CZC.cz spouští podzimní kampaň. Víte, kolik mAh má Li-iontová baterie DRSI?

Praha, 17. 8. 2015 – Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů. Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč.

Přesně tolik CZC.cz nabízí svým zákazníkům jako bonus při nákupu kreditní kartou Premia od společnosti Home Credit. Hlavní myšlenka celé kampaně pochází z hlav dalších „mladých lvů“, Martina Zdražila a Lukáše Krčila z agentury Digital Brain, kteří před nedávnem získali první místo v národním kole Young Lions. Na koncepci celé kampaně se poté podílel brand tým CZC.cz.

CZC.cz spolupracuje na svých kampaních s agenturou Digital Brain již od minulého roku, kdy oba týmy společnými silami nastavily novou brandovou strategii, která se zapojením skutečných zaměstnanců do komunikace snaží vymykat zažitým stereotypům mezi prodejci počítačů a elektra na českém trhu.

Své herecké výkony tentokrát “GEEKové z CZC.cz” předvádí ve sponzoringových a reklamních spotech na YouTube a televizních stanicích ČT a Prima. O své slovo se CZC.cz hlásí také na více než 20 rádiích, včetně Evropy 2 a Frekvence 1. Ve velké míře bude k propagaci využit také online prostor, a to zejména v podobě full-brandových a prémiových bannerových ploch. Vedle YouTube bude kampaň propagována také prostřednictvím dalších sociálních sítí.

Centrálním prvkem celé kampaně je microsite chci2500.cz, na kterou odkazuje veškerá komunikace. Návštěvníci na ní kromě menu s doporučenou elektronikou naleznou také online formulář pro podání žádosti o Premia kartu a kompletní podmínky akce včetně modelového příkladu a odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Cílovou skupinou kampaně jsou pracující lidé a studenti, respektive jejich rodiče, kteří se po dovolených a prázdninách opět vracejí do ostrého pracovního tempa nebo do školních lavic. Konec kampaně je naplánován na 31. 10. 2015.

Akční nabídka Akční nabídka