Eurocase 550W
Eurocase 550W
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Eurocase 550W

prvyo_ PRV
prvyo_ 18. 7. 2007 13:37

@prvyo_: popř. jaký by jste mi poradili

rejpal00 REJ
rejpal00 18. 7. 2007 21:53

@prvyo_: Tuhle sestavu ti utáhne bez problému, i když ve skutečnosti ten zdroj má tak kolem 400W (550 bude špičkovej max. výkon)...

avatar

Píská:-(

PETE.ELAN 28. 8. 2007 18:27

Mám poměrně tiché PC a tento zdroj. Teď jsem si vytůnil chladič na grafické kartě za tichý a najednou slyším jak tento zdroj píská:-( Znáte staré televize jak asi pískají když ztlumíte zvuk? Tak nějak velice podobně. Jsem jedinej komu se tohle děje nebo jsem zrovna kápnul na to proč je zdroj tak levný? Ani nevim jeslti je to na reklamaci aby takovyhle nebyly vsechny 550W EC.

MVANECEK MVA
MVANECEK 7. 1. 2008 21:20

@PETE.ELAN: Mám doma dva a nepíská ani jeden.

jt0077 JT0
jt0077 15. 1. 2008 14:05

@PETE.ELAN: mam tento zdroj a koupil jsem si grafiku 8800GT 512MB a když hraju naročnější hry tak zdroj BZUČÍ!!

avatar
MATESSSX 10. 8. 2008 0:23

@jt0077: ME NEVYDAVA ABSOL ZADNE ZVUKY,JE V POHO ASI MATE VADNY KUSY,....

adamos112 ADA
adamos112 24. 8. 2008 19:23

@jt0077: jasny jasny , presne tak, mam hd4850 512Mb, a taky presne jak pises, uz jsme myslel, ze jsem to jen ja,ale taky bzuci jak svina..

Milanmaximus MIL
Milanmaximus 18. 9. 2008 15:46

@jt0077: Podle mě se jedná o nějaký problém ve zdroji,protože to dělá při větší zátěži.

Glejza GLE

EUROCASE zdroj EC 550W,ATX-P4,SATA,PFC,14cm FAN,s.silent,CE

Glejza 17. 9. 2007 14:09

Vím,že zdroje této značky nejsou nejkvalitnějí,ale přesto by mě zajímalo jestli tento zdroj mohu nechat v mé sestavě:MB GA-M55S-S3,CPU AMD 64 X2 3800+,GPU GF7600GT(v brzku upgrate 8800GTS 320MB?),RAM 1GB (kit2x512MB) A-DATA 800MHz(mám objednáno u CC 2x1GB A-DATA 800MHz).Předem děkuji za odpověďi.

xhavlik XHA
xhavlik 29. 9. 2007 11:17

@Glejza: jestli nechces mít do roka něco vodpálený ta neber. ani od LC power.. je to obdobná kvalita. vem spíš forton, chieftec a v nejhoršim nějakej TT

Bobus BOB
Bobus 2. 10. 2007 9:50

@xhavlik: Co to zvanis?! Veskery moderni zdroje jsou perfektne jisteny, tak ze kdyz si myslis ze Eurocase ti neco odpali jenom proto ze je to Eurocase - klidne si kup Fortron a nerozdavej tady blby rady.Eurocase jsou levny ale pres to naprosto bezproblemovy zdroje. Vubec nevim co tady resis...

vaticka VAT
vaticka 6. 10. 2007 9:05

@Bobus: máš pravadu

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 22:03

@xhavlik: mno....si víš, o čem mluvíš, viď????? třeba TT......:-))super zdroje....

nemo12 NEM

Milý Bobusi

nemo12 2. 10. 2007 17:39

právě proto že je "perfektně jištěný" tak může snadno odpálit moc věcí. Příklad: Přetížení jedné větve 12V způsobí vypnutí této větve, zatímco druhá větev jede. Záleží na štestí co napájí jedna, co druhá a co (u lepších zdrojů) třetí větev. Každopádně je velmi pravděpodobné že když pojede CPU a vysadí napájení HD tak může dojít k "počmárání" bootsektoru.
Tím chci říct že vůbec nejde o "dokonalé jištění", to umí každý trouba výrobce. Jde o správné dimenzování jednotlivých větví přesně podle standardu AT12 V2.2 a výše. Zvláště časový průběh vypínání jednotlivých větví v případě přetížení, aby když jedna větev vypne nevzniknulo na jiné větvi přepětí, atd. Nejde o vypínání, ale o způsob jak se vypíná. A to již umí jen několik firem. Podívej se na Intel a najdi si typy zdrojů certifikovaných podle standardů. A doporučuji prostudovat si http://www.formfactors.org/developer/specs/PSU_DG_1_0.pdf kde se dovíš více o zdrojích pro PC.

vaticka VAT

Doporucuji

vaticka 2. 10. 2007 20:45

tenhle zdroj muzu jen doporucit za ty penize ano

DMComp DMC
DMComp 20. 3. 2008 20:57

@vaticka: ano, i já můžu doporučit tenhle zdroj, protože až vyhoří(a to nebude trvat dlouho), tak můžete kupovat celý nový počítač :D

Prnda PRN
Prnda 8. 9. 2010 21:11

@DMComp: Já si na Eurocase nemůžu stěžovat, mám 400W zdroj a jedu na něm už přes 3roky (PC mi běží cca 8h denně - hraní her). Po posledním upgradu PC,kdy nezbyli prachy na novej zdroj, mi dokonce táhne neuvěřitelnou zátěž - radeon HD3870 + Intel Core2 Duo E7500, sám se divím že to vůbec zvládne, protože podle power kalkulátoru by musel fungovat víc jak na 80% :)
A ještě perlička na závěr...zdroj jsem dostal z reklamace místo značkového 300W který odešel již v záruce a něměli ho skladem. Nemyslete si, že když si připlatíte 2xtolik peněz za značku, že nemůže shořet :)

ppromi PPR
ppromi 8. 9. 2010 21:36

@Prnda: No, nic proti této značce nemám (stejně jako nic nemám proti MSI, ACERu ...), ale typuju, že asik to ten zdroj netáhne dlouho ..., tak ho přetěžovat ..., ať za 3 měsíce nelituješ, že jsi měl ten silnější zdroj koupit (neříkám lepší značku), protože nwm, jak dlouho ti to utáhne, než ti shoří půlka komponentů ..., pak zaplačeš :(

Prnda PRN
Prnda 9. 9. 2010 1:30

@ppromi: zdroj tu sestavu táhne už přes rok, asi mám štěstí na povedenej kousek :)

avatar
Island 9. 9. 2010 7:33

@Prnda: Mě tento zdroj táhne už přez 2 Roky AMD Athlon 64 X2 3,01GHz Gainward 8600GTS 512MB 6GB DDR2 800MHz CL5 + nějakej čas jsem měl procesor na 3,4GHz + nataktovanou Grafiku žádnej problém 1xDVD Vypalovačka 2x HDD WD a Seagate 1x 250mm Ventilátor + 2x 80mm Ventilátor a jak už jsem říkal zdroj neměl žádnej problém a i přez ty 2 roky je vše uplně v pořádku a neni ani trošku hlučnej vůbec ho neslyším také mohu doporučit :-) ;-)

Prnda PRN
Prnda 20. 4. 2015 16:44

@vaticka: ...víc jak 7let a zdroj stále jede :D

avatar

Pozor

PETE.ELAN 4. 10. 2007 20:41

Nevím přesně jak je tento zdroj kvalitní co se týče proudu na větvích atd., ale sestavu s radeonem 2900XT utáhl v pohodě ale v žádném případě ho nekupujte do tichých mašin! Věřte mi že je příjemnější poslouchat hukot větráků v PC nežli pískání tohoto zroje! Jako levnější tichý zdroj doporučuji LC POWER SILENT GIANT. Ten alespoň nepíská!

avatar
maximus.cz 27. 1. 2008 9:19

@PETE.ELAN: Zdravím, mám tento zdroj take. Ale nepíská mi. Nebude to spíše grafikou? Měl jsem Radeona HD 3850 a ten jak se přepl do 3D modu začal pískat. Jinak zdrouj je tichoučkej :-). Mám ho cca rok a půl.

ranrev RAN

Sestava

ranrev 14. 10. 2007 19:42

Stačí tento zdroj pro tuto sestavu:CPU Intel pentium D 3,4Ghz
Paměť 4x512MB GEIL Cas4
Základní deska ASUS P5L-1394
VGA ATI Radeon Saphire HD 2600 XT
HDD Seagate Baracuda 160GB a 250GB
Mechanika Pioneer DVR 212
Televizní karta Aver TV Hybrid+FM

avatar
Petr Růžička - CZC 16. 10. 2007 15:06

@ranrev: Dobrý den, ano zdroj sestavu utáhne.

Mikelangelo MIK
Mikelangelo 5. 12. 2008 19:40

@Petr Růžička - CZC: muzu se zeptat zvladne tento zdroj..
DVD-R/+R Asus DRW-1814BL, LightScribe, PATA, OEM
HDD Seagate Barracuda 7200.10 ST3250410AS 250GB SATA3G 16MB
RAM A-DATA 2x1GB DDR2 PC800 Retail Pack
MB Gigabyte 946-S3, i946GZ, S775, DDR2, 4xSATA
Gainward 9535-Bliss 9800GTX+ 512MB, PCI-E
Intel Core 2 Quad Q6600 2,40GHz 8MB 1066MHz 775pin BOX
bude tento zdroj stacit???

Mikelangelo MIK
Mikelangelo 6. 12. 2008 13:01

@Mikelangelo: Poradite mi nekdo jestli tenhle zdroj zvladne moji sestavu???

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:29

@Mikelangelo: jo, v pohodě, zdroj má veliké rezevy a tvoji sestavu v pohodě zvládne.

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:57

@Mikelangelo: jo, v pohodě stačil by i slabší.....400W

avatar
jirka551 7. 12. 2008 11:08

@Mikelangelo: ja osobne bych se eurocase vyhnul a do sestavy bych si ho nikdy nedal

Mikelangelo MIK
Mikelangelo 7. 12. 2008 11:52

@jirka551: no jasny ale tak kdyz setrim na procik a nemam momentalne prachy na zdroj.snad to do ty doby zvladne....

avatar
jirka551 7. 12. 2008 11:56

@Mikelangelo: tak ber nejaky forton ten je za 800 a nebo seasonic 500W za 1100

EmPV EMP

Eurocase 550W

EmPV 3. 12. 2007 19:22

Tento zdroj mohu rovněž doporučit. Viděl jsem ho u dvou kamarádů a nakonec jsem si ho pořídil i já spolu s bednou EZCOOL H-550-F25 (nová od Eurocase) a jede super. Kamarád si nechal sestavit nadupané PC (C2D6750,2GB,4xHDD,GF 8800GTX,SB X-Fi,case Coolermaster,...) a k tomu zdroj 600W XILENCE za 2500 Kč, ten ovšem při prvním spuštění shořel, provizorně mu dali do casu tento zdroj a jede krásně, i v zátěži potichonku,zezadu vychází slabounký vánek ani ne vlažného vzduchu.Vše mu jede OK a i on je spokojený. Další kamarád má tento zdroj rovněž v bedně jako já a v kombinaci s C2D 6850 a 8800GTX taky potichu a v pohodě. Já ho mám v kombinaci s C2D 6850 a ATi 1950XTX a opět nádherně tichý (předtím jsem měl Fortron 400GLN - rovněž pohodový zdroj). U mě však v plné 3D zátěži (některé hry) je slyšet slabý nárust hluku (nijak rušivý).Zdroj má jedinou 12V větev o 38A (netřeba se obávat přetížení jediné větve u x-větvových zdrojů).Nemohu si stěžovat.A pokud jde o cenu je to cenově nejlevnější třída,to je fakt.

miudam MIU

Vykon?

miudam 6. 12. 2007 20:03

Dobry den! Utahne tento zdroj 2 Gefocre 8800GT ve SLI? cela sestava je:CPU Intel Core 2 QUAD Q6600
vent.CPU ASUS SILENT KNIGHT 2
RAM TWIN2X2048-8500C5D 2048MB Twinx Dominator DDRII 1066 CL5
VGA MSI NX8800GT (popripade ve SLI)
HDD WD5000AAKS CaviarXL, 500GB, 16MB, 7200rpm, SATA/300
zdroj EuroCase ATX-550JSP(550W)
monitor ASUS TFT VW222U DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ!

jt0077 JT0
jt0077 15. 1. 2008 14:07

@miudam: Mam grafiku 8800GT a zdroj mi při hraní náročných her dost bzučí

avatar
maximus.cz 27. 1. 2008 9:28

@jt0077: Zdravím, mám tento zdroj.A stiha v pohodě i v tichosti.
CPU: Duo 2 Core 6550
Deska: Gigabyte GA-P35-DS3P
RAM : A-DATA 4x1GB DDR2 PC800 Extreme Edition
GK : VGA Sapphire ATI HD 3870 512 MB
ZK : SB Audigy 1
TV : VGA AVerTV Hybrid+FM PCI A16D
DVD : 2x LG DVD-RW
tuning: 2x UV Katoda a 4x 80mm Chladiče

forton FOR
forton 31. 1. 2008 13:36

@maximus.cz: Mám tento zdroj a je to největší shit, pc mi 3x za den spadne, děje se to tak 1. za měsíc. Pokud má někdo peníze na tak výkonnou sestavu ,nechápu proč si kupuje takový shit, který při max zátěži shoří. Dokonce i 350W Forton má větší výkon než tenhle 550w. Sámsi budu kupovat Forton 500W, který je jen o pár stovek lepší , ale kvalita je ůplně jinde.

avatar
maximus.cz 4. 2. 2008 18:20

@forton: Nemám jinej zdroj poněvač na nej nezbylo. Dělal jsem upgrade pc. Jinak zdroj šlape v poho i u Crysis který hraju. A PC krasně potichej. Asi máš špatnej kus.

avatar
maximus.cz 4. 2. 2008 18:22

@maximus.cz: ještě mám 2x HDD Seagate 250GB a 160GB oba do SATA II

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:53

@jt0077: a nebude to náhodou větrák od GG?????

Milanmaximus MIL
Milanmaximus 18. 9. 2008 15:44

@miudam: Já myslím , že ano .Není sice značkový ,ale má poměrně dobrý výkon.

Strada STR

...

Strada 8. 2. 2008 15:40

Dobrej,chci se zeptat bude tohle stacit na grafiku 8800GT zakladni desku msi K8n neo4 platinum a procesor AMD 3200+ mam v umyslu jeste vse potaktovat.Dekuji za radu

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:52

@Strada: joo, v pohodě

avatar
mikihans 6. 12. 2008 21:59

@lumpi: neriskoval bych to. bude Ti vpohodě stačit 550W ZNAČKOVEJ zdroj (třeba Forton) ale s Eurocase mám stejně jako plno lidí špatnou zkušenost. Měj jsem EC 350W a na tom sestavu která brala max kolem 150W (na 145W starym zdroji fungoval 14 dní nonstop vpohodě) a zdroj po roce a půl totálně odešel. Naštěstí si nic nevzal s sebou.

Lukáš Klazar LUK

To jsem z toho teda pěkně nešťastnej.. :((

Lukáš Klazar 19. 2. 2008 16:49

-Lite-ON LH-20A1S-15C OEM černá
-GigaByte GeForce 8800GT GV-NX88T512HP 512MB, PCI-E
-Western Digital Caviar SE16 WD3200AAKS - 320GB SATA II
-Gigabyte GA-P35-DS4 - Intel P35
-Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz 6MB 1333MHz 775pin BOX
-Kingston DIMM 4096MB DDR II 800MHz KVR800D2N5K2/4G
zdroj je součástí - EuroCase ML 550-F25 - Middletower 550W podle toho co tak všude o tomto zdroji čtu, tak jsem z toho celej nešťastnej, poněvadž se chystám do konce měsíce pořídit nový PC a pravdou je, že se mi CASE moc líbí a vlastně ani nemám prachy na CASE a zdroj zvlášť.. a také jsem se dočetl několik ne příliš pozitivních názorů na vyhoření PC při použití tohoto zdroje? co je na tom pravdy? nehodlám nic přetaktovávat.. zvládne zdroj i větší vytížení bez nehody?

nemo11 NEM
nemo11 20. 2. 2008 22:59

@Lukáš Klazar: Lukáši noboj se. Zdroj to určitě vydrží, ale ostatní díly, které jsou tím zdrojem napájené, už ne.

adam.prchlik ADA
adam.prchlik 21. 3. 2008 19:53

@Lukáš Klazar: Aktualni zkušenost z dnešního odpoledne je takova, že tyhle zdroje hořej. Dnes jsem se s jednim tímto zdrojem rozloučil, nejdříve zasmděl, poté i zapraskal. Okolní hardware (alespoň doufám) to nepoškodilo, ale příznaky nestálosti zdroje se ukazovali již pár dní předem. Vypadávající USB periferie, zadrhávání, kupodivu žádné restarty.Reálná životnost tedy je z mé zkušenosti POD dva roky v obyčejném stolním počítači s odběrem cca 90-150W.A jeho mechanické části - větrání - již po roce vykazují značné opotřebení. Vetráček začne klepat a kloktat (podotýkám, že v době smrti zdroje vetrák stále fungoval a chladil a NEBYL nikterak zadřený či zanešený prachem).A ještě jedno upozornění, tento zdroj dodává MAX 300W při kombinované zátěži (tedy když ho prostě používáte v počítači). Tetno údaj je uveden na štítku zdroje.

Baal3000 BAA
Baal3000 21. 3. 2008 20:53

@adam.prchlik: Tento zdroj nedoporučuju, nedodává výkon co by měl a jak už bylo řečeno, rychlé opotřebení větráku a hoří jak papír, měl jsem dva oba shořely..Teďka používám již nějakým rokem Fortron 350W a naprostá spokojenost. Zdrojům od EUROCASE bych se raději vyvaroval.

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:49

@Baal3000: větrák je max kvalita, nevím sice, co to je za značku, ale ta 14(ctka) mi v PC určitě nehučí!!!!!!!!
A jen otázka, proč jsi si kupoval druhý zdroj stejné značky, když jsi nebyl spokojený s tím prvním???????

lumpi LUM
lumpi 6. 12. 2008 21:46

@adam.prchlik: no tak teda nevím, zda jsi nekápl na nějaký špatný kus, ale já tento zdroj mám cca 4 roky PC maká non stop a no-problema. A taky nevím, kde jsi byl na tom, že zdroj dává max 300W, když je GK má dnes kolem cca 150W,+CPU 100W+MB30W+USB,a ostatní perif. a to myslím low-end........tak nevím, že by nějakej pokus hanit eurocase??? mám už druhej(ten první byl slabej pro novou sestavu a max spokojenost......mimochodem, kolik se prodá opravdu kvalitních a drahých zdrojů??????? desítky.....kolik se prodá levnějších?????tisíce....jak je tedy možno posuzovat reklamace nějak objektivně?????kolik je potom reklamací

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 34201
Eurocase 550W
Produkt není určen k prodeji.
Supertichý zdroj Eurocase 550W, pasivní PFC obvody, tichý 140mm ventilátor, P4 kompatibilní, SATA, ATX.