FAQ

Tento dokument nijak nenahrazuje ani nedoplňuje pravidla Bonus klubu CZC, slouží jako rychlé vodítko k odpovědím na časté dotazy uživatelů.

1. Za co získám body v Bonus klubu (dále jen BK)?

Body se připočítávají za každou realizovanou objednávku vytvořenou na Vaší registraci, a to jak přes e-shop, tak při osobním odběru u obchodníka.

2. Co mám dělat v případě, když se mi nepřičetly body za objednávku?

To, že se body za uhrazenou objednávku nepřičtou, zpravidla znamená, že nemáme informaci o zaplacení (zaplacenou částku a datum). V případě zaslání zboží na dobírku, může přičtení bodů trvat až 7 dnů. V případě odběru zboží a platbě za hotové u našich partnerů, ač jde o osobní odběr, se k nám informace dostane také později. Vyrovnání a párování plateb s našimi partnery totiž neprobíhá každý den.

Pokud zjistíte, že jste ve výše uvedených případech, nebo v případě osobního odběru na naší pobočce, neobdrželi body za uskutečněnou objednávku do druhého pracovního dne od uhrazení objednávky, napište prosím na mail obchod@czc.cz.

3. Zrušil jsem objednávku klubového zboží a nebyly mi vráceny body.

Pokud Vám nebudou body vráceny do jednoho dne od zrušení objednávky na klubové dárky, napište prosím na email obchod@czc.cz.

4. Byla mi zrušena objednávka na klubové zboží z důvodu jeho nedostupnosti a body mi zatím nebyly vráceny.

V tomto případě body vrací náš pracovník manuálně, obvykle to netrvá déle než 2 pracovní dny. V případě, že se tak nestalo, obraťte se prosím na email obchod@czc.cz.

5. Z mého účtu v Bonus klubu zmizely všechny body.

Pokud jste za posledních 12 měsíců neuskutečnili žádný nákup, automaticky se stav Vašeho konta vynuluje.

Hlavička