ASUS ROG STRIX B350-I GAMING - AMD B350
ASUS ROG STRIX B350-I GAMING - AMD B350
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:ASUS ROG STRIX B350-I GAMING - AMD B350

avatar

Kompatibilita s Ryzen R5 2600

hellr1der 28. 4. 2020 19:45

Dobrý den. Zajímalo by mě, jak je to po vybalení desky s podporou pro můj Ryzen R5 2600. Bude fungovat nebo je třeba nejdřív aktualizovat BIOS jako v případě Ryzenů 3. generace? Děkuji.

45 reakcí
poslední 8. 1. 2021 0:37
avatar
Davie420 28. 4. 2020 19:55

bude bez problému fungovat

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 29. 4. 2020 8:08

Dobrý den,CPU bude fungovat.

avatar
hellr1der 29. 4. 2020 9:54

@Jan Šedivý - CZC: Skvělé, děkuji. Už mám objednáno.

Nivelo NIV
Nivelo 6. 5. 2020 16:51

@hellr1der: Muzu se zeptat jak to dopadlo? Kupuju totez a z toho co ctu na Internetu mam trochu obavu, ze to chce flashnout i pro Pinnacle Ridge.

Nivelo NIV
Nivelo 7. 5. 2020 22:52

@Nivelo: Odpovim si sam, samozrejme ze to nejede a musi se flashovat firmware se starym procesorem, trochu zklamani, kdyz tu CZC odpovi, ze to pojede.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 0:06

@Nivelo: chlape, mám to u ryzen 3600 právě teď to samý, můžeme nějak spojit??

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 0:15

@čechák3: otázka č. 1 a snad poslední - půjde to aktualizovat bez CPU? To se dozvíme na konci pořadu... jinak jsem dojel, protože AMD cpu žádný nazbyt nemám.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 0:36

@čechák3: Bohužel, bez procesoru to nepůjde. Máte dvě možnosti:
1. Nechat si u CZC.cz bios aktualizovat za poplatek 200 Kč.
2. Zakoupit přes internet (ne na IČO), nejlevnější procesor, který by měl fungovat i s nejnižší možnou verzí biosu, aktualizovat bios a procesor do 14 dní zase vrátit.
https://www.czc.cz/amd-a6-9500/219730/produkt

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 0:39

@Natar: Díky, to bych bral radu č. 1, než s tím tady zápasit, ale také postupně přicházím na fakt, že to asi bez AMD CPU nepůjde. Czc bych to nechal udělat, kdyby mi to byl schopen někdo říct před samotnou koupí. Ani žádná fóra mi tento problém nezodpověděla, bohužel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 0:58

@čechák3: Podívejte se na stránku této desky a přečtěte si, co je napsáno pod fotogalerií a pod tlačítkem Přidat do košíku. https://www.czc.cz/asus-rog-strix-b350-i-gaming-amd-b350/226468/produkt

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 0:46

@Natar: tudíž black screen je v tomto případu běžný, ano?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 0:59

@čechák3: Ano - nenaběhne vůbec nic.

Nivelo NIV
Nivelo 10. 5. 2020 21:15

@čechák3: Budu mit tenhle tyden R3 1200 AE, tak pokud si z Prahy a okoli, muzu ti ho pujcit na flashnuti.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 1:05

@Nivelo: I tesař se bohužel utne. Je mi líto, že máte problémy. Na chipsetu B350 skutečně není 100% zaručeno, že bez aktualizace biosu pojede druhá generace CPU Ryzen. Snad vám pomůžou výše uvedené možnosti aktualizace biosu.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 1:07

@Natar: ok. díky za odpověď v tento čas.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 10:11

@Natar: Takže řešením jsou procesory, které podporují chipset b350, konkrétně Ryzen 1600, 2600 apod. Souhlasí?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 8. 5. 2020 10:17

@čechák3: Pokud si necháte v CZC aktualizovat bios na nejnovější, pak nebudete mít s procesory nové generace problém, pokud výrobce takový bios k desce má. Takže bych si to nechal takto vyřešit. Dávat kvůli tomu starší procesor se nevyplatí.Ono cena této desky je lákavá, ale tohle jsou zase přesně problémy které se starším čipsetem můžou přijít. Kdyby jste koupil B450 desku, tak toto nyní neřešíte. Ovšem i u B450 je zase někdy třeba update biosu na řadu 3000. Takže tím že AMD umožňuje provoz více řad procesorů na starších deskách si toto musíte příště ohlídat.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 13:04

@GreenT: Nejde to. Ani kdyz jsem tam dal ryzen 1600, ktery by to melo nacist. Na desce sviti bila dioda, udajne VGA led. Nějaké vysvětlení, proč mi to nenačte bios, když chipset CPU mám stejnou verzi jako na MB, cili b350? Mam ted nejen ryzen 3600, ale i prave 1600, ale ani na nem bios nenabiha. Updated: Tak s největší pravděpodobností shledávám problém ve slotu PCI-e na grafickou kartu, protože stále svítí ta bílá dioda. Tím pádem bych se pak dostal, s největší pravděpodobností do biosu k flashi biosu.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 15:19

@čechák3: Nepořídil jste náhodou tento procesor? https://www.czc.cz/amd-ryzen-5-1600-s-chladicem-wraith-stealth-12nm/278460/produkt
Čili variantu, která je také označována jako Ryzen 5 1600 AF?
Tady je přehled procesorů a potřebných biosů:
https://www.asus.com/cz/Motherboards/ROG-STRIX-B350-I-GAMING/HelpDesk_CPU/

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 17:15

@Natar: Mam ted jak 1600 tak 3600, 1600 jsem bral na zkousku, ze ma stejny chipset a ze to treba rozjedu, ale nepovedlo se. Ani jeden cpu se nechyta, podezrivam grafiku, nebot sviti dioda vga led, zakladni deska nema vstup pro monitor, takze musim pouzit pcie, ale obe grafiky, ktere mam (1660s i r9 380 - puvodni) nejde.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 17:30

@Natar: Ano, presne tento, jak odkazujete. Nejspis s AF, ale vubec nevím, jaky je v tom rozdil.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 17:44

@čechák3: Rozdíl je v tom, že ten procesor je nová verse s jiným čipem. Když se podíváte do toho přehledu procesorů a potřebných verzí biosů, uvidíte, kde je problém:
Ryzen 5 1600 - 0401
Ryzen 5 1600AF - 5204
Ryzen 5 3600 - 4801

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 18:01

@Natar: Jinou nahradu jsem dnes nemel moznost vzit (zbozi skladem). Ted se jeste snazim najit, jakou verzi biosu ma ta zakladni deska. V prirucce to neni a ani na krabici. Ale bude mi to k necemu vubec? Uz se v tom ztracím, jedu ted za kolegou s ryzenem 2600. Snad mi pomuze a problem jiz odstranime. Dam vedet.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 18:24

@čechák3: Obávám se, že bios desky zjistíte právě jen v biosu nebo OS. Ryzen 5 2600 fungovat může a nemusí. Nechcete raději jet vrátit ten Ryzen 5 1600 a rovnou pořídit https://www.czc.cz/amd-a6-9500/219730/produkt ?
Už výše jsem na tento procesor odkazoval :-)

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 19:22

@Natar: Rád bych, ovšem o víkendu tu možnost mít nebudu kvůli zavřeným pobočkám. Ani speaker nejede (ten tedy nebyl ani součástí MB). 2600 nám nejede taktéž. Nejspíš všechny cpu jsou novější než podporuje bios na MB. A s tím pci-e si taky nejsem jistý, jestli není chyba právě tam, když svítí dioda. Je to zvláštní, protože ani jeden procesor nestartuje - 1600af, 2600 ani 3600. Toť resumé.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 20:23

@čechák3: V PCI-E chyba s naprostou jistotou není - je bez problémů zpětně kompatibilní.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 20:29

@Natar: Jestli budete mít tu možnost, tak se na ni podívejte, budu ji zasilat k reklamaci/kontrole či flashi biosu. Mám o ni zájem, ale toto byl mordor.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 20:40

@čechák3: Možnost se na tu desku podívat bohužel nemám, ale buď je v pořádku a na vině je bios, nebo v pořádku není a to technik zcela jistě zjistí. Ta deska je dobrá volba - takto osazená deska za takovou cenu je velmi výhodná - u takřka všech cenově "rozumných" desek byste musel aktualizaci biosu podstoupit také. Držím palce, ať se vám deska brzy v pořádku vrátí.

čechák3 ČEC
čechák3 8. 5. 2020 20:50

@Natar: Děkuji a pevně věřím, že to bude mít veselý konec. Nicméně i Vám díky za reakci v této ne zcela ideální komunikaci. Možná bych uvítal možnost ohodnotit komentář již běžným palcem nebo možnost kontaktovat přímo dotyčnou osobu, se kterou by se dalo spojit a řešit tak stejný problém na obou frontách; to jen tip pro inovaci tohoto chatu zde :) hezký večer.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 8. 5. 2020 20:54

@čechák3: Děkujeme za tip :)

Nivelo NIV
Nivelo 10. 5. 2020 21:23

@GreenT: Tady si jen rypnu, ze nebyt odpovedi od CZC cloveka, ze to bez problemu pojede, tak nejsem nastvanej.U tohohle Asusu s B450 je to samozrejme taky potreba, aby jely Ryzeny 3000.Idealni by bylo poeditovat ten puvodni post od CZC cloveka, ze s tim 2600 pojedou az po update BIOSu, aby to nematlo vic lidi.

Nivelo NIV
Nivelo 10. 5. 2020 21:14

@Natar: Ja vim, ja vedel ze je tam risk a bohuzel na zaklade toho komentáře jsem koupil jak desku, tak 2600. Takze ted se mi snad podari sehnat R3 1200 AE a flashnu to sam.Proces, kdyz CZC ceka na kompletní objednavku skladem a teprve potom se flashuje deska je úplně na palici, ani si nejde priplatit za expresni flash kdyz na to clovek specha.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 10. 5. 2020 21:30

@Nivelo: Pokud myslíte Ryzen 3 1200 AF tak na to pozor - nemusí fungovat stejně jako 5 1600 AF - potřebuje dokonce vyšší verzi biosu, než 5 3600. Pokud chcete mít jistotu, kupte a potom vraťte https://www.czc.cz/amd-a6-9500/219730/produkt

Nivelo NIV
Nivelo 10. 5. 2020 21:40

@Natar: Ne, myslim AE, proto to pisu :-) Kdybyste meli A6-9500 skladem ze bych si pro nej mohl zitra zajet, tak je to jasna volba.Ale mozna si udelam rezervaci abych mel jistotu ze to konkurence nepomota, a i kdyz objednavam AE, ze mi doruci AF.

Nivelo NIV
Nivelo 10. 5. 2020 22:22

@Natar: Nakonec jsem sel cestou nejmensiho odporu a koupil A6-9500 primo tady, jen doufam ze z doruceni do 2 dnu nebude tyden jako minule.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 11. 5. 2020 1:08

@Nivelo: Držím palce. Dejte vědět, jak to dopadlo.

Nivelo NIV
Nivelo 11. 5. 2020 4:11

@Natar: Diky, kdyz uz to budu flashovat sam, vymenim 2600 za 3600, kdyz to nejede of the box a pro B3/450 je Zen 2 konecna :-)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 11. 5. 2020 4:17

@Nivelo: To je dobrý nápad, ale určitě mu pořiďte lepší, než boxový chladič.

Nivelo NIV
Nivelo 11. 5. 2020 9:36

@Natar: Mam stranou opatreny Wraith Prism, tak snad to pro nej bude prijemne.Mno, doufam ze se na prodejne na me nebudou divat jako na blbce, ze vracim dva procesory a beru misto toho jiny jeden. Ale hlavni motivace pro 2600 byla ze to pojede rovnou, tak to holt budou muset zvladnout :D

Nivelo NIV
Nivelo 14. 5. 2020 9:29

@Natar: Dopadlo to skvele, stacilo dat A6-9500 a vsechno se rozbehlo jak melo, naflashoval sem nejnovejsi BIOS ted mi tam bezi R5 3600.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 14. 5. 2020 12:35

@Nivelo: Takt to je super. Ať PC dobře slouží.

kuchtasro KUC
kuchtasro 5. 1. 2021 11:18

@Natar: Měl bych dotaz zda pro flash biosu bude fungovat i procesor AMD A8-9600.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 5. 1. 2021 12:24

@kuchtasro: Ano, měl by.

kuchtasro KUC
kuchtasro 5. 1. 2021 14:02

@Natar: Díky za odpověď. Až mi dorazí tak dám vědět jestli to bude fungovat.

kuchtasro KUC
kuchtasro 8. 1. 2021 0:37

Tak můžu potvrdit že procesor AMD A8-9600 funguje se základním biosem desky 3401. Po flashi na nejnovější bios 5601 funguje s mým Ryzen 5 2600.

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 226468
ASUS ROG STRIX B350-I GAMING - AMD B350
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Výkonná a kvalitní malá základní deska Asus ROG Strix B350-I Gaming, Socket AMD AM4, čipset AMD B350, podpora procesorů AMD Ryzen/7. generace série A/Athlon; podpora procesorů s integrovaným grafickým čipem, 2x DDR4 až 2666 MHz (až 3600 MHz OC), maximálně 32 GB; slot 1x PCI-E 3.0 x16 (x8 pro sérii A a Athlon), konektory: 4x SATA 6 Gb/s, 2x M.2, 2x USB 2.0, 6x USB 3.1 Gen1, 2x USB 3.1 Gen2, 1x GLAN, 3x 3,5 mm jack; Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth ver. 4.2, formát mini-ITX.
Nakupte aspoň za 500 Kč a užijte si 90 dní zábavy Nakupte aspoň za 500 Kč a užijte si 90 dní zábavy