ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390  + HDD SSD A-Data XPG GAMMIX S5, 256GB v hodnotě 1099 Kč
ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390
5 206 Kč 6 299 Kč 4 958 Kč 5 999 Kč

Všechny komentáře k produktu:ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390

TigerM TIG

M2

TigerM 11. 10. 2018 22:26

Dobry den, deska ma 2x M2 interni konektor, v popisu dobre, ve specifikaci je 1x...

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 15. 10. 2018 10:24

@TigerM: Dobrý den, děkujeme za upozornění - chybu jsme již předali k opravě.Hezký den

laga3 LAG
laga3 15. 10. 2018 21:11

@Martin Pehe - CZC: Podporuje deska procesor i9 prosím? Děkuju

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 10. 2018 21:19

@laga3: Ano, desky Z390 jsou určené pro nové procesory i9.

laga3 LAG

Dostupnost

laga3 31. 10. 2018 19:23

Dobrý den kdy je předpokládaný termín že zboží bude skladem?

mike3 MIK

Kompatibilita s Windows 7 Pro-64bit

mike3 13. 11. 2018 12:59

Dobrý den, možná hloupý dotaz, podporuje tato deska Win 7 Pro-64bit? Koukal jsem na stránky Asusu, a drivery pro Win7 tam nevidím... Předem děkuji za informaci

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 13. 11. 2018 14:53

@mike3: Dobrý den, pokud u výrobce nejsou drivery na daný OS k dispozici, obávám se, že nemohu zaručit kompatibilitu. Zkuste prosím kontaktovat přímo technickou podporu výrobce.Děkuji.Hezký den

mike3 MIK
mike3 13. 11. 2018 15:02

@Martin Pehe - CZC: Děkuji Vám za informaci, zdravím

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 13. 11. 2018 15:15

@mike3: na w7 uz radsi zapomen, neni rok 2009, ale uz temer 2019

bauchel BAU
bauchel 23. 11. 2018 23:46

@NEHARIA: taky jedu na w7 nebyl duvod prechazet, kdyz ti dobre slouzi stara ochcavka na co kupovat superba? jen proto ze je novej?

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 23. 11. 2018 23:50

@bauchel: jenze toho superba nemusis kupovat (pokud mas w7, tak staci upgrade zdarma) a nema problem ani s nejnovejsim hww7 mely posledni update v lednu 2015 (nerikam bezpecnostni zaplatu, ty tam jeste pro vlastniky staryho zeleza vychazej)w7 jsou pase jako kloboukyhttps://store.steampowered.com/hwsurvey/directx/w7 uz pouzivaj jen v exotickych zemich jako je cina

avatar
Drunksta 24. 11. 2018 0:08

@NEHARIA: No tak to bych se ohradil! Já sám používám taky w7 a myslim, že většina mách kolegů v práci na svejch domácích počítačích taky. Dneska jsem se potkal s bývalym kolegou a ten si nedávno w7 koupil, přecházel na ně z XP. Tak asi tak...

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 24. 11. 2018 0:21

@Drunksta: A teď je otázka proč."Windows 10 je spyware" - co není. Pokud vás tohle opravdu zajímá, tak si nainstalujte Linux, plaťte si VPN a nepoužívejte cokoli od/smažte si účty u všech těch zlých nadnárodních korporací.

avatar
Drunksta 24. 11. 2018 0:39

@john_doe: Většině lidí prostě nový systémy nic nepřináší a kdyby je do upgradu nenutili sami vývojáři uměle vytvářenejma překážkama, tak si vystaší i s těma XP. Já osobně budu upgradovat na w10 teď, a to právě jenom kvůli tomu, že RTX neni na nižších OS podporovanej. A ochrana soukromí? Já osobně VPN, anonimizéry nebo Tor užívám naprosto běžně i na w7. V podstatě jsem chtěl jen říct, že w7 nejsou ani zdaleka záležitostí "exotických" zemí, ale jsou naprosto běžný i u nás. Troufám si tvrdit, že na systémech starších, než w10, funguje mnohem větší množství uživatelů. Osobní zkušenost.

siddhi SID
siddhi 24. 11. 2018 3:08

@Drunksta: Pokud jde o starší PC tak proč ne. Proč řešit nový systém, když všechno funguje.
Ale uvažovat o Win7 na nové PC, hádám hodně drahé PC vzhledem k výběru desky je prostě magořina.
A řešit nějaké špehování je jen paranoia. Jednak veškerá telemetrie jde ve Win10 vypnout (i když ne oficiálně), jednak takový Google, Facebook toho o vás ví mnohem mnohem víc a využívá to nejen k anonimním statistikám, ale i k cílené reklamě apod. A evidentně to nikoho nežere.
Nechápu proč takové hovadiny furt někdo řeší.
Mimochodem pro paranoiky - telemetrie byla zavedena již v Win7, jen se o tom tolik nemluvilo, protože systém nežádal o povolení.

avatar
Drunksta 24. 11. 2018 4:08

@siddhi: Proto už na w7 používám Tor, VPN, CyberGhost a různý kombinace...

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 24. 11. 2018 13:26

@Drunksta: vratil bych se na pocatek diskuzetvi "kolegove" asi nemaj ASUS ROG STRIX Z390-E GAMINGna sklonku roku 2018 si w7 na novej comp da jenom cinan nebo jinej exot

dubovicky DUB

Pc sestava

dubovicky 15. 11. 2018 18:46

Dobry den poradili by ste mi stouto sestavou ci je vsetko ok , ci to je vsetko kompatibylne alebo nieco vymenit treba? https://www.czc.cz/7henbkia3eiaf8jac1mtfd453c/seznam

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 16. 11. 2018 8:54

@dubovicky: Dobrý den, všechny komponenty jsou kompatibilní.Hezký den

PixboyCZ PIX

Nvidia sli

PixboyCZ 10. 1. 2019 16:46

Jakou velikost Nvidia SLI mám pro tuto motherboard vybrat? 3 slotovou nebo 4? Díky za odpověď.

avatar
-Libor- 10. 1. 2019 16:58

@PixboyCZ: Myslíte propojení dvou GPU NVLinkem ? Čim hubenější karta tím lepší pro její chlazení
( více prostoru mezi kartami ) 4slotovou ? Taková existuje ? :D

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 10. 1. 2019 17:03

@PixboyCZ: Tohle je poněkud nesmyslná otázka - pokud tím myslíš šíři dvojice osazených GPU vejdou se evidentně 2 tříslotové karty (přičemž zakryjí všechny ostatní sloty), ale šířka karet je to poslední, co by tě mělo zajímat. Navíc vzhledem k současné podpoře SLI a problémům, které to doprovází, je SLI velmi nevýhodné řešení. Vždy je lepší preferovat jednu GPU co nejsilnější v rámci rozpočtu na PC.

Pash4jZ PAS

Dotázek

Pash4jZ 13. 3. 2019 9:41

https://www.czc.cz/c67sbh3jr6guabus488mub59rc/seznam co na ni říkáte? Jsou potřeba nějaké změny? chlazení: https://www.jscomputers.cz/produkt/Thermaltake_Pacific_M360_D5_Hard_Tube_Water_Cooling_Kit.html?arg1=001053
plus ještě nějaký monitor nejlépe ultra wide, ale není to podmínka (cena cca 20-25k)
díky

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 3. 2019 9:48

@Pash4jZ: říkám k tomu jediné - u počítače za 65.000,- by už se mohla vejít RTX2080ti a ne "jen" RXT 2080Určitě bych změnil desku, ASUS je vysloveně předražený a za stejnou cenu nenabídne srovnatelnou kvalitu, co konkurence, vzal bych místo ní ASROCK TAICHIhttps://www.czc.cz/asrock-z390-taichi-intel-z390/246251/produktpaměti bych taktéž vyměnil 4x8GB za 2x16GB, nějaká kačka se ušetřit na skříni a zdroji, plotnový 2TB disk za 3200,- je taky šíleně přepísknuté. Jak říkám, dá se tam v pohodě vecpat i RXT280ti, kdyby se zbytečně nehýřilo jinde

Pash4jZ PAS
Pash4jZ 13. 3. 2019 10:00

@Usm82: Dobře nad tou mb popřemýšlím, ty RAMky taky a jaký byste mi doporučil zdroj a HDD? A tu skříň chápu, ale chci do toho narvat vodní okruh s expanzkou a není moc skříní do kterých se to vleze... https://www.czc.cz/gigabyte-z390-aorus-ultra-intel-z390/246540/produkt a co tahle mb?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 3. 2019 12:49

@Pash4jZ: ano, aorus elite už je deska vhodná pro 9700Kzdroj - pokud chcete zůstat na 850W, tak stejně dobře poslouží o 800,- levnější Focushttps://www.czc.cz/seasonic-focus-plus-gold-850w/220745/produktRAM - nejlépe poměrem cena/výkon vycházejí tyto Kinstony - 3333Mhz a CL16, bohužel nejsou skladem :-(
https://www.czc.cz/kingston-hyperx-predator-32gb-2x16gb-ddr4-3333/243992/produkt
z dostupných bohužel zatím jen tyto
https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-at-32gb-2x16gb-ddr4-3200/253097/produktobecně, připlácet tisíce za pár Mhz navíc se už nevyplatí, rozdíly mezi 333Mhz a 3600Mhz bude takřka zanedbatelnýA plotnový HDD? Tam bych to taky moc nehrotil a vzal nejlevnější 2TB Barracuduhttps://www.czc.cz/seagate-barracuda-3-5-2tb_2/215406/produktA díky těm všem úsporám už zbydou peníze na RTX280ti, která je dalších 30-35% nad RTX2080. Pokud chcete zůstat u RTX2080, opět se vyhněte ASUS - ten je jen a pouze předražený a oproti MSI, GIGABYTE, ZOTAC či EVGA nenabízí nic navíc, co by stálo za ten výrazný příplatek

Pash4jZ PAS
Pash4jZ 13. 3. 2019 14:56

@Usm82: Dobře, díky moc, a ten monitor jaký?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 3. 2019 14:59

@Pash4jZ: bohužel, v těch se moc neorientuju, to raději přenechám jiným expertům :-))

kozelek2 KOZ

Ovládání větráků

kozelek2 27. 7. 2019 22:00

Chci si koupit 2x sadu Corsair Air Series LL120 RGB ale nechci si dokupovat jakejsik commander za 1700 kč abych mohl regulovgat otáčky a tak by mne zajímalo,je u této desky nějakej software kterej to umí? Nechci ovládat otáčky biosem ani nějakým Speed fanem

hudek10 HUD

ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390 a GIGABYTE GeForce RTX 2080Ti GAMING OC 11G, 11GB GDDR6

hudek10 7. 8. 2019 9:59

Dobrý den, mám dotaz. Mám objednány oba komponenty a nejsou skladem. Chci se zeptat kdy bude zboží, cca na skladě? Děkuji Hudek.

Jakub Šebák - CZC JAK
Jakub Šebák - CZC 21. 8. 2019 11:02

@hudek10: Dobrý den,je již všechno v pořádku ? Popřípadě,že ne můžete mi poslat číslo objednávky k prověření ? Děkuji a přeji hezký den.

kozelek2 KOZ

Připojení vodníka

kozelek2 17. 8. 2019 14:13

Ahoj..do jakých pinů připojujete vodní chlazení a větráky na radiátoru aby si deska sama regulovala větráky podle teploty CPU? a at to nedělá problémy?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 20. 8. 2019 22:21

@kozelek2: Dobrý den,deska má konektory připravené pro zapojení vodního chlazení - viz stránka výrobce: https://www.asus.com/us/Motherboards/ROG-STRIX-Z390-E-GAMING/overview/

ghostbane47 GHO

Dotaz

ghostbane47 16. 9. 2019 11:36

Přátelé, myslíte, že si tato základní deska bude rozumět s RTX 2080Ti, nebo bude pro dobro obou komponentů lepší, když grafiku spáruji s jinou deskou? Nechce se mi utrácet x tisíc navíc za jinou desku, která bude disponovat nějakým tím slotem navíc, který nevyužiju, nebo lepší generací USB, což je mi šumák. Díky za radu!

joseffilip JOS
joseffilip 16. 9. 2019 11:44

@ghostbane47: Makat bude, je to deska jako bejk... Makala by i na desce za 3500,samozrejme cim kvalitnejsi tim lepsi, zalezi spis na procesoru aby ji nakrmil...

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 11:59

@joseffilip: Budu ji eventuálně osazovat procesorem i7 9700k :-) Děkuji za odpověď!

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 16. 9. 2019 12:15

@ghostbane47: nektery desky od gigabyte jsou vetsi bejci a pritom levnejsi, treba aorus eliteviz prehled
https://i.redd.it/6j8i71dbrxv11.png

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 12:21

@NEHARIA: Přiznám se, že přiložený přehled je pro mě španělská vesnice :-) Proto se zeptám zcela laicky, pokud bych si koupil desku Aorus Elite od firmy Gigabyte, je tam nějaký benefit v hraní her? Desktop, který plánuji složit, bude určen primárně na hraní her (ve full HD, možná 4k).Zároveň se musím přiznat, že od společnosti Asus mám herní notebook + x dalších příslušenství, proto v ně mám důvěru, ale samozřejmě pokud by pro mě jiná značka znamenala lepší výkon za stejné či lepší peníze, zvážím koupi jejich desky.

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 16. 9. 2019 12:24

@ghostbane47: prehled je spanelsky zebricek, kdyz je deska vyse, tak je na taktovani vhodnejsijsou tam jeste barvy, kde kazda odpovida nejake urovni spotreby procesoru, se kterym nema deska problem, ruzova = lejno, modra = top

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 12:44

@NEHARIA: Upřímně, jedná se o první desktop, který budu skládat. Ta moje představa o taktování je taková, že bych se na to kdyžtak zaměřil až časem, podle toho jak budu spokojený s výkonem sestavy. Rozhodně nechci z desktopu po týdnu tahat maximum. Procesor i7-9700K jako takový už v základu podává ve hrách v kombinaci s RTX 2080Ti slušný výkon.Koupil bych desku ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING a po čase, až tomu všemu budu více rozumět, kdyžtak upgradoval. Každopádně děkuji za tabulku i odpověď!

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 16. 9. 2019 12:46

@ghostbane47: tak to zkusim jeste do tretice, gigabyte aorus elite je lepsi a levnejsi deskama lepsi napajeni procesoru nez ROG STRIX Z390-E = vodnejsi pro taktovaniupgradovat uz neni vicemene kam

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 12:53

@NEHARIA: Ano, deska, která však nedisponuje Wi-Fi ani Bluetooth. Obojí však z určitých důvodů chci.Leda koupit GIGABYTE Z390 AORUS PRO WIFI - Intel Z390. Ta je v té tabulce ještě o řádek výš, nicméně z jejího hodnocení jsem trochu nejistý. Plus koukám, že ani nemá DisplayPort, který používám pro připojení monitoru s technologií G-Sync.

avatar Ověřený GEEK - level 1
NEHARIA Ověřený GEEK 16. 9. 2019 12:57

@ghostbane47: monitor se zapoji do graficky karty, takze porty na desce nehrajou zadnou rolihodnoceni uzivatelu je zavadejici, Berry_07 nejspis zapojil do m.2 ssd a to mu odpojilo sata porty, ale kdo dnes cte manual, zemanual je dlouhy, takze kdo vi, co to cetlevidentne neumi anglicky a vycita to desce

joseffilip JOS
joseffilip 16. 9. 2019 12:58

@NEHARIA: Ja osobne mam z390 aorus elite pro, a je to bomba, i7 9700k a lehce sem nataktoval na 5ghz zmenou asi 5 hodnot, plus deska vypada vyborne...

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 13:00

@joseffilip: Oukej, asi jste mě přesvědčili pánové :-) Jenom teda půjdu do té desky Aorus Pro, kvůli WiFi a Bluetooth.

joseffilip JOS
joseffilip 16. 9. 2019 14:23

@ghostbane47: Ale ta vase bude taky ok, jen je malinko drazsi... Ja mluvim jen z osobni zkusenosti ze mam tu gigabyte se stejnym cpu a je to bomba :)

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 16. 9. 2019 11:54

@ghostbane47: Pokud budete taktovat tak deska za tyto peníze má smysl pokud ne tak tak deska za 2-3 tisíce postačí bohatě
Nebo pokud plánujete taktovat jen i5 tak také není potřeba nic takhle drahého

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 12:02

@da boi: Děkuji za odpověď. Plánuji do ní osadit procesor i7 9700k s tím, že se chci potom také pomalu začít věnovat taktování. Jednalo by se totiž o můj první desktop, nicméně chci do něj investovat více peněz.

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 16. 9. 2019 13:03

@ghostbane47: Na to by stačila deska u podstatně levnější
https://www.czc.cz/gigabyte-z390-gaming-sli-intel-z390/246533/produkt

ghostbane47 GHO
ghostbane47 16. 9. 2019 13:10

@da boi: Bohužel deska nedisponuje Wifi ani Bluetooth (obojí používám, byť primárně jedu přes kabel).Nicméně za příplatek se nabízí GIGABYTE Z390 AORUS PRO WIFI, do které nejspíše půjdu.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 246339
ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390  + HDD SSD A-Data XPG GAMMIX S5, 256GB v hodnotě 1099 Kč
prodloužená záruka
-5%
ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING - Intel Z390
HDD SSD A-Data XPG GAMMIX S5, 256GB v hodnotě 1099 Kč
5 206 Kč 6 299 Kč 4 958 Kč 5 999 Kč
Výkonná základní deska, socket Intel 1151, čipset Intel Z390, podpora procesorů Intel 8. a 9. generace Core i7/i5/i3/Pentium/Celeron; podpora procesorů s integrovaným grafickým čipem, 4x DDR4 až 2666 MHz (až 4133+ MHz OC), maximálně 64 GB; sloty: 3x PCI-E 3.0 x16 (x16, x8/x8, x8/x4/x4), 3x PCI-E 3.0 x1; konektory: 6x SATA 6Gb/s, 2x Ultra M.2, 6x USB 2.0, 4x USB 3.1 Gen1, 5x USB 3.1 Gen2, 1x PS/2, 1x GLAN, 1x DisplayPort, 1x HDMI; podpora NVIDIA SLI a AMD Crossfire, dvoupásmová 802.11ac Wi-Fi, Bluetooth ver. 5.0, formát ATX.