AOC G2590VXQ - LED monitor 24,5"
AOC G2590VXQ - LED monitor 24,5"
3 050 Kč 3 690 Kč 2 636 Kč 3 190 Kč

Všechny komentáře k produktu:AOC G2590VXQ - LED monitor 24,5"

406 406

Připojení na freesync

406 1. 7. 2019 7:59

Je v součástí balení DP? A jestli ano musím ho použít, abych mohl využít freesync+75hz

25 reakcí
poslední 14. 8. 2019 23:32
avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 8:41

U monitoru se bohužel neudává, jaký kabel je v balení. Jakou máte grafickou kartu ? Pokud AMD, tak by měl Freesync fungovat i před HDMI. U Nvidia se dá v ovladačích manuálně zapnout, ale tam musíte propojit přes DP.

406 406
406 1. 7. 2019 8:59

@GreenT: Ano, mám RX 580 8GB. Někde jsem se však dočetl, že HDMI podporuje do max 120HZ, ještě uvažuji o koupi AOC C24G1 144HZ u něj je dodáván DP, takže kdybych koupil tento C24G1, tak bych u něj měl využít DP kvůli tomu, že mám více jak 120HZ

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 9:09

@406: DP je určitě nejlepší způsob propojení. Pak nemusíte řešit, že něco nebude fungovat. Zamýšlený monitor C24G1 je dobrá volba.

406 406
406 1. 7. 2019 9:11

@GreenT: Jen se nemůžu rozhodnout, jestli mám dát 5000 nebo 3000 za monitor, hraju fps hry, takže pro mě je lepší 144HZ, jenom ta cena, nevím no

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 9:13

@406: To už je o vašich možnostech. Více Hz se do budoucna neztratí, monitor většinou nekupujete na krátkou dobu. S výkonnější kartou pak využijete daný rozsah samozřejmě více. Také otázka, jaký rozsah Freesync je u daného monitoru, může se to lišit.Co se dívám na stránku AMD, tak ten AOC 2590 podporuje Freesync i přes HDMI a rozsah je
30-75Hz, plus umí LFC, takže slušné.Ten dražší umí 44-144Hz. Výhodou je pak VA panel, který má lepší barevné podání, kontrast a netrpí na pozorovací úhly. TN panel má zase rychlejší odezvu.

406 406
406 1. 7. 2019 9:28

@GreenT: A těch 75HZ se musí přepnout ve windowsu tak jako ten 144HZ a kde se to hlavně přepíná

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 9:30

@406: V ovladačích grafiky ověřit, zda je správně nastaveno, pak už to měnit nemusíte a také zkontrolovat zda je aktivní Freesync.

406 406
406 1. 7. 2019 9:34

@GreenT: a kdyby to nebylo správně nastaveno?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 9:38

@406: No tak to můžete mít třeba na 60Hz a pokud nebude zapnutý Freesync, tak ho zbytečně nevyužíváte. Pokud si kupujete monitor s těmito možnostmi, je dobré si nastavení zkontrolovat, nebo si na to někoho pozvat, pokud nevíte kde hledat.

406 406
406 1. 7. 2019 9:55

@GreenT: Jo, už to mám, prohrabal jsem se nastavením ve windowsu a našel jsem to, kde to v případě nutnosti, můžu změnit

406 406
406 1. 7. 2019 9:56

@GreenT: Ale pořád se nemohu rozhodnout, jaký mám vzít :(

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 10:11

@406: Tak s tím už vám neporadím. To už je každého věc. Pokud řešíte finance a nechce se vám dávat více, pak poslouží dobře i ten levnější. RX 580 stejně nemá už moc výkon na vyšší fps v nových hrách, aby jste šel přes 100 apod..

406 406
406 1. 7. 2019 10:18

@GreenT: Hlavní využití hraju nejčastěji fps hry např: CSGO: (300),BF1 kde mám okolo 110fps,pak simulátory jako WT(120-200) nebo WOT(100-180),R6 (100+)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 7. 2019 10:59

@406: Tak zrovna u těchto méně náročných her můžete 144Hz monitor využít rovnou.

hakaluk HAK
hakaluk 14. 8. 2019 13:58

@GreenT: Zdravím,
Takže všechny monitory co mají freesync jde použít i na karty NVIDIA. Bude se jednat o takzvane G-SYNC?
Jenze tenhle monitor v tabulce od NVIDIA není uveden. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/g-sync-monitors/specs/ Takže co tam přesně zapneme? Uz tedy nebudeme muset ve HRACH zapínat VERTIKÁLNÍ SYNCHRONIZACI? Ja mám ted tento https://www.czc.cz/aoc-ag241qx-led-monitor-24/201932/produkt Zde se automaticky zaplo G-SYNC, jenze ten je v tabulce uveden :-). Potřebuji druhý monitor a vím, že G-SYNC zaručí plynulost hraní, zaručí to tedy i freesync u tohoto monitoru s kartou NVIDIA?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 14. 8. 2019 14:10

@hakaluk: Nvidia certifikuje minimum monitorů, takže u ostatních je třeba zapnout G-Sync manuálně v ovládacím panelu Nvidia. Co se testovalo, tak většina monitorů s tím problém žádný nemá. Jen je třeba mít monitor propojen přes DP kabel, na jiném nefunguje. Tudíž vybírat monitor s DP vstupem.Pokud již aktivujete G-Sync, tak určitě V-sync nezapínáte, to je technologie na 2 věci, která zhoršuje odezvu apod.. Nyní si vše bude řídit G-Sync, který synchronizuje snímky grafiky s monitorem.

hakaluk HAK
hakaluk 14. 8. 2019 15:16

@GreenT: OK. Monitor AOC G2590VXQ Tenhle má DP, takže tedy G-Sync pojede, i když není doporučen.
U každého jiného monitoru, který má freesync a DP, to jde zapnout v ovladaci od NVIDIE G-Sync.
Takhle jsem to pochopil.
Mám totiz starý monitor FHD, a když zapnu VS, tak je obraz plynulejsi, ale grafika 1070 se zacne desne potit.
Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 14. 8. 2019 15:21

@hakaluk: Pochopil jste to správně. Každopádně bych vzal 75 Hz monitor s IPS panelem: https://www.czc.cz/aoc-24v2q-led-monitor-23-8/247331/produkt

hakaluk HAK
hakaluk 14. 8. 2019 23:32

@synek11: Zdravím, a dekuji za typ, tech 75 Hz je strop nejde tam nastavit nahodu vice??.
Jeste premyslím tady o tom, ale na temer nevyuzivany pocitac nevim, jestli to není zbytecne.
https://www.czc.cz/aoc-g2590fx-led-monitor-25/262330/produkt Z duvodu novych vykonejsiich grafik 144Hz bude asi lepsi, ale zase to není IPS. Ktery dle vas bude mit lepsi barvy na hry? Počítám s tím že za 2 roky budou karty zase výkonnější. Tudíž tam mohu mít tou dobou něco jako 1080ti:)

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 1. 7. 2019 8:46

nebo koupit monitor i s dp
https://www.czc.cz/aoc-24v2q-led-monitor-23-8/247331/produkttaky ma freesync

michalek14 MIC
michalek14 9. 7. 2019 15:21

@NEHARIA: ale má zase větší odezvu

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 9. 7. 2019 18:02

@michalek14: 1ms odezva je reklamstina, to ma monitor jen v urcity situaci, vetsinou ma nasobne vicnavic u 75hz monitoru, kde se obraz prekresli jednou za 13.33ms, by to nehralo roli, i kdyby to byla pravda ve vsech sittuacichips panel je jina liga nez tn, novejsi technologie

avatar
techboylukas 1. 7. 2019 8:52

no freesync jde přes hdmi jen na vybraných monitorech,nebo musíte mít verzi hdmi která to podporuje https://www.amd.com/en/technologies/free-sync-faq#faq-Does-Radeon%E2%84%A2-FreeSync-technology-work-over-HDMI%C2%AE? . Jinak ho použít musíte

406 406
406 1. 7. 2019 8:56

@techboylukas: a je tenhle vybraný?

avatar
techboylukas 1. 7. 2019 8:58

@406: tak to nevím už to mají jen takto:Does Radeon™ FreeSync technology work over HDMI®?Yes. In addition, the latest HDMI specification has adopted Variable Refresh Rate technology, and Radeon™ graphics will support that functionality as well.
v čem je problém?
Obsah balení
VGA Cable,HDMI Cable,Displayport Cable,Audio Cable,Power shuko c7 Cable

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 252500
AOC G2590VXQ - LED monitor 24,5"
prodloužená záruka
-14%
3 050 Kč 3 690 Kč 2 636 Kč 3 190 Kč
Stylově provedený výkonný monitor, úhlopříčka 24,5“, LED podsvícení, rozlišení 1 920 x 1 080 bodů, obnovovací frekvence 75 Hz, jas 250 cd/m2, odezva 1ms, 16,7 mil. barev, VGA, DP, 2x HDMI, podpora VESA.