ASUS PRIME H310M-D R2.0 - Intel H310 O2 TV Sport Pack na 3 měsíce (max. 1x na objednávku)
ASUS PRIME H310M-D R2.0 - Intel H310
1 445 Kč 1 749 Kč

Všechny komentáře k produktu:ASUS PRIME H310M-D R2.0 - Intel H310

razer a omen a hyper x RAZ

RGB

razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 11:13

Ma tato zaladni deska ASUS AURA SYNC ? Abych mohl ovladat rgb. Chci si totiz koupit RGB ramky. Dekuji za odpoved

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 26. 5. 2019 11:33

@razer a omen a hyper x: Tato deska nemá žádný RGB nebo D-RGB konektor ani nemá vlastní RGB podsvícení. Tedy ani Asus Aura se nekoná. Jedná se o levnou desku určenou spíše do kancelářského PC. A tam RGB nikdo neřeší.Pokud chcete Aura Sync, musíte si připlatit:
https://www.czc.cz/zakladni-desky/asus/produkty?q-c-2-f_100971447912=sASUS%20Aura%20Sync&q-c-1-f_2025175=sIntel%20B360&q-c-3-conditionSticker=sNEW&q-c-0-f_2025182=s1151%20socketJak vypadá celá sestava? Co už máte? Co ještě potřebujete? A jaký máte rozpočet?

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 12:36

@Khalai: moje sestava: https://www.czc.cz/246137,62389,245621,251295,202409,110330,248672,237218,250604,252287,251893,236616/kody
potrebuju vedet jestli vse do sebe pasuje a jestli ma cenu kupovat rgb ramky , jestli budou fungovat(svitit)
dekuji za odpoved

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 26. 5. 2019 13:15

@razer a omen a hyper x: Nic moc zdroj a bedna, zbytečný a drahý vodník pro 9400F (na který stačí i levný vzduchový chladič za zlomek ceny Krakena). Trochu jsem to poupravil, seznam máte níže v komentářích.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 12:55

@Khalai: kdyz si koupim zakaldni desku ktera nepodporuje rgb, tak mi nebude svitir ramka ani grafika zejo?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 26. 5. 2019 13:00

@razer a omen a hyper x: Bude, ale u RAM nepůjde ovládat efekt a pro grafiku budete muset mít například MSI Mystic Light. To ale budete muset mít tak jako tak, MSI grafiky nepodporují Aura Sync.Za 30K můžete mít toto s důrazem na RGB, akorát ta GK nepodporuje RGB, jak už jsem psal, ale RTX 2060 od Asusu jsou předražené a už se blíží jen k o pár stovek dražším RTX 2070: https://www.czc.cz/59gkm4l8mijsr9dud3lsgck9oa/seznamVycházel jsem z ceny komponent vašeho seznamu bez monitoru.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 14:30

@Khalai: Trochu jsem pozmnenil pc : https://www.czc.cz/246137,62389,110330,248672,237218,251883,253113,252287,236616,245472,202408,249751/kody

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 26. 5. 2019 15:33

@razer a omen a hyper x: 9400F fakt nepotrebuje vodni chlazeni. Kdyz tam date tu Fera, tak usetrite 2.5K a muzete ve stejnem rozpoctu vzit rovnou MSI RTX 2070 Armor kartu, takze budete mit o cca 15% vyssi vykon nez s tou Aorus RTX 2060.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 17:24

@Khalai: uz jsem to teda zmenil akorat nevim jestli staci 650 w zdroj zvazte to prosim jinak dekuji za pomoc
ale nevim jak budu ovladat rgb na grafice kdyz zakladni deska podporuje aura sync.
a fakt nepotrebuju HDD?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 26. 5. 2019 16:42

@razer a omen a hyper x: Opravdu nevýhodná sestava. Napájecí kabel nepotřebujete, je v balení zdroje. Mizerná deska, zdroj a SSD. Vodník naprosto zbytečný, jak už tu několikrát padlo. Když tedy RGB, tak pořádně - co vám budou platné svítící paměti. Může svítit kvalitní deska a celá skříň. Vezměte 1 TB SSD a HDD už nechtě plavat: https://www.czc.cz/258916,256347,233539,249487,247135,244766,237218,260653/kody
Nebo jak to udělal Khalai - stejný princip - to jen abyste viděl, že vám každý, kdo tomu rozumí doporučí to samé - max. s malými obměnami, ale základ je jasný.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 17:26

@Natar: uz jsem to teda zmenil akorat nevim jestli staci 650 w zdroj zvazte to prosim jinak dekuji za pomoc
ale nevim jak budu ovladat rgb na grafice kdyz zakladni deska podporuje aura sync.
a fakt nepotrebuju HDD? koupil bych njoy 800w.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 26. 5. 2019 17:49

@razer a omen a hyper x: Skutečně potřebujete ovládat RGB na grafické kartě? Za RGB se připlácí až když to není na úkor výkonu - budete se dívat na monitor nebo na bednu? Ne každý RGB HW je kvalitní. Pokud to nutně potřebujete, tak vezměte https://www.czc.cz/235874,252287/kody.
nJoy zdroje jsou tou nejhorší možnou volbou - jestli tedy máte rád své peníze. Proč by neměl stačit kvalitní 650 W Seasonic Focus Gold s 10letou zárukou, který utáhne i RTX 2080 Ti?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 26. 5. 2019 17:53

@razer a omen a hyper x: Zastaralý HDD opravdu k ničemu nepotřebujete, pokud nemáte potřebu skladovat x TB dat. Na SSD lze instalovat systém + veškeré aplikace + hry - je to naopak výhodou pro rychlý chod PC. Nedoporučujeme zde nic nevýhodného nebo sporného :)

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 20:21

@Natar: Ja tomu moc nerozumim je mi 14, ale kdyz sectu vsechny vykony GK procesoru atd tak to je kolem 800 W tak nevim.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 26. 5. 2019 20:52

@razer a omen a hyper x: To asi počítáte špatně, na 800W se dostanete jen s několika grafickými kartami. Běžná sestava s grafickou kartou sežere přibližně 250-300W.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 20:26

@Natar: A mam kupovat kabel do pc k tomu zdroji nebo tam je?

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 26. 5. 2019 20:37

@Natar: Budou pasovat tyto ramky? kosik: https://www.czc.cz/248672,237218,256347,258916,247135,260653,244766,249487,236616/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 27. 5. 2019 0:34

@razer a omen a hyper x: Psal jsem výše: Napájecí kabel nepotřebujete, je v balení zdroje. Sestava je komplet tak, jak jsem jí postnul. Jak už uvedl john_doe - sestava rozhodně zdaleka nebude žrát 800 W. Doporučení watáže zdroje, které se uvádí u grafických karet - je doporučení watáže zdroje pro celou sestavu a ještě je toto doporučení naddimenzováno s ohledem na nízkou kvalitu mnohých zdrojů. Tuto sestavu by tedy s přehledem utáhl i 550 W zdroj a v 650 W zdroji máte značnou rezervu. Navíc velmi pochybuji, že 800 W nJoy dává skutečně 800 W, nehledě na stabilitu napětí na jednotlivých fázích - v kvalitě zdrojů jsou značné rozdíly.
RAM pasovat budou, pokud za ně chcete dát kvůli RGB tolik.

razer a omen a hyper x RAZ
razer a omen a hyper x 27. 5. 2019 18:56

@Natar: Moc jste mi pomohl děkuji a přeji hezký den

Matif MAT

DISK

Matif 25. 9. 2019 18:02

bude tento disk fungovat v této desce??
Kingston A400, M.2 - 240GB https://www.czc.cz/kingston-a400-m-2-240gb/257801/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 25. 9. 2019 18:11

@Matif: ano, ale voll bych ssd s lepší pověstí
https://www.czc.cz/patriot-burst-2-5-240gb/221212/produkt

Zdenek. ZDE

Zdeněk

Zdenek. 12. 12. 2019 11:37

Jde na tuto základní desku nainstalovat Windows 7?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 12. 12. 2019 17:33

@Zdenek.: Dobrý den,https://www.asus.com/us/supportonly/PRIME%20H310M-D%20R2.0/HelpDesk_Download/Výrobce nabízí drivery pro Win 7. Tak ano, dle tohoto Win 7 můžete nainstalovat.

Shulkie SHU

Funce desky se slotem M2

Shulkie 27. 5. 2020 14:23

Bude deska fungovat i bez obsazeneho slotu M2 ?? Dekuji predem

avatar
NAGGER 27. 5. 2020 14:27

@Shulkie: určitě bude - ale je tu jisté riziko, že pozná Váš strach a spustí autodestrukční systém...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 27. 5. 2020 14:37

@Shulkie: Ano, stejně tak nemusíte obsazovat všechny PCIe sloty, RAM sloty a další vstupy/výstupy.

Shulkie SHU

Bios ?

Shulkie 27. 5. 2020 14:57

Dik za odpoved pro M2. Destrukce jeste nenastala. Hrozi alevraeni desky kdyz si s ni neporadim. Nechce se upravit bios.Pekne (samozrejme jen s CD) konfiguraci ale nakonec hlaci "BOOTMGR chybi. Kde ho mam vzit ?

Shulkie37 SHU

1T

Shulkie37 31. 5. 2020 12:30

Zvládne tato deska HDD 1T?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 5. 2020 15:22

@Shulkie37: Ano, zvládne.

2400 240

Výběr grafiky

2400 19. 9. 2020 18:18

dobrý den chci se zeptat jakou by jste mi doporučili grafickou kartu do této základní desky. děkuji předem

avatar Ověřený GEEK - level 2
Milan1911 Ověřený GEEK 19. 9. 2020 18:25

@2400: Dobrý den,Bohužel bez více informací nelze přesně poradit.Co všechno plánujete kupovat? Co již máte? Jaký je na vše rozpočet? Na co má sestava sloužit? Systém již máte zařízen?Děkuji za upřesnění,Milan

2400 240
2400 20. 9. 2020 10:44

@Milan1911: Plánuji si seskládat počítač který utáhne nějaké ty hry jako je world of tanks a podobně, už mám vybrané i nějaké komponenty které jsou kompatibilní akorát potřebuji poradit s grafickou kartou která by se hodila k základní desce rozpočet aspoň aby vše vyšlo do 15000-20000 Kč vybíral jsem hlavně komponenty ve slevě

avatar Ověřený GEEK - level 2
Milan1911 Ověřený GEEK 20. 9. 2020 11:03

@2400: Mohu poprosit o odkaz? Můžete využít funkce sdílet košík, či vytvořit seznam. Objeví se po najetí na košík.Dle výběru desky však nepředpokládám optimální sestavu, jedná se o generaci starou desku a za 20 tisíc korun se již dá postavit solidní počítač.

#15 #15

Dotaz

#15 5. 1. 2021 14:52

Zvládne to i9-9900kf a vleze se do case 175mm a 394mm

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 5. 1. 2021 15:30

@#15: Španý vtip. Nejlepší procesor a nejhroší deska se bez ohně neobejde.

#15 #15
#15 6. 1. 2021 1:23

@Killing joke: A tato by šla? GIGABYTE B365M AORUS ELITE - Intel B365

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 6. 1. 2021 17:06

@#15: Ne, tam patří toto:https://www.czc.cz/msi-mag-z490-tomahawk-intel-z490/287843/produkt

#15 #15

Chyba

#15 5. 1. 2021 18:38

Mám dotaz, proč na oficiálních stránkách ASUSu, je že nepodporuje 9.generaci. Ale tady je, že naopak podporuje. Jak to teda je. Díky za vysvětlení.

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 12. 1. 2021 6:39

@#15: Dobrý den,co máte prosím za procesor?Zde je seznam kompatibilních CPU:https://www.asus.com/cz/Motherboards-Components/Motherboards/All-series/PRIME-H310M-D-R2-0/HelpDesk_CPU/

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 258344
ASUS PRIME H310M-D R2.0 - Intel H310 O2 TV Sport Pack na 3 měsíce (max. 1x na objednávku)
prodloužená záruka
ASUS PRIME H310M-D R2.0 - Intel H310
O2 TV Sport Pack na 3 měsíce (max. 1x na objednávku)
1 445 Kč 1 749 Kč
Výkonná základní deska s ochranou 5X Protection III, Socket Intel 1151, čipset Intel H310, podpora procesorů Intel 8. a 9. generace Core/Pentium/Celeron; podpora procesorů s integrovaným grafickým čipem, 2x DDR4 až 2666 MHz, maximálně 32 GB; sloty: 1x PCI-E 3.0 x16, 2x PCI-E 2.0 x1; konektory: 4x SATA 6Gb/s, 1x M.2, 6x USB 2.0, 4x USB 3.1 Gen 1, 1x PS/2, 1x GLAN, 1x COM, 1x LPT, 1x VGA, 1x HDMI; formát mATX.
Hity z telky Získejte k nákupu O2 TV na tři měsíce