ESET NOD32 Antivirus pro 3 PC na 2 roky
ESET NOD32 Antivirus pro 3 PC na 2 roky
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:ESET NOD32 Antivirus pro 3 PC na 2 roky

jardo200568 JAR

Proc je tak drahej, kdyz je tak skvelej?

jardo200568 15. 11. 2006 13:38

proc je tak drahej, kdyz je tak skvelej?

nickyname NIC
nickyname 15. 11. 2006 13:40

@jardo200568: protoze za kvalitu se plati! si ho nekup kdyz je drahej

Martin.fl MAR
Martin.fl 8. 12. 2006 11:24

@jardo200568: Tak si stahni zkušební verze, který máš na na 30dnů, daj se aktualizovat a po 30 dnech si stahni novou ....a takhle to můžeš dělat pořád. A nemusíš nic kupovat.

wormik WOR
wormik 24. 12. 2007 13:55

@Martin.fl: Doufám, že to půjde takhle dělat i u novýho ESET smart security..

sholoubek SHO
sholoubek 9. 5. 2008 18:15

@Martin.fl: Myslím že takhle to dělat je blbost a jestli si myslíš že si chytrej a přechcal si ESET,tak to si hodně vedle :D,asi neznáš věc jménem crack co?

volfpe VOL
volfpe 23. 9. 2009 15:49

@Martin.fl: Ale to nejde ne? Protože ono se něco zapíše do registru a pak to pozná, že jsi to už měl. Já mám teda legální tak nevím, ale u ostatních programů to takhle je.

avatar
DUBIN 27. 12. 2007 23:28

@jardo200568: 1) Asi třeba právě proto
2) 700Kč/rok nejlepšího antiviru je draho? - nemyslím si

sholoubek SHO
sholoubek 9. 5. 2008 18:16

@DUBIN: Dubin píše že je NOD32 nejlepší ale to rozhodně není

ASF ASF
ASF 9. 5. 2008 22:46

@sholoubek: No a jaký je podle tebe teda schválně best antivir?
Já myslím právě NOD.

avatar
Mastodont 9. 5. 2008 23:10

@ASF: To se nedá říci, skvělý je třeba Kasperski. NOD patří mezi špičku, ale označit ho jako nejlepšího .. ??

avatar
DUBIN 30. 5. 2008 23:22

@sholoubek: Každý má jiné požadavky a zkušenosti, ale pro mně osobně je NOD32 nejlepší prostě pro to, že v sobě spojuje to nejlepší z ostatních antivirů. A to jsem jich používal v minulosti už několik.

sholoubek SHO
sholoubek 30. 6. 2008 17:47

@sholoubek: No pravda je skoro nejlepší,skoro znamená že žádnej neni nejlepší,každej má své pro a proti.

khedeja KHE
khedeja 31. 12. 2008 12:05

@sholoubek: podle mě je dobrej avast,protože je zdarma home...Mam i Noda ale s crackem a k tomu avasta každej nekdy zachyti to co ten druhej ne...

destiny DES
destiny 12. 10. 2009 12:06

@khedeja: avast zbytecne zatezuje pocitac, a to predevsim po startu pri kontrole a instalaci aktualizaci, coz je dost neprijemne...

tito66 TIT

Nej, nej nej.........................drazsi ale nejlepsi

tito66 15. 11. 2006 13:39

tohle je nejlepsi antivir ktery znam, se za tu cenu oplati, jen proc to je omezeni na rok to nechapu, vzdyt, kdyz jsi to jednou koupim melo by to updatovat porad, ne?

scanjett SCA
scanjett 30. 1. 2007 19:53

@tito66: predstav si ze by sis kopil noda a nemusel bys prikupovat update po roce. To bys ho mohl pak vypalit dat kamosovi a tim bys spustil retezovou reakci nelegalni distribuce noda a pak by firma musela teoreticka zkrachovat, tak proto.

Aleš Příhodaa ALE
Aleš Příhodaa 22. 7. 2007 14:04

@scanjett: 700 na rok bezpeci neni moc.. A mas pravdu, je to dobry antivir.

chytrolincz CHY
chytrolincz 27. 2. 2008 18:19

@Aleš Příhodaa: Kazdy posoudi nejlepsi jaky jiny...Ale urcite se da rict, ze NOD patri mezi ty nejlepsi.

spineshank SPI
spineshank 29. 3. 2008 21:28

@chytrolincz: Taky souhlasim,ta investice se mnohonasobne vrati...je to opravdu jeden z nej antiviru.

Mira Rasin MIR
Mira Rasin 3. 9. 2008 21:52

@tito66: Mě až tak nejlepší nepřide, rozhodně je dobrej svou nenáročností, takže na slabší počítače je ideální, i ochrana je celkem dobrá, ale já osobně používám Norton 360 v2.0, podstatně snížili pro Notron typickou náročnost na HW a ochrana proti virům je jedna z nejlepších. Údajně nejlepší KAV má sice špičkovou ochranu ale strašně otravuje, proto sem zvolil Norton 360.

jenik500 JEN
jenik500 4. 9. 2008 16:31

@Mira Rasin: Ano od té doby co mám NODA tak jsem ještě neměl vir předtím jsem měl avg a měl jsem vira skoro pokaždé a každý den.!!! proto kupovat NODA se vyplatí

ladi LAD
ladi 15. 3. 2009 6:33

@Mira Rasin: Norton 360 se sám chová jako vir, pro běžného užvatele je neskutečně složité ten program odinstalovat. Dávaj ho ke každýmu kompu se systémem k vyzkoušení. Já používám avast home a stačí.

Gothar2 GOT
Gothar2 11. 10. 2008 13:09

@tito66: No u antivirusovych programov je to ine ako u beznych programov. U beznych su aktualizacie vacsinou iba opravami chyb v povodnom programe, pri antivirusovom programe musi firma denne sledovat nove virusy a vymyslat, ako sa ich zbavit, to ich stoji nemale peniaze a preto sa za AV porgramy plati rocne, inak by po niekolkych rokoch nemali z coho zit, lebo novych zakaznikov by bolo menej a menej.

petercc PET

Krabicove baleni ?

petercc 30. 4. 2007 14:01

Dobry den, chci se zeptat jakou formou se NOD32 objednany u Vas ke mne dostane ? Prinese mi krabicove baleni kurier, anebo obdrzim nejaky login+password pro stazeni instalacniho balicku ?

Vlastimil Cícha - CZC VLA
Vlastimil Cícha - CZC 3. 5. 2007 15:38

@petercc: pokud si jej objednáne kurýrem tak dostanete krabici, pak už nepotřebujete žádné loginy či hesla, všechno je uvnitř balení

volfpe VOL
volfpe 23. 9. 2009 15:53

@Vlastimil Cícha - CZC: Dobrý den. Když si teda objednám tento upgrade na další 2 roky poštou, tak mi příjde jenom nějaká kartička s novým heslem? Protože si myslím, že jméno by mohlo zůstat stejné.

avatar
DUBIN 23. 9. 2009 15:57

@volfpe: Přijde Vám vytištěný certifikát s uživatelským jménem a přístupovým heslem.
To jméno i heslo jsou nové, tzn musíte je ve stávající instalaci NODu změnit (v sekci nastavení).

volfpe VOL
volfpe 23. 9. 2009 16:37

@DUBIN: A začne to platit hned, když to czc objedná nebo až na novou licenci stáhnu první aktualizaci? Protože když si objednám nějaké věci, které nebudou a oni mi je budou schánět tak např měsíc tak mi jako poběží měsíc licence a já nebudu stahovat. Není to blbost?

avatar
DUBIN 23. 9. 2009 18:43

@volfpe: Bohužel se mi momentálně zrovna nedaří vyhrabat odněkud ten certifikát co mám já, ale pokud si to dobře pamatuju tak mimo uživatelského čísla a hesla je na tom certifikátu i přímo konkrétní datum do kdy licence platí, čili je to s největší pravděpodobností odvislé od data kdy to CZC objedná od Esetu.Takže bych ten soft určitě objednával jenom s nějakým zbožím které je zrovna dostupné.

volfpe VOL
volfpe 23. 9. 2009 20:16

@DUBIN: Moc Vám děkuju za odpovědi. Konečně v tom mám jasno. Někdo z czc mi psal, že to je až od doby kdy stáhnu první aktualizaci. Tak už to vím, že to je hned od koupi u ESETu. Moc děkuji.

avatar
DUBIN 25. 9. 2009 19:31

@volfpe: Konečně se mi podařilo najít ten certifikát, takže to můžu vypsat úplně jistě a přesně.
Je to skutečně tak jak jsem psal minulý příspěvek, v mém případě byla posloupnost:15.4.2009 - uskutečnění objednávky u CZC
17.4.2009 - datum nákupu NOD32 uvedené na certifikátu od ESETu
21.4.2009 - příjem objednaného zboží (balíku od ČP)
18.4.2011 - datum expirace NOD32 uvedené na certifikátu od ESETu
(stejné datum expirace se ukazuje pokud se podívám i přímo do nainstalovaného NODu) - myslím že takhle vypsané to nedává pochyby jak celý proces vlastně funguje

volfpe VOL
volfpe 25. 9. 2009 23:22

@DUBIN: Ještě jednou Vám moc děkuji za odpověď. I pro případně jiné zájemce jste do pěkně rozepsal. Moc díky.

crcd_zh CRC

A

crcd_zh 26. 11. 2007 13:23

hmm ale avg není o moc horší a seženeš jej mnohem levnějc

avatar
DUBIN 27. 12. 2007 23:21

@crcd_zh: No tak v tomhle bych si dovolil HODNĚ oponovat
- srovnání AVG vs NOD32 je nejenom úplně jiná liga,
ale jak by někteří prohlásili: "úplně jiný sport"
Vycházím jak z výsledků Virus Bulletinu,
tak z dlouholetých osobních zkušeností.

petr.mlc PET
petr.mlc 7. 9. 2008 21:36

@crcd_zh: Ne ne, není nad NOD, je nejlepší.

ladi LAD
ladi 1. 3. 2009 7:57

@crcd_zh: S tím bych moc nesouhlasil měl jsem AVG a když sem tam nainstaloval NOD tak mi to našlo asi 10 virů, který ABG nebral, ale to bylo už dávno, možná se od tý doby zlepšili.

crcd_zh CRC

A

crcd_zh 26. 11. 2007 13:27

výhoda ale je pokud máš ZTP pak jej získáš za polovic (NOD32)

sinu SIN

Jde prodloužit free verze?

sinu 24. 4. 2008 12:31

Dobrý den,
chci se zeptat jestli jde tento vyrobek použít na prodložení free verze nod32... Díky

avatar
Zdenek Pechar 30. 4. 2008 14:05

@sinu: Dobrý den, podle mých informací ano. Doporučuji se s tímto obrátit přímo na výrobce, firmu Eset

Martin36 MAR
Martin36 21. 2. 2009 20:08

@sinu: no jasně že jo třeba rovnou na netu

benik33 BEN
benik33 5. 12. 2014 1:06

@sinu: Takže pokud si stáhnu trial verzi z jejich stránek, tak pak už mohu vložit jen tento klíč?
Pro mě je zbytečné kupovat krabicovou verzi...

jenik500 JEN

NOD 32

jenik500 10. 9. 2008 16:00

Nejlepší antivirový program ...měl jsem jich asi 6 a jenom nod se mi zamlouvá

toltec TOL
toltec 19. 9. 2008 22:35

@jenik500: Tak at Vam dobre slouzi, pane kolego. Ale doporucuji - projdete si nastaveni - v defaultnim stavu nema sanci nektere infiltrace ani zaregistrovat.
A jen na uplny zaver - pravidelne jim kontrolujte disk - z vlastni zkusenosti vim, ze se to vyplati. Nektera rozsirujici nastaveni jsem pridal do galerie.

khedeja KHE
khedeja 31. 12. 2008 12:03

@toltec: Nod se mi taky zamlouval,ale zjistil jsem že spostu věci opravdu nepochytí...Ale jinak jsem ho měl rád diky tomu že moc nezatěžoval PC

nanina11 NAN
nanina11 4. 1. 2009 13:12

@khedeja: aj ja som mala NOD 32 bol super ale po pol roku mi prestal aktualizovat takze nakoniec som mala kopec virov presla som na iny a zatial som spokojna

Danminator DAN

Full version

Danminator 28. 9. 2008 22:01

Dobrý den, funguje tento produkt tím stylem, že pokud si nainstaluju z esetu 30ti denní zkušební verzi noda32, tak po zadání zřejmě SN mi udělá z toho klasickou full verzi na ty dva roky?
Díky

avatar
Zdenek Pechar 29. 9. 2008 10:28

@Danminator: Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete.

Danminator DAN
Danminator 29. 9. 2008 15:09

@Zdenek Pechar: Tak to je dobré. Ještě drobnost, co je to AV číslo, které uvádíte jako potřebné? Není to spojeno s těmi 32-bit a 64-bit verzemi? Protože při stažení toho dema jsem to musel uvádět.

toltec TOL
toltec 30. 9. 2008 21:10

@Danminator: Zdravim, AV cislo (dnes EAV kod) je identifikator vlastnika produktu.
Je s podivem, ze pri stazeni trial verze to po Vas chtelo (E)AVcko... To se zadava jen v pripade stahovani komercni - tedy "ostre" verze cehokoliv. A navic je stahovani jisteno proti neopravnenemu uziti - tj. pokud chcete stahnout "ostrou verzi" neceho, na co nemate licenci, pak to neprojde pres validator u ESETu.
Jinak dulezita pripominka - stale plati, ze pokud pouzivate trial verzi, je nutno delat casto aktualizace rucne, protoze se aktualni soubory stahuji s velkym zpozdenim. Tedy ne, ze by se aktualizacni soubory nestahly vubec, ale opozdene.
U trial verze se (pokud byl vystaven) novy build neaktualizuje a zustava v platnosti ten, ktery byl prvotne instalovan.
Ke stahovani do trial verze mate na vyber jen omezeny pocet serveru - u "ostre" verze zadna tato vyse zminena omezeni nejsou.
Jinak opravdu plati, ze pokud zadate do pouzivane trial verze platny EAV kod a heslo (a to i po uplynuti 30-ti denni zkusebni doby) stava se z Vaseho trialu "ostry" produkt. Vsechna nastaveni, ktera jste si vytvoril zustavaji zachovana.

Danminator DAN
Danminator 1. 10. 2008 12:53

@toltec: Tak už vím snad vše. moc děkuji

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 89570
ESET NOD32 Antivirus pro 3 PC na 2 roky
Produkt není určen k prodeji.
variant
Nová verze bezpečnostního řešení. Užijte si bezpečnější prohlížení internetu i ostatní aktivity na počítači s pomocí ověřené detekční technologie. ESET NOD32 Antivirus eliminuje všechny typy hrozeb, od virů, přes červy a rootkity až po spyware. Verze pro 3 PC s Windows na 2 roky.