EMO
1 | Je to těchnika . . .
emos1a2 | 23.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 44 uživatelů z 46

Nejsem zas tak stár - ročník 1946, ale tuto elektronickou knihu jsem si koupil jako dárek sám sobě k narozeninám. Dlouze jsem nad ní uvažoval, asi 1 rok, ale i přes cenu, která na jaře byla i s obalem něco přes 7000Kč, což je pro důchoce hodnně, udělala mi již hodně radostí.Provází mně všude, a tak se nikde,kde musím čekat nenudím.Stažení knih z PC je snadné, knih různého žánru je dostatek.Čtení je pohodlné, neunavuje oči, takže známka je 1.

br4t12el7oik69qb2rrftkjm4b

Užitečné?

 
Avatar 2 | Re: Je to těchnika . . .
komichal | 30.12.2009 | 2 reakce | kladně hodnotil 1 uživatel z 4 Reakce na 1

Ty peníze, to je hodně i pro nedůchodce. Kdybych si měl za 7000 nakoupit papírové knihy, tak jich bude tolik, že to nepřelouskám ani za dva roky - a předpokládám, že tato "nová technologie" stejně o moc déle nepřežije.

es85nd45mahbpahe9h9savr3pd

Užitečné?

 
Avatar 3 | Re: Je to těchnika . . .
JiVy | 30.12.2009 | bez reakce | kladně hodnotili 2 uživatelé z 3 Reakce na 2

Nové knihy dneska stojí okolo 300 Kč. I kdybych jich za 7000 nakoupil 25, tak to přečtu za pár měsíců. Takže záleží hodně na tom, jak moc čteš.

69sm9640deglj84qmnhjbl47q7

Užitečné?

 
PET
4 | Re: Je to těchnika . . .
petr.motycka@oez.com | 14.04.2010 | 1 reakce | kladně hodnotili 2 uživatelé z 2 Reakce na 2

Kdybych si nakoupil knížky za 7000 korun tak bych je měl přečtené za 2 měsíce. Takže i ta relativně vysoká cena je omluvitelná, ale pořád přemýšlím, která čtečka bude nejlepší.

e4q1tq5oq4iof9r7ec4adt1257

Užitečné?

 
STA
5 | Re: Je to těchnika . . .
stanos01 | 23.04.2010 | 1 reakce | kladně hodnotili 2 uživatelé z 2 Reakce na 4

Jsem na tom podobně. Pro eBook jsem se už vícenémě rozhodl, teď vybírám co pořídím. Mám v knihovně celkem slušné množství knih a při cestě kamkoliv řeším co si vzít s sebou. Mít možnost koupit si je elektronicky, neváhám ani chvilku. Papír je sice papír, ale vozit si s sebou celou knihovnu je lákavé.

88onntfaeqiepbq5g6f6qlfou6

Užitečné?

 
Avatar 6 | Re: Je to těchnika . . .
JiVy | 24.04.2010 | 1 reakce | kladně hodnotil 1 uživatel z 2 Reakce na 5

Knih mám doma několik metráků, dneska nákup nových omezuji, nakupuji už jen cca jednou měsíčně a jenom to, o čem vím, že to nejspíš elektronicky neseženu.
Ono 18 knihoven narvaných knihami v jedné místnosti je docela problém třeba při malování.

bbi4ki0jv6k0oabr35d1ig7rd9

Užitečné?

 
KM2
7 | Re: Je to těchnika . . .
km235 | 25.04.2010 | bez reakce | kladně hodnotil 1 uživatel z 2 Reakce na 6

Ano, větší množství knih žere životní prostor hrozně, pokud člověk nevlastní zámek. A co teprve problémy při stěhování, malování, přestavbách nábytku... Čtečka je ideální řešení i za ty peníze.

apiikd655iigbakr4ldbhktn1g

Užitečné?

 
Josef Uher (juware)
JO
1 | A pak že to nejde dělat levněji!
juware | 23.09.2009 | 3 reakce | kladně hodnotilo 33 uživatelů z 37

Když jsem psal o Bookeen, že je předraženej, tak by mě nejraději většina z přispěvovatelů fóra upálila za kacířství (Samozřejmě s nadsázkou). Nicméně zde je vidět, že jsem měl pravdu a dá se to vyrobit za mnohem příznivější cenu. Teď jistě začnou různí rejpalové rozlišovat rozdíly v technických parametrech, ale ty bych spíše řekl hrají pro Jinke. No a pokud se pletu a někdo mi to chce vyvrátit, pak mi prosím směle oznamte co je na konkurenci navíc v hodnotě bez mála 2 000,- Kč?
PS: Myslím si, že by to stále šlo udělat jeětě levněji a to o hodně.

0ohdqa03riiar83ukbp6g4tidb

Užitečné?

 
MNA
2 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
mnauprsk | 23.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 29 uživatelů z 34 Reakce na 1

Tenhle má menší display, 5 palců oproti šesti, což myslím bude dost poznat.

0vef1pc7u4g648r8m6lu255lg7

Užitečné?

 
Avatar 3 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 23.09.2009 | 2 reakce | kladně hodnotilo 26 uživatelů z 30 Reakce na 2

Právě jsem to chtěl napsat taky, Bookeen má úhlopříčku 6" a to znamená o 44 % větší display, pro čtení je to dost. Zvlášť PDF soubory se na malé ploše špatně čtou.

92r7tp5rccg9o86eh7g4dlnkk6

Užitečné?

 
Luděk Pužman (destiny)
LU
4 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
destiny | 28.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 18 uživatelů z 20 Reakce na 3

nechci vypadat jako kverulant, ale plochy jsou 77,52 cm^2 u 5" a 108 cm^2 u 6 palcoveho displaye. takze bud 29 % nebo 39 %, podle toho jak to clovek vezme. ale 44 % ne =o)

4m905jfon8g9090fcqp23i1m59

Užitečné?

 
Avatar 5 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 29.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 17 uživatelů z 19 Reakce na 4

Je to detail, nejspíš displaye nemají stejný poměr stran, takže můj odhad není přesný, ale vycházel jsem z jednoduchého 6^2/5^2=36/25=1,44.

9obvdun404ionbuef5gunii33b

Užitečné?

 
Luděk Pužman (destiny)
LU
6 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
destiny | 02.10.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 8 uživatelů z 9 Reakce na 5

ten vypocet je pochopitelne dost slozitejsi. proto je ten vysledek o kousek mimo. ale nechtel jsem stourat =o)

cjpgjg1o02jg79igakt9hg37ee

Užitečné?

 
Avatar 7 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 02.10.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 10 uživatelů z 11 Reakce na 6

Pokud by měly oba displaye stejný poměr stran, tak je výsledek naprosto přesný! To je geometrie pro ZŠ.

9nf1otnn94hr7bc8sejh8ri3ka

Užitečné?

 
Luděk Pužman (destiny)
LU
8 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
destiny | 28.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 10 uživatelů z 12 Reakce na 3

ale hlavne jsem chtel napsat, ze i tak je to pravda, ze 6" display je na cteni podstatne prijemnejsi.

9v2hv4h9t2g19a2eqtec39aijc

Užitečné?

 
Avatar 9 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 23.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 20 uživatelů z 23 Reakce na 1

To je otázka prodejů, jakmile se začnou prodávat, tak se zvednou velikosti výrobních sérií a ceny půjdou dolů. Jinke přišel s levnějším modelem teď doposud nabízel modely za skoro stejnou cenu jako Bookeen.
Vypadá to, že se e-readery začínají rozmáhat a tak snad ceny půjdou dolů i u konkurence (Bookeen, Sony, Kindle...)

333flscsfegc5aurqbmiqpl1l7

Užitečné?

 
Petr Volf (volfpe)
PE
10 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
volfpe | 23.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 13 uživatelů z 17 Reakce na 9

Ale není to stejnak nějak drahý? Mně se to teda zdá.

e110a5k3hgiei8nd01qaue9ll7

Užitečné?

 
Avatar 11 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 12 uživatelů z 14 Reakce na 10

To záleží na využití, tedy na tom kolik čteš a co. Já přečtu v průměru 2 knihy týdně a anglické originály se špatně schánějí, i když Amazon dokáže leccos. I kdyby jedna kniha stála jenom 200 Kč, což dneska stojí víc, a přečetl bych jednu týdně, tak je to 10 000 Kč ročně. V praxi spíš 20 000 Kč...
Samozřejmě pokud někdo čte míň, tak to tak nevyužije.

d3507gr4tihrba1ab9db0cp9eb

Užitečné?

 
NEF
12 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
Nef22 | 08.10.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 5 uživatelů z 6 Reakce na 1

Cena Hanlinu V6 je v konkretne v USA o 100 dolarů dražší tudíž v porovnání s Bookenem vyjdou zhruba na stejno.

167gc77e8ih1aap20onu3uage6

Užitečné?

 
ATA
13 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
ataner1 | 12.03.2010 | 1 reakce | dosud nehodnoceno Reakce na 12

ale i tak už šly ceny hezky dolů..a taky ještě půjdou

ab93iitr3ihq9bj5rgeqjpivma

Užitečné?

 
Avatar 14 | Re: A pak že to nejde dělat levněji!
JiVy | 12.03.2010 | bez reakce | dosud nehodnoceno Reakce na 13

To je pravda, vypadá to, že se konečně ledy pohnuly. Svoje e-booky ohlašuje snad každý měsíc někdo další, posledně Asus. Nakonec i u nás se už dá sehnat Sony i Kindle.
Teď se vyrohí různé proprietární formáty e-booků, ale snad se to časem sjednotí.

43r9vu6m8uihobpilq8is13qf8

Užitečné?

 
JAC
1 | Myslim....
Jack_Slayer | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 15 uživatelů z 19

Myslim ze to je jen dobre ze cena sla dolu. Aspon to ted muze oslovit vetsi cast trhu, ale take si myslim ze to porad hodne a jeste to tou cenou nema takovy velky potencial na rozsireni do vetsi casti lidi.... Je to sice skvele ale taky bych rekl ze ta uhlopricka hraje velkou roli a JiVy ma pravdu v tom ze pdf soubory ktere je hojno na tom pujdou blbe videt a furt si to budete muset priblizovat..... tod muj nestrany nazor,.....

0m8n0idt3mgnr83901v1jhj937

Užitečné?

 
KOZ
1 | a seznam tech knih, co jsou included ?
kozeluh | 23.09.2009 | 2 reakce | kladně hodnotilo 22 uživatelů z 28

a seznam tech knih, co jsou included nekde najdeme ?

4trhrjp6vijns8npuk5uakck29

Užitečné?

 
KAR
2 | Re: a seznam tech knih, co jsou included ?
Karel Zahradka | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 20 uživatelů z 24 Reakce na 1

***** prodává ten samý výrobek a uvádí částečný seznam knih,samá klasika s prošlými autorskými právy,jinak to samozřejmě ani nejde.Ovšem kdoví jestli se jedná o shodnou verzi.

do2j3v1ikuhoaa0aej52gj7eq2

Užitečné?

 
Avatar 3 | Re: a seznam tech knih, co jsou included ?
JiVy | 23.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 20 uživatelů z 24 Reakce na 1

Klasické kousky z projektu Gutenberg, klasika s prošlými autorskými právy, jinak volně ke stažení po různu na internetu ;-)

8skffq0f2aguob0i2vebfdqqdg

Užitečné?

 
KOZ
4 | Re: a seznam tech knih, co jsou included ?
kozeluh | 29.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 8 uživatelů z 10 Reakce na 3

super - diky z ainfo

1s2h32rf8uj60989qels9tod74

Užitečné?

 
KAR
1 | Kde je dostatek těch knih?
Karel Zahradka | 23.09.2009 | 3 reakce | kladně hodnotilo 28 uživatelů z 32

Docela rád bych si ji koupil,jen nevím kde je dostetek těch knih.Nabízí nějaké nakladatelství knihy v češtině?

ahc0scl48oiq2aic2emjfq9veg

Užitečné?

 
EMO
2 | Re: Kde je dostatek těch knih?
emos1a2 | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 17 uživatelů z 28 Reakce na 1

www.Palmknihy.cz Hezké čteníé a zdarma.emos1a2

5al2469hveg7k93j26f8vhqpm3

Užitečné?

 
EMO
3 | Re: Kde je dostatek těch knih?
emos1a2 | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 8 uživatelů z 27 Reakce na 1

www.Palmknihy.cz Hezké čtení.emos1a2 a zdarma

f9l0nan0k6i9hav00k9v6jngig

Užitečné?

 
GIJ
4 | Re: Kde je dostatek těch knih?
Gijok | 16.10.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 8 uživatelů z 9 Reakce na 1

http://ebooks.webovastranka.cz/

9m86luna2kgevap4h6rs460lce

Užitečné?

 
PRI
1 | Budoucnost
priesz | 23.09.2009 | 3 reakce | kladně hodnotilo 71 uživatelů z 77

Tohle bych ocenil před lety ve škole. Místo pětikilový školní aktovky jen tahle jedna. Místo salátů z knížek který jsme dostávali by jsi děti sosly od učitelky knížky na školní rok. I za tuhle cenu bych to tenkrát na střední ocenil.

dansnm20qojl69q5as8fsr3c02

Užitečné?

 
Josef Uher (juware)
JO
2 | Re: Budoucnost
juware | 23.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 52 uživatelů z 58 Reakce na 1

Musím souhlasit. Ve školství by se našlo jistě obrovský potenciál pro jejich využití. Místo učebnic a nesmyslných spousty kil v aktovce co malé děti nosí, by tohle bylo opravdu přínosem. Navíc v dnešní době i malé dítě umí na počítači, pak tohle by pro ně byla brnkačka.
Jen kdyby se vydávaly učebnice v elektronické formě. To byl skvělý nápad.
(Možná že se dělají, ale Já o tom tedy fakt nevím.)

efemcnqfpmjnibgukvs770ukvg

Užitečné?

 
Avatar 3 | Re: Budoucnost
JiVy | 24.09.2009 | 2 reakce | kladně hodnotilo 47 uživatelů z 56 Reakce na 1

K tomu vidím dvě ALE
- za prvé, učitelé a školství obecně jsou hrozně neschopní pokud jde dodání něčeho v elektronické podobě, pořád si například dokola kopírují testy na kopírce místo toho, aby je tiskli z PC, ale tohle by je na druhou stranu mohlo naučit
- za druhé cena je vysoká a rodiče by na to neměli, navíc děti s věcmi zacházejí dost hrozně, to vidím na tom, že mobil jim vydrží tak půl roku, já mám Bookeen a věřím, že mi nějakou dobu vydrží, ale pro školy by museli dělat nějakou zpevněnou variantu, něco jako heavy duty army design ;-)

1f8m8ddjosh6maigd2uqrd6ksg

Užitečné?

 
Josef Uher (juware)
JO
4 | Re: Budoucnost
juware | 24.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 32 uživatelů z 37 Reakce na 3

To je sice pravda, ale aspoň by si děti začaly věcí vážit, asi by nebylo na škodu přeci jen udělat pro ně trochu odolnější a třeba i designově zajímavější verze, ale co se týká ceny, pak v případě škol, kde musejí rodiče na každý školní rok kupovat nové knihy, tady by jim stačilo jen stáhnout pár souborů.
PS: Mohla by to škola dávat do pronájmu za menší paušální poplatek. (Vím, že ve školství je dost často problém se na něčem dohodnout a tím spíš, když se jedná o peníze.)

49odnch5rahlpbs4cav43p10r6

Užitečné?

 
Avatar 5 | Re: Budoucnost
JiVy | 24.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 30 uživatelů z 39 Reakce na 4

A kdo ty učebnice bude psát, když budou "zadarmo"? To by musel být grant od ministerstva a prakticky by se zrušila pestrost učebnic. Nějaké placení, nebo omezená platnost souborů? Stejně by to stálo peníze, ale kdyby se to udělalo dobře, tak ne tolik jako teď.

fi894g2hoajd59b539s1miq2lf

Užitečné?

 
Avatar 6 | Re: Budoucnost
zbysekszeliga | 24.09.2009 | 2 reakce | kladně hodnotilo 24 uživatelů z 29 Reakce na 5

nemusí to býti zadarmo, stačí aby nakladatelství udělalo eshop na ten ebook a hned by bylo o něčem jiném, stejnak se všehny knihy v dnešní době píší na PC tak nevydim důvod to neudělat...je to jako udělat remake z PS3 na PC :D

dbmlggfru8jsq8tdofud4red5e

Užitečné?

 
Avatar 7 | Re: Budoucnost
JiVy | 25.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 25 uživatelů z 32 Reakce na 6

Problém je v tom, že jak se jednou kniha objeví v elektronické podobě, tak se začne obecně kopírovat a tržby za prodeje nepokryjí ani náklady na DTP a údržbu webu, natož pak ne sepsání učebnice.
Jinak souhlasím s tím, že tímto směrem je budoucnost, jenom je potřeba dořešit otázku autorských práv. V důsledku by e-knihy měly být levnější, protože odpadají náklady na tisk a fyzickou distribuci knih. To, že tomu tak není je dáno právě tím, že se prakticky nedá zabránit neoprávněnému kopírování knih. Řešením by mohla být evidence používaných e-učebnic školou a následné proplácení vydavatelství přes MŠ.
Takže zbývá vyrobit ty odolné e-readery a přesvědčit rodiče a školství, aby investovali tímto směrem. Zatím to zní jako sci-fi, ale nevylučuji, že někde ve světě se to už takhle používá. Ve chvíli, kdy se to rozjede, tak ceny půjdou dolů obecně i u e-readerů "pro dospělé".

21q2mhdjg0gbf9rr2q050phrs3

Užitečné?

 
Ing. Mojmír Volf (MOJMIRVOLF)
ING
8 | Re: Budoucnost
MOJMIRVOLF | 07.12.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 8 uživatelů z 9 Reakce na 7

Tento problém se běžně řeší pomocí grantů. Pro kvalitní autory učebních pomůcek a podpor, školy i studenty samotné by byly elektronické knihy požehnání, protože by se:
1. ušetřily náklady na celý tiskařský cirkus (Děti a mládež nejsou obecně žádní estéti dožadující se luxusního papíru a bibliofilského zlomu textu)
2. zlevnila by se logistika (transport a skladování knih, prodej použitých atd.)
3. zrychlil by se proces aktualizací a schvalování změn (elektronické texty přeci jen upravíte a zrecenzujete rychleji ...)
4. Vzhledem k zanedbatelné výši variabilních nákladů na jeden vydaný kus by se prostředky ušetřené za fyzické exempláře knih daly přesunout do procesu jejich tvorby a aktualizace.

a22di1oel0hai9g69m5ahmcdra

Užitečné?

 
Avatar 9 | Re: Budoucnost
JiVy | 07.12.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 9 uživatelů z 12 Reakce na 8

Souhlasím až na bod 1. Kvalitní grafické zpracování učebnic je NEZBYTNÉ pokud nechceme výuku nahradit bezduchým memorováním. Nakonec v dnešní bohaté konkurenci optických podnětů se jinak učebnice ani nemohou prosadit. Kvalitní ilustrace a poutavé členění textu umožní udržet pozornost.

46318v71lgii58t73j7i1jj7af

Užitečné?

 
MYS
10 | Re: Budoucnost
myskamyska | 24.01.2010 | bez reakce | dosud nehodnoceno Reakce na 6

Komentář byl zakázán pro porušení pravidel.

KRA
11 | Re: Budoucnost
kraman | 25.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 15 uživatelů z 17 Reakce na 3

Souhlasím, že cena je vysoká, ale při hromadných nákupech by šla určitě dolu a za rovné záda našich dětí by to určitě stálo. nemluvě o ekologii - ušetřeným papíru a cena za tištěné knihy v dnešní době také není zrovna malá.

3ff9cmuffmgcn9b1husdpoqcm7

Užitečné?

 
LIV
12 | Re: Budoucnost
Live.strong | 03.10.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 9 uživatelů z 10 Reakce na 1

tak např. elektronické předplatné computeru v pdf ... je za zlomek "papírové" verze, ale chybí mi ta možnost přenosu ... nebo proč nezavést denní tisk v pdf? Prostě si předplatit, ráno stáhnout a hurá ... nemusím složitě překládat noviny v metru, šetřím přírodu, finance ...

b8iapq8f24htibgr49c322pnje

Užitečné?

 
Avatar 13 | Re: Budoucnost
JiVy | 04.10.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 6 uživatelů z 9 Reakce na 12

Tak tohle je určitě věc na které vydavatelství pracují a také jeden z důvodů zavedení barevného e-inkoustu na trh v letošním roce.
Pro vydavatelství novin by to znamenalo velkou změnu distribučního systému, hlavně musí dořešit e-placení, přece jenom si banky účtují poplatky za transakce a hlavně vymyslet způsob, jak zabránit kopírování. Noviny žijí nejen z prodejů, ale také z reklamy a platby za reklamu se odvíjejí od počtu prodaných kusů, proto je hned dvakrát v jejich zájmu prodávat co nejvíc a mít to i zdokumentované. Nakonec jsou schopny se vzdát peněz za prodej novin, pokud jim zůstanou peníze z reklamy. Viz internetové verze novin, kdy redakce dává zadarmo informace k dispozici, ale na základě počtu přístupů na stránky může účtovat peníze za reklamu na těchto stránkách.
Volná distribuce novin do e-readerů by to eliminovala a postupem času by nezkrachovaly jenom novinové tiskárny a stánky s prodejem novin, ale i vlastní redakce novin.

epbtvkiftogh5amj4u2pd8664e

Užitečné?

 
Avatar 1 | RE: Budoucnost
Kabuto_ | 25.09.2009 | 3 reakce | kladně hodnotilo 36 uživatelů z 46

Nechci se dotknout budoucnosti :-), ale todle jen tak zavedený nebude. Zkoušeli jste se např. někdo učit na zkoušku jen z PC? V porovnání s vytištěnejma skriptama a jinýma poznámkama to nemá šanci se prosadit. Nehledě na obtížnosti se zaváděnim do školství, kde jsou rádi že po x letech maj konečně alespoň počítače.

2l330co7q4g9j9hc7fi4skv213

Užitečné?

 
Avatar 2 | Re: RE: Budoucnost
JiVy | 25.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 39 uživatelů z 48 Reakce na 1

No právě, že je to oproti PC naprosto jiný luxus, dobře se to čte, je to lehké do ruky, baterky vydrží a světlo na display nevadí...
Hlavní problém vidím v nemožnosti rychle přinutit rodiče a školy ke změně, ty náklady na přechod nejsou malé a je otázka, kdo by je nesl. Navíc současný systém je zaběhlý a žije z něho spousta lidí a institucí a většina z nich by se změně bránila.

8glmcc21o2gpabr9r1fbd00ri4

Užitečné?

 
KAR
3 | Re: RE: Budoucnost
Karel Zahradka | 25.09.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 25 uživatelů z 31 Reakce na 1

Já to vidím růžověji.Moje vize je že tu bude brzo barevné a půjde do toho čmárat rukou i mazat poznámky.Už se na to moc těším,do černobílého nejdu,protože věřím že než se rok s rokem sejde,bude to tu.

d2icvocbamio4b4jvct2hnivq1

Užitečné?

 
Avatar 4 | Re: RE: Budoucnost
JiVy | 25.09.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 33 uživatelů z 40 Reakce na 3

Barevné už to je, první modely se prodávají v Japonsku, království komiksů. Já osobně barvu ke čtení nepotřebuji. To o čem píšeš tu už je, jmenuje se to tablet PC a jsou to notebooky u kterých můžeš display otočit o 180°. Bohužel jsou pro čtení z ruky těžké a nevydrží dlouho bez nabíjení. Dlouhá výdrž čtečky je dána PASIVNÍM displayem a proto je rozpoznávání písma trochu proti logice věci. Určitě se obě cesty někde potkají, ale není to tak jednoduché.
Mně zatím čtečky vyhovují tak jak jsou, pár odstínů šedé, ideální na čtení. Pracuji na PC nebo NTB, nedokážu si představit, že bych si z NTB pravidelně četl třeba při cestě metrem.

eul4hd5tuqhk99nk00bgrlqkv4

Užitečné?

 
MAR
5 | Re: RE: Budoucnost
markzi | 12.12.2009 | bez reakce | kladně hodnotilo 12 uživatelů z 15 Reakce na 1

Absolutně s Tebou souhlasím. Učit se jen z pc to je hrozný, není nad klasický papír. To samé u knih, ale na druhou stranu...je to velmi praktické např. na cesty.

5bqn2tb03ahp1bdb1jav93d875

Užitečné?

 
DOO
1 | pět palců nebrat !! ta úspora za to prostě nestojí
Dooku | 25.09.2009 | 4 reakce | kladně hodnotilo 120 uživatelů z 131

Hmm, já to nechápu, proč výrobci dávají na trh tyhle nové řady s tím "trpasličím" displayem 5" (7,6cm x 10,2cm. Hanlin V5 a Cybook Opus a dokonce i Sony PRS-300 jako přes kopírák všichni 5"!!

Tím ten e-reader z mého pohledu už poněkud degradují o level níže. Ono ztratit na viditelné šířce 1,5 cm a prakticky 2cm na výšku už je setsakra poznat.
Pro ebook považuji rozměr viditelného displaye 12x9 cm, což je těch 6" uhl., za skutečné minimum.

Docela pak chápu, že u nového Hanlinu V5 a Cybooku Opus výrobci zamontovali rychlý procesor Samsung 400MHZ :-) - na 5" budete totiž otáčet stránky velmi často :D.

Klasický CybookGen3 6" měl donedávna zabudovaný procesor pouze 200MHz, nyní však je i u nás k dostání verze s rychlým procesorem 400MHz ( při otáčení stránek je to poznat ).

Pokud tedy dnes kupovat na českém trhu, tak bych vybíral zřejmě minimálně ten CybookGen3 se 400 MHz ( bacha na prodejce, kteří mají na skladě Bookeny ještě s tím pomalým 200MHz - v prodeji jsou oba typy).Případně rozhodně raději ten původní Hanlin V3 s 6".

Jinak je u nás dobrou koupí 6" Sony PRS-505 již s českou lokalizací pod 8 tis.Kč a pro fajšmekry bude ve velmi brzké době k dostání také 6" Sony PRS-600 s dotykovým displayem v hliníkovém luxusním provedení - ovšem cena bude - tady je její specifikace:
http://blog.palmknihy.cz/2009/08/recenze-ctecky-sony-reader-touch.html

O e-readerech 8" a výše se nemá cenu tu zmiňovat, jejich cena je prostě nechutná a při jejich velikosti je stejně reálná výdrž baterie skutečně relativně krátká - např. u nás prodávaný iREx DR1000S 10,2" stojí nechutných 21 tis.Kc.

bqn9o79khqiet9ma9uv7pt3lk6

Užitečné?

 
KAR
2 | Re: pět palců nebrat !! ta úspora za to prostě nestojí
Karlito675 | 02.10.2009 | 1 reakce | kladně hodnotilo 61 uživatelů z 67 Reakce na 1

Díky za kvalitní shrnutí...jen mi není úplně jasné, jak si mám ohlídat, abych nekoupil CybookGen3 se starým pomalým procesorem, když prodejci tuhle informaci neuvádí (alespoň jsem na ni tedy ještě nikde nenarazil, ani na CZC)...

2lanedkq6kj5na8s3a6r09knh9

Užitečné?

 
  • Upozorňujeme všechny účastníky diskuzí, že komentáře obsahující vulgární výrazy, reklamu na konkurenci, či inzerci na prodej vlastních komponent budou smazány.
  • Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byly komentáře přínosné ostatním.
  • Spamování v diskuzi bude bodově penalizováno a komentáře budou smazány.
Jinke Hanlin V5 + 250 knih zdarma
  Jinke Hanlin V5 + 250 knih zdarma
Elektronická kniha, podpora řady formátů (PRC, PDB, PDF, DOC, WOLF, MP3, HTML, TXT, CHM, FB2, Djvu a další), zdarma 250 knih jako součástí balení, 1000mAh akumulátor, výdrž až 8000 stran na jedno nabití, 5" E-ink technologie zobrazení (800x600bodů), tloušťka 10mm, hmotnost 160 gramů.
68748
Produkt již neprodáváme.

 
Nahoru