Servis u Vás
Máte obavy že si nebudete vědet rady, když něco přestane fungovat? Řešit, co je SW a HW problém? Chcete vše vyřešit v pohodlí domova? S balíčkem "Domácí servis" máte možnost po dobu záruky notebooku kontaktovat naši technickou podporu k rychlému odstranění běžných SW a HW závad, nebo si domluvit návštěvu technika u vás doma pro případ komplexnějších závad. Pomůžeme Vám při HW i SW poruchách. Pokud se nic nepokazí, tak máte možnost využít služeb technika u Vás doma např. k re-instalaci OS, migraci dat při výměně (poruše) HDD (pokud to vada umožní), diagnostice vašeho zařízení, odvirování atd.
Rychlá navigace
Popis produktu
Popis servisního balíčku Domácí servis
Služba se vztahuje na všechny kategorie notebooků a můžete ji využívat po celou dobu záruky notebooku, se kterým byla zakoupena. Pomůžeme Vám při HW i SW problémech a poruchách, včetně doporučení na správné nastavení. Tato služba obsahuje vše jako služba "Vzdálená podpora", tj. technická podpora po telefonu a diagnostika/oprava formou vzdáleného připojení. Navíc obsahuje možnost objednání návštěvy technika u vás doma za účelem komplexnější opravy nebo re-instalace OS, migraci dat při výměně (poruše) HDD (pokud to vada umožní), odvirování apod. Službu lze využít také pro nastartování vašeho notebooku.
V případě HW závady Vám zajistíme záruční i pozáruční opravu a to celou po dobu životnosti Vašeho zařízení.
Návštěvu technika v domácnosti je možné využít pouze jedenkrát po dobu záruky. V případě potřeby je možné dodatečné (hrazené) návštěvy objednat přímo na telefonním čísle technické podpory 225308644, v pracovních dnech od 8:00 do 17:00.
Jak objednám službu?
Do svého nákupního košíku přidejte “servisní balíček Domácí servis” k zařízení, které jste u CZC zakoupili. Objednávku je třeba uhradit předem.
Návštěvu technika si domluvíte na čísle Technické podpory CZC: 225308644 nebo na emailu HD_operatori@datasys.cz. Jsme tu pro Vás v pracovních dnech od 8:00 do 17:00.
Služba Vám bude zajištěna do dvou pracovních dnů.
Klíčové vlastnosti
Balíček Vzdálená podpora umožňuje zajistit diagnostiku /řešení závad formou technické podpory na telefonu, případně formou vzdálené podpory a to jak u SW tak HW závad.
Poznámka: Služba nezahrnuje zálohu dat a vztahuje se vždy pouze k jednomu zařízení ke kterému byla zakoupena.
Služba je určena pro koncové spotřebitele.
Balíčky platí pouze po dobu zákonné záruky (2 roky) a nevztahují se k dokoupené prodloužené záruce.
Technické parametry
Další informace
Výrobce: CZC.cz
V nabídce od: 24. 10. 2017
Spolehlivost: 100 %
Servis u vás
Dobrý den během hraní hry na PC se odpojil počítač a nechtěl se připojit zpět k Monitoru (checking signal) při zkoušce s jiným PC monitor jel.
Takže pro… více
Dotaz
Mám složený PC od CZC a špatně mi zapojily ventilátory šlo by aby dojel ke mně domů a přepojil je?
Dotaz
Dobrý den, mám dotaz, potřebuju dat pc do jine pc case a chcu se zeptat kolik by to asi stalo?Díky.
Oprava Pc
Dobrý den. Potřeboval bych poradit. Mám doma PC který potřeboval opravu atd ... Co mám udělat nebo kam ho mám odvést nebo kam ho mám poslat. Děkuji
Pozáruční servis
Dobrý den koupil jsem u vás notebook Predator Helios 300. Před 2 měsíci mi vypršela záruka. Je možné si u vás objednat servis technika u mě doma i po zár… více