ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED monitor 27"  + Powerbanka 5000 mAh, bílá (v ceně 499,-)
ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED monitor 27"
19 000 Kč 22 990 Kč 16 108 Kč 19 490 Kč

Všechny komentáře k produktu:ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED monitor 27"

fihaj FIH

TN nebo IPS

fihaj 10. 6. 2019 23:58

Dobry den,
vybiram novy monitor, primarne herni, graficka karta Asus 1080Ti , rozhoduji se mezi Asus ROG PG278QR a PG279Q dle popisu mi prijdou stejne jen jeden je TN a druhy IPS.
trochu se obavam Backlight bleed. ktery by jste doporucili?dekuji, Filip

30 reakcí
poslední 14. 6. 2019 18:28
avatar
Natar Ověřený GEEK 11. 6. 2019 0:20

Jednoznačně IPS panel. Osobně bych preferoval https://www.czc.cz/acer-predator-xb271hubmiprz-led-monitor-27/179982/produkt

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 10:18

@Natar: diky, jo, uz jsem rozhodnut pro IPS , ted mam LG IPS a bleeding nepozoruji, a to je cca 5 let stare, predpokladam ze u tech novvych je jedte to lepsi..

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 11. 6. 2019 0:32

zvazil bych
https://www.czc.cz/gigabyte-aorus-ad27qd-led-monitor-27/252222/produktkdyz uz i nvidia podporuje freesync, neni nutny priplacet za gsync a je to ips za lepsi cenu nez ten tn asus

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 10:19

@NEHARIA: diky, ten vypada pekne, i ta cena,
opravdu ma 1ms odezvu nebo je to nejaky trik?
treba asus ma 165Hz obnovu, ale co jsem se docetl je to overclock hodnota, default je taky 144....jak je to s podporou freesync, mam ASUS 1080Ti, bude to identicke jako Gsync ?

avatar
GreenT Master GEEK 11. 6. 2019 10:41

@fihaj: Udávaná odezva je jen marketingové číslo a týká se jen přechodu GTG. Pro reálnou odezvu musíte zapátrat po kvalitních zahraničních recenzích. Co se týče G-Sync, tak jde na většině panelů s Freesync aktivovat bez problémů. Musíte to ale manuálně zapnout v ovladačích. A podmínkou je propojení DP kabelem.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 11. 6. 2019 12:13

@fihaj: minimalni odezva je stejne je jen jedna z mnoha hodnot, kazdy barevny prechod ma jinou odezvutakze je celkem jedno, jestli se nejakym trikem v jedny konkretni situaci u neho dosahlo 1ms, je to ips a tak bude mit takovy vlastnosti

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 12:57

@NEHARIA: koukal jsem ze ten gigabyte ma HDR, je to vubec k necemu u monitoru za tuhle cenu? zatim asi klonim k asus PG279Q s g-sync, rikam si ze gsync bude lepsi kdyz mam nvidia kartu...

avatar
GreenT Master GEEK 11. 6. 2019 13:19

@fihaj: G-Sync už jde dnes zapnout prakticky na každém monitoru s podporou Freesync, už jsem vám to psal výše. Takže nemusíte přeplácet za drahé panely s HW řešeným G-Sync.

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 14:02

@GreenT: jojo to jsem videl, ale je to stejne g-Sync = g-sync compatible? kdyby tam mel byt nejaky vetsi rozdil , tak zase radsi priplatim...
diky... co jsem se dival tak kvalitou je gigabyte srovnatelny s asusem, takze priplatek za g-sync pokud je to opravdu stejne by byl zbytecny.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 11. 6. 2019 16:11

@fihaj: rozdil je tezko postrehnutelnejoboje je znatelne lepsi nez vsync

avatar
GreenT Master GEEK 11. 6. 2019 19:04

@fihaj: Je to spíše o rozsahu. HW G-Sync umí 30-plný rozsah, funguje vždy a zaručeně. Ovšem příplatek je větší. U Freesync panelů se musí zapátrat, jaký rozsah mají, ale většinou už je to u nových panelů také v pohodě. Zvažte sám, já třeba ještě HW G-Sync mám, jelikož dříve to nešlo. Ale nyní se mi líbí ten Aorus a nebránil bych se mu.

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 20:16

@GreenT: diky, nakonec jsem objednal ten Aorus gigabyte ,je uveden v nvidia seznamu gsync compatible, ma rozsah 48-144 (asus gsync ma 1-144 (resp 165)) ale myslim ze s i7 3930K, 64GB ram a asus1080TiOC nebude problem se na to minimum 48 dostat. Stejne pokud bych koupil asus tak s 1-30 by to bylo nehratelne a snizoval bych detaily... diky

avatar
GreenT Master GEEK 12. 6. 2019 6:50

@fihaj: Ano, ta nižší strana rozsahu je u Freesync většinou slabina, ale na rovinu, kdo by se chtěl dostávat pod 50fps. Sice to G-Sync ještě umí celkem slušně zachránít, ale základ je stejně chtít alespoň 60fps. Vy máte navíc silnou kartu, která by si s QHD rozlišením měla v pohodě poradit. Zbytek je o nastavení her, kolikrát je v možnostech něco, co nemá vliv na vizuál a žere to pořádnou porci výkonu. Např. určitá vyhlazování apod. Takže si stačí pohrát s nastavením a pak se dá každá hra odladit ke spokojenosti.

fihaj FIH
fihaj 12. 6. 2019 9:22

@GreenT: jojo, presne tak jak pisete, ve FullHD je vse na max a naprosto v pohode, spis je problem to v tomto pocasi uchladit :-) takze QHD by melo byt take v pohode.

avatar
Usm82 Ověřený GEEK 12. 6. 2019 9:40

@fihaj: no těmi 60FPS vždy a všude bych si jistý nebyl, máte již postarší procesor, který nedisponuje navíc bůhvíjakýmí frekvencemi.Dnes je naprostý herní ideál - 6 případně 8 jader, vysoké frekkvence a vysoké IPCVy sice máte 6 jader, ale dnes už hodně staré architektury Sandy Bridge - takže nižší frekvence a výrazně nižší IPC

avatar
Khalai Ověřený GEEK 12. 6. 2019 9:50

@Usm82: Pro QHD clovek nemusi byt tak narocny na procesor. Porad je to sestijadro s HT. Nebal bych se toho.

avatar
Usm82 Ověřený GEEK 12. 6. 2019 10:56

@Khalai: to nic nemění na tom, že oproti třeba 8700K/9700K to může dělat klidně i 20 FPS rozdíl a zatímco u silnějšího CPU se můžeš v QHD pohybovat někde mezi 70-90 FPS, tak u staršího CPU třeba někde mezi 50-70 :-))

avatar
Khalai Ověřený GEEK 12. 6. 2019 10:59

@Usm82: Kvuli tomu bych ale fakt nemenil desku, procesor a RAMky. Pripadny upgrade by tim vysel na 14-16K navic.

fihaj FIH
fihaj 12. 6. 2019 13:31

@Khalai: menit cpu zatim nemam v planu, co jsem se dival ted na plne detaily ve full hd mam zatizeni cpu kolem 30% obcas je samozrejme na nejakem coru spicka, ale spis vyjimecne.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 12. 6. 2019 13:56

@fihaj: 30% i na 6 jadro je nejak malo, ve vsech hrach?jinak v qhd bude ztrata fps vyrazne mensi nez ve fhd, takze bych taky jeste s vymenou pockal

avatar
Khalai Ověřený GEEK 12. 6. 2019 13:59

@NEHARIA: Core i7 3930K je 6C/12T procesor.

avatar
NEHARIA Ověřený GEEK 12. 6. 2019 14:01

@Khalai: jo, uz jsem si to mezitim naselse mi prave hodne nezdalo tech 30%jsem si to splet s 3770k

fihaj FIH
fihaj 12. 6. 2019 20:05

@GreenT: tak monitor mam doma (gigabyte aorus ad27qd), je super, jen ma tedy temer uprostred vadny pixel....takze jej zitra vezu zpet na vymenu, snad ho vymeni na pockani kdyz jsou skladem a je to hned po zapnuti....

avatar
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 7:03

@fihaj: Tak to je škoda. Snad bude druhý pokus úspěšný. Nemusíte pixel řešit, máte možnost vrátit zboží ve 14-ti denní ochranné lhůtě. Ale určitě bych se o tom zmínil, aby to případně mohli reklamovat u výrobce.

fihaj FIH
fihaj 14. 6. 2019 9:53

@GreenT: tak jsem jej vcera vratil, dnes by mel dorazit novy, tak snad to dorazi a bude v poradku, jinak bude smutny vikend :-)

avatar
GreenT Master GEEK 14. 6. 2019 9:55

@fihaj: Ok, tak pak případně napište zkušenosti. Jinak doporučuji najít nějakou podrobnější zahraniční recenzi, většinou tam doporučí optimální nastavení barev a ostatního, takže se to hodí pro kalibraci.

fihaj FIH
fihaj 14. 6. 2019 10:14

@GreenT: jojo, napisu a kouknu na to.
diky za info

fihaj FIH
fihaj 14. 6. 2019 18:28

@fihaj: tak druhy kus je bez vady, navic byl i zrovna ve sleve a batoh k nemu :-) tak aspon nejaka kompenzace za tu cestu navic :-)

fihaj FIH
fihaj 14. 6. 2019 18:28

@fihaj: tak druhy kus je bez vady, navic byl i zrovna ve sleve a batoh k nemu :-) tak aspon nejaka kompenzace za tu cestu navic :-)

fihaj FIH
fihaj 11. 6. 2019 17:06

tak jsem objednal gigabyte ad27qd, je na seznamu gsync compatiblke od nvidie, tak by to melo byt ok, diky vsem za rady.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 178864
ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED monitor 27"  + Powerbanka 5000 mAh, bílá (v ceně 499,-)
CZC doporučuje
prodloužená záruka
-15%
extra sleva 1 000
ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED monitor 27"
Powerbanka 5000 mAh, bílá (v ceně 499,-)
19 000 Kč 22 990 Kč 16 108 Kč 19 490 Kč
extra sleva 1 000
Špičkový herní monitor s IPS panelem, úhlopříčka 27“, 16:9, 100% sRGB, vysoké rozlišení 2560 x 1440, Nvidia G-Sync, až 165 Hz, jas 350 cd/m2, kontrast 1000:1, pozorovací úhly 178°/178°, 16,7 milionu barev, odezva 4 ms, Game Plus, Game Visual, reproduktory 2x 2 W, konektory DisplayPort, HDMI, 2x USB 3.0, sluchátka, pivot.