”Dvojka” Hezucký v nové kampani kope za GEEKy z CZC.cz

Praha, 13. 5. 2019 – Dvojka na online trhu s elektronikou, CZC.cz, se v nové kampani opět vymezuje vůči konkurenci. Přináší důkaz, že dvojky svým zákazníkům šetří peníze a k tisícům produktů rozdává geekovskou powerbanku jako dárek. Záda jí při tom kryje dvojka z rádia Evropa 2 Patrik Hezucký.

Vánoční nabídka míru směrem k jedničce na trhu s elektronikou nevyšla a CZC.cz tak stále zůstává v táboře dvojek. “Hledali jsme, kdo dál je taky taková dvojka, a našli jsme Patrika Hezuckého. Ten stál navíc méně než jeho o kapánek slavnější parťák z rozhlasové ranní show. A na zkušenosti, že dvojky jsou levnější, jsme tedy postavili i naši novou kampaň,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz

Cenám na našem e-shopu věříme, a proto můžeme s klidem tvrdit, že dvojky to umí za míň. A pokud má naše hlavní konkurence stejný produkt levněji, jsme připraveni cenu dorovnat. Tato služba se jmenuje Garance skvělé ceny a v šestiměsíčním pilotu jsme peníze vrátili bezmála několika stům zákazníků,” vysvětluje obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský. Garanci skvělé ceny najdou zákazníci na detailu produktu u desítek tisíc položek na e-shopu CZC.cz. K dorovnání ceny stačí vyplnit stručný formulář na stránkách a o zbytek už se CZC.cz postará. Navíc zákazníci dostanou i pozornost v podobě slevy na další nákup.

Garance skvělé ceny, kterou bude CZC.cz dlouhodobě podporovat, není jediným důvodem, proč by zákazníci měli nakupovat u dvojky. Aktuálně GEEKové k tisícům produktů nabízejí powerbanku zdarma. “Pro GEEKy neexistuje větší katastrofa než vybitý telefon. Proto více než 67 % jich nabíjí telefon alespoň jednou denně a za největší žrouty baterky naši zákazníci považují hlavně aplikace typu Facebook, hned v závěsu za ním jsou oblíbené hry. Do boje s vybitými přístroji se nejčastěji pouštějí s klasickou nabíječkou, ale 36 % využívá alespoň jednou měsíčně právě powerbanku. A během cestování po ní sáhnou téměř tři čtvrtiny lidí. Kromě dobití telefonu z ní čerpají energii i pro další gadgety, nejčastěji sluchátka a také chytré hodinky,” cituje Milan Duda výsledky průzkumu, kterého se zúčastnilo přes 1 500 zákazníků CZC.cz.

Kampaň “Dvojky to uměj za míň” startuje 13. května a poběží dva měsíce. K vidění bude na YouTube a dalších online médiích, kde se kromě hlavního spotu objeví i doprovodné kratší videoformáty na podporu klíčových kategorií. Mezi ně patří GSM, notebooky a gaming. V mediamixu mají své místo i outdoorové formáty v Praze a na plochách Dopravního podniku hlavního města Prahy. Chybět nebude ani rozhlasová verze na vlnách rádia Evropa 2. Veškerá komunikace směřuje na landing page Dvojky to uměj za míň.

Pro CZC.cz kampaň vytvořila tradičně již po šestnácté agentura Brain One ve spolupráci s produkcí Bumerang.film.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady