Gigabyte GA-P35-DQ6 - Intel P35
Gigabyte GA-P35-DQ6 - Intel P35
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Gigabyte GA-P35-DQ6 - Intel P35

avatar

Uz ta mate nikdo???

chupsfly 23. 5. 2007 19:13

???

CZ_viper CZ_
CZ_viper 23. 5. 2007 23:04

@chupsfly: Ano, mám ji v kompu, máš nějaké dotazy?

Killers song KIL
Killers song 24. 5. 2007 17:55

@CZ_viper: moc vtipny a to sis ju dovezl s taiwanu hnedka z vyroby ne.

CZ_viper CZ_
CZ_viper 24. 5. 2007 19:13

@Killers song: Co blázníš, ta deska je normálně dostupná, mám ji koupenou v kamenném obchůdku u nás.

avatar
wolfiklbc 19. 6. 2007 15:06

@CZ_viper: Chci se zeptat jak je s deskou a ostatními komponenty spokojen vzhloedem ke střihu a zpracování videa. Chci si pořídit stejnou desku i CPU. Díky za odpověď.

CZ_viper CZ_
CZ_viper 19. 6. 2007 18:31

@wolfiklbc: Deska je hodně dobrá a celý počítač je stabilní, střih videa je rychlý.

Dundys DUN

Jak šlape GA-P35-DQ6 ?

Dundys 25. 5. 2007 12:57

Chtěl jsem se zaptat jak ti šlape.A co teplota-Slyšel jsem zase nějaké zvěsti,že hodně topí,prý 90mn technologie,méně stabiní a také se snad liší jen ve výbavě a podpoře lepších RAM a 1333MHz. Nemáte k tomu nějakou dobrou nekomerční recenzi ? Díky za odpovědi,můžete poslat i mailem ;) Dost by mě zajmalo jak to je ve skutečnosti

CZ_viper CZ_
CZ_viper 25. 5. 2007 14:41

@Dundys: Dobrý den, desku mám ve skříni Thermaltake 8003WB, kde mám pouze vstupní 120 mm ventilátor před třemi HDD, pak výstupní 120 mm ventilátor a ventilátor v bočnici 250 mm, CPU C2D E6420@3,4 GHz a grafiku HD2900XT, obě věci chlazeny vodníkem a heatpipe chladiče na desce jsou pouze teplé Zatím jsem ji testoval v Pi,Prime, 3Dmarky, nějaké hry a střih videa a je naprosto stabilní. Pokud máte ještě nějaké dotazy, klidně pište na ICQ 284 799 668, rád odpovím a poradím

Dundys DUN
Dundys 25. 5. 2007 23:04

@CZ_viper: Děkuji určitě si vezmu vaše ICQ , protože ochotných lidí moc není . Jestli Vám to teda nebude vadit.

CZ_viper CZ_
CZ_viper 26. 5. 2007 8:03

@Dundys: Vadit mi to samozřejmě nebude, pokud budu vědět, rád pomůžu.

VAKUM VAK
VAKUM 3. 6. 2007 9:43

@CZ_viper: Jaký máte teploty GPU a CPU,kterým vodníkem je chladíte?
diki

CZ_viper CZ_
CZ_viper 3. 6. 2007 14:04

@VAKUM: Teplota CPU C2D 3400 MHz max 51 °C (měřeno coretemp), teplota GPU na 830 MHz max 75 °C. Blok na CPU i GPU je od Thermaltake, obyč. akvaristické čerpadlo, plastový barel 20 l, žádný ventilátor. Teploty po 8 hodinách hraní Oblivionu, teplota okolí 28 °C.

bednka BED
bednka 12. 6. 2007 11:26

@CZ_viper: A to akvaristické čerpadlo je napájeno jak? Normalně ze sitě, nebo z MB. Popř. jaký typ to je.

CZ_viper CZ_
CZ_viper 12. 6. 2007 11:38

@bednka: Čerpadlo je napájeno ze sítě, typ bohužel nevím, ale má průtok max 600 l a stálo 299,- Kč.

SILVERSTONES SIL
SILVERSTONES 18. 6. 2007 18:30

@CZ_viper: To je nějak moc °C na vodníka s 20L vody na C2D i na grafice no vzhledem k těm 8smi hodinám možné to je. Jakou jste použil pastu na "podmáznutí" bloků?A máte to rozvětvený tak, že z nádrže přes pumpu jde pouze jedna hadička do CPU a z ní do GPU a zas zpět, nebo tam máte rozdvojku která oděluje toky na GPU a CPU?Jestli to máte viz první příklad není se čemu divit pro 6420 je docela hraniční takt 3,4GHz, ale dá se, a pak se ta už ohřátá voda tlačí skrz GPU blok, kde už mnoho nenadělá.
Nevíte někdo jestli se dá náhodou kopit zvlášť TEC-
což je Thermo-Electic Cooler taková "mrňavá lednička" skrytá v jednom chladiči od Titanu:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=42638
Mám totiž v plánu v létě si udělat pokus, postavím si vodníka s tak aspoň čtyřmi těmi TEC.
Díky moc za jakýkoli info.

CZ_viper CZ_
CZ_viper 18. 6. 2007 19:07

@SILVERSTONES: Vzhledem k tomu, že v okruhu není žádný pasivní radiátor, ale pouze 20 l plastový barel, tak je ta teplota při zátěži v pořádku, navíc jsou to teploty, které byly při okolní teplotě cca 28 - 30 °C, takže se ani není co divit.
Pastu používám obyčejnou bílou.
Zapojení bloků je sériové (blok CPU, pak blok GPU).

avatar

Velikost chladiče

wolfiklbc 29. 5. 2007 13:55

Dobrý den, chci se zeptat, jestli se na tuto desku vejde chladič CPU Noctua NF-S12-1200.
[url]http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41088[/url]
Případně prosím poraďte jiný tichý chladič vhodný pro OC. Děkuji

avatar
Lukáš Chmel - CZC 29. 5. 2007 14:05

@wolfiklbc: Dobry den, nemel by byt problem. Je to dobry chladic

avatar
wolfiklbc 29. 5. 2007 15:26

@Lukáš Chmel - CZC: Opravdu? Nějak se mi tomu nechce věřit, že by tak obrovskému chladiči nevadilo to obří chlazení okolo. Chtělo by to vyzkoušet v praxi.

avatar
Heřmi 4. 6. 2007 14:32

@wolfiklbc: Ano, to je věc po které taky pátrám! Na www.ddworld.cz kde je recenzovaná Gigabyte GA-P35-DQ6, která je do provedení to samé uvádějí že na testy použili AC Freezer 7, který se tak tak vešel, Nokuta NH-U12F je přeci jen o nějaký ten kus větší. Nešlo by to u Vás v CzC vyzkoušet?? Nemá někdo s tímto chladičem na této desce zkušenosti?? Díky za odpovědi!

darkmagic DAR
darkmagic 4. 6. 2007 20:44

@Lukáš Chmel - CZC: Opravdu se Noctua NH-U12F vejde? Byla by tady ta možnost ozkoušení?

avatar
Petr Růžička - CZC 5. 6. 2007 10:26

@darkmagic: Dobrý den, bohuzel zadne vyrobky tady na test nemame a na skladovych to neni mozne zkouset.Podle me by se vejit mel.Popripade se domluvte s obchodniky pri koupi na pripadne vymene.

Martyo5 MAR
Martyo5 6. 6. 2007 14:05

@Lukáš Chmel - CZC: Také jsem uvažoval nad tímto chladičem k této desce ale bohužel máme smůlu.
Na stránkách výrobce je to napsáno jasně! Nevejde se kvůli pasivu.
http://www.noctua.at/main.php?show=compatibility_nh_u12f&lng=en

avatar
Heřmi 6. 6. 2007 15:17

@Martyo5: Stejně asi koupi odložím až na novou revizi, vyrobenou 65nm procesem, deska by měla mít menší spotřebu,tím i menší nároky na chlazení a snad tuhle měděnou hrůzu nahradí něčím rozměrově rozumějším! :o(

avatar
Majklos88 6. 6. 2007 19:30

@Martyo5: Prosimtě a vešel by se Zalman CNPS9500 AT,zkusil bys to nějak zjistit??

Martyo5 MAR
Martyo5 6. 6. 2007 19:55

@Majklos88: Lidi hledejte sami:o)Na stránkách zalmanu u tohoto chladiče je seznam kompatibilních desek dááávno neaktualizovaný a nejsou v ní ani žádné desky s P965, takže co na to říct:o) Zkus si sám najít jestli někde někomu pasoval...

Radek4433 RAD
Radek4433 1. 8. 2007 20:34

@Majklos88: Hele zkus se podivat sem:
http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-PA322E32BE3F8BDBDC12572C7004E096E.html?ansid=117Tamta deska ma naprosto stejny PCB jako tahle a tam pisou, ze se vejde.

darkmagic DAR
darkmagic 7. 6. 2007 19:34

@wolfiklbc: Dobrý den, chtěl bych znát Váš názor zda by se CoolerMaster GeminII
( http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=46600 )
vešel na tuto desku. Z obrázků jsem to různě přeměřoval, takže svůj malý osobní závěr mám, ale chtěl bych vyjádření druhé osoby.
Je CoolerMaster GeminII výkonějsí než Noctua NH-U12F
Děkuji

avatar
Lukáš Chmel - CZC 8. 6. 2007 9:01

@darkmagic: Dobrý den, záleží na použité Case. Co se týče základní desky vejít by se měl. Ale doporučuji domluvit se s obchoníkem na případném navrácení produktu.

stankoci STA
stankoci 18. 9. 2007 16:44

@darkmagic: zdravim mna takisto zaujima ten Gemini II.. skusil to uz niekto ?

Grigori GRI

Velikost chladiče

Grigori 18. 6. 2007 15:51

můžu se také na něco zeptat jestli se na tuhle základní desku vejde tento větrák http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41717 děkuji za odpověď

avatar
Petr Růžička - CZC 19. 6. 2007 9:56

@Grigori: Dobrý den, neměl by být problém, větrák do této patice jde.

jirka cigler JIR

Podporované paměti

jirka cigler 19. 6. 2007 10:24

NEmáte někdo zkušenosti z podporou pamětí DDR2 1066Mhz?? jelikož výrobce má psané v listu nesmyslné výrobky a to bud s jinou frekvenci, nebo ty, které se nedají najít. Není tam zmíněna žádná 2GB pamět atd. poraďte mi prosím jaké paměti mohu použít

andreasowo AND

Vyplatí se??

andreasowo 20. 6. 2007 0:34

Co myslíte vyplatí se DQ6 oproti DS4?? V případě C2D E6600 je dle mého názoru lepší DS4 ale v případě Q6600 je to jasná volba... Jak je to jinak s možností nastavení časování pamětí?? U DS4 jsem na to nemoh přijít... tak nevím nikde nic není... umí to DQ6??

Martyo5 MAR
Martyo5 20. 6. 2007 22:03

@andreasowo: DS4 má naprosto stejný BIOS s DQ6. Pokročilejší nastavení zapneš tak, že v základním okně stiskneš Ctrl + F1 a hle v M.I.T. je daleko více možností:o)

VIPX VIP
VIPX 22. 6. 2007 22:50

@Martyo5: Chytrý lidi help:
Když osadím tuto desku 4x2GB RAM -Geil DIMM 8192MB DDR II 800MHz Black Dragon (GB28GB6400C5QC)
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=46480tak půjde na této desce rozkopat "Quad-chanel" (nebo jak se to píše).
Jen nevim, jestli to tato deska podporuje, paměti doufám že jo?
A je, následný výkon u her znatelně vyšší v provedení Quad-chanel?

bednka BED
bednka 21. 6. 2007 14:39

@andreasowo: Jaká je jasná volba u Q6600? Chci si koupit tento procesor a pořád bádám nad základní deskou. DQ6 mi přijde oproti DS4 vyhozené peníze a nevím nic o tom, že by měla být pro quadra lepší....
TAk jakou desku pro quadro.( při taktování bych se rád dostal na FSB aspon tech 380)

blem blem BLE
blem blem 26. 6. 2007 21:19

@bednka: kdyz quad core tak jedine zakladni desku k nemu tuto!jinou ne.tato je pro quady to nej na svete: DFI LanParty UT ICFX3200-T2R/G - ATI RD600http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Z%C3%A1kladn%C3%AD+desky%5CSocket+775%5CATI+RD600

blem blem BLE
blem blem 26. 6. 2007 21:21

@blem blem: teda trosku prahanim ale na pretaktovani quad corat je toto nej.

VIKO VIK
VIKO 30. 6. 2007 19:44

@blem blem: Takzě bys sis vybral radši RD600 než tuhle, no já nevím, ale tahle Gigabytka podporuje už 45nm procáky, quad-chanel paměti, 1333MHz procáky.
Jen má "pohé" dva PCI Ex16 sloty, ale stejně ješte nejsou ovladače na fyziku. Jediné co mě na téhle desce štve je počet linek pro grafiky v cross-fire: x16 a x4. To je dost málo, v tom je RD600 lepší. Já teda nevim jaký maj ty linky vliv na výkon, ale myslím že by se v cross-fireru poznal rozdíl místo zapojení x16 x4 vs. x16 x16.
A taktovat půjde jistě na P35 - Q6600 stejně dobře, myslím že bys nepoznal rozdíl. Nevíte někdo jestli by na tuto desku šel napasovat tento prcek:
Thermaltake CL-P0310 Big Typ 120 VX
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=44876

VIKO VIK
VIKO 15. 7. 2007 8:53

@VIKO: Blem bleme tys mě teď dostal na zcestí, pořádně jsem prostudoval
DFI LanParty UT ICFX3200-T2R/G - ATI RD600
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=42183
a teď se nemůžu rozhodnout jestli tuhle gigabytku nebo DFI?
Ta DFI je v současnosti lepší volbou: Quad CPU, 2+1 GPU což jediný největší rozdíl by měl být v crossu, tam DFI vede. Akorád nevim co tu bude spácháno s těmi 45nm procáky, které DFI nepodporuje aspoň jsem to nenašel. Ty bude podporovat zatim P35.

thud THU

Nová revízia

thud 26. 7. 2007 18:54

Je už na svete nová revízia tejto dosky? DS4 s novou revíziu sa vraj už predáva.

JoudaaJouda JOU

Půjde na tuto desku Intel Pentium 4D ???

JoudaaJouda 9. 8. 2007 18:56

U popisu se píše že ano, ale na PCTuning zas píšou že ne.
Tak jak?

PAOLO.N PAO

Ještě jedn dotaz k chladičům

PAOLO.N 15. 8. 2007 23:45

Měl bych prosbu,kdo máte tuhle desku, jaký rozměry má prostor okolo patice procesoru? A jak vysoký jsou chladiče na desce? Potřeboval bych mezi ty měděný monstra nacpat Scythe Ninju a nevim nevim :-)

avatar

TT Sonic Tower

mirekfejfar 21. 8. 2007 18:35

Tady je par fotek s chladicem Thermaltake Sonic Tower. (45345)
S montazi jsem nemel jediny problem. Sedi tam perfektne.http://rapidshare.com/files/50367676/P35-DQ6.rar

karlik2003 KAR

Ds4 vs. dq6

karlik2003 7. 9. 2007 13:04

zdravim, nak nemuzu najit konkretni rozdily mezi tema dvouma MB. chci porizovat E6750 tak nevim , ktera je k nemu vhodnejsi? dikec

janv JAN
janv 17. 9. 2007 15:29

@karlik2003: dtto. (jsem na tom naprosto stejne) poradi nekdo?

Martyo5 MAR
Martyo5 17. 9. 2007 17:10

@janv: DQ6 má vícefázové(malinko stabilnější) napájení a lepší zvukovou kartu.
A je to "high-end":o)

janv JAN
janv 18. 9. 2007 21:19

@Martyo5: Diiky.
Jen me ale prekvapuje, ze je o takovou dardu levnejsi ;( To preci nemuze byt "jen-tak"?

MORPHEUS2 MOR

Jaká je revize?

MORPHEUS2 10. 9. 2007 0:04

Jakou revizi desky prodáváte? 1.0 nebo 1.1 děkuji Ondra

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 45614
Gigabyte GA-P35-DQ6 - Intel P35
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Socket T/Intel P4/Core 2 Duo/Extreme, 1333/1066/800MHz FSB, podpora pro dvoujádrové i čtyřjádrové procesory, Intel P35 a ICH9R, 2x PCI + 3x PCI-E x1 + 2x PCI-E x16 (x16, x4), 1x Ultra ATA + 8x SATA 3Gb/s, 1xGLAN, Firewire, až 8GB DDR2 1066MHz.
Akční nabídka Akční nabídka