GIGABYTE J3455N-D3H - Intel J3455  + 100Kč slevový kód na LEGO (kombinovatelný, max. 1ks/objednávku)
GIGABYTE J3455N-D3H - Intel J3455
2 032 Kč 2 458 Kč 1 943 Kč 2 351 Kč

Všechny komentáře k produktu:GIGABYTE J3455N-D3H - Intel J3455

juris98 JUR

Maximální RAM

juris98 8. 6. 2017 22:37

Dobrý den,
v popisku této desky je napsáno, že podporuje až 16GB paměti RAM, samotný osazený procesor však podle stránek intelu podporuje maximálně 8GB RAM. Kolik tedy reálně můžu osadit paměti?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 8. 6. 2017 22:55

@juris98: Řídil bych se tím co udává výrobce základní desky.
Dejte pozor na maximálně 1,35V pro RAM.

vankoval VAN

Maximální úložný prostor?

vankoval 21. 9. 2017 21:46

Zvládne deska 3x3TB SATA disk + 32GB SSD?

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 26. 9. 2017 11:44

@vankoval: Dobrý den, ano.

belisarius BEL

Kompatibilita jen s Windows 10

belisarius 14. 11. 2017 11:11

Dobrý den, jenom bych chtěl upozornit, že tato deska je kompatibilní pouze s W10, a to takovým způsobem, že nejenže nejsou podporovány po instalaci ovladače, ale instalaci Windows 7 nelze ani zahájit, instalace vždy zamrzne na úvodním logu "startuje Windows". Chtěl bych tímto pogratulovat kartelu Intel-Microsoft, protože dosáhl svého cíle: nainstaloval jsem linux.

SnaiperS SNA
SnaiperS 11. 1. 2018 17:32

@belisarius: Co máš za sestavu? Mám již druhou tuto desku a nerozjede se obraz i když vše ostatní jede. Nejsem tedy schopen udělat instalaci.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 11. 1. 2018 18:09

@SnaiperS: Na dálku těžko radit. Pokud s tím nemáš větší zkušenosti, nech to na odborném servisu.

SnaiperS SNA
SnaiperS 11. 1. 2018 19:23

@Natar: Kdo si hraje nezlobí :) No k této desce jsem koupil tento zdroj https://www.czc.cz/evolveo-400w-bulk/85076/produkt protože na starém my to nejelo. Dal jsem do toho tuto ramku https://www.czc.cz/evolveo-zeppelin-gold-2gb-ddr3-1333-so-dimm/76206/produkt Složených pc už pár mám, přehlídl jsem snad něco ??

avatar
NEHARIA 11. 1. 2018 19:30

@SnaiperS: jo, mas tam blbou ramkuddr3 neni ddr3L, ty pouzivaj jinou voltaz, L (low) nizsi

SnaiperS SNA
SnaiperS 11. 1. 2018 19:32

@NEHARIA: Ju vidím šanci na vyřešení :D . Slovíčko blbou je široký pojem prosím o upřesnění ;)

avatar
NEHARIA 11. 1. 2018 19:34

@SnaiperS: ddr3 neni ddr3L, ty pouzivaj jinou voltaz, L (low) nizsihttps://ark.intel.com/products/95594/Intel-Celeron-Processor-J3455-2M-Cache-up-to-2_3-GHzMemory Types DDR3L/LPDDR3prelozeno, jestli nechces ten procesor ugrilovat, potrebujes ddr3L

SnaiperS SNA
SnaiperS 11. 1. 2018 19:39

@NEHARIA: Aha moc děkuju. Jen poslední prosba nějaké doporučení, kterou nebo jakou :D

SnaiperS SNA
SnaiperS 11. 1. 2018 19:47

@NEHARIA: Super děkuju mockrát. Hned jdu objednávat novou ;) Kdo nic nedělá nic nezkazí a já se alespoň do příště poučen :D

JohnyONeill JOH
JohnyONeill 11. 2. 2018 20:17

@SnaiperS: Můžu se zeptat s jakou RAM se ti to povedlo zprovoznit? Mám stejný problém tak abych nekoupil taky nějakou blbou. Ty ze supportlistu se blbě shání.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 11. 1. 2018 20:02

@SnaiperS: Jestli máš rád svoje PC, tak Evolveo bych rovnou vrátil nebo vyhodil. To není zdroj, ale pyrotechnická pomůcka.

avatar
MAXXIS123 19. 1. 2018 12:13

@Natar: přesně :D tak samo i akyqa eurocase a hedy

avatar
romanmajer 5. 2. 2018 8:52

@SnaiperS: Také mi nešlo. Musíš v nastavení BIOS v nastavení Compatibility Support Module (CSM) přepnout video na hodnotu Legacy.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 11. 1. 2018 18:05

@belisarius: Je snad normální, že nějaký produkt, software (obzvlášť) nevyjímaje, zastará. Win. 7 je tu od roku 2009, což je z pohledu IT středověk. Není nejmenší důvod používat Win. 7 - jsou s tím jen problémy a Win. 10 jsou neskonale lepší. Určitě sis nenainstaloval takhle starou verzi Linuxu (pokud by to vůbec šlo) a sedmičky bys na nové železo cpal? Navíc Microsoft rozdává majitelům licence Win. 7 Win. 10 zdarma. A Win. 7 budou mít na starých zařízeních podporu (i když jen omezenou) až do začátku roku 2020 a je logické, že pro nový HW už jejich podpora není prioritou. Nevím, co by kdo ještě chtěl. Ne že by si Microsoft zasloužil zastání, ale zrovna tohle jsou neobjektivní výkřiky do tmy.

paaajavlca PAA
paaajavlca 16. 1. 2018 1:35

@belisarius: Jde o technický problém. Win 7 totiž obsahují Standardní adaptér VGA, který po instalaci nahrazujete ovladačem od výrobce. Tento ovladač (VGA) se stará o instalaci a o nouzový režim. Problém je, že neumí GOP (Graphics Output Protocol) a vyžaduje volání Int10h & VBIOS, což starší desky uměly emulovat i v režimu UEFI. Jelikož tato deska má pravděpodobně už UEFI class 3 (to ale nemůžu dohledat), nepoužívá tato stará volání a vy končíte na tom pestrém logu a Spouštění systému Windows. Microsoft toto opravil od Windows 8, takže bezpečně nainstalujete všechny verze Win 8 a 10. Všiměte si, že tam se výchozí ovladač grafiky jmenuje Základní grafický adaptér Microsoft. Ten umí nejen GOP, ale i víc barev a vyšší rozlišení

avatar
MAXXIS123 19. 1. 2018 12:15

@belisarius: W8 64bit jede to pěkně...

M.Timmy M.T

Realteck ALC887 s 7.1 kanálovým výstupem

M.Timmy 8. 12. 2017 16:58

Dobrý den,
v datasheetu se uvádí použití modulu pro využití kanálů 7.1. Chci se zeptat zda jej máte v nabídce nebo je součástí balení? Jak vůbec vypadá?

dvořáček65 DVO

Zdroj

dvořáček65 6. 1. 2018 13:28

Dobrý den,
jaký zdroj by ste pro tuto desku doporučily nebo alespoň jaký by měl mít minimální výkon? Děkuji

mrazikcomp2 MRA
mrazikcomp2 5. 2. 2018 15:33

@dvořáček65: od oka, kdyz tam bude jen jeden disk a zadna grafarna tak staci i 200w

avatar
cubicubi 5. 2. 2018 15:54

@mrazikcomp2: Mno, s jedním diskem a bez dedikované grafiky a při požadavku minimální spotřeby (nejvyšší efektivita) se hodí tento zdroj: https://www.czc.cz/dc-dc-picopsu-80w/134229/produkt
Pozor ale, v případě použití tohoto PicoPSU je ještě nutný zdroj 12V, čímž se to trošku prodraží.Takováto sestava bude mít spotřebu okolo 40W v zátěži.

g.s. G.S

Upgrade gpu

g.s. 12. 2. 2018 0:33

Je možné u této desky upgrade grafické karty ?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 12. 2. 2018 1:04

@g.s.: Lze, ale nenapadá mě žádný důvod. Procesor stejně neutáhne nic podstatně silnějšího, co by se dalo využít k výkonu (např. ve hrách). Leda kdyby HD Graphics 500 nezvládala 4K videa, ale tuším, že i to zvládá. Nenapadá mě žádný specifický důvod, proč tam dávat dedikovanou GPU.

xxklasek XXK

Jakou RAM zvolit pro tuto desku?

xxklasek 22. 4. 2018 21:59

Dobrý den,
chci se zeptat jaký typ paměti lze použít do desky? Mám DDR3 1600MHz Corsair CMSX4gX3M1A1600C9
deska mě nechce naběhnout.Zdroj se zapne ale na desce nejdou USB ani VGA vystup. Prosím o radu. Děkuji Klásek

avatar
NEHARIA 22. 4. 2018 22:05

@xxklasek: potrebujes DDR3Lto L tam neni nahodou, znamena totiz low voltage, nemuzes tam rvat ddr3 na 1.5V

xxklasek XXK
xxklasek 22. 4. 2018 22:12

@NEHARIA: Děkuji zrovna se tu prokousávám jestli někdo něco neví. Jdu hledat :-)

? ?

Instalace do 1U, hloubka 25 cm

Anonymní uživatel 26. 4. 2018 20:00

Dobrý den, vleze deska do Netrack server case mini-ITX, 482*44,5*250mm, 1U, rack 19''? Přepokládám, že by mohla.

vita.dostal VIT
vita.dostal 27. 5. 2018 12:06

@Anonymní uživatel: Tak nejspíš to nepůjde, protože tento case má napevno dáno rozložení portů.

avatar

Vhodné pro NAS?

Sandra0 15. 5. 2018 16:45

Dobrý den, je tato deska vhodná pro home made NAS? V plánu je 4x 4 TB HDD v RAID5 a nainstalovaný pravděpodobně FreeNAS případně Amahi. Děkuji.

vita.dostal VIT
vita.dostal 27. 5. 2018 12:10

@Sandra0: Já ji mám v plánu přesně k tomuto účelu příští měsíc koupit. Akorát použiji obyčejné Ubuntu. Osobní názor plynoucí ze zkušeností - RAIDu 5 bych se při dnešních cenách disku vyhnul.

pskrivan PSK

Neprobouzi se ze sleep modu.

pskrivan 12. 10. 2018 10:33

Dobry den, mam nasledujici problem s touto MB. Pri uspani bud rucnim nebo po uplynuti intervalu jiz nelze probudit ani Power tlacitkem ani klavesnici ani mysi pres USB. Zkouseno na Windows 10 a Debian 9.5. Cim by to mohlo byt?

MNK MNK
MNK 23. 11. 2018 18:50

@pskrivan: Dobrý den, v nastavení windows se musí zakázat uspávat USB port. Potom bude vše fungovat.

Milis16 MIL

Chlazení CPU

Milis16 15. 2. 2019 10:07

Dobrý den,
jde vyměnit chladič cpu za jiný? Potřebuji to ochladit, ale nevím jestli mě tam bude pasovat rozteč z nějakého jiného socketu. Dík

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 25. 2. 2019 14:02

@Milis16: Dobrý den, pokud máte pocit, že nestačí , přidejte jen ventilátor. Je to asi nejjednodušší řešení.

kálka0 KÁL

Windows 10 pri starte padne

kálka0 1. 10. 2019 13:47

Zdravim mam podobny problem nainstalujem aktualny windows 10 ktory bezi v pohode pokym nenainstalujem ovladace pre grafiku po restarte sa zacne nacitavat a nasledne spadne... Viete mi stym pomoct?

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 7. 10. 2019 12:20

@kálka0: Dobrý den, aktuální WIN10 znamená aktualizovaný?

qebrow QEB

Keyboard

qebrow 6. 2. 2020 0:18

Dobrý den, koupil jsem si tuto desku a při bootování pípá 1x vyšší tón a pak následuje 5x hlubší tón. Děje se to jen když klávesnice není připojená. Přitom OS pak naběhne správně. Provozuji jako HTPC, kde klávesnice není potřeba. Je to fakt otravné! V BIOSu jsem nenašel žádnou položku, která by vypnula detekci klávesnice. Úplně nejlepší by bylo to pípání (i to první vysoké, když klávesnici připojím) úplně umlčet (nějaký jumper na desce?), ale v manuálu k desce jsem nic nenašel :(. Nevíte někdo co s tím?

avatar
Petr Růžička - CZC 7. 2. 2020 14:43

@qebrow: Dobrý den, umlčet to většinou není tak velký problém. Na základní desce bývá malý repráček. Vypadá většinou takto, nebo podobně: https://www.google.com/search?q=speaker+MB&tbm=isch&ved=2ahUKEwjdjNyjur_nAhUHmrQKHe6HDWMQ2-cCegQIABAA&oq=speaker+MB&gs_l=img.3...0.0..26221...0.0..0.0.0.......0......gws-wiz-img.LlnNerpjqc0&ei=3Vk9Xp2qCoe00gXuj7aYBg&client=firefox-b-d Ten stačí odpojit z pinů na základní desce. Pokud jde o problém s klávesnicí, tak vám nejsem schopen moc pomoci. Pročetl jsem manuál a nenašel jsem čím by se vyplo. Ten PC zapínáte z vypnutého stavu nebo ze stavu spánku?

qebrow QEB
qebrow 9. 2. 2020 23:06

@Petr Růžička - CZC: Ten BUZZER je napajeny primo na desce, takze odpojit bohuzel nejde :(
Zkousel jsem v BIOSu snad vsechno a nema to zadny vliv.
Všimnul jsem si, že první pípnutí je vždy delší, než je u desek zvykem.
Navíc mám stejný problém při bootování (Debian 10 - buster) jako popisují zde: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1467040
V logu systému vidím:
mce: [Hardware Error]: PROCESSOR 0:506c9 TIME 1498973483 SOCKET 0 APIC 0 microcode 1c
...je možné, že mám vadnou desku?
Zvažuji reklamaci.

expert71 EXP
expert71 14. 7. 2020 0:36

@qebrow: Zkuste zvykacku, pripadne "blue tack". Prekryjte otvor na tom pipatku a vyzrazne snizite hlasitost pipani a ani neprijdete o zaruku! Jednoduche reseni, ktere lze pouzit i na mnoho protivne hlasitych hracek, atd... ;-)

qebrow QEB
qebrow 9. 2. 2020 23:06

@Petr Růžička - CZC: Ten BUZZER je napajeny primo na desce, takze odpojit bohuzel nejde :(
Zkousel jsem v BIOSu snad vsechno a nema to zadny vliv.
Všimnul jsem si, že první pípnutí je vždy delší, než je u desek zvykem.
Navíc mám stejný problém při bootování (Debian 10 - buster) jako popisují zde: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1467040
V logu systému vidím:
mce: [Hardware Error]: PROCESSOR 0:506c9 TIME 1498973483 SOCKET 0 APIC 0 microcode 1c
...je možné, že mám vadnou desku?
Zvažuji reklamaci.

qebrow QEB
qebrow 9. 2. 2020 23:06

@Petr Růžička - CZC: Ten BUZZER je napajeny primo na desce, takze odpojit bohuzel nejde :(
Zkousel jsem v BIOSu snad vsechno a nema to zadny vliv.
Všimnul jsem si, že první pípnutí je vždy delší, než je u desek zvykem.
Navíc mám stejný problém při bootování (Debian 10 - buster) jako popisují zde: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1467040
V logu systému vidím:
mce: [Hardware Error]: PROCESSOR 0:506c9 TIME 1498973483 SOCKET 0 APIC 0 microcode 1c
...je možné, že mám vadnou desku?
Zvažuji reklamaci.

qebrow QEB
qebrow 9. 2. 2020 23:06

@Petr Růžička - CZC: Ten BUZZER je napajeny primo na desce, takze odpojit bohuzel nejde :(
Zkousel jsem v BIOSu snad vsechno a nema to zadny vliv.
Všimnul jsem si, že první pípnutí je vždy delší, než je u desek zvykem.
Navíc mám stejný problém při bootování (Debian 10 - buster) jako popisují zde: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1467040
V logu systému vidím:
mce: [Hardware Error]: PROCESSOR 0:506c9 TIME 1498973483 SOCKET 0 APIC 0 microcode 1c
...je možné, že mám vadnou desku?
Zvažuji reklamaci.

qebrow QEB
qebrow 9. 2. 2020 23:06

@Petr Růžička - CZC: Ten BUZZER je napajeny primo na desce, takze odpojit bohuzel nejde :(
Zkousel jsem v BIOSu snad vsechno a nema to zadny vliv.
Všimnul jsem si, že první pípnutí je vždy delší, než je u desek zvykem.
Navíc mám stejný problém při bootování (Debian 10 - buster) jako popisují zde: https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=1467040
V logu systému vidím:
mce: [Hardware Error]: PROCESSOR 0:506c9 TIME 1498973483 SOCKET 0 APIC 0 microcode 1c
...je možné, že mám vadnou desku?
Zvažuji reklamaci.

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 10. 2. 2020 15:18

@qebrow: Dobrý den, na vadnou desku bych to nevidel..

qebrow QEB
qebrow 10. 2. 2020 21:37

@Tomáš Bláha - CZC: https://www.gigabyte.com/Support/FAQ/816
...5 short beep :CPU error
Hmmm, že mne nenapadlo dřív se podívat do tabulky :)
Takže zabalím, a poputuje na reklamaci.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 214903
GIGABYTE J3455N-D3H - Intel J3455  + 100Kč slevový kód na LEGO (kombinovatelný, max. 1ks/objednávku)
prodloužená záruka
-4%
GIGABYTE J3455N-D3H - Intel J3455
100Kč slevový kód na LEGO (kombinovatelný, max. 1ks/objednávku)
2 032 Kč 2 458 Kč 1 943 Kč 2 351 Kč
Základní deska s integrovaným procesorem (Intel Celeron Quad-Core J3455 SoC, 2.3 GHz), 2 MB cache, paměť: 2 x DDR3L SO-DIMM pro až 16 GB RAM, audio Realteck ALC8877.1 kanálové), integrovaná grafika. Rozhraní: 1 x D-Sub, 1 x HDMI, 2 x GbE LAN, 1 x PCI, 4 x SATA 6Gb/s, 4 x USB 3.1 gen 1, 6 x USB 2.0/1.1. Zadní výstupy: 2 x PS/2 (klávesnice, myš), 2 x sériové porty, 3 x audio jack.
Akční nabídka Akční nabídka