Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hlavička
Servisní pohotovost FAQ

Servisní pohotovost FAQ

Systémové

Na co se často ptáte?

Musím někam chodit?Nemusíte. Pokud chcete, abychom přijeli my k vám, stačí si domluvit termín s technikem na lince. Bohužel, individuální výjezdy nám neproplatí výrobce ani v rámci záruky, takže je za výjezd jednotná cena 1 650 Kč + DPH.Na jaké zařízení se služba vztahuje?Kompletně všechny CZC sestavy, ať už na míru, nebo sestavené námi. Dále na notebooky, počítače, all in one sestavy apod. následujících značek: DELL, APPLE, HP, LENOVO, ASUS, ACER, FUJITSU, MSI.Pro koho je služba určena?Úplně pro kohokoliv, kdo má zařízení koupené u nás. Právnické i fyzické osoby.Pokazil se hardware, co teď?Nezoufejte. V případě HW závady pro vás objednáme náhradní díl (není-li skladem) a domluvíme se na termínu vrácení opraveného PC (cca 2 až 3 pracovní dny).Co když mám platnou záruku?Pokud se jedná o záruční opravu, je vše provedeno samozřejmě zdarma.Co když už vypršela záruka?Pokud zařízení není v záruce, na ceně opravy se s vámi individuálně domluvíme.
nahoru