Genius SW-HF 5.1 5000_1404921120
Genius SW-HF 5.1 5000
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Genius SW-HF 5.1 5000

Tohle nejsou hf 5.1 5000 ale 3000

5000 vypadaj jako home teahter 5.1 ale tmave. maji take jine dalkove ovladani. bohuzel web geniusu o nich mlci, ale uz byly k videni v casopise computer. tohle jsou 3000 viz web geniusu..

@ITED: jj vypadaj stene jen maj tu vzhledovou upravu a dalkac maj new.. maj tam prepinani na dalkaci akor ty 3000 to maj jen na subaci a musis jit az k tomu subaci aby si prepnul zvuk treba na TV a to me stve.... radsi bych bral todle ale v buku ta tresen je moc tmava.. ja mam bukovou podlahu tak by se mi to vic hodilo

@Gonzy.etnies: vykon subace 150W ?
jaky si myslite ze to bude rozdil oproti normalnim Genius SW-5.1 Home Theater ?

@blasters: Jak je v textu "Celkový výkon soupravy 150 wattů je ukryt v subwooferu a pěti satelitech" Takže pro subwoofer je to 150 - 5 * 15 = 75 W

@blasters: ...Sám subwoofer zajišťuje celou polovinu celkového výkonu 150Wattu...tj. 75W tusim :)

@ITED: Tak to trochu pletes, tohle prave opravdu JSOU HT 5000 !

@hanushiki: Přesně tak. Navíc před pár dny byl na serveru svethardware.cz o nich článek, kde byly navíc srovnávané s jejich předchozím modelem. Odkaz: http://www.svethardware.cz/art_doc-C94C16A7B36CB186C12571050068C635.html

@richard_lionheart: byl tu spatny obrazek, ale je to uz opravene......

@ITED: ale ty si cele 3000 ty ***** to su 5000...

@mathew2: Toto jsou 5000. mam je doma a je to to samé co je na fotu

@ITED: Tohle jsou 5000, 3000 mám doma a vypadají jinak, světlejší barva, nebo černá a výkon o 30 w nižší.

@ITED: toto jsou opravdu hf 5.1 5000 mam je doma vim jake jsou

@ITED: Podle mě je mnohem lepší koupit třeba Creative T5xxx. Jsou sice dražší ale nesrovnatelně kvalitnější.

Dalsi odvar 5x15W, 6.5'' subwoofer

genius by sa mohol konecne schopit a vyprodukovat poriadnu high end zostavu.

@maross: genius a ty jeho napul funkčni výrobky kvality alá "made in vietnam" by se na high-end nezmohl

@:): genius je od toho, aby delal stredni a nizsi tridu s best pomerem cena-vykon. Genius je na ceskem trhu nepostradatelny !!! Opravdu nabizi slusne ceny a slusne vyrobky - a o to tady jde. nebo máte taky v kapse 10 táců a jdete si kupovat THX repra ? Ten 3násobný rozdíl v ceně není zdaleka trojnásobně lepší výrobek. Ano, Genius je taiwanská firma, ale kdyz odnich neco kupuju, tak uz vim, ze se mi to nerozpadne po prvnim pouziti, jako u mene znamych taiwan firem. Náhodou to maji kluci z taiwanu dobre vymysleny !

@Zurnalista: Koupil jsem je a ani ne po týdnu porucha na kontrolce na subwooferu...takže reklamace:-( ...jinak zvuk docela dobrý...na domácnost dostačující....

@náhodný: jak jste dopadl ohledně té reklamace? Mě ta dioda na subwooferu taky blikala tak nějak náhodně, podlední dobou nesvítí už skoro vůbec ..

@topc: Kupoval jsem je sice jinde, ale bez řečí vyměnili subwoofer s vadnou diodou okamžitě...po několika týdnech používání nyní vše OK a jsem docela s reprosoustavou spokojený. Zajímlo by mne jak se dají diody měnit - nechce se mi to pak znova reklamovat :-/ - dost lidí si na vadné (nesvítící) diody stěžuje (modré jsou nejdražší...). Zlobí mne ale to, že po vypnutí delší dobu všechny repráky trochu šumí - nutnost vypnout vzadu hlavní vypínač....myslím, že to ale dělá víc typů takovýchto reprosoustav ...

@náhodný: mam je cca 9 mesicu a ani problem

@tomhavel001: ja je mam asi od cervence a taky bez problemu.. uz jsem je mel u u nas v hospode v salu na jednu akci.. jeli celou noc na plno.. bez problemu.. diody sviti jak maj ale sere me ze jsou modre ne to ze sou drahe ale ze jsou strasne pronikave.. asi si je vymenim za zelene :)

@náhodný: Koupil jsem tyto repro, jen se mi nezmlouval vykon SBW tak staci odpojit stavajici subwoofer, koupit si 25cm od aviatoru nechat si vyrobit ozvucnici a solidni basy jsou na svete :-)

@náhodný: mno já je měl asik 2 měsíce a pak mi začali dělat problémy a měl jsem je zapojené správně....prostě hráli a najednou lup a začali bručet všechny...nejradši bych byl kdyby mi vrátili prachy...udělal jsem si vlastní 2.1 soustavu 120W RMS a sem s ní spokojený....

@Zurnalista: naprostý souhlas.každý hodně nažvaní a nevím co si jako daný jedinec myslí že za cenu kolem 3tis. chce očekávat od sestavy 5.1. mám ji doma přes rok a sem naprosto spokojen.nic lepšího v době uvedení na trh za ty peníze ve stejné kategorii nebalo a stále není.tak co pořád chtějí od 5.1 HT ve dřevě!! za 3tis.a že je to taiwan.nevím jak jsou uvědomělí určití jedinci ale většina elektronických gigantů a to nepočítám výrobce PC komponentů všechno "pečou" v asii..čína, korea, taiwan japonsko.Genius 5.1 HT je kvalitní výrobek v poměru kvalita/cena.pevně věřím že bude nástupce který la´tku posune zase dál. :-)

@:): ja nemam nejmenší problém. možná nebude problém v sestavě, ale v tom, jak si to člověk umí zapojit a rozmístit. mně všechno funguje.

@:): On se zmuze na vysoky vykon, kvalita zvuku uz ale pokulhava... Levnejsi Creative nebo Logitech nemaji takovej vykon, ale hraji lepe a nezkresluji pri vysokach hlasitostech tolik takze jsou nakonec v realnem pouziti i vykonnejsi...

@maross: ja bych si rozhodně raděj koupil nějaké Logitechy než geniusky na ktere si každý stěžuje

@Quick2007: Po 9 měsících odešel subwoofer. Jinak jsem byl spokojený.

Španý obrázek

zvláštní, při zvětšení je tam správný obr

@neo: JJ je to divný

Můžete mi je doporučit??

Ahoj! Pred tydnem jsem prodal moje milacky 5.1 HT a ted premyslim nad tim si poridit tyhle 5000 popr.150 GHT, ale vubec nevim...Satelity maji stejne 15W, takze od nich zazrak necekam, ale tu ma woofer o 30W vic, coz me hodne tesi... 150GHT maj frekvenci 40-20000Hz a tyhle 20-20000Hz, tak bych rek, ze tyhle jsou o neco lepsi a maj i desing Ht a to se mi libi, navic uz maj vsechny vsechny satelity dvoupasmovy, no ale stejne mi prosim nekdo reknete, co je asi tak nejlepsi reseni... Diky moc

@Diliny_z_Biliny: podle me to bude takovy upgrade tech SW-5.1 home.
basak bude silnejsi a budou lip vychytany vysky se stredama.
ale jinak cena je porad vyborna! skoda jen,ze v basacku je stejne velky reproduktor jako u SW-5.1-home.

@blasters: No to je celkom jedno, jestli ma 16,5....Mel jsem woofer otevrenej a dival jsem se na nej.... Byl v pohode... Jediny co mi stvalo na HT bylo, to ze mely docela blby vyvazeni na normlani 6ti-kanalovy zvukarne... Ted mam SB Audigy 2 a je tu super, ale jeste mi docela vadilo, ze kdyz jsem to osolil tak na polovinu, tak vejsky prekryly basy... Ale jinak to byly super repraky.....

@Diliny_z_Biliny: ja jsem ho taky videl.. a mohly by dat trosku z lepsiho materialu.
jinak jakmile das hlasitost pres pulku tak basak od pulky nezesiluje kvuly odpaleni a uz se jenom pridavaj stredy.
jinak tohle by mohl byt dobry kousek. uvidime,az si je nekdo koupi :-)

@blasters: No já si je chci koupit co nejdřív, ale nic moc od toho necekam, mozna trosku lepsi basu u wooferu... Hned jak budou zapojeny, tak dam vedet a udelam hned nejakej test a HT

@Diliny_z_Biliny: Tak testy se nedaj srovnat s HTčkama.Subwoofer opravdu hraje jak psali na svetu hardwaru,hraje neprebuzene ale ma taky vadu,zacina se moc nezvysovat,ale az skoro u KONCE volume,coz docela de ne,je to dano tema 30W navic,ale jeste tech 5W tomu chybi,aby vychytal cely pasmo vykonu,ale myslim si ze to je good,do trictvrte se furt neco deje se subiikem,a to se uz da pocitat ne :-)

@Diliny_z_Biliny: a ty středy přehrávali ty basy tady u těch 5000 nebo u těch starších??

@saigy: No bylo to u HT, ale tady to bude to samy.... Ale to nejak vubec nevadi, protoze ty stredy, kdyz jsou na trosku vetsi hlasitosti, tak uz maj ty basy taky dobry, takze neni co resit.... Stejne jsem strasne zvedavej na woofer ze 45w na 75w.... Uvidime

@Diliny_z_Biliny: Kde ste sakra vzaly 75W Kdyt jsou to 150W kde si vzal tech 75 ty starsi maj 45W Ty ja mam ale ty basy uz od ty pulky nestihaj a vadi mi to no proto se ptam jak to bude s timahle protoze maj o 105W vic ne ze maj 75 nevim kdes to vzal...Diky za odpoved.

@666.P: Abysme to uvedli na pravou miru, tak celkovej vykon, to jest jest 150W je soucet vykonu vsech dilcich satelitu a subwooferu. Predchozi verze HT mela 120W, protoze jeji woofer mel 45W a tato ma 150W, protoze jeji woofer ma o 30W vic, takze ma 75W.... Dalsi vec u HT jak narazis na woofer u HT, tak tam bylo hodne citlivy ladeni spectra rozsahu hlasitosti zvuku, takze uz kdyz ovladac sel pres pul, tak uz se kvalitni reprodukce menila v reprodukci hlasitou a nekvalitni.... Tudiz kdyz je das pres pulku, tak woofer uz vic nebasuje protoze by se POSKODIL! U tehle repraku uz to tak neni, takze kdyz chces hlasitejsi hudbu musis vic otocit.... Ty basy od pulky zajistujou sirokopasmovy repraky v satelitech

@Diliny_z_Biliny: Pokud se nepletu....tak tato sestava ma dvoupasmove osazeni v satelitech(pokud pouziju tvuj nazev).Takze tam jsou basacky a vyskove repro!!
Tudiz zadnej sirokopasmovej......

@Mallkom: Tak to se pletes, pac satelity maj stredovej driver a vyskovej driver.. Jo co bych dal za to, aby tam dali spis stredobas, ale neva.. Jo uz mam tyhle.. A ted uz mi ten basak jede az na doraz a to i satelity, coz u starech nebylo.. tam, jak jsem jel pres pulku, tak uz zacali chrchlat atp.. No ale zase tady je to takovy jakoze poblazneny.. Kdyz repro zapnete, tak se vam nastavi 15% hlasitosti a pak do pulky je to tak jemna regulace, ze skoro neni poznat rozdil.. No ale pak od pulky to zacne mit grady.. Ten woofer jsem si myslel, ze to nebude takovej rozdil, ale oproti stary soustave se neda prebudit... Basy pasujou presne do muziky.. Mam to ale pripojeny na SB audigy 2.. Ale ten kdo se rozhodoval pro HT 3600, tak at si koupi tohle... Za ty prachy je to luxus;)

@saigy: Re: Můžete mi je doporučit??

@Diliny_z_Biliny: Dneska jsem si je koupil (za lepsi cenu nez na CC :) ) a hrajou dobre. Zasadne nepisu ze perfektne, protoze audio co bych chtel stoji cca 15000,-Mam jen problem, ze jsem chtel stredovy repro dat na monitor, ale dost silne magnetizuje obraz. Tak ho mam zatim pod stolem, nez nad monitor vyrobim policku. Ty zadni by mohli hrat trochu vice, nastejno s prednimi repro.
Suma sumarum v kategorii za 3000,- je to asi to nejlepsi, co se da sehnat.

@uzivatel HF 5000: Mam SB Audigy SE a v nastaveni EAX prepnul na Stereo sound a zadni satelity hrajou mnohem lip... hraje pak 2x stereo

@fghfghfg: Jaké máte zkušenosti ohledně 5.1 nastavení těvhto repro na Audigy SE? Děkuji!

@Diliny_z_Biliny: Smažte ten spam.

Zadni

Podle me sou ty zadni satelity vetsi. Nevim jesli to je jen o velikosti nebo přidali ještě vejškovej reproduktor. Jinak si je asi koupim mam jejich předchůdce tak bych rád uprgradoval. Jinak si myslim že sice nepatří mezi Hi-End, ale hlavně ani cenou. A podle mě za takovou cenu sehnat repráky, který vypadaj jako repráky a ne jen takový podivný UltraChormoNiklový satelity docela potěšující.

@|jijijswhdshd: Zadni par repraku je dvoupasmovy.

@|jijijswhdshd: jj ve vsem s tebou souhlasim tyhle bedny jsou fakt dobry po jakykoliv strance, ja jsem je chtel hlavne na poslech hudby a s tim jsem mel zpocatku problem, pokud se nepripoji tyhle bedny na poradnej signal s Dolby digital, tak hudba nic moc... Ale jak se pripoji treba na dobry DVD, tak je to husty, woofer ma krasne sladeny basy a to se mi na tom nejvic libi

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 34893
Genius SW-HF 5.1 5000_1404921120
Produkt není určen k prodeji.
Aktivní 5.1 systém s výkonem 150W RMS, dálkové ovládání, dřevěné provedení, analogové stereo i 6-kanálové vstupy.
Týden slev Logitech Týden slev Logitech