GIGABYTE GA-Z170-D3H - Intel Z170
GIGABYTE GA-Z170-D3H - Intel Z170
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:GIGABYTE GA-Z170-D3H - Intel Z170

avatar

USB 3.1

janprusak 22. 8. 2015 17:00

Tato základní deska má sice USB C, ale jen na rychlosti USB 3.0, není to USB 3.1 http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=5486#sp

avatar
Petr Růžička - CZC 21. 9. 2015 14:02

@janprusak: Dobrý den, děkujeme za upozornění. Informace byla opravena.

cool1 COO

Grafika

cool1 31. 8. 2015 9:45

Bude na tom fungovat tato grafická karta http://www.czc.cz/msi-gtx-960-gaming-4g-4gb/168790/produkt. Děkuji za odpověť

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 31. 8. 2015 10:00

@cool1: Bude, bez problemu.

avatar
stratos. 31. 8. 2015 10:07

@cool1: samozrejme bude.. karta ma PCI-E 3.0 a deska take tj zde nebude zadne omezeni.Kazdopadne za 7tis se jedna celkem o predrazeny kus HW.. Prece jenom Sapphire R9 380 4GB stoji 6200,- s DPH a vykonove je na tom o 10-20% lepe (1080p/1440p), takze bych zvazi tuto MSI GTX960 vymenit za tu Sapphire.

svoboda16 SVO

Sestava

svoboda16 3. 9. 2015 17:18

http://www.czc.cz/cpa6f7j24sj59b91f3m1bm6886/seznam
Dobrý den, co byste mi řekli na tuhle sestavu?

avatar
azbestie 3. 9. 2015 17:46

@svoboda16: ze bych ji hned prodal na soucastky..

karhorak KAR
karhorak 3. 9. 2015 17:52

@svoboda16: SSHD NE - lepší SSD + HDD, Fortron NE - když už tak 620W seasonic k amd kartě... je to celé rozházené...

svoboda16 SVO
svoboda16 3. 9. 2015 20:12

@svoboda16: Jak celé rozházené? Chceš mi říct že by to nebylo kompatibilní? Ten Seasonic bych mohl vzít aj to SSD ale nechci aby to bylo zas moc moc drahé chci se vejít tak do 25 000 Kč a nebo mi můžete zrovna sem dát odkaz na sestavu pokud tomu rozumíte víc než já dělám to poprvé takto

avatar
azbestie 3. 9. 2015 20:52

@svoboda16: http://www.czc.cz/0aok84adv6g7na8h765l981rt4/seznam (ruku na srdce, na ssd+hdd zde nejsou finance a hybrid alespon ve spousteni programu zastoupi ssd obstojne, navic se zarukou 3 roky)

svoboda16 SVO
svoboda16 3. 9. 2015 23:33

@svoboda16: no tohle vypadá celkem dost slušně hlavně ta grafická karta jinak teda díky moc já si to když tak ještě trochu upravím potom
jinak jestli máš ještě nějaké další rady a možnosti klidně to sem dej a těžko říct jestli by nebylo lepší už brat tu novou platformu Skylake od Intelu zatím je to ještě dost drahé ale

avatar
azbestie 4. 9. 2015 2:24

@svoboda16: vsechny me rady se odrazi v polozkach toho seznamu. spicovej spolehlivej zdroj za rozumnou cenu (mimochodem revidovanej - czc tam nema aktualni fotku, ale ten kastlik vypada stejne jako u rady s12g - jinak vetsina kabelaze je plochych s cernou izolaci pro lepsi uskladneni a vedeni ve skrini, krome hlavniho dvacetiziloveho atx napajeni, ktery ma klasicky stahovaci sleeve, je to tak odolnejsi proti poskozeni / zlomeni a vsechny konektory by mely mit pozlaceni pro zvyseni vodivosti a snizeni odporu, takze by se nemela stat nehoda, ze shori konektor na desce, leda bybyl desne spinavej a dotykal se konektoru zdroje jen na male plose, kde by se generovalo velke mnozstvi tepla)cpu e3-1231v3 je v podstate takova fajnovejsi i7 a dokonce na dnesni pomery levna, vystaci si s dodavanym chladicem. jediny smysl jit do skylaku by melo prave v mutaci tohoto procesoru, ktery bude mit zrejme priponu v4. pro hracicky a lidi zavisle na pretaktovani bych doporucil az model i7-6700k, ovsem to se pohybujeme dost mimo vymezeny rozpocet. deska by pak nebyla za 3,5 litru, ale optimalne spis nekde kolem 5-6k dle vybavy a robustnosti napajeci kaskady, extra chladic nutny - napr. ninja 4.zakladni deska sice neumi ten zakladni raid (stripping a mirroring), ale dneska se stejne pouzivaji pokrocilejsi metody redundance a bud si clovek koupi hotovej NAS, nebo si ho postavi sam a nakonfiguruje neco efektivnejsiho nez zrcadleni 1:1. jinak ma konfigurovatelnou sitovku a dost slusny integrovany zvukovy cip. tezkoukam, ze je aktualne na sklade jen jeden kus. no ale snad to jeste nebude nedostatkove zbozi.sshd je vhodny uz proto, ze ma zaruku 3 roky, plotnovy disky s nizsi zarukou ani nedoporucuju kvuli moznosti vzniku vadnych sektoru treba az za delsi dobu, zvlast, kdyz lidi vubec neprovadi kontrolu povrchu disku (surfacetest bud skrz systemovy program nebo pres hd tune pro nebo minitool partition wizard) preventivne jednou za pul roku. pak se na to prijde mesic po zaruce a clovek aby se navzdy bal na ten disk dat nejaky dulezity data, ktery by se po rozsireni te anomalie mohly stat necitelnymi.operacni pameti crucial vicemene spolehlivy standard aktualne za prima cenu, ja pouzivam model crucial ballistix tactical.grafika me prekvapila, ze se tam taktak vlezla, je to vykonnej model.

svoboda16 SVO
svoboda16 6. 9. 2015 16:08

@svoboda16: A u Grafické karty je která lepší Geforce GTX 960 nebo Radeon R9 380? ta GTX 970 už je mimo vyhrazený rozpočet tím pádem je moc drahá takže se budu nejspíš rozhodovat mezi těmito dvěmi kartami a jako nepotřebuju nějaký profi ultra herní stroj za extrémní cenu vzhledem k tomu co na tom budu dělat bude to pouze běžné domácí PC na hry a na multimédia

Lokacik LOK
Lokacik 6. 9. 2015 16:17

@svoboda16: gtx 960 je v některých věcech lepší, ale to jen o tošičku ve hrách je lepší r9 380 podle většiny testů.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 6. 9. 2015 16:27

@Lokacik: Ale taky o trosicku :)

svoboda16 SVO
svoboda16 6. 9. 2015 17:03

@svoboda16: Co jsem tak slyšel tak GTX 960 je asi lepší co se týče provozních vlastností to znamená teploty, spotřeba atd. ale R9 380 je lepší co se týče celkového výkonu ale snažím se dávat přednost lepšímu výkonu i když těžko říct ony tyhle karty jsou možná asi tak na stejno ale Nvidie mi připadají v poslední době jaksi předražené hlavně ta GTX 970 být tak o 2000 levnější tak jí hned beru

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 6. 9. 2015 17:09

@svoboda16: Tak s R9 380 chybu neudelate, jen je potreba pocitat s kvalitnim zdrojem a mit dobre reseny airflow ve skrini, abyste se zbavil odpadniho tepla. Pokud tyto podminky jiz mate, pak bezte klidne do AMD. Ale ten vyssi vykon neni rozhodne rozdliem tridy, jedna se o cca 10% v ramci FHD rozliseni, coz jsou jednotky FPS.Predrazene jsou karty obou vyrobcu, kurz USD je nemilosrdny, jeste s nasimi genialnimi bankeri CNB, jinak by GTX 960 nebo R9 380 staly 4-4.5K.

avatar
IvanPrinc 6. 9. 2015 17:23

@svoboda16: Když odděláte systém + SSD a vyměníte WD Blue za SSHD, cena bude jen o 500Kč výše:
http://www.czc.cz/477g4smemsh8jb9fbei0a5ohq3/seznam
To samozřejmě neznamená, že bych do SSHD šel :) To bych raději koupil SSD třeba za měsíc, až bych došetřil.Vše jsem popsal pod komponenty.

svoboda16 SVO
svoboda16 6. 9. 2015 18:37

@svoboda16: Jak jako o 500 Kč dražší? Já tam na té sestavě vidím že je to tak o 6000 Kč dražší než to co jsem skládal já
tady je odkaz na moje komponenty které bych si chtěl časem pořídit ale neříkám že hned: http://www.czc.cz/cpa6f7j24sj59b91f3m1bm6886/seznam
Ještě čekám až se třeba zlevní ten Skylike nebo jestli Intel nevidá nové procesory a chipsety popřípadě i nějaké nové grafické karty nebudou do konce roku tak to budu kupovat klidně až za půl roka jako nespěchám na to uvidíme

avatar
IvanPrinc 6. 9. 2015 19:24

@svoboda16: No, proto jsem tam taky napsal hned v první větě, že je v tom seznamu navíc SSD a Windows.Pokud PC hodláte řešit klidně až za půl roku, tak tu zbytečně ztrácíme čas, protože to nemá smysl.

svoboda16 SVO
svoboda16 6. 9. 2015 20:30

@svoboda16: Jo omlouvám se já jsem to asi špatně pochopil ale říkal jsem že PC teď nebudu kupovat ale neznamená to že to nechci řešit

Samsoncz SAM

Paměti

Samsoncz 19. 10. 2015 15:56

můžu použít u této desky tyto paměti
Kingston HyperX 12GB (3x4GB) DDR3 1600 XMP

avatar
stratos. 19. 10. 2015 16:11

@Samsoncz: pokud nemaj 1.35V max tak ne.
pokud ale nemusis taktovat tak tato deska nema problem s DDR3 ani pri 1.5V
https://www.facebook.com/HWrecenze/posts/418211215049075
mam to otestovane

Samsoncz SAM
Samsoncz 21. 10. 2015 22:15

@stratos.: ok díky

Jan Drobil JAN

Připojení gr. karty PCI-E Express x16 2.0

Jan Drobil 25. 10. 2015 21:40

půjde na desku připojit kartu s výše uvedeným typem rozhraní Sapphire HD 6850?

shane1 SHA

Zdroj Fortron SAGA II 400 400W + deska GIGABYTE Z170-D3H - Intel Z170

shane1 14. 1. 2016 9:25

Zdravím všechny,prosím o radu zda mohu použít zdroj Fortron SAGA II 400 400W na desku GIGABYTE Z170-D3H - Intel Z170.
Díky za radu

baduzín BAD

Jack

baduzín 24. 1. 2016 15:29

Ma to jack?

avatar
IvanPrinc 24. 1. 2016 15:39

@baduzín: Jaký jack? Znám jich víc.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 24. 1. 2016 15:45

@IvanPrinc: Sparrow? Daniels? Black? Ripper? :D

avatar
IvanPrinc 24. 1. 2016 15:52

@Khalai: A spousty dalších :D

baduzín BAD
baduzín 24. 1. 2016 16:09

@baduzín: Podpora konektoru s názvem jack.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 24. 1. 2016 16:47

@baduzín: Myslite 3.5" audiojack? Ten dnes maji v zasade vsechny desky (protoze maji integrovany zvukovy cip). Typicky ve 5.1 konfiguraci, ale neni to pravidlem.

baduzín BAD
baduzín 24. 1. 2016 17:07

@baduzín: Jo myslím 3,5'' audiojack.Takže tu je?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 1. 2016 17:19

@baduzín: ano, hned 6x

baduzín BAD

Porty ze zadu case

baduzín 26. 1. 2016 21:27

Kolik to bude mít usb a jack portu ze zadu?Díky

avatar
Markus_X 26. 1. 2016 21:37

@baduzín: http://img2.czc.cz/9lmt9vqfseiinb84usc85aj1kd_7/obrazek
4*usb 3.0, 2*usb 2.0, DVI, D-sub, HDMI, PS2 combo, gigabit rj45 lan, 7.1 audio, usb-c ve verzi 3.0

redhotx RED

DDR 4

redhotx 18. 4. 2016 13:14

Dobrý den,podporuje tato deska tyto paměti?
http://www.czc.cz/kingston-hyperx-fury-black-16gb-2x8gb-ddr4-2133/167802/produkt
Děkuji

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 18. 4. 2016 13:20

@redhotx: Ano, podporuje..

redhotx RED
redhotx 18. 4. 2016 23:48

@GreenT: Na stránkách Gigabyte jsem je u téhle desky jako podporované nenašel :o(

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 19. 4. 2016 0:25

@redhotx: Výpis podporovaných pamětí u desek je už delší dobu prakticky přežitek - výrobce desky garantuje u vypsaných pamětí 100% kompatibilitu a dává tím najevo, že případná nekompatibilita jiných pamětí, není vadou výrobku. Ovšem s nekompatibilitou pamětí jsem se ojediněle naposledy setkal před mnoha mnoha lety a je velmi vzácná. Je naprosto jedno, jaké paměti do dané desky vrazíš (pokud je samozřejmě deska podporuje v základních technických parametrech) - bude to fungovat na 99,999999999999.... % :)

redhotx RED
redhotx 19. 4. 2016 0:57

@Natar: Díky moc:o)

suchomel4 SUC

Crossfire

suchomel4 30. 6. 2016 17:54

Je to ideální deska pro Crossfire? Chci podporu Crossfire jako možnost budoucího upgradu

Urbii URB

PC SESTAVA

Urbii 10. 7. 2016 23:23

Dobrý den, zajímal by mě váš názor na tuto pc sestavu, rád si vychutnám pěkné detaily ve hrách. Poradíte mi, zda je lepší koupit desku GYGABITE či MSI? Nebo úplně nějakou jinou? Děkuji za každý váš názor a popřípadě typ! :-)https://www.czc.cz/a1ick3rkg0gkb8ihioshbh5bi5/seznam

andyWW22 AND
andyWW22 27. 7. 2016 17:22

@Urbii: Sestava pěkná, možná bych vzal o něco silnější zdroj. Co se týká desek, tak za cca 3000+Kč koupíš už i pěkné desky s čipsetem Z170.
http://zakladni-desky.heureka.cz/gigabyte-ga-z170-gaming-k3/
http://zakladni-desky.heureka.cz/gigabyte-ga-z170-hd3p/
http://zakladni-desky.heureka.cz/asus-z170-k/?s=6#reviews

cerny-cerny CER

Výběr desky - spěchá

cerny-cerny 1. 9. 2016 8:03

Dobrý den, mám hotovou sestavu ale jaksi na poslední chvíli měním desku kvůli volnějšímu rozpočtu a dopřání si taktovací i7 6700K, která bude chlazená Ninjou 4 + pěti dodatečnými větráky do case, grafiku GTX 1060. Samozřejmostí sestavy je jak běžný HDD 1TB, tak SSD 240GB. Zdroj mám Corsair RMX 650. Nemám vlákno s košíkem, protože už je zadaná objednávka a tu mi nejde nasdílet. V objednávce je ale původní netaktovací deska, kterou musím urychleně změnit. Podle fází a portů se rozhoduji mezi těmito. Nevidím přílišné rozdíly, tak se obracím na diskutující. Prosím o názory na kvalitu a zkušenosti, která je nejlepší na taktování, děkuji.https://www.czc.cz/porovnat?code=176437&code=176422&code=178850&code=180040

avatar
stratos. 1. 9. 2016 8:34

@cerny-cerny: v podobne cene neni spatna ani tato deska od Asrocku
https://www.czc.cz/asrock-fatal1ty-z170-gaming-k4-intel-z170/176846/produkt
pripadne jeji o neco levnejsi "sestricka"
https://www.czc.cz/asrock-z170-pro4-intel-z170/176851/produkt

cerny-cerny CER
cerny-cerny 1. 9. 2016 9:25

@stratos.: Tu jsem chtěl (jednu nebo druhou) ale nemají VGA, což je pro mě zbytečný náklad shánět konverzi pro monitor a navíc mají jen 9fází Ty mé vybrané mají 11-13fází, což je hodně dobrý a navíc M2 a ostatní jiné klady, potřeboval bych jinou kvalitní s více fázemi a VGA, nebo skutečně vybrat mezi těmito danými čtyřmi od MSI a GYGABITE.

Jan Vlasák85 JAN

Jaké ramky

Jan Vlasák85 11. 9. 2016 15:49

Dobrý den,prosím o radu,je lepší do této desky dát 4x4gb ram,nebo 2x8gb.Díky za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 11. 9. 2016 15:56

@Jan Vlasák85: Deska podporuje Dual channel, takže je ideální mít 2 kusy RAM.
Co vše budete kupovat?

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 176422
GIGABYTE GA-Z170-D3H - Intel Z170
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Výkonná základní deska pro procesory Intel Core nové generace vyráběné 14nm procesem a s podporou rychlých i úsporných DDR4 operačních pamětí. Deska je určena pro procesory Intel se socketem LGA1151 a použit byl čipset Intel Z170 Express, 4x DDR4 DIMM sloty (max. 64 GB a 3466 MHz OC), 8kanálový zvuk, GLAN, podpora 2-Way CrossFire technologie, 6x SATA 6 Gb/s, 1x M.2, 3x SATA Express, podpora RAID, 2x USB 2.0, 4x USB 3.0, 1x USB 3.0 typ C, HDMI, VGA, DVI, formát ATX.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny