Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hry běží na novém Xboxu plynuleji, ale ne všechny Události
Xbox Series S, 512GB, bílá Elektronické předplatné deníku Sport a časopisu Computer na půl roku v hodnotě 2173 Kč
Xbox Series S, 512GB, bílá
6 611 Kč 7 999 Kč
Xbox Series X, 1TB, černá Elektronické předplatné deníku Sport a časopisu Computer na půl roku v hodnotě 2173 Kč
Xbox Series X, 1TB, černá
11 156 Kč 13 499 Kč

Hry běží na novém Xboxu plynuleji, ale ne všechny

autor: Petr Kirs

Společnost Microsoft vypustila již minulý měsíc do světa novou funkci zvanou FPS Boost. Tato technologie dovoluje u některých her v praxi klidně i zdvojnásobit snímkovou frekvenci na konzolích Xbox Series X a Series S.

Far Cry 4, Sniper Elite 4, EA Sports UFC 4, Watch Dogs 2 a New Super Lucky’s Tale. To jsou hry, u kterých je FPS Boost k dispozici. „Vyšší a stabilní snímková frekvence činí hry vizuálně plynulejší, což se promítá do celého zážitku,“ lákají na novou technologii zástupci amerického softwarového gigantu.

FPS Boost v akci

 

Zdůraznili přitom, že si dali záležet na tom, aby si jednotlivé tituly „stále zachovávaly svůj původní charakter“. FPS Boost však přispívá k posunutí obrazové kvality. U každého titulu tak vcelku logicky funguje jinak. Například na Xboxu Series S běží nyní New Super Lucky’s Tale v rámci rozlišení 4K při 120 fps. Far Cry 4 pak běží na 60 fps, přitom na předchozí generaci konzolí byl problém udržet stabilně 30 fps.

Microsoft slíbil, že postupně budou přibývat další hry přibývat. „Od letošního jara budete moci vstoupit do sekce Manage Game u jednotlivých titulů, kde se bude nacházet nové tlačítko Compatibility Options, které vám umožní povolit nebo zakázat FPS Boost po stisknutí tlačítka Xbox na ovladači. Vy se rozhodnete, jak chcete hrát své oblíbené hry, ať už v původní podobě nebo s FPS Boost,“ prohlásili zástupci amerického softwarového gigantu.

Minulý týden se však ukázalo, že FPS Boost nebude ani zdaleka k dispozici pro všechny tituly. „Bohužel tato technologie nefunguje u všech her. Záleží na tom, jak byl daný titul původně napsán,“ prohlásil Jason Ronald z týmu Xboxu v podcastu Majora Nelsona. Zdůraznil přitom, že v některých případech by se totiž hra nehrála a nevypadala tak, jak bylo původně zamýšleno.

Kdy se tedy dočkáme dalších titulů, které budou FPS Boost podporovat, není zatím jasné.

Názory ostatních Geeků

Zatím nikdo nepřispěl do diskuze.

Máš něco na srdci?

nahoru