Arctic Liquid Freezer II 280
Arctic Liquid Freezer II 280
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Arctic Liquid Freezer II 280

Brutus007 BRU

Vejde se do teto skrine?

Brutus007 25. 11. 2019 13:58

https://www.czc.cz/be-quiet-pure-base-500-seda/269132/produkt - chci ho mit vepredu ne nahore.
Pripadne v dane cenove kategorii lepsi kombinace? Jde mne o tichy pocitac.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 25. 11. 2019 20:36

@Brutus007: Dobrý den, chladič lze v této skříni osadit i do čelní pozice. Pokud jde vám o ticho, je Pure Base 500 asi nejlepší v její cenové kategorii. Co se chladiče týče, osobně bych volil Kraken X62
https://www.czc.cz/nzxt-kraken-x62-komplet-vodniho-chlazeni-cpu/202409/produkt

Brutus007 BRU
Brutus007 26. 11. 2019 12:41

@synek11: Diky.

landa33 LAN

Arctic Liquid Freezer II 280

landa33 15. 12. 2019 21:47

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda bude dostupné uvedené chlazení ( https://www.czc.cz/arctic-liquid-freezer-ii-280/272826/produkt ) a zda je u Vás možné zakoupit prodlouženou záruku?Předem děkuji za odpověď.

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 22. 12. 2019 22:01

@landa33: Dobrý den,naši dodavatelé uvádějí předběžný termín konec ledna u nich na skladě. Informace o prodloužené záruce naleznete zde: https://www.czc.cz/prodlouzena-zaruka/clanek Pokud se Vám v košíku tato možnost nabídne, můžete prodlouženou záruku zakoupit.

Foxy362 FOX

Kdy bude dostupný?

Foxy362 11. 1. 2020 14:23

Kdy bude dostupný? Rád bych si ho pořídil.

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 13. 1. 2020 9:06

@Foxy362: Dobrý den,dle informací od našeho dodavatele je očekávaný termín dodání konec ledna k němu na sklad. Zatím to není 100% potvrzené.

Foxy362 FOX
Foxy362 19. 1. 2020 19:13

@Jan Šedivý - CZC: Ještě mě napadlo, jestli bude mít záruku 10 let, jak je tomu u konkurenčního mimozemského obchodu. :)

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 23. 1. 2020 14:24

@Foxy362: Dobrý den,dle výrobce je záruka 2 roky. Vypadá to, že na nejmenovaném obchodu mají chybu.

Sheelinka05 SHE

Dostupnost

Sheelinka05 17. 2. 2020 18:47

Zdravím, chci se zeptat, kdy bude tento chladič dostupný? Sleduji jeho dostupnost již delší dobu, ale pořád není dostupný. A ještě jedna otázka, proč jste měli uvedenou 10 let záruku v době, kdy bylo zboží ještě dostupné? Rád bych toto zboží koupil včetně prodloužené záruky 5/10 let...

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 19. 2. 2020 7:10

@Sheelinka05: Dobrý den,momentálně nemáme potvrzen termín dodání a náš sklad. Předběžný a nepotvrzený termín dodání je konec března.Záruku na tento produkt dává výrobce standardní 2 roky.

jblahovec JBL

ARCTIC Liquid Freezer II 120

jblahovec 24. 2. 2020 9:08

Dobrý den uchladi tento chladic procesor AMD RYZEN 5 3600 děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 2. 2020 10:19

@jblahovec: Dobrý den, uchladí ho i tento chladič:https://www.czc.cz/arctic-freezer-34/253607/produkt

ganjalittleboy GAN

Základní deska Asus tuf x570 gaming plus

ganjalittleboy 26. 2. 2020 21:02

Je toto chlazení vhodné pro tuto desku, mám na mysli rozměry pumpy?

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 26. 2. 2020 21:08

@ganjalittleboy: chladič to je dobrý, na desku se vejít musí.

avatar

Pomoc

filip1232 21. 3. 2020 1:05

potřebuji najít 3x ventilator do skříně (phanteks)
1) hodně potichý a levný
2) nejlépe černý

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 21. 3. 2020 10:00

@filip1232: Dobrý den, nezakládejte několik vláken se stejným tématem. Odpověď na vaši otázku máte ve vašem jiném vlákně.

avatar

....

filip1232 22. 3. 2020 23:19

je tento vodník předpastovaný?

gunner8cz GUN
gunner8cz 27. 3. 2020 16:34

@filip1232: Ahoj, není. Ale je k němu přilžená pasta ArcticMX-4.

avatar

Základní deska

čermák219 1. 4. 2020 16:30

Dobrý den chci se zeptat zda li bude toto vodní chlazení spolupracovat s deskou ASUS M5A97 R2.0 předem děkuji za odpověď

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 1. 4. 2020 17:03

@čermák219: Dobrý den,
podpora pro AM3(+) není uvedena, je dost možné, že k tomuto socketu už montážní kit spolu s chladičem nedostanete a budete se muset zeptat na podpoře, příp. montážní kit na AM3+ dokoupit (tato deska má čipset AMD 970 a socket AM3+), bude-li vůbec pro Liquid Freezer.Jakou máte celou současnou sestavu? Pomalu bych zvažoval přechod na Ryzen.

avatar

Základní desky

Matusinka100 2. 4. 2020 12:11

Dobrý den. Měl bych otázku jestli by pumpa tohoto vodního chlazení šla namontovat bez problému na tuto základní desku https://www.czc.cz/msi-z170m-mortar-intel-z170/176871/produkt a také jestli by větraček co je na pumpě dosedl v pohodě na VRM. Předem děkuji za odpověď.

alferi11 ALF
alferi11 2. 4. 2020 13:20

@Matusinka100: Ano, je to podporovaný socket 1151.

pablomino PAB

Dotaz na "Geeky"

pablomino 30. 4. 2020 13:38

Koupil jsem toto AiO chlazeni pro jemne pretaktovany Ryzen5 3600 na desce ASUS Prime X570-P protoze mne zacalo zlobit uchyceni meho letiteho Scythe Ninja 2.
Po srovnani musim priznat ze Ninja je ucinnejsi v zatezi cca o 5°C ale je take hlucnejsi a Arctic stejne neprelezl hranici 70°C, neni tedy treba nic resit.
Chtel jsem se vsak zeptat zkusenejsich "vodnikaru" jestli mam ponechat zapojeni ventilatoru radiatoru Arcticu tak jak jej nachystal vyrobce, nebo je zapojit zvlast do jineho portu desky. Deska ma totiz PWM konektor zvlast pro PWM pumpu a zvlast pro CPU FAN. Zajimalo by mne jestli nebude vyhodnejsi jak co se tyce vykonu chlazeni tak co se tyce hlucnosti kdyz bude pumpa i ventilator ovladane zvlast.
Diky za odpovedi.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 30. 4. 2020 14:09

@pablomino: Dobrý den, tak to zkuste a uvidíte. Můžete sledovat teploty i hlučnost a rozhodnout se pro lepší řešení.
Vodníkáři používají vodníky na míru, ne AiO řešení, tam není moc co vymýšlet.

pablomino PAB
pablomino 30. 4. 2020 16:30

@Killing joke: Je mi jasne ze zadny kovany vodnikar do AiO reseni nepujde, zvolil jsem tento chladic ciste pro nahradu za sveho Ninju a pro jeho cenu. Chtel jsem jen radu, doufaje ze uz to nekdo nekdy zkousel. Abych to zkusil sam, potrebuji jeste prodlouzeni fan kabelu 4pin a objednavat zvlast jej nebudu, postovne je nekolikanasobne drazsi nez samotny kabel. Pockam az toho bude vic a poresim to najednou, vsak me ted nic nehoni...

pablomino PAB
pablomino 15. 5. 2020 23:13

@pablomino: Tak abych se vratil ke svemu dotazu. Laboroval jsem s chladicem jak to jen slo, vyzkousel jsem i vyse jiz zminovane nezavisle zapojeni pumpy a ventilatoru a nic!
Deska ASUS Prime X570-P na konektoru AiO pump neregistruje otacky pumpy a nelze je tedy ovladat, pumpa zapojena v tomto konektoru bezi porad naplno, muzete pouze ovladat otacky ventilatoru na radiatoru nebot ten je pripojen k jinemu konektoru. Overeno jak u vyrobce zakladni desky tak i u dovozce chladice.
Nicmene po ruznych zmenach nastaveni v BIOSu jsem si overil ze i kdyz mam pumpu i ventilator napojeny spolecne na konektor CPU_FAN, staci drzet otacky ventilatoru chladice na urovni okolo 700t/min a cely chladic je nadherne tichy a i tak zvladne uchladit muj procesor v klidu na 30°C. Pri zatezi samozrejme stoupnou otacky kdesi mezi 1300-1400t/min a teplota se drzi okolo 65°C ale i tak je ale hluk spise aerodynamicky, motorky jsou tiche jak pena. Jsem velmi spokojen.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 15. 5. 2020 23:20

@pablomino: To tedy nic moc, s NH-D15 mám podobnou teplotu při 800 rpm.

pablomino PAB
pablomino 18. 5. 2020 18:04

@Killing joke: Jj, ja dosahoval priblizne stejnych vysledku s chladicem Scythe Ninja 2 a nemenil bych jej dodnes, zacalo mne vsak zlobit uchyceni chladice k socketu a tak jsem hledal nahradu a priklonil se k tomuto vodnikovi. Mohl jsem klidne, kvuli vykonu, zvolit treba i 360ku, mista ve skrini mam dost ale rekl jsem si ze kdyz stary Ninja dokazal bez problemu a hluku uchladit 125W CPU, zvladne tenhle vodnik stejne uchladit 65 W CPU. No a ukazalo se ze jsem mel pravdu.

kocman31 KOC

Rada

kocman31 3. 5. 2020 20:32

Dobrý den, mám otázku vleze se mi tento chladič (arctic liquid freezer ii 240) na základní desku Asrock b450 pro4 a do case Genesis Irid300? Abych ho měl nad základní deskou a vešel se mi tam?

pablomino PAB
pablomino 5. 5. 2020 18:22

@kocman31: Teoreticky by vejit mel, zadni ventilator by mel mit rozmery 120x120 mm, stejne jako ventilator chladice ARCTIC Liquid Freezer II 120. Samotny chladic ma ale rozmery 157 x 120 x 38 mm. Nezbyva tedy nic jineho nez vzit metr nebo pravitko a merit. Co se tyce skrine urcite nebude problem, cemu byste se mel vyhnout je kolize s deskou nebo rozsirujicimi kartami (grafikou).

alferi11 ALF
alferi11 6. 5. 2020 9:53

@kocman31: Jen tak od oka to vidím skepticky, ale instalace na předek skříně by snad neměl být problém.

rulík3 RUL

Dotaz

rulík3 18. 5. 2020 20:57

Zajimalo by mě zda tento chladič uchladí amd ryzen 5 3600 ?

SKIPe SKI
SKIPe 18. 5. 2020 21:26

@rulík3: Určitě, průměrné TDP R5 3600 je 65W, tento chladič uchladí až 300W TDP ;)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 18. 5. 2020 21:26

@rulík3: Podle mě zbytečná investice, uchladí ho i tento - https://www.czc.cz/arctic-freezer-34/253607/produkt

fantaadam FAN

Dotaz

fantaadam 29. 5. 2020 8:30

Dal by se tento vodník do této casy:https://www.czc.cz/zalman-z3-plus/133910/produkt a na tuhle desku:https://www.czc.cz/asrock-b365-pro4-intel-b365/277497/produkt?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 8. 6. 2020 7:28

@fantaadam: Dobrý den,Ne, skříň nemá pozice pro radiátory vodního chlazení

CrashPsycho CRA

I7 5820k ( 2011-v3 )

CrashPsycho 7. 6. 2020 0:58

DObrý den,
bude problém v uchycení chladiče k CPU nebo jsem jen nepochopil "čtvercové" 2011-v3 ?
+
Do mé bedny se nedá dát, doporučíte mi nějakou černo/červenou s dobrým airflow ?
Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 7. 6. 2020 10:13

@CrashPsycho: Dobrý den, existují 2 rozteče děr pro LGA 2011: https://www.servethehome.com/wp-content/uploads/2012/12/Supermicro-SNK-P0050AP4-Narrow-ILM-and-Square-ILM.png
Standardní čtvercové se používalo na X99 platformě a obdélníkové v některých serverech.Jedna z nejlepších skříní co se airflow týče je 500DX od Bequiet: https://www.czc.cz/286322/kody
U chladiče bych rovnou šel do 280 či 360mm varianty: https://www.czc.cz/275110,272826/kody

hruban10 HRU

Dotaz

hruban10 7. 6. 2020 8:57

Chtěl bych si postavit počítač do 30.000kč
Zatím jsem zeskládal toto https://www.czc.cz/252285,270319,284528,247554,249487,230176,187659,258916,237218/kody
a přemýšlel jsemže bych tam dal vodní chlazení.
Bylo by fajn kdyby mi tu sestavu zkontroloval.
Díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 6. 2020 9:11

@hruban10: Sestava takto být může, ovšem na B365 desce nepůjdou RAM rychleji než 2666Mhz, vodní chlazení je celkem zbytečná investice. Osobně bych to raději postavil na Ryzen 3600, což by vyšlo levněji.

Martin Žanda MAR
Martin Žanda 7. 6. 2020 16:02

@hruban10: Na OEM windows ušetříš aspoň tiskara :)

.1552 .15
.1552 6. 7. 2020 23:00

@hruban10: .

avatar

Kompatibilita

milan.stehlik1 10. 6. 2020 21:11

Dobrý den, lze použít toto vodní chlazení na této desce (https://www.czc.cz/msi-b350m-gaming-pro-amd-b350/208763/produkt), s tímto CPU (https://www.czc.cz/amd-ryzen-5-2600/233925/produkt) a s touto skříní (https://www.czc.cz/cooler-master-masterbox-q300l-cerny/230234/produkt) s tím, že bych radiátor umístil na zadní stranu skříně místo původního větráku? Děkuji.
EDIT: Jedná se o tuto variantu vodníka: Arctic Liquid Freezer II 120

avatar
Wiggle 10. 6. 2020 21:58

@milan.stehlik1: Ano, ale je to zbytecne vyhazovani penez. Kvalitni vzduchovy chladic za polovinu ceny odvede stejnou, ne-li lepsi, sluzbu. 120 AiO ma smysl nekde, kam se nevleze nic jinyho. Jinak je to na houno - velka cena, maly chladici vykon.

avatar
milan.stehlik1 10. 6. 2020 22:18

@Wiggle: A jak je na tom v porovnání s tímto? https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-he1224-v2/187659/produkt Feru mám osazenou a v té malé skříni díky dvouventilátorové 1070 je ten průtok vzduchu dost omezený...

avatar
Wiggle 11. 6. 2020 16:06

@milan.stehlik1: A ta Fera to nezvlada? Tipnul bych, ze teploty budou s tim 120 AiO +- stejny.
Kde a kolik ventilatoru mate ted osazenych v case?

avatar
milan.stehlik1 11. 6. 2020 17:23

@Wiggle: Momentálně je case otočená tak, že zdroj je nahoře. Takto mám dva 140mm fan vpředu, jeden nahoře vedle zdroje a jeden 120mm vzadu. Vodník by nahradil Feru a ten 120mm vzadu. Donedávna jsem měl jen 1050Ti aero verzi (jeden větrák), ale s tou větší kartou je ve skříni méně místa...

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 11. 6. 2020 16:19

@milan.stehlik1: case bez airflow 120mm clc nespasí, na 2600 booooohatě fera stačí

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 272826
Arctic Liquid Freezer II 280
2 148 Kč 2 599 Kč
varianty
Nedostupné
Kvalitní all-in-one kapalinový chladič CPU, 2x 140 mm ventilátor, potažené hadičky 450 mm, rychlost 200/800-1700/2000 RPM (ventilátor/pumpa), aktivní PWM, průtok vzduchu 72,8 CFM, úroveň hluku 0,3 son, pro sockety Intel 115X/2011-3*/2066* (*čtvercové) a AMD AM4.
Máme pro vás dárky, které skutečně potěší Máme pro vás dárky, které skutečně potěší