Fortron FSP EP 2000, 2000 VA, line interactive
Fortron FSP EP 2000, 2000 VA, line interactive
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Fortron FSP EP 2000, 2000 VA, line interactive

SAGTDBG SAG

Náhradní baterie

SAGTDBG 18. 9. 2012 22:35

Dobrý den,
Dají se do toho sehnat náhradní baterie? U Vás jsem našel jen APCčkové :-(Děkuji

Tommaister TOM

Podporuje linux server ?

Tommaister 17. 11. 2012 15:47

Dobrý den, umí tato ups komunikovat s linux serverem (ne desktop) a automaticky jej při delším výpadku vypnout ?
Děkuji Musil

avatar
Petr Fišer - CZC 7. 12. 2012 14:06

@Tommaister: Dobrý den,dodavatel uvádí podporované OS tyto:
Podporované operační systémy:
Windows 98 SE/ME/NT 4.x/2000/2003/XP/Vista/2008/Windows 7
MAC
Redhat linux 8/ Redhat enterprise AS3/Suse linux 10/Ubuntu 6.10/ Fedora 5dále pak uvádí tohle:
Safely OS shutdown and protection from data loss during power failure

avatar

Vydrz baterie

Masaa 24. 2. 2013 13:24

Tak jsem take zakoupil tuto ups,ale zarazi me ,ze po detekovani neukazuje jak dlouho vydrzi baterie,dela to vsem nebo jen me?? viz.link http://img17.imageshack.us/img17/9068/upsj.jpg

pavelgon PAV
pavelgon 24. 5. 2013 13:55

@Masaa: Ano, neukazuje zbývající dobu, ale jen zátěž a nabití aku.

Johny.JB JOH

Program k UPS

Johny.JB 18. 6. 2013 7:36

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně software k této UPS. Připojil sem UPSku k pc přes usb, windows si našlo nějaký usb to serial ovladač a poté jsem nainstlaovat z přiloženého cdčka program. Po instalaci se oběvila ikona v liště. Problém je ale takový, že když poklepu na ikonu, otevře se mi prohlížeč s hláškou Stránku nelze zobrazit. Byl bych vděčný za radu. Předem děkuji za odpověď.

Johny.JB JOH
Johny.JB 20. 6. 2013 7:18

@Johny.JB: Tak už jsem to rozjel. Stáhl sem a nainstaloval nejnovější software.

lochness371 LOC

Bliká zeleně

lochness371 20. 6. 2013 18:48

Dobrý den, pročetl jsem si manuál jak to zapojit a po zapojení mi to zeleně bliká... chtěl jsem se zeptat jestli je to normální a po nabití přestane a bude jen svítit zeleně nebo je to nějaký problém, protože v manuálu se píše možná příčina "Síťový kabel je uvolněn", po kontrole jsem zjistil že vše je zapojeno jak má.. Děkuji za odpověď

fiedler4 FIE
fiedler4 6. 7. 2015 23:04

@lochness371: Zeleně bliká když je zapojena do sítě, ale UPS není zapnutá (a tedy nebude v případě výpadku dodávat napětí) a nebo je to když se dobíjí. Jak už jsem psal do recenze, indikační LEDky nejsou nikde vysvětlené.
Za normálního provozu, kdy jsou akumulátory nabíte (například teď když pracuji na PC) mi LED trvale svítí zeleně.

mr.vevi MR.

Záloha herního PC?

mr.vevi 23. 6. 2013 16:09

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li by bylo možné toto UPS použit jako nouzovou zálohu při výpadku elektřiny a to tak, aby zabránilo při typických "vteřinových" výpadcích proudu. Zárověň, aby bylo možné během cca 5 minut bezpečně vypnout počítač, kdyby to trvalo déle.
Bude fungovat na sestavě i7-4770k,Zotac GF GTX770 Amp!, Seasonic 850W Gold?
Děkuji za odpověd

avatar
stratos. 26. 8. 2013 20:48

@mr.vevi: tento pocitac to utahne bez problemu, zalozni zdroj utahne az 600W coz tvuj pocitac nema sanci dosahnout. Pocitam ze v klidu to utahnes klidne i 30minut... Pri max zatezi kolem 10minutSam mam podobnou sestavu a mam taky 1000VA APC a v klidu vydrzi s vypnutym 30" monitorem i hodinu :) (v klidu zere jenom skrin kolem 60-70W)

avatar

Vyborny UPS

delfindragon 29. 8. 2013 16:26

Reguje okamzite.Mam pripojeny pocitac,monitor,UPC modem a router.V pocitaci mam zdroj Enermax Pro 600W.Pri vypadku elektriny reaguje okamzite,vse bezi dal.V baleni je jeden kabel pro pripojeni napajeni PC,jeden usb kabel a RS232 COM port kabel.Z vyroby byl plne nabity.

avatar
delfindragon 15. 6. 2018 23:39

@delfindragon: Presne po skonceni zaruky odesel.Nebrat

Schinson SCH

Cena bohužel odpovídá kvalitě

Schinson 14. 9. 2013 11:07

Tuto UPS jsem měl přesně 2 a půl roku. Potom odešly baterie tak, že UPS počítač neudrží ani sekundu. Během těch 2 a půl roku UPS "zasahovala" při výpadku proudu maximálně 10x, takže jsem ji příliš "netloukl". Před ní jsem měl UPS Kobian - kdysi je prodávaly i na CZC, byl to myslím kanadský výrobce - ta mi vydržela 6 let a baterie se daly koupit a celkem snadno vyměnit. Tato od FSP je nerozebíratelná a baterie do ní nikde neseženete, takže je jednoduše na vyhození. Tento fakt spolu s otřesným softwarem pro PC mě od další koupě UPS této značky spolehlivě odrazuje.

Grygosh GRY
Grygosh 15. 9. 2013 16:25

@Schinson: Shodou okolností mě tato UPS také chcípla po 2,5 letech (-náhoda?). PC to neudrželo ani na vteřinu. Myslel jsem, že budou mrtvé baterky (i když soft ukazoval 100 procent nabití), tak jsem jsi rozebral a vypadá to spíše na vadný kondenzátor. Čili UPS je rozebíratelná, ale jde to docela špatně. Ze spodní strany jsou 4 šrouby + 1 šroub na čelní panel. Chce to mít jen delší šroubovák, jsou totiž dost zapuštěné. Baterie lze jinak dát jiné, viz poguglit "FORTRON náhradní baterie pro UPS, 12V/7Ah". Jsou tam 2 ks.

Schinson SCH
Schinson 15. 9. 2013 20:28

@Grygosh: Dobře, uznávám, že máte pravdu. Já jsem našel jen ten šroubek na čelním panelu, dále jsem to příliš nezkoumal. Máte pravdu i s těmi bateriemi, sehnat se dají ale jejich cena s poštovným je polovina ceny nové UPS. Jakmile jsem zjistil, že UPS odešla, začal jsem koukat po nové od jiné značky a na výměnu baterií příliš nepomyslel, protože mě celou dobu deptal ten jejich software pro PC. Pokud jej například srovnám s aplikací PowerPanel, který mám se současnou UPS, je to sakra rozdíl. Ale uznávám, že máte pravdu, jen si myslím, že "běžný" uživatel baterie zrovna v této UPS sám doma nevymění. Takže zaplatit nové baterie + poštovné + práci technika - pro mě vychází levněji pořídit novou UPS. Pokud možno jiné značky.

Grygosh GRY
Grygosh 16. 9. 2013 7:21

@Schinson: Osobně jsem byl se SW celkem spokojen, i když nepochybně lze to udělat lépe. Jinak samozřejmě souhlasím, že výměna baterií není uživatelsky přívětivá a mělo to být uděláno lépe (to by asi ale stála více). Sám ještě nejsem rozhodnutý, jestli taky nepořídím něco nového. Jen pro zajímavost, co jste pořídil jako náhradu této?

avatar
stratos. 16. 9. 2013 7:27

@Grygosh: ja mel dycky zalozni zdroj od APC a v nem mi vydrzely baterky jednou i 7 let nonstop provozu, pak zalozni zdroj odesel nejak tak cely. Ted mam opet repasovanou APC 1000VA, koupil jsem neoriginalni baterky za par korun a jedu zas dal :)... Ono tyhle zalozni APC zdroje se daji sehnat jako REPAS za 1/4 az 1/5 cenu nove coz je do pohody.

Grygosh GRY
Grygosh 16. 9. 2013 10:39

@stratos.: Kde se dá takový levný repas APC sehnat? Narazil jsem pouze na repasy pomalu dražší než nový model.

avatar
stratos. 16. 9. 2013 11:03

@Grygosh: mrknu na zarucak, byly to naky prazaci co firmam prodavaji nove zalozni zdroje a stare si odvazeji a pote je repasuji a prodavaji dal...

czechcomputers 32324 CZE
czechcomputers 32324 16. 9. 2013 10:51

@stratos.: Ty baterky snad vydrzi jenom na par desitek minut hrani. 7 let?

avatar
stratos. 16. 9. 2013 10:57

@czechcomputers 32324: ano baterie vydrzely 7 let. Taky jsem cumel :) pak chcipla rovnou cela upska.. Nesla uz ani zapnout i kdyz jsem vymenil baterky za nove.

Jiří.Kvasnička JIŘ
Jiří.Kvasnička 16. 9. 2013 11:05

@stratos.: No já doma jedu na UPS typu AR a nemohu si stěžovat. 8 let bez problému a když vypadne elektrika tak utáhne 2 h. v klidu barák ale je pravda že zabere uctyhodnou velikost v kotelně. Český výrobce UPSTAR s.r.o. :D

remet REM
remet 16. 9. 2013 11:31

@Jiří.Kvasnička: To bych si asi taky pral, ale takova vec stoji ponekud mnoho penez. 1kW na 2 hodiny znamena aspon 3F 25kVA UPS maji koukam za 90 tisic bez DPH a bez akumulatoru, takze bych to videl tak na ctvrt milionu. Ale jestli to dobre chapu, tak ty AR nemaji vystupni menic a maji vystup jen 12/24V. U APC se zase plati hodne znacka, takze tam by to vyslo tak na 600 tisic.

avatar
stratos. 16. 9. 2013 11:34

@remet: bohuzel stavajici technologie ohledne skladovani energie je proste strasne draha a neefektivni.. Doufam ze za par let pridou vedci s necim revolucnim protoze za poslednich 30 let se toho moc nezmeilo :(ps: uz nas tu nekdo pekne projel minuskama :)))

DIAPRAHA DIA
DIAPRAHA 12. 10. 2013 0:09

@stratos.: Jen k vaší chvále UPS APC - Smart 620 mě po 2 letech, těsně po záruce odešla komplet.
a stále přes 5 tisíc a přitom měla menší výkon.

Schinson SCH
Schinson 16. 9. 2013 17:30

@Grygosh: Zakoupil jsem UPS značky CyberPower. Slyšel jsem na ně hodně chvály. Zatím naprostá spokojenost. Líbí se mi displej na UPS, který ukazuje například aktuální spotřebu PC. Zmíněný software PowerPanel je pak vyloženě třešničkou na dortu.

remet REM
remet 16. 9. 2013 17:56

@Schinson: Kazdy sveho stesti strujce. Ja bych si nekoupil ani Fortron, ani tohle "CyberPower". Kazdopadne pokud doufate, ze akumulatory vydrzi nejak zasadne dele nez 2-5 let, tak jsou to spis plane nadeje.

Schinson SCH
Schinson 16. 9. 2013 19:36

@remet: CyberPower jsem nekoupil v naději, že baterie vydrží déle ale jednoduše proto, že se dá levně sehnat náhradní a pohodlně vyměnit. Navíc mi plně vyhovuje jejich soft pro PC. To nemá se štěstím co dělat.

remet REM
remet 18. 9. 2013 14:26

@Schinson: Zatimco do ostatnich UPS musim akumulatory pasovat z turecka mezi napravami kamionu...

Schinson SCH
Schinson 18. 9. 2013 15:30

@remet: Proboha vůbec nejde o to baterie sehnat. Jde o to sehnat je za rozumnou cenu a pohodlně doma vyměnit.

remet REM
remet 19. 9. 2013 23:59

@Schinson: No, nekomu to jde, nekomu ne. Fakt to neni ve znacce a v cem to je jsem uz tak nejak naznacil.

remet REM
remet 16. 9. 2013 11:37

@Schinson: Baterie v kazde UPS casem umrou. Jsou to bezne olovene gelovky a akululatory v UPS je SPOTREBNI ZBOZI. Muze to byt od 2 do rekneme 7 let. Tady jsou 2 7Ah/12V, coz znamena zhruba 300-400Kc za kus.Proste kdyz si koupite tiskarnu, tak proste musite pocitat, ze v ni toner nebo inkoust nevydrzi navzdy.

Mitabrev MIT

Provedení nic moc

Mitabrev 19. 9. 2013 19:02

Měnil jsem známému v této UPS aku(po 3 letech mrtvé) a konstrukční řešení žádná sláva - chladič 12V stabilizátoru docela topí(je moc malý) a hned vedle je filtrační kondenzátor měniče pro nabíjení aku, kondík teplem vyschne a odejde(nafoukne se - vyměnil jsem ho za kvalitní typ), navíc je namáhaný provozem měniče. Vyschlý kondík=nestabilní nabíjecí napětí, což urychlí smrt aku, taky ten chladič je zbytečně ohřívá. Potom používá dvě aku v séri a nabíjí na součtové napětíi bez jakékoliv informace o rozdělení napětí. Pokud se aku časem "rozhodí" nebo jsou prostě odlišné (kapacita, vnitřní odpor), jedna z nich se bude přebíjet. A ještě by nabíjecí napětí mělo být nastaveno tak o desetinu níže, jinak je na horní mezi(spíše mírně nad) přípustného napětí pro aku. Dále docela velká vlastní spotřeba UPS, i ve vypnutém stavu.
Osobně bych si tuto UPS nekoupil ani náhodou. Provedení i levných UPS od APC je o poznání lepší.

rpacak RPA

Hluk - hučení ventilátorů

rpacak 9. 5. 2015 22:41

Dobrý den, koupil jsem si tento záložní zdroj a teď po přestěhování si všiml, že nehorázně hučí ventilátor. Ikdyž je jen zapojení do zásuvky a není na něm zapojený jediný PC, stejně hučí doopravdy hodně. Dají se otáčky ventilátoru regulovat, nebo vyměnit ventilátory za tišší? Prosím o odpověď.

avatar
stratos. 9. 5. 2015 22:56

@rpacak: podle me to regulovat nelze to je proste bolistka techto levnych zaloznich zdroju. mam doma 1000VA SMART UPS od firmy APC a chladi zcela pasivne bohuzel cenove taky stoji 2x vic :(

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 12. 5. 2015 12:32

@rpacak: Dobrý den.Výrobce neuvádí možnost regulace ventilátoru. Pokud je zařízení v záruce, pokuste se jej reklamovat. Případně po záručně servisovat. Děkuji.

brocak78 BRO

Zapojení baterií v UPS

brocak78 11. 1. 2017 14:48

Dobrý den,
v parametrech je napsáno že tato UPS má dvě baterie 12V.
Znamená to že jsou zapojeny do série a měnič v UPSce je tedy 24V DC/230 AC ? Mělo by to být uvedeno v nějakém servisním manuálu nebo tak. Děkuji
Brok

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 22. 1. 2017 16:23

@brocak78: Dobrý den.Tato UPS má opravdu dle dostupných informací od výrobce 2x 12 V/ 9 AH - http://bit.ly/2iR7NT5
Ohledně technického dotazu je možno se obrátit na technickou podporu Fortronu - http://bit.ly/2jFdfpaDěkuji za Váš dotaz.

riper89 RIP

Bude stačit?

riper89 4. 7. 2017 17:05

Vůbec se v tom nevyznam :) bude mi stačit na PC s 850W zdrojem, abych ho stihl v případě výpadku vypnout? :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 4. 7. 2017 17:21

@riper89: PC můžete mít třeba s 2x 1500W zdrojem, jde o to jakou má spotřebu.

riper89 RIP
riper89 5. 7. 2017 1:24

@Killing joke: Tak to fakt změřený nemám 😁 no nic hold asi prepetovka bude muset stačit 😁

mašek44 MAŠ
mašek44 5. 7. 2017 1:31

@riper89: Stačí říct seznam komponent, dopočítá se
Nebo si to můžete udělat sám, na internetu si dohledáte spotřebu a sčítáte...

ananan ANA

Vypnutí podsvícení LCD

ananan 30. 12. 2017 20:42

Dobrý den, lze nějakým způsobem vypnout podsvícení LCD na přední straně UPS?

pudil18 PUD

FSP 850

pudil18 9. 2. 2018 7:00

Dobry den, da se ke zdroji misto vnitrni baterie pripojit autobaterie?

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 11. 3. 2018 20:45

@pudil18: Dobrý den.Toto tento produkt nepodporuje. Umožňuje to např. tento produkt - http://bit.ly/2p1IUFhDěkuji.

ludvikdominik LUD

Záruka na baterie?

ludvikdominik 20. 11. 2018 20:39

Dobrý den, většina společností nabízející tuto UPS píše, že záruka dva roky platí i pro baterie, u vás tuto informaci nemohu najít, jaká je skutečnost? Děkuji

Lukáš Komárek - CZC LUK
Lukáš Komárek - CZC 6. 1. 2019 19:29

@ludvikdominik: Dobrý den.Záruka je 2 roky na UPS i baterie.
Děkuji.

Na komentář zatím nikdo nereagoval, .

kód: 108763
Fortron FSP EP 2000, 2000 VA, line interactive
Produkt není určen k prodeji.
Záložní napájecí zdroj kompaktní velikosti, výkon 1200W / 2000 VA, 3x Schuko zásuvka + 3 x IEC 320 C13 (počítačové zásuvky), ochrana telefonní linky RJ11, USB a RS-232 komunikační porty, 2x 12V/9AH baterie, záložní doba (jedno PC se zatížením 120 W): 50 minut, typický čas dobíjení 4-6 h na 90% kapacity; ochrana proti přetížení, vybití a přebíjení; funkce studeného startu.