Arctic Freezer 34 eSports DUO, bílá
Arctic Freezer 34 eSports DUO, bílá
991 Kč 1 199 Kč

Všechny komentáře k produktu:Arctic Freezer 34 eSports DUO, bílá

Filip Ulrich FI

Artic Freezer 33 vs 34

Anonymní uživatel 8. 2. 2019 10:25

Jaký je rozdíl mezi Artic Freezer 33 a 34?

václav procházka VÁC
václav procházka 2. 3. 2019 10:01

@Anonymní uživatel: Artic freezer má spoustu chladičů označených pod 33 a 34. Budu počítat s tím že myslíš eSports verze.
Tady máš přesné porovnání parametrů 34 s jendím větrákem, 34 s dvěma a 33 která má pouze verzi s jedním.
https://www.czc.cz/234411,253613,253619/porovnat-kody?groupId=2659402
33 má snad jediný rozdíl v rychlosti otáček větráku. I přesto má uvedeno ve specifikacích TDP 320W, což je ale hned na první pohled kravina, takže bych se na to moc nespoléhal. Reálné TDP se bude točit někde kolem 200W. Ovšem jestli se snažíš co nejlépe ušetřit, koupil bych si 34 s jedním ventilátorem. Ten druhý ti moc chlazení nepřidá a navíc je z těhle tří variant nejlevnější. Sám se můžeš přesvědčit tady (https://youtu.be/lGmHjqiCI00?t=199), že při maximální zátěži má 34 DUO jen o stupeň nižší teplotu.

avatar

Rozměry

martin00416 25. 3. 2019 1:02

Ahoj, vejde se tento chladič do skříně https://www.czc.cz/silentiumpc-armis-ar3-tg-rgb-pure-okno-cerna/239170/produkt?

cz893 CZ8
cz893 25. 3. 2019 4:04

@martin00416: Jde o milimetry, ale vejde se....
Velikost chladiče 157 mm
Do skříně se vejde 159mm chladič

vojtechzacek@seznam.cz VOJ

Výměna

vojtechzacek@seznam.cz 26. 4. 2019 11:16

Dobrý chci se zeptat jestli se dají vyměnit ty vetracky?

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 26. 4. 2019 11:25

@vojtechzacek@seznam.cz: Ano, je to i vidět na fotkách.

Jabbattahutt JAB
Jabbattahutt 4. 7. 2020 6:46

@smith38: BioniX jsou už celkem kvalitní větráky. Dával jsem je na Feru3 místo Sigmy PRO a výborný - vyšší otáčky, tišší i v těch vyšších otáčkách a mírně lepší teploty.

jirikocman JIR
jirikocman 16. 7. 2020 13:05

@Jabbattahutt: Otáčky neznamenají nic, záleží na konstrukci lopatek. BioniX větráky mají horší výkon při stejné hlučnosti a vytváří větší vibrace než obyč P12.Taky se nedivím tomu co píše kolega. Noctuy jsou z pohledu výkonu i hlučnosti jen průměrné fany. Třeba právě Arctic P12/P14 bývá tichší a má srovnatelný výkon jako NF-A12 a NF-A14. Reduxy třeba jao case fany selhávají ještě víc, ale je to Noctua a je to "levné".

bodiny BOD

I7 9700K

bodiny 2. 5. 2019 16:35

Dobrý den,
Mohl bych se zeptat myslíte, že tento chladič uchladí i7 9700k, mohli by jste mi ještě prosím po případě zhodnotit tuto sestavu? https://www.czc.cz/246375,220743,253412,243417,244314,215407,253619,249487,246229/kody
Díkec :)

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 2. 5. 2019 16:52

@bodiny: Dobrý den, na 9700K to bude chtít lepší chladič. Co se týče 2080, tak Trio se za tu cenu absolutně nevyplatí - nejlepší chladič má u současné generace karet Asus Strix a jeden kus je skladem za 22k. U desky bych volil Gigabyte Aorus Elite z důvodu kvalitnější napájecí kaskády a u RAM zvolte 2 8GB moduly - dual channel poskytne vyšší výkonhttps://www.czc.cz/246513,246536,232527,234415,247554/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:00

@synek11: Asus Strix má nejlepší chladič? Od kdy?

avatar
Bluster 2. 5. 2019 17:12

@Natar: strix ma lepsi pcb a teploty na performance mode on.. oproti msi x trio
MSI navic nema power balance a zere stale 330w

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:15

@Bluster: Nevýhodné jsou obě karty, když je takřka 3slotová a 3větráková Gainward Phantom levnější a ne zrovna o málo... takže jestli má mít o něco horší napájení, nebude to až tak podstatné.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:19

@derVladimir: Nebo EVGA s pověstnou spolehlivostí a tříslotovým pasivem:
https://www.czc.cz/evga-geforce-rtx-2080-xc-ultra-gaming-8gb-gddr6/243438/produkt

avatar
Bluster 2. 5. 2019 17:22

@derVladimir: souhlasim co se tyka minimalne vyhodnosti, nicmene jsem reagoval na koment vyse

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:23

@Bluster: Je předražená.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:54

@Natar: Strix má jeden z nejlepších chladičů u RTX 2080: https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GeForce_RTX_2080_Gaming_X_Trio/37.htmlAno, je předražená, o tom žádná, pořád je ale levnější než Trio, je kratší, má lepší chladič.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 2. 5. 2019 17:54

@synek11: To ano.

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 2. 5. 2019 16:57

@bodiny: Dobrý den,
pokud chcete uchladit tento procesor aspoň nějak důstojně, nedoporučuji nic menšího a levnějšího než Scythe Ninja 5. U levnějších by mohl být provoz na 5 GHz@1,35-1,38V docela o strach.Sestavu jste postavil, no, velice slušně, na to že svítící cirkus je až v první řadě jak tak hádám. Budete využívat časem 32 GB RAM?Daleko decentnější sestava rovnou s 32 (2x16) GB (na 2x8 GB lze shodit, kdyby 54,8K bylo moc) https://www.czc.cz/244313,220743,246536,246375,234415,248153,192294,246887,215407/kody

bodiny BOD
bodiny 3. 5. 2019 15:29

@derVladimir: @derVladimir sestava je asi 99% herní, a mám 4k monitor ( ano jsem magor, prosím nesuďte mě děkuji), ještě k té desce co je špatné na té co jsem vybral?

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 3. 5. 2019 18:01

@bodiny: neodpovídající VRM za cenu blízkou právě Aorus Elite s 12x SiC634 (Vishay, 50A/IO, neb se jedná o integrovaný obvod)Zapomněl jsem jaksi dopsat, že na VRM záleží taky a u nejsilnějších současných procáků (nejen do mainstreamu) už tuplem.VRM list https://www.hardwareluxx.de/community/f12/lga-1151-mainboard-vrm-liste-1175784.html

bodiny BOD
bodiny 3. 5. 2019 18:44

@derVladimir: Dobře děkuji, za odpověď ;)

edr2 EDR
edr2 26. 5. 2019 1:15

@derVladimir: Odkud bereš informace, že Arctic Freezer 34 eSports DUO neuchladí 9700k důstojně? Možná by se příště vyplatilo si o tom chladiči přečíst nějaké relevantní recenze, které mají větší informační hodnotu než příspěvky zdejších "geeků", soudruhu Lenine. Je tam i test s 9700k.
Tady máš rozcestník s odkazy na recenze.
https://www.techspot.com/products/cooling/arctic-freezer-34-esports-duo-cpu-cooler.197124/
P. S.
Ninja 5 je zmršený, v testech má horší hodnoty než předchozí Ninja 4, stačí si dohledat.

bodiny BOD
bodiny 3. 5. 2019 19:04

@bodiny: Tak jsem podle vašich rad ( děkuji za rady ) změnil, vykašlal jsem se na svítící cirkus a sestavil jsem ji takto :
https://www.czc.cz/246375,220743,215407,249487,247277,232527,246540,192299,244313/kody
Jen si moc nejsem jistý deskou...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 3. 5. 2019 20:55

@bodiny: Deska je naprosto v pohodě, stejně jako zbytek sestavy. Pokud se vám to takto líbí a splňuje to požadavky vašeho rozpočtu, tak směle do toho a pařbě zdar :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 5. 2019 21:20

@bodiny: Je to super. Osobně bych ale takové prachy za desku vrazil jedině do https://www.czc.cz/asrock-z390-taichi-intel-z390/246251/produkt

duraj5 DUR

Velikost

duraj5 20. 5. 2019 8:59

Zdravím, měl bych dotaz zda se chladič vpohodě vleze na tuto desku a procesorem a ramkama hyper X predator 2666mhz chci zaplnit všechny sloty pro ram.
https://www.czc.cz/asus-rog-strix-b360-f-gaming-intel-b360_2/256347/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 20. 5. 2019 9:06

@duraj5: .

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 5. 2019 9:08

@duraj5: Dle recenzí by neměl chladič zasahovat do prostoru slotů RAM, takže by neměla hrozit kolize s vyšším pasivem RAM v krajní pozici - https://www.vortez.net/articles_pages/arctic_freezer_34_esports_duo_review,5.htmlDalší otázka je pak jakou máte skříň. Chladič má na výšku 157mm, takže jestli se vejde do dané skříně.

duraj5 DUR
duraj5 20. 5. 2019 11:06

@GreenT: Tuhle case mám a za mě je tam dost prostoru https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg4tf-frosty-white-tg-okno/222550/produkt

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 5. 2019 11:14

@duraj5: Skříň umožňuje osazení chladičů do 159mm, takže chladič se vejde s 2mm rezervou.

duraj5 DUR
duraj5 20. 5. 2019 14:19

@GreenT: Super, tak snad nebude problém

sudek9 SUD

Dostatečny?

sudek9 4. 7. 2019 15:38

Dobrý den, uchladí tento větráček I5-9600K?

kučera410 KUČ
kučera410 16. 10. 2019 17:30

@sudek9: Ano. Chladič je dimenzovaný na 210w, 9600k má 95w, takže bude stačit. Jak to bude s teplotami a hlukem (i v porovnání s ostatními chladiči) je vidět např. zde: https://twitter.com/HardwareSci/status/1167128680562229248

avatar
NEHARIA 16. 10. 2019 17:42

@kučera410: 95w? aha
https://www.tomshardware.com/reviews/intel-core-i5-9600k-coffee-lake-cpu,5922-2.htmla tech 210w u freezeru bych taky docela pohyboval, to uz bude randal jak na ruzynimimochodem na tom twitteru, 185w tepla, pres 90 stupnu na plny otacky...jediny zajimavy na nem teda je, ze v tom testu porazi mugen 5

cimburek1 CIM

Kompatibilita

cimburek1 16. 8. 2019 17:04

Chci se zeptat jestli tento chladič bude kompatibilní s procesorem AMD Ryzen 5 3600 a se základní deskou Asus TUF Gaming X570 Plus a jestli bude dostačně výkonný ?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 20. 8. 2019 22:40

@cimburek1: Dobrý den,chladič je kompatibilní se socketem AM4, měl by být kompatibilní s Ryzen 5 3600.

kojotek22 KOJ
kojotek22 25. 9. 2019 11:00

@Jan Šedivý - CZC: Dobrý den, včera jsem zakoupil tento chladič společně s uvedenou deskou. Při montáži jsme však zjistili že základna chladiče nedolehne přímo k procesoru. Buďto nebyli přibaleny ke chladiči všechny komponenty, nebo tento socket není kompatibilní.

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 26. 9. 2019 14:47

@kojotek22: Dobrý den,již jsem tuto informaci také obdržela ptal se kolegů na montáži a dostalo se mi odpovědi:"tam žádný problém není pokud je komplet přísluško.https://support.arctic.ac/index.php?p=freezer34esportsduo&lang=enleda že by tam dal špatné sloupky co jsou u chladiče"Zkuste prosím mrknout, jestli je všechno příslušenství a zda jste použil správné sloupky.

Tominoct TOM

Chlazení

Tominoct 4. 9. 2019 22:02

dobrý den chtěl sem se zeptat zda by toto chlazení ucholadilo tuto sestavu https://www.czc.cz/e974vk3rukis2an93o4tstc3fd/seznam

kučera410 KUČ
kučera410 16. 10. 2019 17:30

@Tominoct: Chladič je dimenzovaný na 210w, 9600k má 95w, takže bude stačit. Jak to bude s teplotami a hlukem (i v porovnání s ostatními chladiči) je vidět např. zde: https://twitter.com/HardwareSci/status/1167128680562229248

kojotek22 KOJ

Kompatibilita

kojotek22 26. 9. 2019 12:32

Dobrý den, chci se zeptat na kompatibilitu chladiče s deskou patice AM4 na čipsetu x570. Na desce Asus Tuf Gaming plus(bez wifi) X570 nelze připojit daný chladič na desku jelikož základna chladiče nedolehne k procesoru. Jaké součástky jsou nutné pro instalaci? Chladič mám nachystaný se všemi součástkami na vrácení, pokud nebude možné vyřešit situaci.

avatar
NEHARIA 26. 9. 2019 13:02

@kojotek22: https://www.youtube.com/watch?v=0hLjRlpd31spredpokladam, ze duo ma navic jen druhej ventilatorchybi neco proti vybave ve videu?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 26. 9. 2019 13:57

@kojotek22: Dobrý den,od kolegů mám informace:"tam žádný problém není pokud je komplet přísluško.https://support.arctic.ac/index.php?p=freezer34esportsduo&lang=enleda že by tam dal špatné sloupky co jsou u chladiče"Zkuste prosím mrknout, zda jste použil správné příslušenství k AM4.

kojotek22 KOJ
kojotek22 26. 9. 2019 19:30

@Jan Šedivý - CZC: Dobrý den,příslušenství bylo bohužel správné, ale při dotahování šroubů však nedolehne základna pasivního chladiče na procesor. Šrouby na uchycení do patice byly dotaženy nadoraz. Zatím jsem nucen běžet na stock chladiči na 3700x ale to prostě není ono :D :D

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 27. 9. 2019 15:59

@kojotek22: Dobrý den,tak to nás velice mrzí. Produkt můžete vrátit/reklamovat dle našich obchodních podmínek. Pokud máte zájem, můžete si vybrat z naší nabídky jiný chladič.Děkujeme

avatar

Chlazení

maxa22 21. 11. 2019 15:58

Dobrý den, chtěl se Vás zeptat, jak moc velký rozdíl je mezi chladičem s jedním ventilátorem a chladičem, který má dva ventilátory. Je nějaký větší rozdíl v teplotách ?

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 253617
Arctic Freezer 34 eSports DUO, bílá
prodloužená záruka
991 Kč 1 199 Kč
varianty
Výkonný chladič CPU, 4 měděné heatpipes, 2x BioniX P-Fan ventilátor: velikost 120 mm, otáčky 200 – 2100 RPM (PWM), úroveň hlučnosti až 0,5 son; kompatibilní se sockety AMD AM4 a Intel LGA 1150/1151/1155/1156/2011/2011-3/2066.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny