Corsair HS80 RGB Wireless, černá_709940453
Corsair HS80 RGB Wireless, černá
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Corsair HS80 RGB Wireless, černá

CorradoVR6 COR

Jen pro PC?

CorradoVR6 17. 3. 2023 21:40

Dobrý den,jdou připojit k TV na sledování filmů, nebo jen přes PC?Děkuji

Možnosti
75 reakcí
poslední 25. 3. 2023 13:06
avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 3. 2023 7:46

Tato sluchátka budou fungovat na PC, PS5, telefonech, tabletech - operační systém většiny televizí a Xboxu je natolik omezený, že s tímto typem sluchátek pracovat neumí.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 18. 3. 2023 8:07

@BERNADIC: V televizí mám operační systém Tizen od Samsungu, je tam připojený i Synology a je v ní od výroby i X-box, ty sluchátka jsou bez šance i na této TV?Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 3. 2023 8:52

@CorradoVR6: Myslím, že na ani jednom z těchto zařízení fungovat nebudou.
Teda teoreticky by mohla šlapat na Synology, ale to je moc velké teoreticky.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 18. 3. 2023 8:56

@BERNADIC: Jako připojit sluchátka, přes můj Synology?

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 3. 2023 8:59

@CorradoVR6: Jo, jak říkám je to velká teorie.
Pokud má dané Synology HDMI a USB konektivitu, mohlo by to, pro obsah přehrávaný že Synology, fungovat.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 18. 3. 2023 13:43

@BERNADIC: Ano mám zezadu USB 2.0 a USB 3.0, takže to vyzkoušet, prostě ten USB radiový přijmač do jednoho vstupu strčit a přes PC synchrosizovat?V současnosti mám toto: https://www.czc.cz/fonestar-fda-1a/243255b5/produkt

https://www.czc.cz/spc-gear-viro-cerna/293934/produktA když nekdo jde zpoza zdi, tak neslyším jesli jde zprava, nebo zleva. Je to hodně diskriminujíci a omezuje to v rychlé reakci, když musím hlídat levou i pravou stranu.Proto chci nejaké sluchátka, které to budou eliminovat.Prostě funkční prostorový zvuk.Mám program Dolby Atmos for Headphones, zakopený na Microsoft store.
Můžete se to změnit, když koupím DTS Heatphones X ?Nebo rezignuji od bezdrátových a koupím tyto: https://www.czc.cz/corsair-hs80-rgb-cerna/344800/produktPoradíte?Ještě jednou děkuji.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 18. 3. 2023 19:14

@BERNADIC: Dobrý den, tak situace je uplně jiná. Moje TV se sluchátky spolupracuje. Zastrčil jsem do USB vstupu TV USB-A dongle ze sluchátek. Pak dal v TV vyhledat ostatní USB zařízení a potvrdil a sluchátka se propojili s TV. Samozřejmě jsem to zkonzultoval před vyzvednutím sluchátek s SAMSUNG podporou, kde mi řekli, že s mou TV je to bez problémů.Takže super.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 3. 2023 19:32

@CorradoVR6: Vidíte, i zázraky se dějí! :)
Super, že to šlape.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 18. 3. 2023 19:41

@BERNADIC: Tak se ta moje TV vešla do těch málo procent, co jste avizoval. Moc děkuji, za čas, který jste se mnou strávil. Už jsem byl rozhodnutý pro ty drátové + plus ten Váš převodník, ale pak mě napadlo zavolat na Samsung podporu, kde jsou i o víkendu a zeptal se. :-)Ještě jenou dělkuji.PS: Dolby Atmos a Dolby 7.1, je to samé? Ptám se protože ty bezdrátové jsou Atmos a drátové Dolby 7.1, jen ze zvědavosti.

Růža10 RŮŽ
Růža10 18. 3. 2023 20:08

@CorradoVR6: Ahoj, taky by mě to zajímalo, protože si chci koupit ty po drátu a jestli je ten zvuk ve hře stejně přenášen, jak u tech Atmos, tak u těch Dolby 7.1, je to u nich v popisu napsáno odlišně, tak pro to. Jsou-li to stejná sluchátka jen jednu na drátu a druhé dálkové bez drátů.

Růža10 RŮŽ
Růža10 18. 3. 2023 20:08

@BERNADIC: Ahoj, taky by mě to zajímalo, protože si chci koupit ty po drátu a jestli je ten zvuk ve hře stejně přenášen, jak u tech Atmos, tak u těch Dolby 7.1, je to u nich v popisu napsáno odlišně, tak pro to. Jsou-li to stejná sluchátka jen jedny na drátu a druhé dálkové bez drátů.

Růža10 RŮŽ
Růža10 18. 3. 2023 20:13

@BERNADIC: Je to tady suprové, stačí ty vaše komunikace sledovat, jak to rozeberete dopodrobna a pak se nemusím dotazovat, hodně tady pochytím a hodně mě to motivuje k nákupu zboží, zteré bych ani před tím nechtěla. Je to tady luxusní. A když něco nevím, tak stačí počkat, jak se ten váš písemný proslov bude vyvíjet a stejně se vetšinou doberete k tomu co jsem chtěla vědet i když nevím jak se vyjádřit ohledně toho co chci, stačí počkat a ten výraz, který bych chtěla řici, tady padne.. :)

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 10:53

@BERNADIC: Tak jsem testoval ve hře a jako prostorový zvuk v MWII, je snad úplně stejný, jak na mých SPC Viro, přes Dolby Acces.A dát skoro 4000 Kč, za to co už mám doma, akorát s drátem, to tedy ne.Zklamání, asi jsem byl hodně natěšený a nic,

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 19. 3. 2023 10:57

@CorradoVR6: Neberte to špatně, ale Váš záběr mne moc nepřekvapuje, je to jeden z důvodů, proč nemám v oblasti herních bezdrátů nic, co bych dokázal doporučit.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 11:09

@BERNADIC: No, kdybych pořádně četl, tak jste to už na začátku napsal. Ale byl jsem urputný. Moje chyba a unáhlenost. Já něměl jak porovnat, ale jak už jsem měl na stole a uších fyzicky obě sady sluchátek, tak to bylo jasné.No to nevadí, dají se vrátit.Děkuji a mějte hezkou neděli.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 3. 2023 11:10

@CorradoVR6: To, že jsou sluchátka dražší, neznamená automaticky lepší vlastnosti. Prostorový zvuk je o tom, zda mají sluchátka dobré zvukové podání díky naladění a zřetelnosti všech pásem. Bezdráty pak většinou za kabelovými sluchátky zvukově můžou spíše zaostávat. A Viro jsou prostě úkaz okolo té ceny. Musel byste už zabrousit do Audio sluchátek, pokud chcete nějaký razantní posun. Audiotechnica apod..

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 11:13

@GreenT: Našel jsem o kterých jste se v nějakém vlákně zmiňoval: https://www.czc.cz/audio-technica-ath-a550z-cerna/185948/produktNo a cena je srovnatelná, tak jak Corsair 80. :-)Je k ním úplně strohý popisek, žádné marketingové booom, tak jako u ostatnich.Opravdu bude slyšitelný rozdíl?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 3. 2023 11:23

@CorradoVR6: To se ani nemusíme složitě bavit. ATH 550Z jsou samozřejmě zvukově jinde, než jakýkoliv headset. Osobně vlastním 990Z a to už je balzám na uši. Tomu se nikdy žádný headset zvukově ani omylem nepřiblížil. A to ani od ATH - https://www.czc.cz/audio-technica-ath-gdl3-bila/345701/produkt Ale prostorem moc fajn, díky otevřené konstrukci.Pokud jste chtěl bezdrát s mikrofonem je Corasit HS80 fajn řešení. Ale nejsou to audio sluchátka na náročný poslech a nikdy nebudou.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 12:05

@GreenT: Mikrofon vůbec nepotřebuju, mám zvlášť stolní a dostačuje na mé použití.Ty Vaše jsou i cenově někde jinde.Takže ty 550-ky je třeba vyzkoušet ve hře, ale dle Vašeho názoru budou lepší, než 80- ky?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 3. 2023 14:32

@CorradoVR6: Pak vůbec nechápu, proč jste chtěl jít do bezdrátů a ještě headsetu. Ty ATH samozřejmě budou o dost kvalitnější zvukově, pokud máte i dostatečně kvalitný zvukový výstup.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 18:04

@GreenT: Uváznul, jsem v síti marketingu. ☹️

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 18:08

@GreenT: Mám takový zvukový výstup: Realtek ALC S1200A 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODECNevím, jestli je kvalitní.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 19. 3. 2023 19:15

@GreenT: Už Vás otravuji, že? :-(

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 3. 2023 21:44

@CorradoVR6: Neotravujete, ale je neděle. Člověk nemůže být pořád na fóru. S1200A je slušný zvukový kodek, ale u Audio sluchátek je nejlepší volit nějaký kvalitní DAC, kdy pak dostanete ze sluchátek maximum možného. Žádný integrovaný kodek na desce není žádná sláva. To už je na každém.. Zkuste to s deskou. Případně časem kupte třeba - https://www.czc.cz/audioquest-dragonfly-black/195367/produktOsobně používám třeba - https://www.czc.cz/fiio-k5-pro-sluchatkovy-zesilovac/285518/produkt Ale to je opět jiná cenová.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 21. 3. 2023 7:18

@GreenT: Místo Dragonfly spíš doporučím Topping DX1, který stojí stejně a je všech ohledech (vyjma přenositelnosti) lepší a flexibilnější.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 9:52

Reakce na smazaný příspěvek: A vy chcete používat sluchátka bezdrátově ? Tam je většinou pak určité zpoždění, což nemusí být do filmů a her příjemné. 550Z + Topping DX1 je za mě lepší řešení po stránce kvality i pohodlí, které bude u 550Z lepší díky systému 3D Wing.Ano, paní z vlákna co se řešila vaše situace zakoupila 550Z + DX1. A udělala určitě dobře. U těch Corsair byla odezva minimální, tam jsem to viděl jako použitelné, ale propojení přes BT není ideální řešení.Bezdrátová sluchátka za mě ne, pokud to myslíte se zvukem vážně a chcete mít i zvuk bez určitého zpoždění.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 10:09

@GreenT: Takže půjdu cestou co ta paní. A i pán s Audigo, mi napsal, že je tam latence oproti drátu 0,5-1 sekunda. Takže pro hraní, jsou nevhodné, pokud hraji hry, kde je potřeba rychlá reakce. A radiové stojí od 10k. A ta varianta 550Z/DX1, je pro něj totanlní volba číslo jedna, kdybych měl peniže navic, tak kdybych zaměnil 550Z za 990Z, tak už není konkurence, na dlouhé roky.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 10:15

@CorradoVR6: To je určitě dobré rozhodnutí, kabel je zkrátka kabel a kvalitní DAC zajistí výstup zvuku bez kompromisů. 990Z se dají sehnat v rozmezi 4,5-5k. Často je nějaká akce. Osobně jsem je pořídil za krásných 4,3k tenkrát. Takže tam je to opět případný posun v kvalitě i pohodlnosti.Osobně mám s 990Z a FiiO K5 PRO vystaráno na mnoho let. Pocit z kvality zvuku mě stále překvapuje a člověk se prostě těší ze zvuku těchto sluchátek.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 10:53

@GreenT: No to máte supr sestavu. Takže by tím pádem nevyuživáte zvukovou kartu, máte ji v FiiO?I má optický výstup, tím pádem jde připojit k TV a můžete i sluchátka připojit?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 11:35

@CorradoVR6: Já již roky používám kvalitní zvukové karty. Nejdříve jsem měl - https://www.czc.cz/asus-xonar-phoebus-solo/153386/produktA nyní jsem přešel na - https://www.czc.cz/fiio-k5-pro-sluchatkovy-zesilovac/285518/produktZvuková karta je to FiiO samozřejmě včetně zesilovače..

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 12:12

@GreenT: S tato karta i s potencionetrem ASUS Strix Raid DLX PCIE a 550Z?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 12:15

@CorradoVR6: To byl nástupce zrovna Xonar Phoebus a je to velmi slušná zvukovka. Tam bych se nebál kombinace.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 12:55

@GreenT: Super, je tam i ten analogový ovladač bokem i se zesilovačem. Takže lepší je toto řešení?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 12:58

@CorradoVR6: Lepší než co ? Pokud to srovnáváte s tím Topping DX1, tak ten bude lepším řešením. Ale jestli už tu zvukovku máte, pak asi nemá smysl utrácet za DAC.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 13:10

@GreenT: Zvukovku ještě nemám, jen tu na desce, sluchátka jsou definitivně 550Z.Teď koupit zvukovou kartu ( DAC ).
Ten ASUS má v popisu funkci Sonar, že slyšíte lépe kroky. Prý. Marketing?
Takže to DX 1 je lepší, má i nějaký podpůrný program?
Už mi jde hlava kolem, ještě, že ty sluchátka jsou rozhodnuté.Když oni tu zvukovku tak nádherně popíšou. Ách jo.Výrobce: Sonic Radar Pro:Umožní vám určit přesnou polohu herních zvuků a zvýrazňuje klíčové zvukové detaily, jako jsou například kroky nepřátel, čímž vám poskytuje velkou výhodu
*600ohmový sluchátkový zesilovač:Pro kvalitnější basy a čistší, detailnější zvukKlidně i tuto, už mi na penězích ohledně dobré zvukovky ve hrách nezáleží: https://www.czc.cz/creative-labs-sound-blaster-ae-7/273538/produkt?gclid=CjwKCAjwzuqgBhAcEiwAdj5dRm_ktlwM3mCciqDmP2LBp7U291-Wfa4ITc0fSozVgNks4dyMoaZ_dBoCbfEQAvD_BwEU té Asus ve oslnila ten sonar kroků. Je to hloupost, že? Nefunkční. Jen kecky kolem a ta DX1 to dělá také.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 22. 3. 2023 13:44

@CorradoVR6: Že slyšíte lépe kroky ? Tak určitěééé.. Jako tohle je marketing level. Ta zvukovka byla uvedena již před dost lety a Topping má nový DAC převodník. Tím, že je externí, tak nebude docházet k žádnému případnému rušení a kvalitou je již někde jinde - https://www.audigo.cz/Domaci-audio/Sluchatkove-zesilovace-46599/S-D-A-prevodnikem/Topping-DX1-cerna Opravdu nemůžete srovnávat zastaralé interní zvukovky s těmito výrobky, které dělají skvělé audio věcičky celou dobu.AE7 je podle mě i horší a ne moc povedený. Jestli se chcete oddat marketingu, tak prosím. Já už bych si vždy koupil jen kvalitní DAC/AMP. Např. toto jsem chtěl původně, ale nebyla dostupnost - https://www.schiit.com/products/hel-1Asus bude mít pouze v software nějaký ekvalizér, který může třeba nastavením vyjasnit výšky a tím kroky. To je asi tak celá oblbovačka. A používat EQ a kazit tím z většiny zvuk je za mě blbost. Kvalitní sluchátka hrají luxusně na flat nastavení.Pokud vám nezáleží na penězích, kupte si 990Z a ten Topping nebo K5 PRO a máte na půl života vystaráno. Musíte to brát tak, že je to sice vyšší investice, ale nemění se jako PC apod.. Navíc ty 990Z seženete jen o tisíc dráže.A pokud chcete ušetřit u DAC a mít přesto perfektní, tak si objednejte Tempotec Sonata HD V.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 16:45

@GreenT: Děkuji, je to klamné a ostatní se nachytají a myslí, co si nekoupili za dělo. A přitom, jak píšete, tak tlačítko Sonar, změní jen equalizer a oni kolem toho napíšou speciální funkce. Otevřel jste mi oči.Půjdu prostřední cestou 990Z/DX1, snad jen to DX1 utáhne.
K5 PRO, tady není, jen: https://www.czc.cz/topping-dx3-pro-cerna/341463/produktDěkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 22. 3. 2023 18:48

@CorradoVR6: On ten Sonar na Creative a Asus funguje, ale je to v podstatě jen blbé EQ, které vytáhne frekvence, které se často ve hrách používají pro zvuk kroků a vytáhnou výšky.
Funguje to, ale vzhledem k tomu, že to neskutečně zhnusní zvuk jsem to po počátečním testování již nikdy nezapnul - větší vliv má IMHO výběr sluchátek s dobrým soundstage a pokud máte rád výběr surroundu dle toho, který Vám sedne.
DX1 a 990Z bude velice dobrá volba pro hraní her.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 22. 3. 2023 19:40

@BERNADIC: Moc děkuji, za informace.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 23. 3. 2023 6:37

@GreenT: Tak DX1, je objenán. Dorazí během 14 dnů, protože chci černý, skladem je jen bílý.Takže ještě mám čas na sluchátka jestli 550Z za 3090, nebo 990Z za 4800.Je mezi nima podstatný rozdíl?Na fóru psali, že ve vysokofrekvenční odezvě, kterou mají o 7000 Hz vyšší 990Z, jinak jsou stejné.Vůbec nevím co to znamená. :-)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 8:05

@CorradoVR6: 990Z by měly být znatelným posunem co se zvuku týče, přeci jen to jsou při normální ceně cca jednou tak drahá sluchátka. Zde recenze - https://www.audigo.cz/Tema/Recenze-a-testy-30/Recenze-domacich-sluchatek-Audio-Technica-ATH-A990ZJestli je příplatek na 990Z jen tisíc korun, tak bych do toho určitě šel. Jsou tam i pohodlnější náušníky a celkové zpracování je výše.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 23. 3. 2023 8:20

@GreenT: Dobrý den ty 550Z jsou za 3089 a 990Z za 4800. Takže rozdíl cca. 1700.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 8:33

@CorradoVR6: Je to na vás. Jak jsem vám napsal, je to investice na mnoho let, takže za mě je tento rozdíl malý, pokud chci opravdu vysokou kvalitu a peníze nejsou úplně problém. 990Z v době kdy jsem kupoval normálně stály 8,5 tisíce a i za tu cenu byly obhajitelné a co do kvality dokáží porazit i o dost dražší sluchátka. Takže jestli je můžete mít za 4,7k tak je to za mě jasná volba. Osobně bych už neměnil. Ale je to na vás, ani 550Z nebudou určitě špatnou volbou.

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 23. 3. 2023 9:13

@GreenT: Četl jsem v odkaze, že je ten recenzent srovnával se sluchátky za 13000, že jen oproti nim mají kultivované basy.Tak jdeme do toho. Jsem zvědavý, škoda, že nejde porovnat s 550Z, budu je mít jen na hry. A paní ještě nepsala. :(

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 9:18

@CorradoVR6: Rozhodněte se sám. Také záleží na využití, stylu muziky co rád posloucháte atd.. Já bych výhody viděl ve skvělém podání prostrou na uzavřená sluchátka, což není vždy běžné. Pocit ze sound stage je velmi dobrý. Vyrovnaná pásma, dostatečně hutné basy a skvělé výšky. A další větší plus vidím v pohodlnosti. Měl jsem z toho systému 3D Wing nejdříve obavy, ale jak nasadíte, tak nevěříte. Od té doby je pro vás hlavový most nesmysl a pohodlnost 3D Wing je fantastická.Mít je jen na hry je škoda. S těmito sluchátky a kvalitním DAC se stane i z poslechu hudby zcela jiná dimenze a začne vás to bavit. Uslyšíte každý detail, každou strunu atd..

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 23. 3. 2023 9:24

@GreenT: Takže za Vás na hry jsou skvělé 550Z, ale proč nemít za menší příplatek skvělá s všestranný využitím? Když, už, tak už.A na pár let, bude od mě pokoj, ohledně zvuku s PC. :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 9:33

@CorradoVR6: Nejsou sluchátka na hry, to už jsem vám psal. Pokud chcete maximum, tak 990Z jsou lepší sluchátka. Ale 550Z budou pořád skvělá proti herním headsetům. Já vám obhajuji příplatek tím, že volíte sluchátka na mnoho let. Takže bych v tomto nešetřil. Ale už tak se dostáváte např. z těch Corsair na úplně jiný level, takže si vyhodnoťte sám, kde je vaše hranice. Ohledně zvuku bude klid ? Žádné studiové monitory volit nebudeme ? :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 9:43

Reakce na smazaný příspěvek: Třeba tyto mám doma u PC - https://www.muziker.cz/mackie-cr5-x

CorradoVR6 COR
CorradoVR6 23. 3. 2023 9:48

@GreenT: Ano, sledoval jsem vlákna, sestava Adam atd., ale nemohu přes repro pouště hudbu s ohledem na psa. A hlavně se musí finančně soustředit na příští rok na upgrade PC, jsem chudý zaměstnanec na Complaints Department, jednoho nejmenovaného operátora a Vy jste mi to v podstatě vypočítal na 70000. :)S tím obchodem Muziker, máte dobré zkušenosti?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 3. 2023 9:51

@CorradoVR6: Tam ale není odečteno stávající PC. A navíc vás s RTX 3080 nic nenutí. Pokud bych měl kartu takového výkonu, tak bych ještě 1-2 roky osobně vydržel. Ale pokud se mi podařila vyměnit RTX 3070 za 4070Ti jen s doplatkem 9 tisíc, pak to beru jako dobrý obchod. Ale také k tomu budu řešit nový základ, což mě vyjde cca na 25k. Takže takto to s PC je. Pak zase bude na dlouho klid. Tedy třeba 2 roky než mi zase přestane stačit grafika.. :)

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 324335
Corsair HS80 RGB Wireless, černá_709940453
3 123 Kč 3 779 Kč
varianty
Porovnat Nedostupné
Herní sluchátka, bezdrátová. Hyper-Fast SLIPSTREAM WIRELESS, připojení s nízkou latencí. Dolby Atmos pro PC. Neodymové zvukové ovladače, 50mm. Frekvenční rozsah 20 Hz-40 000 Hz. Všesměrový mikrofon, LED indikace ztlumení. Náušníky z paměťové pěny. Vysoce věrný zvuk. Ovládání na náušníku. Dynamické RGB osvětlení. Výkonný software CORSAIR iCUE.
Nakup a hraj o 3 Invia poukazy na dovču Nakup a hraj o 3 Invia poukazy na dovču