Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Pátý největší výrobce mobilů bude bojovat o české zákazníky Události
vivo Y11s, 3GB/32GB, Phantom Black
vivo Y11s, 3GB/32GB, Phantom Black
2 726 Kč 3 299 Kč
vivo Y20s, 4GB/128GB, Nebula Blue
vivo Y20s, 4GB/128GB, Nebula Blue
3 553 Kč 4 299 Kč
vivo Y70, 8GB/128GB, Oxygen Blue
vivo Y70, 8GB/128GB, Oxygen Blue
4 958 Kč 5 999 Kč

Pátý největší výrobce mobilů bude bojovat o české zákazníky

autor: Petr Kirs

Na českém trhu se objevila počínaje dnešním dnem oficiálně nová značka chytrých telefonů vivo, za kterou stojí pátý největší výrobce mobilů na světě. Zaujmou se bude snažit hned několika přístroji s atraktivním poměrem cena/výkon.

Za značkou vivo stojí společnost BBK Electronics, která má v portfoliu hned několik zvučných jmen – je to totiž výrobce telefonů Oppo, OnePlus, Realme a IQOO. Jen pod cenově dostupnou značkou vivo přitom ročně prodá na 111 milionů smartphonů, a každý rok se přitom prodeje zvyšují, za což může výrobce vděčit expanzi do dalších částí světa.

Už v loňském roce se totiž telefony vivo zabydlely na vybraných evropských trzích – v Německu, Polsku, Francii, Španělsku, Itálii a Velké Británii. Do Česka zamířily nové telefony, jejichž cenovky startují už nad hranicí tří tisíc korun, až letos. Na jeden z nových mobilů dokonce hodil očko i Ati, v testu níže se tak můžete seznámit s telefonem vivo Y70.

Otvírej pivo, testujem vivo Y70

 

„S potěšením můžeme říct své první ‚Ahoj, Česko!‘ a oficiálně představit vivo i první modely našich chytrých telefonů určených pro český trh. Do Česka vstupujeme v době, která je velice náročná jak pro každého z nás, tak pro podnikání. Naše plány pro Česko a náš závazek rozšířit naše působení po celé Evropě však zůstaly nezměněny. Odráží to naši filozofii: dělat správné věci správným způsobem“, prohlásil Denny Deng, viceprezident a prezident pro evropský trh společnosti vivo.

„Už od roku 2014, kdy jsme vstoupili na mezinárodní trh, děláme všechno pro to, abychom naplnili naši klíčovou vizi – přinášet našim zákazníkům takové produkty, se kterými získají jen ty nejlepší zážitky. Naši evropskou pouť jsme zahájili v říjnu loňského roku. Výsledkem byla úžasná zpětná vazba ze strany obchodních partnerů a zákazníků. Jsme značkou, která přináší radost více než 380 milionům lidí po celém světě. Jsme si jisti, že brzy najdeme nové přátele i v Česku,“ dodal Denny Deng.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

Sluší se zdůraznit, že vivo není žádná začínající značka, založena byla již v roce 1995. Původně působila na trhu telekomunikace a spotřební elektroniky se zaměřením na pevné a bezdrátové telefony. Celosvětově známou značkou chytrých telefonů se stala až v roce 2011. S ročním prodejem 111 milionů kusů si vivo v současné době drží pozici pátého největšího výrobce chytrých telefonů na světě.

Značka vivo má svém portfoliu hned několik technologických prvenství. V roce 2012 společnost představila model vivo X1, úplně první chytrý telefon se specializovaným hi-fi čipem. O dva roky později společnost se svým modelem vivo X5Max (o tloušťce pouhých 4,75 milimetru) překonala rekord nejtenčího chytrého telefonu své doby. V roce 2018 vivo představilo vivo NEX, které bylo nejen prvním chytrým telefonem s technologií snímání otisku prstu umístěným na displeji, ale také prvním skutečně bezrámovým chytrým telefonem s vyskakovací selfie kamerou.

Názory ostatních Geeků

Zatím nikdo nepřispěl do diskuze.

Máš něco na srdci?

nahoru