ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5, 2GB GDDR5
ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5, 2GB GDDR5
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5, 2GB GDDR5

avatar
Pink0 30. 3. 2015 14:59

@Kuře3: No nejlepší je jen podle tebe:D..ja osobně bych si na zaklinace a FC4 amd kartu nekoupil

avatar
stratos. 30. 3. 2015 15:09

@Pink0: FC4 je taky hra delana ve spolupraci s Nvidii "GameWorks" a na AMD chodi uplne v pohode, jenom se muselo pockat na Patch ale to je u Ubisoftu znamo ze jejich hry jsou nehratelny. Treba na me GTX980 byla hra hratelna bez lagů a stutteringu az od verze 1.5-1.6 do ty doby tragedie hlavne pri jizde autem to se nedalo hrat...
U zaklinace zadny problemy neocekavam, dali si s optimalizaci dost zalezet (proto taky hru nekolikrat odlozili) + hra jede i na konzolich kde jsou AMD procaky i grafiky...

avatar
Pink0 30. 3. 2015 15:16

@Kuře3: No vidíš a Stachuj to testoval na 1.6 patch a pak tvrdil bludy,ze za to může 970tka:D..od 1.7 mi to bezi jak po masle...joo Ubisoft,ten by měli zakazat:D

avatar
VashCZ 30. 3. 2015 15:27

@Pink0: Běží AC Unity stejně jako předchozí díly jen na FHD i když má člověk 1920x1200?

avatar
stratos. 30. 3. 2015 15:53

@Pink0: u GTX970 byl ale problem s pretecenim VRAM v 1080p 8xMSAA nebo 1600p 4xMSAA.. ja se v 1600p 4xMSAA bezne dostaval na 3800-3900MB VRAM a ted na 4K 0xAA jsem neustale skoro na 4000MB, ta hra chce proste hodne VRAM

avatar
Pink0 30. 3. 2015 16:03

@Kuře3: Nevím,Unity nemam

avatar
Pink0 30. 3. 2015 16:11

@Kuře3: Nevím jestli to udělal patch a nebo nový ovladače,ale ja se ted ve FHD s 8xMSAA ve FC4 dostanu neco malo pres 3GB

avatar
stratos. 30. 3. 2015 20:16

@Pink0: spise ovladace. Nvidia se zuby nechty vsema prostredkama s anazi tu kartu drzet pod 3500MB aby nedochazelo k latencim. Problem je v tom ze se tato"optimalizace" pomoci driveru musi ladit pro kazdou hru zvlast a buhvi jak dlouho to vyvojarum vydrzi nez se na to vykaslou aby prinutili lidi vyjit na zas novou generaci karet. Ja tomu davam rok maximalne 2 :)

Kuře3 KUŘ
Kuře3 30. 3. 2015 21:25

@Kuře3: Vezmu si asi R9 280x. Myslím si, že je to dobrá volba

elis5 ELI

960 nebo jiná

elis5 1. 4. 2015 1:46

Ahoj, poradí mně někdo prosím co jinak v této sestavě ? Dík. http://www.czc.cz/ckik7h6jdoi2cbsktgl2574et3/seznam

avatar
Pink0 1. 4. 2015 2:09

@elis5: H97 deska stačí,když máte netaktovací procesor

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 1. 4. 2015 2:20

@elis5: tady to máte opravené, dodejte si váš monitor
http://www.czc.cz/a188ci9lvcirna29mvlaeijs18/seznam

avatar
stratos. 1. 4. 2015 8:06

@Makaan.: bacha na B85 neumi nove intel procesory. H97 je do sestavy za 30tis mnohem lepsi volba + podporuje nove INTEL procesory dalsi generace (po Haswell refresh)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 4. 2015 8:18

@stratos.: Co to zase plácáš, ještě nedávno jsi všude dával B85 mATX od Gigabyte nebo Gamer od Asusu.. Když, tak napiš že by to nemusel podporovat starší Bios, který je ale možno aktualizovat. A tato situace tady byla hlavně těsně po vydání "nových" procesorů Haswell Refresh.. Sám víš, že jsou to jen přeznačené a o 100Mhz popohnané staré modely..
Udivuje mě, jak ze dne na den už je B85 špatná a jindy jsi psal, proč vyhazovat peníze za H97 když B85 je levnější..
Co se ti dnes stalo?

avatar
stratos. 1. 4. 2015 8:22

@GreenT: 1) H97 stoji aktualne stejne. (cenove sly v poslednich mesicich celkem dolů . rozdil vuci B85 je 1-3 stovky)
2) Podporuje oficialne Broadwell (B85 uz ne)
http://www.cnews.cz/desky-asus-uz-podporuji-broadwell-pujde-vam-ale-jen-s-cipsety-z97-h97Takze do sestavy za 30tis bych rozhodne dal H97 od ASUS zvlast pokud stoji stejny penize co B85 kterou tam ma ted.PS: ANo B85 davam ale v pripade kdy jsem znacne omezen financemi a to ASUS B85 za 1800,- s DPH (nejcasteji v kombinaci s nakou levnou i5)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 4. 2015 8:26

@stratos.: Tak Broadwell ano, tady máš pravdu, myslel jsem že mluvíš o Haswell refresh - moje chyba..
Ale ty desky H97 naopak velice zdražili. Dříve jsi dával totiž od Asusu nejníže tuto verzi - http://www.czc.cz/asus-h97-plus-intel-h97/152148/produkt
Že jsi teď z nabídky vybral nejlevnější model, to je zase na úkor kvality, ale ne pádem cen..
Jinak já taky už raději do sestav dávám H97 desky, pokud není tlak na cenu..

avatar
stratos. 1. 4. 2015 9:08

@GreenT: je levnejsi protoze to je mATX coz nicemu prece nevadi nebo ano?mATX se vykonem nicim nelisej, mas jenom mene PCI-E portu pripadne mene SATA3/USB3 portů. 90% sestav ma jeden maximalne dva disky a mechaniku tj 3-4x SATA porty staci vetsine populace. A tato mATX H97 od ASUS ma prave 4 porty. Ja osobne mam na desce snad 10 portu a vyuzivam jeden :) (mechaniku jsem uz z PC vyndal a mam jeden 1TB SSD + externi USB3 disk.)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 4. 2015 9:29

@stratos.: Vůbec se nebavím o rozměru, potom to je tedy tato, co je kvalitnější - http://www.czc.cz/asus-h97m-plus-intel-h97/152149/produkt
Chlazení a zpracování je u ní výše a prostě jsi jen vybral v H97 z levnějších.. Neříkám že nebude fungovat, ale v sestavě za 30k jak píšeš bych viděl raději kvalitnější verzi..

avatar
stratos. 1. 4. 2015 9:57

@GreenT: tak deska s chlazenim nema problem, XEON je usporny cip a deska ho zvladne levou zadni. Vsak je na to certifikovana tj otestovana, nebo firme ASUS neveris? :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 4. 2015 10:06

@stratos.: Sestava za 30K by si prostě zasloužila lepší desku, než co jsi vybral.. Ale nebudeme se tady kvůli pár stovkám hádat, je to prostě můj názor.. Když už jsi zaútočil na tu B85 od Makaana, tak ta je naopak kvalitativně hodně vysoko..

avatar
stratos. 1. 4. 2015 22:54

@GreenT: tak rozhodne lepsi nez B85 co si budem povidat. Neni problem si priplatit 300,- ma H97 od MSI ATX.. To uz je na uzivateli zda chce mATX nebo ATX ale B85 bych v drazsi sestave nebral.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 1. 4. 2015 19:36

@stratos.: broadwell je nepodstatný, za upgrade bude stát skylake, který přijde velmi krátce po něm

avatar
stratos. 1. 4. 2015 22:55

@Makaan.: z tebe se stal uz i vestec jo? :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 1. 4. 2015 23:10

@stratos.: broadwell nepřinese žádný výkonový posun, to je obecně známá informace a bude mít omezený launch na desktopu, protože hned na konci léta přijde skylake

avatar
Lubos.D 1. 4. 2015 23:39

@Makaan.: Taky čekám na Skylake až jsem si z toho čekání pořídil vodníka tak doufám že bude mít co nábídnout,voda již čeká.Jinak souhlas Broadwell nepřinese moc výkonový posun.

avatar
azbestie 2. 4. 2015 0:17

@Lubos.D: skylake bude ale podtaktovanej, aby vykonovy posun byl v ramci onech tradicnich 5% (mimochodem mi prave za oknem nasnezilo a to mam jen poloodemcenej ivy bridge..)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 2. 4. 2015 0:48

@azbestie: ee ....pouze K modely dorazí později .... dle leaků by měl být posun na takt zhruba 20%

avatar
azbestie 2. 4. 2015 1:50

@Makaan.: ok

avatar
azbestie 2. 4. 2015 1:53

@Lubos.D: ten ponorenej hrad a vrak lodi je peknej :) ovsem nejvic mnam mnam je ten mega heatsink! to bude nejakej silver arrow, ne?

avatar
VashCZ 1. 4. 2015 2:52

@elis5: deska - http://www.czc.cz/asus-b85-pro-gamer-gaming-mb-intel-b85/150310/produktHDD je sice hezký, ale stojí skoro stejně jako 2TB disk... a tam už se těch 8GB SSD nevyplatí
Takže můžeš rovnou 2TB HDD nebo 1TB a z ušetřených peněz na desce kup 120GB SSDzdroj - tentýž ale 600W a dokonce levnější http://www.czc.cz/coolermaster-gm-series-650w/137632/produkt (ano, je to nesmysl, ale někdy to tak obchodníci mají :-D)
zdroj2- 200kč navíc, ale 5 let záruky místo 2; certifikace Gold, tedy lepší než Bronze; nevýhoda je, že nemá možnost odpojit nepotřebné kabely http://www.czc.cz/be-quiet-straight-power-10-500w_2/163986/produktobecně se to celé dá spresovat tak, že se tam vleze i GTX 970, což je mnohem víc badass karta než GTX 960... ale pak by sestava byla hlučnější
pokud by sestava měla být hodně tichá, mít SSD a třeba i dobře vypadat, tak by cena byla stejná, ale výkon menší, otázka tedy je, na co sestava je, k čemu se bude používat... prostě tak obecněedit: tak mě někdo těžce předběhnul, no neva :-D

avatar
stratos. 1. 4. 2015 6:46

@elis5: http://www.czc.cz/40bjkvequajm0ae731ml02165g/seznam1) lepsi procesor (4 jadra + HT = 8 vlaken)
2) Lepsi zdroj
3) SSHD nebrat vem radsi klasicky disk a casem prikup SSD
4) 2x4GB DDR v DUal chanelu ty mas 1x8GB coz je spatne
5) o 1" vetsi 24" IPS monitorcena je stejnakdybys mel nakej dotaz pis na skype: Jan.Belka2

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 4. 2015 6:55

@elis5: Obě varianty od Makaan i Stratos jsou v pohodě.. Je to na tvých preferencích..

elis5 ELI
elis5 1. 4. 2015 20:13

@elis5: http://www.czc.cz/ckik7h6jdoi2cbsktgl2574et3/seznam
Všem děkuji, ale nevím, mám pocit, že bez SSD jde žít uplně v pohodě, prostě bych SSD dokoupil někdy v budoucnu. u i5 4590 která je asi o 700 dražší než 4460 je přece jen nějaký ten nárůst frekvence, nebo je vážně jedno který z těchto dvou ? Asi dám na PC víc peněz a koupím 970ku. Ta skříň se mi celkem líbí a u pamětí jsem se překlikl když jsem ten seznam vytvářel, rozhodně jsem chtěl dvě. Jen nevím co se základovkou, přece jen do té Z97 můžu dát časem taktovatelný nebo novější procesor (pokud se deska dožije).

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 1. 4. 2015 20:26

@elis5: mainstreamové patice jsou "na jedno použití", tudíž - pokud hledíte na výhodnost je nesmysl přemýšlet o upgradu .....taktování pak taktéž má malý přínos, ale cena za něj je vysoká...proto jsem Vám třeba ve svém návrhu prakticky zachoval 98% možností ale ušetřil dost ceny na to, že se tam vlezlo bez problémů i kvalitní SSD .... pokud jej nechcete, peníze si jednoduše schovejte, nebo rovnou investujte do GTX 970 ...

avatar
azbestie 1. 4. 2015 20:48

@elis5: co ste chtel dve? 970ky? to je k fullhd lcd monitoru zbytecne..

elis5 ELI
elis5 1. 4. 2015 20:59

@azbestie: Ne, jen tam původně byla 960ka ;-)

avatar
azbestie 1. 4. 2015 21:11

@elis5: tak to by asi slo vicemene.. tam by se taktovaci 4jadro ujalo. mozna i netaktovaci, ale az po zavedeni directx12.

fidelmc FID

Jako nahradu za GTX 580 ???

fidelmc 3. 4. 2015 17:08

Te moji 580 jaksi dochazi dech, o kolik bude 960 4 GB vykonejsi??

avatar
IvanPrinc 3. 4. 2015 17:39

@fidelmc: Ona GTX 580, když se ještě testovala, nebývala skoro o nic pomalejší než GTX 760, která je jen o málo pomalejší karta jak GTX 960.Nutno dodat, že GTX 580 se svým stářím může trpět čímkoliv a rozdíl stejně poznáte.I tak by byl lepší upgrade na GTX 970, což už je jiná výkonová liga.

fidelmc FID
fidelmc 3. 4. 2015 19:08

@fidelmc: Muze trpet svym starim,,,, jak tomu mam rozumet?? Jako defekty, nebo podporovane funkce (vypocty) ? Nojo, ta 970 ..hm 10tis jsem dal i za 580, tak by to bylo akuratni asi (oklestenec jeden )

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 4. 4. 2015 9:28

@fidelmc: Pokud chcete hrát nové hry na vysoké detaily, tak bude určitě vhodnější vybírat ve třídě GTX970/R9 290...

avatar
jamesK_23 4. 4. 2015 9:48

@GreenT: procesor ke grafice taky musí být adekvátní...nebo maximálně přetaktovaný starší....970ka už je docela dělo (na full HD)

fidelmc FID
fidelmc 4. 4. 2015 19:18

@jamesK_23: zbytek sestavy ok. i7, 16GB, SSD, stavena pro GTX580

avatar
stratos. 4. 4. 2015 19:35

@fidelmc: sel bych bud do R9 280 3GB za 6100,- (treba GIGABYTE edice s 1072Mhz na jadre = cca 15% nad GTX960 OC) nebo priplatitl na R9 290 4GB ktera je jenom 5% pod GTX970 OC edici ale lze ji sehnat mnohem levneji. GTX960/970 jsou momentaůne extremne predrazene a u GTX960 je grafika silene osekana tj na naky budouci hrani v rozmezi 1-3 roku nepouzitelna a s GTX970 se nese pachut toho podvodu s 3.5GB VRAM + 224bit sbernici a piskajicich civek. Kvalita a vybaveni karet a jejich vykon vubec neodpovida tomu co ty karty stojej. Mozna bych jeste pockal par mesicu na R9 390/380 (ted je celkem blba doba na to kupovat novou grafiku, zvlast u nvidie)

fidelmc FID
fidelmc 4. 4. 2015 20:20

@stratos.: hmmm, tedy pockam, preci jen 290 je uz stara vec..... podpora starych technologii. 390 kdy ze ma prijit?

avatar
stratos. 4. 4. 2015 20:50

@fidelmc: R9 290 je sice stari ale podporuje vic veci nez novejsi GTX970/980 bacha na to.. R9 290 plne podporuje DX12 kdezto GTX970/980 nikoliv .. GNC architektura u AMD od doby HD79xx je stale pred nvidii tridy maxwell. Hodne lidi na tohle zapomina.

avatar
jamesK_23 4. 4. 2015 21:05

@stratos.: A taky hodně lidí zapomíná na to že karty AMD žerou jak prase a jsou to přímotopy

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 165946
ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5, 2GB GDDR5
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Vysoce výkonná herní grafická karta s čipem NVIDIA GeForce GTX 960 využívajícím moderní architektury MAXWELL, speciální přetaktovaná verze STRIX, frekvence čipu 1291 MHz (Boost Clock 1317 MHz), 2GB GDDR5 paměti s frekvencí 7200MHz efektivně, 128bitové rozhraní, 1024 CUDA jader, podpora DirectX 12, podpora 4K rozlišení na FullHD monitorech pomocí Dynamic Super Resolution Technologie, Voxel Global Illumination (VXGI), NVIDIA GameStream, NVIDIA G-SYNC, NVIDIA SLI, 3D Vision, DVI, HDMI, 3x Display Port, PCI-E 3.0 x16 rozhraní, výkonný systémem chlazení DirectCU II.