jak kdyz buldog zere majonezu?edit: cas 4:00 ctverecek pasty obtisklej na gatich :D

@azbestie: Jasně, ať to studí jak rozkrok eskymačky!PS:
Jo s tou pastou na boxáku to bylo hustý :D

@kxyht: 144 W na normál. 120 W a jede to rychlejc když tam dám vlastní nastavení. GTX 660.
Teď nevim kde jsem nechal ten soubor kde jsem to měřil tak spotřebu v klidu tě neřeknu. OC by znamenalo odblokovat BIOS, vypnout turbo, a zapnout větrák na vyšší rychlost a já jsem zvyklej hrát při tichém PC kde se dá i spát při hraní. Teda pokuď by nesvítil monitor, a nebyla slyšet myš a klávesnice.

@czechcomputers 32324: Díky za info, alespoň mám nějaké srovnání, i když netuším, jaký čip používá GTX660, v Nvidiích se moc nevyznám:-)

@svab: A EVGA Precision se ani pořádně nespustí. Shazuje to Explorer a samotnej program i zamrzá. Přitom je vypsaná podpora Windows 10 ;)

@Makaan_89: W7 ultimate podporuje všechny vizuální novely které čtu, tak není důvod skákat do rozjetého rychlíku jenom proto aby jste zjistili že potřebuje 3 hodiny kůli opravě.Linux je slušný OS, lepší než W8.1. (možná nainstalovat W7 a W10 do VM pod Linux kůli hrám)

Master GEEK

Zaklínači, ty kdyby jsi raději kontaktoval toho komu věříš a nedělal tady u každého výrobku vlákno.. Ten procesor záleží dle využití.
Online hry jednoznačně frekvence.. Klasické hry + práce Xeon...

@GreenT: Nemyslíte si, ze kdyby nekdo takový byl, tak ze budu trávit cas na czc? Zeptal bych se raději toho dotyčného.. Raději se zeptám, nez abych to koupil spatne, tak nevim, proc hned tento příspěvek..A dalsi vec je, ze v tom vlákne, co jsem postoval se to řeší se "stratosem". A je mu tam vyvráceno vlastně vse, co rekl.. A dokonce i je tam psáno, ze bude lepsi i na praci. Proto jsem začal váhat.

Master GEEK

@Zaklinac0: Pokud budeš mít dotazy, můžeš mě kontaktovat na tom.green@tiscali.cz

@Zaklinac0: jsem celej den na skypu: jan.Belka2 muzes i volat..

jasne XEON 1231V3.. dokaze nakrmit i grafiku typu R9 390 nebo GTX980 mam to otestovanoXEON 1231V3 + MSI R9 390 8GB
http://stratos1.rajce.idnes.cz/XEON_1231V3_MSI_R9_390_8GB_Corsair_03_odhlucneni/XEON 1231V3 + ASUS STRIX GTX970
http://stratos1.rajce.idnes.cz/XEON_1231V3_ASUS_GTX970_STRIX_odhlucneni/

Master GEEK

@stratos.: Zase to napíšeš jen jako Janek že..? Sám víš, že zatím na 90% her je lepší i5 větší takt.. Nemůžeš to napsat třeba jako příspěvek 8.. že?

@stratos.: Zdá se, že nakrmí i GTX980Ti.

Tak je to jednoduchy v podstate ve vsech soucasnejch hrach ti staci vcelku v pohode i i5 4590,pokud jde o hrubej vykon pretaktovana i5 bude skoro vsude ve hrach lepsi nez Xeon...Xeon se vyplati spis s ohledem na budoucnost,je proste vic "futureproof" diky osmy threadum,v soucasny dobe bych se taky uz spis priklanel ke koupi Xeonu.

Už vylézají Skylake. A desky k nim. Hezký fotky.

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 153117
Intel Xeon E3-1231v3_517871076
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Třetí řada procesorů pro servery, procesor Intel Xeon E3-1231V3 z rodiny Haswell, zvládne nepřetržitou a maximální zátěž, permanentní chod, čtveřice fyzických jader, podpora HyperThreading (8 vláken), socket LGA1150, frekvence 3.40 GHz, frekvence v Turbo režimu 3.80 GHz, 8MB cache, 22nm výrobní proces, integrovaný DDR3 paměťový řadič, TDP 80 W.
Týden slev Logitech Týden slev Logitech