CZC.cz se připravuje na Black Friday, slevy dosáhnou až 80 %

Tisková zpráva k aktuálnímu ročníku slevové akce Black Friday z 15. 11. 2017 je k dispozici pod tímto odkazem.


Praha, 24. 11. 2015 – Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz se poslední listopadový pátek opět připojí k neoficiálnímu svátku nakupování Black Friday. Ten je v Severní Americe považován za start vánoční nákupní horečky a na popularitě v posledních letech stoupá i na českém trhu. Slevová akce CZC.cz odstartuje v pátek 27. 11. 2015.

Zlevněné produkty nabídne CZC.cz ve všech hlavních kategoriích počínaje notebooky, mobilními telefony a tablety přes televize a herní konzole až po příslušenství a další elektroniku. Zaměřovat se bude zejména na produkty, které zákazníci tradičně pořizují sobě nebo svým blízkým pod vánoční stromeček.

„V rámci Black Friday jsme si pro zákazníky letos připravili více než 800 produktů se slevami až 80 %. Stejně jako v minulém roce neodstartujeme všechny slevy s úderem půlnoci, ale budeme je postupně spouštět v průběhu pátečního dne,“ představuje průběh Black Friday Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.

“Abychom byli zákazníkům schopni nabídnout zajímavé produkty za zajímavé ceny, domlouváme slevy na omezený počet kusů přímo s jednotlivými výrobci, jinak by nebylo možné v našem nízkomaržovém byznysu slevovou akci typu Black Friday uspořádat,” vysvětluje Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz.

Při stanovení běžné ceny, na základě které se počítá konkrétní výše slevy, vychází prodejce z cen, za kterých byly produkty v minulosti dostupné na jeho webu. Akční nabídku pro letošní rok naleznou zákazníci pod tímto odkazem. Všechny slevy budou platit pouze do neděle 29. 11. 2015 nebo do vyprodání předem avizovaných zásob.

Nejžádanější produkty mizí v řádu minut

Black Friday roste na popularitě nejen v USA, ale také na tuzemském trhu. Dokazuje to například rekordní návštěvnost webu, kterou prodejce CZC.cz zaznamenal minulý rok, kdy se k této výprodejové akci připojil podruhé ve své historii. „V porovnání s prvním ročníkem dosahovala návštěvnost webu ve špičkách až trojnásobných hodnot,“ sděluje zkušenosti z minulého roku Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz.

„Nejžádanější produkty se vyprodaly již během několika málo minut. Zaznamenali jsme například případ, kdy byl notebook v počtu 80 kusů vyprodán dokonce do 3 minut od spuštění slevy. Největší zájem byl stejně jako v průběhu celého roku o telefony, notebooky, tablety či televize,“ dodává Pilský.

Akční nabídka Akční nabídka