AOC AG251FG - LED monitor 24,5"
AOC AG251FG - LED monitor 24,5"
10 255 Kč 12 409 Kč 9 578 Kč 11 589 Kč

Všechny komentáře k produktu:AOC AG251FG - LED monitor 24,5"

reginald3 REG

Cena ?

reginald3 23. 11. 2017 0:48

Proč je tento monitor o 5 000 kč levnější než jiné 240 hz g-sync TN 24 ? mmmm

avatar
NEHARIA 23. 11. 2017 1:57

@reginald3: nejspis fungl novej, takze tezko rict, ale podle vyvoje cen zacinal v zari na cca 13000ale i nejlevnejsi s gsync na 144hz je aoc

Johnysketa JOH

Dotaz

Johnysketa 29. 11. 2017 7:52

Má tento monitor možnost buď 1080p na 240 hz nebo 1440p na 144 hz ?
Dekuji.

Rosaslav ROS
Rosaslav 11. 12. 2017 12:43

@Johnysketa: Ne, je to pouze FullHD monitor.

Legas LEG

Zakřivený

Legas 13. 12. 2017 0:21

Dobrý den, kde jste vzali informaci, ze je zakriveny?

Kamil Doskočil - CZC KAM
Kamil Doskočil - CZC 18. 12. 2017 13:55

@Legas: Dobrý den,děkujeme za upozornění monitor je plochý. Na opravě pracujemeS pozdravem
Kamil Doskočil - CZC

Tejdog TEJ

Hardware k monitoru

Tejdog 3. 1. 2018 10:23

Zdarvím, mohli byste mi prosím říct, jak se projevuje monitor s 240 HZ a G-syncem na výkonu pc.
Tzn. zda potřebuji silný hardware (cpu, gpu, ...) abych monitor využil, nebo je jedno jaký člověk hw má.
Někde jsem četl, že vyšší hz a g-sync bere hodně z výkonu hardwaru a ve hrách bych např. musel s tímto monitorem snížit detaily. Předem díky

avatar
NEHARIA 3. 1. 2018 10:34

@Tejdog: abys ho vyuzil naplno, tak bys idealne mel mit ve hre 240fps, coz neni zrovna snadnej ukol...ale treba v csgo se toho da docilit i s mainstream vybavenim

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 1. 2018 10:39

@Tejdog: Výkon monitor samozřejmě nebere. Ale zobrazí jen to, co pošle grafika. Tudíž dosáhnout na 240fps na plné nastavení nezvládne většinou ani nejsilnější grafika. To ale ničemu nevadí, pořád budete mít větší plynulost se 100fps. Časem pak využijete s příchodem výkonnějšího HW panel na max. G-Sync vám zajišťuje plynulost v celém rozsahu a pomáhá při propadech fps, plus zabraňuje lámání textur, odstraňuje tearing apod..

Tejdog TEJ
Tejdog 3. 1. 2018 10:49

@Tejdog: Jinými slovy pokud tedy nemám úplně high end stroj, je lepší 144 hz monitor s g-syncem než 240 hz, kde mi bude stačit mít méně fps ve hrách. Jedná se mi momentálně o PUBG, kde mám cca 110-120 fps. Díky

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 3. 1. 2018 10:51

@Tejdog: Přesně tak. Ono i těch 100-144 Hz už je sakra rozdíl oproti 60 Hz...

avatar
DW 3. 1. 2018 10:55

@Tejdog: Ano, protože rozdíl mezi 60 a 144 je propastný, ale od 166Hz už oko i mozek přestávají sledovat rozdíly, takže jsou minimální. I tak se obraz bude refreshovat o něco rychleji, což má vliv hlavně v rychlých MP hrách.

skalap67@gmail.com SKA

Problémy s připojením monitoru

skalap67@gmail.com 6. 3. 2018 9:35

Dobrý den, včera jsem zakoupil monitor a připojil dle návodu a objevil jsem následující problémy:
Pc s OS Win10 x 64
při prvním spuštění a zapojení přes display port na mně "vybafnul" monitor s jasem na 100% tak jsem v menu zredukoval na 50% avšak po restartu jakékoliv aplikace se jas vrátil na 100% - souvisí toto s přednastaveným profilem monitoru nebo je to chyba firmwaru?
při prvním spuštění na "integrovaný "ovladač ve Win10 mi nešel audio výstup do integrovaných repro, tak jsem přes USB stick - připojil svůj bluetooth reproduktor - přehrával muziku normálně ale zvuk z her nešel, po instalaci origo driveru z CD nejde zvuk už vůbec ....

Kamil Doskočil - CZC KAM
Kamil Doskočil - CZC 12. 6. 2018 12:22

@skalap67@gmail.com: Dobrý den,kontaktujte kolegy na našem technickém oddělení technicke@czc.cz kde Vám kolegové poradíS pozdravem
Kamil Doskočil - CZC

Tejdog TEJ

144 hz AOC G2460GP nebo 240 hz AOC AG251FG ?

Tejdog 28. 3. 2018 14:04

Čau lidi,
momentálně mám monitor AOC G2460GP. Nicméně mám s ním nějaké problém, nejdou dobře nastavit barvy a ve hraní mi jakoby kolísá jas.
Přemýšlím, že monitor vrátím (14 denní lhůta) a koupím si AOC AG251FG.
Můj dotaz zní: zda mi 240 hz panel nebude způsobovat nějaké problémy, jelikož se k této frekvenci ani nepřiblížím (hraju už jenom pubg a občas lol) v pubg jedu tak na 90-120 fps. Předem díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 28. 3. 2018 14:20

@Tejdog: Jestli ho máš ještě ve 14-ti denní lhůtě, tak je to potom nejlepší řešení, to jsi do mailu nenapsal. Jinak toto je nová řada AOC a určitě monitor k doporučení, v recenzích kladně hodnocený. 240Hz myslím stejně umí až jako "overdrive" takže nativně jede 144Hz. Pokud nedosáhneš maximálních hodnot co monitor umí, nic se neděje. Plynulost bude růst s fps většími jak 60 oproti klasickým monitorům.Zde případně recenze s návodem na kalibraci - https://pcmonitors.info/reviews/aoc-ag251fg/

Tejdog TEJ
Tejdog 28. 3. 2018 14:27

@GreenT: Jo díky asi to tak udělám. Napadlo mě to až potom co jsem ti psal ten email. Třeba bude mít i lepší barvy, já se s tím svým prostě nemůžu domluvit. Už mám napálenou modrou o 15 víc než ostatní barvy a stejně to vypadá divně.
Navíc neumím nastavovat ty ICC profily. Zkoušel jsem to podle návodu na geforce fóru ale nenašel jsem ani žádný stažitelný ICC profil pro ten monitor. Byl tam jeden defaultní a když jsem přes win stáhnul nový ovladač na monitor tak se mi dal na výběr ještě jeden profil a když jsem ho uložil a nastavil jako default, tak jsem neviděl vůbec žádnou změnu.....

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 28. 3. 2018 14:47

@Tejdog: ICC profil udělá pouze to co děláš v nastavení ručně, takže je to jen o tom, že pak můžeš přes nějaký program rychle přepínat. Prostě to vypadá na vadu panelu a tady se s tím nemá dál cenu zlobit. Vrátit + napsat že nebyl v pořádku ať ho nedostane nikdo jiný a doufat že nový panel nebude mít žádnou vadu.

Tejdog TEJ
Tejdog 29. 3. 2018 9:48

@GreenT: Tak mám objednaný ten AOC AG251FG. Chci se jenom zeptat, mám ho nastavit na 144 hz , když vím ,že nedosáhnu vyšších fps, nebo ho mám dát na těch 240 hz? Nevím jestli jsou nějaké klady/zápory. Díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 3. 2018 9:55

@Tejdog: Nech to jak to bude z výroby. Pokud bude zapnutí 165Hz jen na funkci "overdrive" tak bych to nezapínal. Je to určité přetaktování a to už stejně nemusí dělat dobrotu. Ono plynulost nad 100fps je tak velká, že už by se rozdíl stejně těžko poznával. Napiš mi pak na mail případné ohlasy a informace jak jsi spokojený.

tamagi TAM
tamagi 30. 3. 2018 12:00

@GreenT: Chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi tímto monitorem a Asus ROG Strix PG279Q, když opomineme 27" a QHD?

tamagi TAM
tamagi 30. 3. 2018 12:01

@tamagi: Teda Swift.. A nebo PG27VQ?

Tejdog TEJ
Tejdog 3. 4. 2018 10:03

@GreenT: Nechal jsem to na těch 240 Hz. Byla tam možnost 60,75,100,144,200,240 Hz. U ničeho z toho nebylo napsáno, že je to overdrive (nastavoval jsem to v ovládacích panelech Nvidie.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 4. 2018 10:53

@Tejdog: OK, pak samozřejmě může být..

Hadeliser HAD

Jaký monitor?

Hadeliser 8. 4. 2018 16:57

Zdravím. Chtěl bych poradit jaký herní monitor koupit k této sestavě? https://www.czc.cz/4v2vl7r468gooahe8avtnpfjb2/seznam hraji hlavně fps hry. Chtěl bych nějaký do 10 000Kč.

Hadeliser HAD
Hadeliser 8. 4. 2018 17:17

@Killing joke: Sestavu ještě nemám, zatím jsem si to jen poskládal.

veik VEI

Obnovovací frekvence

veik 11. 4. 2018 1:41

Dobrý den,
Umí ten monitor i 144Hz? Možná je to hloupá otázka ale něktěré hry třeba nepodporují 240Hz tak jak se to potom řeší?
Díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 4. 2018 6:52

@veik: Pokud si nastavíte 240Hz, je to maximální hodnota kterou umí monitor zobrazit. Jinak samozřejmě zvládne do této hranice vše. Ono totiž také záleží hlavně na grafické kartě, kolik dodá fps. Např. pokud karta pošle 100fps, je to 100Hz. Přepnout na 144Hz se samozřejmě dá, ale pro hry je to zbytečné. Je chybné si myslet, že když nastavíte 240Hz, tak vše chodí na 240Hz. To jen ve Windows. Hry jsou pak závislé na počtu snímků co pošle grafika, jak už jsem zmínil výše.

avatar

Sleva?

Dragon_CZE 29. 5. 2018 16:54

Ahoj bude na tenhle monitor sleva ? moc se mi libí :-).
nemohu si to tolik dovolit :-D

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 29. 5. 2018 17:06

@Dragon_CZE: Tak se koukněte na heureku a nežebrejte ;)

avatar
Dragon_CZE 29. 5. 2018 18:09

@BERNADIC: nežebrám, ne každý na něco má ;)...

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2018 18:16

@Dragon_CZE: Ten monitor nedávno klesnul z cca 12-ti tisíc a je to nyní jedna z nej. voleb pokud chce člověk FHD G-Sync monitor. Je to nová generace, 240Hz do budoucna. Není předražený na to co nabízí.

avatar
NEHARIA 29. 5. 2018 18:25

@Dragon_CZE: vynech na mesic cigara a chlast, a mas to jako se slevou :D

avatar
Dragon_CZE 29. 5. 2018 18:59

@NEHARIA: no je to super , i tak nechlastám a ani nekouřím a stejně :D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2018 19:02

@Dragon_CZE: Co k tomu vůbec máte za HW ? Ono na tento monitor je potřeba výkon, aby se jeho koupě vyplatila..

avatar
Dragon_CZE 13. 6. 2018 18:55

@GreenT: Ram 8
Grafika geforce gtx 750 Ti
procesor Intel Core i5-8400
zakladovka MSI Z370-A PRO - Intel Z370

avatar
NEHARIA 13. 6. 2018 19:09

@Dragon_CZE: dost bidna kartavzhledem k tomu zbytku, to je asi jako jezdit v aute s vypustenymi pneuve hrach nema sanci ten monitor utahnout ani ze tretiny

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2018 20:15

@Dragon_CZE: S tak slabou kartou pro vás nemá ten monitor význam. To si pořiďte např. tento a ušetříte plno peněz - https://www.czc.cz/samsung-s24f350-led-monitor-24/194681/produkt

avatar
Dragon_CZE 14. 6. 2018 16:41

@GreenT: a jakou by si doporučil kartu?...

avatar
Richelieu 14. 6. 2018 17:03

@NEHARIA: Souhlasím s kartou, ale když si nemůže dovolit monitor za 10k tak grafiku za 12k asi nezkousne.
Doporučil bych šetřit pak koupit jak monitor tak grafiku.

avatar
NEHARIA 14. 6. 2018 17:07

@Richelieu: nebudu mu psat nejakou smudlu, kdyz potrebuje raketu

avatar
Dragon_CZE 14. 6. 2018 17:17

@NEHARIA: děkuji vám, oběma :-)

avatar
Dragon_CZE 14. 6. 2018 17:28

@NEHARIA: takže, jen tu kartu jo? a dal nic? třeba desku nebo tak?...

avatar
NEHARIA 14. 6. 2018 17:30

@Dragon_CZE: ne, zbytek mas proti karte napred

avatar
Richelieu 14. 6. 2018 18:57

@Dragon_CZE: ramky bych zvedl na 16G,

avatar
NEHARIA 14. 6. 2018 19:08

@Richelieu: to mu vykon neprida, nebrat

avatar
NEHARIA 14. 6. 2018 20:08

@Dragon_CZE: na ten monitor malo

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 225984
AOC AG251FG - LED monitor 24,5"
zajímavá cena
prodloužená záruka
-7%
10 255 Kč 12 409 Kč 9 578 Kč 11 589 Kč
dodání do Vánoc skladem
5 a více kusů
Koupit na splátky
Herní monitor AOC AG251FG 24,5“ s WLED podsvícením umožňuje zobrazit 16,7 milionu barev, nabízí pozorovací úhly 170/160 °. Kontrastní poměr dosahuje 1000:1, poměr stran 16: 9, rozlišení 1920 × 1080. Reakční doba ze šedé do šedé dosahuje hodnoty 1 ms. Vstup zajišťují HDMI a DisplayPort.