Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hlavička
Reproduktory Creative Inspire P5800. I počítač potřebuje kvalitní zvuk

Reproduktory Creative Inspire P5800. I počítač potřebuje kvalitní zvuk

Recenze

Tyto repro zkrátka dokáží obsloužit slušným zvukem každého hráče nebo milovníky hudby kteří nechtějí dělat kompromisy.

V dnešní době dokáže počítač nahradit poměrně dost multimediálních věcí a třeba i domácí kino a k tomu patří především reproduktory 5.1 nebo 7.1 ale né každý nemá na reproduktory 7.1 místo ani peníze proto připadá více v úvahu spíše uvedené reproduktory 5.1 a možná právě výrobce Creative splní vaše představy přináší totiž reproduktory Creative inspire P5800 které patří do skupiny střední třídy ozvučení k počítači.

Krabice

Celá krabice je na první pohled malá a lehká ale jakmile ji zvednete tak zjistíte že to není tak úplně pravda.Celá krabice totiž váží 7,9 kg a má rozměry 36*28,7*32 cm .Bohužel nemá žádná ucha ale to je jenom maličkost.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Satelity

Celá sestava se skládá z pěti satelitů a jednoho subwoferu.Takže se podíváme na ty satelity,

Jsou vyrobeny z poměrně tvrdého plastu takže ani při višší hlasitosti nerezonují ani nepraskají.

Na přední straně je odjimatelná síťka která se dá sundat ale potom to nevypadá tak dobře.Satelity se dají připevnit na zeď nebo na stojánky které však nejsou součástí balení je to škoda ale co se dá dělat.Centrální satelit je korigován na ležato a to umožňuje lepší umístění to i proto že jeho rozměry jsou 9*14*cm a na bocích se pomalu zužuje do zadu takže se to dá docela špatně změřit ostatní satelity mají rozměry14*9*cm takže vlastně stejné jako centrální reproduktor ale jsou korigovány na stojato.A ještě něco na každém satelitu je ze předu na jeho síťce logo firmy Creative vypadá to opravdu elegantně.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Subwofer

Této soustavy je dřevěný (dřevotříska) a jeho stěny jsou 9mm silné to napovídá že to nebude žádný chrastítko jeho rozměry jsou 28,5*24,4*17 cm takže to je docela bytelný macek jeho reproduktor je umístěn na boku a je bohužel schovaný za průzvučnou tkaninou která nejde odmontovat:-(((( .

Na přední straně je leštěný výduch basreflexu a nad ním se pyšní logo firmy na zadní straně jsou chinche na připojení satelitů výstup na kabel ovladače výstup na trafo (to trafo váží 1,5kg)

a tři jacky výstupy pro propojení se zvukovou kartou a ještě docela šikovný aux výstup pro propojení ze vším co produkuje zvuk.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Dálkový ovladač

Teda bohužel drátoví ale za cca 1900kč se není čemu divit ale i tak je tento ovladač šikovný a propracovaný obsahuje ovládání hlasitosti a zapínaní, regulaci basů a jack pro sluchátka.Ve své třídě je to výborné.Jedinou vadu ovladače kterou sem našel je poněkud tužší kabel ale v krabici je připojena oboustranná lepící podložka takže se ten ovladač prostě přilepí na stůl ale jediná nevýhoda je když je potřeba tento ovladač odlepit to když chcete sestavu připojit třeba k televizi to pak musí na řadu přijít nůž protože to drží docela dost ale pokud ji nechcete přilepit tak nemusíte:-)))).

Zvuk

Na sestavu se nebudeme jenom koukat ale hlavně na ni budeme poslouchat hudbu nebo koukat na filmy a nebo hrát hry.

Takže začneme hudbou

Takže jsem si jako první pustil nahrávku Benny Benassi the biz ale co to ono to nebasuje šáhnu proto na ovladač přesněji na ovládání basů a trochu s ním pootočím doprava a už to je už je to v pohoďe začal mi vrzat stůl :-)) ano ten subwofer je opravdu něco, jediná nevýhoda je že to nesmíte přehánět s max hlasitostí protože subwofer

potom začne docela zkreslovat.Lépe si sestava vede v poslouchání rocku zkoušel jsem třeba Linkin pakr, Ramstein atd subwofer potom docela slušně dokresluje satelity.

Satelity hrají docela dobře výšky jsou dobré ale při vyšší hlasitosti začnou hrát docela dost výrazné výšky a proto se musí nějak ubrat ale to dnes umí každý multimediální přehrávač,Středy jsou docela dobré ale mohly by být výraznější.Pouštěl jsem si i pomalejší nahrávky a na nic špatného jsem nepřišel akorát při opravdu nízkých frekvencích basreflex docela dost funí to se musí potom ubírat bas na ovladači.

Filmy

Byla by blbost kdyby jsme si kupovaly repro 5.1 a chtěly jsme si na něm pouštět jenom hudby protože reproduktory 5.1 jsou nejlepší na filmy takže jsem si pouštěl asi 5 filmů a je škoda že jich mám tak málo protože filmy jsou to co těmhle reproduktorům jde víc k tělu než hudba.Nejprve jsem si pustil film rychle a zběsile 2 a jako jediný

nedostatek jsem viděl trochu tupější basy,dialogy jsou čisté prostorové efekty při přehrávání DVD jsou výborné.Potom jsem si pustil Nemesis a zvukoví přednes byl opět čistý.Po přehrání všech filmů jsem nepřišel na nic co by těmto reproduktorům dělalo problémy akorát zamrzí je větší šum zadních repro a to proto že mají delší kabely než mají přední repro ale to je nevýhoda skoro všech 5.1 repro soustavy kromě poměrně dražších produktů.

Hry

Jako první hru jsem vyzkoušel wolfenstein the retun to the castle a byl jsem docela překvapen prostor byl slušně prokreslen zvlášť při přebíhání nad propastí u lanovky nebo v kryptách když slyšíte někde v dálce řev zombie tak je to zejména v noci na ******* .

+ soustavy

reprodukce hudby

hutné basy

dálkové ovládání

filmy

- soustavy

krátké kabely k zadním satelitům

šum zadních satelitů

Ohodnoť článek:

Názory ostatních Geeků (53)

gaminn@seznam.cz GAM

Legrace...

gaminn@seznam.cz 16. 4. 2005 11:40

No co, aspoň jsem se touto "recenzí" pobavil;)1) Autorovi zřejmě nic neříká gramatika, už dlouho jsem neviděl tolik chyb pohromadě. Interpunkce je na stejné úrovni. Za tohle by se měl stydět i žák 3. třídy ZŠ...2) Satelity při vyšší hlasitosti nepraskají...no paráda;))3) Stěny subwooferu jsou 9mm silné, což napovídá, že to nebude žádné chrastítko... Řekl bych právě, že těch 9mm z tohohle chrastítko dělá. Je tu pěkně vidět, jak chtěl výrobce ušetřit, 9mm dřevotříska se prostě na konstrukci reprosoustav, natož pak subwooferů, absolutně nehodí. Minimum na subwoofer s takto malým reproduktorem je 15-18mm a určitě by to chtělo ještě výztuhy....4) chinche;)) Píše se to cinche;)5) Subwoofer při opravdu nízkých frekvencích funí... Nedokážu si dost dobře představit, jak tohle chrastítko dokáže zahrát "opravdu nízké frekvence"...
Závěr: Pokud chci něco recenzovat, měl bych rozumět dané problematice a hlavně bych neměl prezentovat něco s tolika chybami, je to hnus...

PEETREES PEE
PEETREES 16. 4. 2005 12:09

@gaminn@seznam.cz: ještě že sem si přečetl reakci....takžeto číst ani nebudu :-D

Tak si to zkus sam ty .... TAK
Tak si to zkus sam ty .... 16. 4. 2005 17:34

@gaminn@seznam.cz: 1) Tak přesně takovíhle rejpaly mám rád sami neudělaj nic ale ostatním to komentujou jak nejlíp můžou když seš tak chytrej zkus si to sám.
2) A co bys chtěl za 2000kč ? sežeň za ty prachy něco lepšího !
3)chinche tak to mám nadepsaný v návodu
4)
Upozorňujeme všechny účastníky diskuzí, že příspěvky obsahující vulgární výrazy budou smazány - to je škoda protože bych je rád použil!!!

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 16. 4. 2005 20:59

@Tak si to zkus sam ty ....: Promiň, ale k tobě se dá snad říct jenom to, že jsi primitiv...1) Mrkni na dva nejčtenější články na tomto serveru - v pravém sloupci na hlavní straně. Je to o Genius HT 5.1 a Canon PowerShot G3. Psal jsem je já (jenom bych rád upozornil, že díky "zkušenostem" nyní sám se sebou v určitých ohledech nesouhlasím v hodnocení Genius HT 5.1), takže jsem si to už zkusil... Ale i tak - proč myslíš, že když někdo nenapíše recenzi, tak není oprávněn cizí komentovat? Jseš trochu mimo...2) Řekl jsem snad jediný slovo o tom, že tyhle bedny jsou špatný? Nevymýšlej si... Pouze jsem kritizoval to, co jsi napsal. Zkruba vím, co od těchto reproduktorů čekat a taky vím, že to, cos napsal jsou blbosti. Zkus si můj komentář přečíst ještě jednou, třeba to pochopíš...3) Mně je jedno, kde máš co nadepsaný, člověk, který chce psát recenzi, by měl vědět, jak se tyhle slova píšou.
Tím, že bys rád používal vulgární slova, podtrháváš svoji povedenou recenzi a své, taky povedené, písemné vyjadřování;)

Tak si to zkus sám ty.... TAK
Tak si to zkus sám ty.... 16. 4. 2005 21:59

@gaminn@seznam.cz: 1)Zkruba- dost dobrý za to by se měl stydět žák 3.třídy, zš
2)Tohle je moje první recenze takže nemůžeš čekat zázraky. Každej umí něco jiného
3)Jsem asi o dost mladší než ty a né žádnej profesionál jako ty jseš asi dost dobrej četl jsem všechny tvé příspěvky co jsem na tomto vebu našel jseš prostě úžasnej jednou chci bejt takovej jako jsi ty :-)))

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 16. 4. 2005 22:15

@Tak si to zkus sám ty....: 1) Dokonce jsem ani nečekal, že mi moje recenze pochválíš;)
2) Ničí první recenze není zázračná, ale tvoje je přímo hrozná. Nemá tady konkurenci.
3) Jestli máš chuť mě urážet, prosím... Od lidí, kteří nevědí, co to jsou vyjmenovaná slova, a ještě svoje psané výtvory prezentují, aniž by věděli, o čem vlastně píšou, a pak se ještě diví, že jim to nikdo nepochválí, mi to ani nevadí;)Zkus přijmout svoji prohru - tohle prostě není dobrá recenze. Zkus se s tím smířit... Udělal sis jedině ostudu, na hlavní výhru to nebude;)

Marek L MAR
Marek L 17. 4. 2005 9:10

@gaminn@seznam.cz: Náhodou mě ta recenze nepřipadá bejt špatná.

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 9:14

@Marek L: Zřejmě tak nelpíš na češtině (i když nad tímhle "česky" psaným textem by se měl zamyslet každej) a o repro toho víš tolik, co autor. Výrobci jsou za tohle jenom rádi...;)

Marek L MAR
Marek L 17. 4. 2005 10:19

@gaminn@seznam.cz: No nelpim a proč taky nejsem nějákej profesor co tě buzeruje za každou chybu
jako někdo :-)))

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 10:39

@Marek L: Tak tohle nemůžeš myslet vážně... Já taky nelpím na každé chybě, to bych mohl buzerovat kdekoho a i sám sebe, ale tohle je jedna mega chyba - vyjmenovaná slova, shoda podmětu s přísudkem, čárky, tečky, velká písmena.... Tohle všechno autorovi nic neříká. V tomhle krátkém článku je tolik chyb, že se ani nechce věřit, že to napsal Čech.

Marek L MAR
Marek L 17. 4. 2005 12:16

@gaminn@seznam.cz: Tak ho nech bejt je to určitě nějákej puberťák takovej jsem byl taky snad z toho vyroste:-)))

creativeboy CRE
creativeboy 17. 4. 2005 12:29

@Marek L: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 12:32

@Marek L: Být na tvým místě, neměl bych takovou odvahu se chlubit tím, že jsem byl taky takovej odborník na češtinu;)

avatar
faster 17. 4. 2005 16:45

@gaminn@seznam.cz: Ale ale no tak pánové, uklidníme se ... Každý může mít na tuto recenzi svůj názor, tak se tu nedohadujte ....

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 17:44

@faster: Pro mě je těžký tenhle názor vstřebat, ale asi se s tím budu muset smířit...;)

avatar
faster 17. 4. 2005 17:48

@gaminn@seznam.cz: Njn kritika je to silná, ale na druhou stranu má pravdu, tahle recenze je hodně špatná (jak gramaticky - to je fakt tak třetí třída, ale i obsahově) já v tomto nejsem žádnej odborník (audio) ale ta recenze je to zlá. Na první recenzi je ale zase na druhou tranu docela dobrá...

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 18:18

@faster: Recenze sem posílá určitě i spousta lidí, kteří nikdy před tím žádnou neudělali (třeba já;)) a když si dají jen trochu záležet, určitě jsou na tom mnohem lépe než tahle recenze. Už jenom to, že prezentuješ nějaký vlastní výtvor by tě mělo donutit k tomu, abysis to po sobě přečetl a opravil chyby. Napsání něčeho takového je pouze ztráta času pro autora...

Tak si to zkus sám ty..... TAK
Tak si to zkus sám ty..... 17. 4. 2005 19:17

@gaminn@seznam.cz: Já mám času dost a asi o dost víc než vy

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 4. 2005 21:19

@Tak si to zkus sám ty.....: Paráda...ty ještě přiznáš to, že máš hodně času... Podle toho měla tahle recenze vypadat trochu jinak;)

Tak si to zkus sám ty ...... TAK
Tak si to zkus sám ty ...... 18. 4. 2005 9:03

@gaminn@seznam.cz: Hele to buzeruješ jenom mne nebo i někoho jinýho v téhle soutěži?

W1zi W1Z
W1zi 18. 4. 2005 10:59

@Tak si to zkus sám ty ......: Hele ty ses asi vazne natvrdlej !! Měl bys být rád za každou kritiku protože si z toho vezmeš aspoň ponaučeni, a ne aby jsi ještě dělal uraženyho za to, že tě vůbec někdo zkritizoval. Recenze by mela vypadat opravdu trochu jinak. Ale v jednom s tebou musím souhlasit, že tyto repra za svou cenu představují docela slušnou volbu v ozvučení PC. Přeji hodně úspěchů při příští recenzi.

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 18. 4. 2005 11:35

@Tak si to zkus sám ty ......: Kdybyses choval normálně, tak se normální kritika (negativní) nemusela změnit v buzeraci. Bohužel ty nejsi schopný negativní kritiku přijmout, myslíš si, že tady ztrácím čas jen pro to, abych si udělal dobře tím, že někoho zbuzeruju. Fakt to tak není, tahle recenze je prostě taková, že si nezaslouží pozitivní kritiku a pokud ti není 10 let, tak to musíš uznat. Zdá se ale (způsobem tvého vyjadřování i přemýšlení), že ti právě těch 10 let je...

Tak si to zkus sám ty.... TAK
Tak si to zkus sám ty.... 20. 4. 2005 14:12

@gaminn@seznam.cz: ne ne je mi 9

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 20. 4. 2005 17:27

@Tak si to zkus sám ty....: Ano, takovéhle argumentace jsou schopní lidi tvého věku, na tom vlastně není nic divného;) Takže přestaň na nějaký čas psát recenze, určitě to za pár let půjde lépe...

djangel DJA
djangel 16. 5. 2005 12:34

@gaminn@seznam.cz: No, jsem také amatér, ale myslím si, že na devítiletého kluka tobyl velice podařený test. A pokud se jen trochu do budoucna poučí, bude dělat alespoň průměrné recenze. jinak 9mm tloušťka stěn Subwooferu nemusí být málo!!!!
Hodně záleží na použitém reproduktoru (jeho ploše,mechanické jakkosti,citlivosti na nízkých kmitočtech a výkonu použitého zesilovače => to jsou aspekty pro dobré rozkmitání membrány, která pro ideální vyzáření všech kmitočtů potřebuje nerezonující reprobox/ozvučnici/, což se dohání právě tloušťkou stěny) Pokud ucítíme po zaťukání na stěnu reproboxu dozvuk,je jasné že není navrhnut k velkým výkonům. A pokud reprobox "cestuje" a nebo je plastový, tak je to jasné.(v tomto případě určitě ne,pokud uvedené trafo má opravdu 1,5 Kg.) Jinak profesionální reproboxy s výkonem kolem 500W(sinus a více)a reproduktory o rozměrech 12"-18" mají tloušťky stěn kolem 20-30mm(+výztuhy, záleží na tvaru), jinak by byl reprobox tak těžký,že by sním byla HODNĚ těžká manipulace. Rozhodovat zda 9mm stačí či ne je proto nesmysl, protože tomu ani já nerozumím. A slova jako: "dýchat" a pod. používají i profesionálové v případě že zesilovač zesiluje moc nízké frekvence, u kterých má reproduktor o dost nižší citlimost(skoro neslyšíme) a zbytečně zesilovač i reproduktor zatěžuje. Jinak hezký den oboum stranám. P.S. : nechci tím nikoho urazit, ani se nad někoho povyšovat, ale chtšl jsem ukázat, že krytyk by měl danému tématu rozumět víc než recenzent či tester, a měl by napsat svojí krytyku tak aby autora neurazil..... DJ AngeL

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 17. 5. 2005 0:20

@djangel: Není mu 9 let...pochopte to;))jasně, pokud do bedny s tloušťkou stěn dáme reproduktor hrající slušně až od 100Hz, nemusíme mít moc velký strach z rezonencí. Jenže v tomto případě se výsledku nedá říkat subwoofer.

koudypavel KOU
koudypavel 23. 6. 2008 18:02

@gaminn@seznam.cz: hodně záleží na tom kam si subwoofer postavíte... mám ho já i kámoš a oba jsme za cenu 1100,- spokojení, on ho má pod postelí což mu dělá další perfektní rezonanční komoru, a také záleží na tom jak nastavíte ekvalizér, jestli máte zvukovku nebo přehrávač, který nemuže nastavit míň jak 100Hz tak se nedivte špatným výkonům, znám to z vlastní zkušenosti

Ostrosvist OST
Ostrosvist 28. 11. 2005 9:46

@djangel: Takze "krytyk" ? Som sice slovak, ale toto strasne bije do oci.

Imperátor IMP
Imperátor 14. 7. 2005 16:35

@Tak si to zkus sam ty ....: Cuz Imperátor říka že je to dobré moje ICQ je307556229

avatar

HMM co k teto recenzi dodat ?

faster 16. 4. 2005 13:48

V této recenzi je velmi mnoho gramatických chyb, ale to nebudu komentovat - všichni jsme lidi a někdo český jazyk ovládá a někdo zase ne. Ale co mi vadí nejvíce, je to že autor naprosto neví o čem píše. Tato recenze je jen a pouze pár sesmolených řádků amatéra, který si myslí, že tomu buhvíjak rozumí. Co se týče audiotechniky, tak v té se moc neorientuji, ovšem to co tu napsal autor této recenze je hodno žáka třetí třídy ZŠ (nejen gramaticky ale i obsahově...)

Rajbr RAJ
Rajbr 18. 4. 2005 13:19

@faster: Tahle recenze má své chyby, ale kdo napsal svoji prvni recenzi dobrou napoprve? Chyba byla i v tom že autor nenapsal parametry repro ve watáži. Místo toho ze autora buzerujete byste mu meli radeji pomoct vašima radama zkusenejsich v tomhle oboru :-)

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 18. 4. 2005 20:50

@Rajbr: Autor se očividně nemůže smířit s tím, že jeho recenze prostě není dobrá... Není mu moc co radit;) Příkon repro je podle mě zbytečné u těchto soustav zbytečný, za ty peníze si snad každý domyslí, že to bude sotva 10W RMS na kanál. Výrobce stejně udává závratně vysoká čísla, která oblbují zákazníka tím, že se jedná o tisíce W udávaných podle standardu PMPO nebo si prostě vymyslí nějaké číslo v W RMS;)

KUDYKAM KUD

Sranda

KUDYKAM 18. 4. 2005 18:20

Tenhle článek by se měl smazat, vážně dělá Czechcomputeru ostudu :-))

TheoBlade THE

-))

TheoBlade 19. 4. 2005 17:27

tak tohle je naprosta ****** .-) to psal 5ti lety koren ne? :D:D

kalky KAL

Web plný zábavy - w3.ftipky.cz mají konec. ;)

kalky 19. 4. 2005 21:45

Asi se začnu bavit tím, že budu číst diskuse na CC. :-D Kritizovat recenzi radši nebudu, protože jsem ji ještě nikdy nepsal, takže to nemam s čím srovnávat, třeba bych byl za tuhle recenzi ještě rád. ;D

ticho.cz TIC

Checht jen tak dal..

ticho.cz 20. 4. 2005 17:33

Nikomu se to nelibi,, ale da prispevek.. inteligence autora a kritiku je asi na stejne urovni...PS: Cim vic prispevku, tim lip pro autora :-))

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 20. 4. 2005 18:00

@ticho.cz: Víš, mně to prostě nedá sem nenapsat a bohužel nejsem takový, že když do mě někdo rejpe, tak si to nechám líbit. Tahle recenze je prostě humus a kdyby se všichni chovali jako ty a byli zticha, tak se to autor zřejmě vůbec nedozví (i když mu to mohlo dojít už při psaní, že to bude shit;)). Tvůj názor je opravdu dobrej - když se ti něco nelíbí, tak drž hubu. Takhle člověk daleko dojde;)PS: Je vidět, že ty svojí inteligencí autora i kritiky výrazně převyšuješ;)

ticho_cz TIC
ticho_cz 20. 4. 2005 22:15

@gaminn@seznam.cz: Vis na kritiku je tu bodovani. Kdyz se ti recenze nelibi, tak nechapu proc nedas spatnou znamku? Vyhrava recenze, ktera bude mit nejlepsi znamku a nejvic prispevku...PS: Neboj Vas nikdo nepredci...

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 21. 4. 2005 11:44

@ticho_cz: OK, takže to vypadá, že obcházíš všechny recenze a lidi tam okřikuješ, ať si svoje kladná i záporná hodnocení v diskuzích strčí někam. Ať se spokojí s tím, že dají známku, a autorovi tím vlastně sdělí minimum. Jseš nad věcí;)PS: Máš pravdu, moje inteligence nestačí na pochopení tvých názorů...;)

ticho_cz TIC
ticho_cz 21. 4. 2005 14:03

@gaminn@seznam.cz: Nic takoveho nedelam, mas bujnou predstavivost... Jen tvrdim, ze prispevky maji byt doplnujici charakter... ono cist tuny kritiky neni nic prijemneho hlavne, kdyz neuvedes duvod nebo dukaz tveho tvrzeni.. je to jen pak balast textu,,, neco jako ted s tebou je to o nicem...

Tak si to zkus sám ty.... TAK
Tak si to zkus sám ty.... 21. 4. 2005 14:59

@ticho_cz: hahahahahahahaha

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 21. 4. 2005 19:27

@ticho_cz: Ano, pokud je kritika negativní, není to nic příjemného, ale pokud to napíše víc lidí, je jasné, že je na ní něco pravdivého. Snažíš se mi namluvit, že jsem svoji kritiku ničím nepodložil? Panebože... Balast textu...hmmm...diskuze mají mít doplňující charakter, žádné vyjadřování názorů...ach jo...Co ty jseš za člověka? Ty snad ani nemůžeš žít ve společnosti, bez názoru...

ticho_cz TIC
ticho_cz 21. 4. 2005 21:53

@gaminn@seznam.cz: Tohle je moje posledni reakce na tohle tema!
Czechcomputru si vazim z duvodu moznosti reakci na kazdy z jejich nabizenich produktu nebo recenze, jelikoz se dovim VIC nez z obycejne recenze nebo testu.. ZKUSENOSTI jsou daleko zajimavejsi a presnejsi.
Ale to co tady predvadis a ted jsem se pridal i ja :-( Je mi apsolutne k nicemu. Nejenom, ze se nic noveho o vyrobku nedovim, ale navic ztracim spoustu casu, ktery bych mohl vyuzit lepe.PS: Tvoje kritika dokonce zpusobila, ze si jeden ani recenzi neprecetl, aby si udelal svuj nazor ;-) ted je otazka, jestli si mu usetril cas nebo prisel o poznatky :-))PS2: Moje zkusenosti s vyrobky Creative: jsou kvalitni a za jejich cenu jsem dostal vzdy odpovidajici vyrobek, urcite jsou profesionalnejsi nez Genius. Ale konkretne tento vyrobek jsem si opravdu nekoupil.

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 22. 4. 2005 9:46

@ticho_cz: Doufám, že moje poslední reakce tohle není;)K ničemu? Ztrácíš čas? Tak proč to čteš? Nečti to, nebudeš o tom vědět a pak nemusíš ztrácet čas. Jak vidíš, někteří lidi si tuto diskuzi přečetli a raději recenzi ani nečetli. Věř, že udělali dobře, tohle není recenze, autor neumí česky a o elektroakustice ví kulový. Diskuze je, jak jsi jistě poznal, od slova diskutovat a to má široký záběr, včetně kritiky. Nevidím jediný důvod, proč by se kritika neměla psát...Nelíbí se ti? Tak ji nečti...Proč jsou tady třeba filmoví kritici? Tobě to zřejmě přijde jako zbytečnost a ztráta času je poslouchat, ale hodně lidí se podle nich rozhoduje, jestli na ten který film jít. Jsou to lidi, kteří tomu rozumí a člověk na ně v mnoha případech dá.

gagan GAG

Ale notak!!!!

gagan 1. 5. 2005 21:16

komu se to nelibi at si prdel polibi!!!
clanek je (pokud ti je devet hochu) dost dobrej a pokracuj takhle dal!!!!

Rajbr RAJ
Rajbr 2. 5. 2005 0:19

@gagan: Moje rec.. Me by zajimalo jakej clanek by napsali oni v 9 letech.

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 2. 5. 2005 14:43

@Rajbr: Vy jste taky dobrý naivky....jasně že mu není 9! Myslím, že se z toho dá pochopit, že to myslel ironicky.

randomf RAN

Kvalita fotek

randomf 2. 5. 2005 17:42

Můžu se zeptat, čím je to foceno? To je mobil?

creativeboy CRE
creativeboy 2. 5. 2005 21:19

@randomf: ano to je focený mobilem proč?

Dzary DZA

Narez a prez hubu bys nechtel

Dzary 23. 5. 2005 14:23

nahodou jsem jeho nejlepsí kamos jemi 22 a abych tomu kokotovi nerozbil hubu jestli neco ma tak at prijde na kadane,Koželužská 1515 a zvonek dzaridzeovi tak prijde a uvidime kdo bude machrovat.ma nejlepsi recenzi

gaminn@seznam.cz GAM
gaminn@seznam.cz 23. 5. 2005 22:13

@Dzary: No tak tady je vidět názorný příklad IQ tykve;) Tohle je bohužel pouze hodnocení recenze, kde se neočekávají machři jako ty, kteří mají mozek pouze na nějaké ruční vyřizování;) Od takových lidí se argumentace asi nedočkám, radši si vymyslí, že jim je 22 let a tupě machrují.Nedivil bych se, kdybys byl samotný autor. 22 let ti určitě není, pokud opravdu ano, tak jsem měl asi poprvé ve svém životě čest s podobným retardem;)

Little Genius LIT

Objektivní zhodnocení!!

Little Genius 26. 5. 2005 12:57

Nebudu hodnotit autora této recenze ani jeho výtvor, nýbrž sestavu samotnou. Za 2 tisíce toho sestava od Creativu nabízí obravdu hodně, jen se koukněte na Home Theater :-)) za cca 1500 Kč od Geniusu. To jsou panečku chrastítka!!!!! Sestava od Creativu má opravdu dosti průrazný zvuk. To je asi tak vše, jen bych si ještě dovolil zhodntit tuto sestavu body. Moje hodnocení: 8,5 z 10.

avatar

Nič moc teda...

piddas 17. 10. 2007 5:43

příšerně napsáno... kolikrát sem nevěděl co teda ty repráky umí:D když tam 100x napíše ,,jedinou nevyhodou,,

Máš něco na srdci?

nahoru