HAL3000 GAME MaxVeri/X4-860K/8GB/1TB/GTX960/W8.1
HAL3000 GAME MaxVeri/X4-860K/8GB/1TB/GTX960/W8.1
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:HAL3000 GAME MaxVeri/X4-860K/8GB/1TB/GTX960/W8.1

avatar

HAL MaxVeri

Makaan. - Konzultant MČR Sestav 13. 2. 2015 17:28

Zdravím, jsem rád, že mohu uvést jeden z prvních PC mimo MČR linii, na kterém s HAL spolupracuji. Doufám, že budoucí majitele potěší.
Moje shrnutí pak najdete zde: http://www.czc.cz/hal3000-game-maxveri-x4-860k-8gb-1tb-gtx960-w8-1/166993/produkt/recenze?reviewId=34df3ucon6hpn9798nkq0abmcbDotazy či kritiku si rád vyslechnu zde v topicu.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 13. 2. 2015 20:12

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Hezky navržená sestava. Je hezké, že se hotové sestavy na českém trhu dají dělat i bez chyb.Tradiční moje výtka je jen cena, která o cca 3 tisíce převyšuje maloobchodní ceny (o velkoobchodních ani nemluvě).

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 13. 2. 2015 20:25

@BERNADIC: Ju, je tomu tak, bohužel, zadarmo nic nefunguje a když si člověk přičte montáž/instalaci OS/atd. 700-800, tak pro marži zase takový prostor není. A já nebudu nikomu nic namlouvat. Snažíme se to ale vynahradit doopravdy spolehlivostí a servisem, který, doufejme, pro lidi za ty peníze navíc stojí, protože 3 roky je PC fakt bez starostí a čekání měsíc(e) na vyřízení.Uvidíme, doufám, že se PC bude lidem líbit :)

avatar
honzaa1 13. 2. 2015 20:39

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Za tu cenu je to dost blbý vtip. I když si asi svoje zákazníky(ovečky) najde.
Ten CPU je k 960gtx už dost na hraně a bez SSD je to jenom kupa šrotu, bez urážky prosím.
Beru taky servis okolo, což to v podstatě lehce zachraňuje. Dále se také jedná pouze o můj názor.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 20:52

@honzaa1: Nu, CPU na hraně není, moje a nejen moje testy ukázaly, že v moderních titulech drží dost krok s intely, tím spíš, když se ještě přetaktuje. Nemá problém udržet krok s FX6300 v multithreadových hrách a být silnější na singlethread hry než FX, protože je o něco výkonnější na takt a nepotřebujete temelín a vodníka na takt 4,5ghz. A jak tu víme, FX 6300 je schopné rozjet moderní hry, které mají multithread vcelku s prstem v nose.
Levnější procesor mi pak umožnil dát peníze do zbytku sestavy a udělat ho pořádne, tedy žádny Eurocase "Hoří mi záclony" zdroj a "drnčí mi pc" case, nejlevnější deska na trhu a box chladič a tak dále a tak dáleAno, nemáme montáž zdarma a HAL má dokonce nějakou marži jaaj svět se zboří, že...
ale na oplátku se nestane, že nejsou v sestavě kurvítka nebo že něco namontuje někdo zle, doprasí kabeláž a nebo budete čekat 30 dní na reklamaci, s tím, že Vám pak přijde "chyba nenalezena, produkt vrácen majiteli" a můžete čekat dalších 30 dní ...
Takže ne, doopravdy to není pro ovečky. To není můj styl. A já se pod takové sestavy nepodepíšu.PS: Co se týče SSD, není problém zavolat do HALu a je to. Jinak s SSD budou další sestavy, tohle je ta základní a u mne nemá prioritu SSD před kvalitou provedení, jak je tomu u jiných hotových sestav.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:04

@Makaan.: To s tím SSD mě Makkane inspirovalo k dotazu: Na sestavě nejsou plomby, že ne?
Už hodně dlouho se mi nedostala hotová sestava do rukou (servery nepočítám) a nevím, jestli tyto blbiny dožili aplikaci i v dnešní době.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:08

@BERNADIC: Jsou, pokud někdo neudělal výjimku na poslední chvíli, o čemž nevím - z prostého důvodu, sestava může jít i absolutně neznalým uživatelům a toto je pak jediná ochrana naší záruky před nějakými pochybnými manévry.
Nicméně, po zavolání na technickou podporu HAL se dá její odstranění individuálně povolit, takže není problém.

avatar
libac22 26. 2. 2015 16:22

@honzaa1: Ták na tetris a puzzle to bude dobrý šrot :D Ani zadarmo !

avatar
msib 13. 2. 2015 20:40

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: alespon si nedal do low budget pc intel :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 20:53

@msib: Tak šel by, ale viz to, co píšu výše, Kaveri je v singlethreadu silnější než FX = dostatečné pro většinu her. A multithread je na tom taky dobře + má člověk 4 jádra a možnost taktovat. Ušetřené peníze na CPU pak jdou do kvality.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:03

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: BTW ano, udělal jsem si čerstvě druhý účet na CZC. Od tohoto momentu, bude tento sloužit jako můj hlavní, ten druhý pak k MČR atd. Důvod k tomu je, že pro přehlednost seznamů pc a tak dále chci začít od nuly a držet si pořádek, věc druhá, nechci také na CZC všude vystupovat jako zástupce někoho, chci jednat za sebe. :)
Takže konspirační teorie na hodnotící systém si nechte, na + a - jsou tu jiní, já jej užívám velmi zřídka už dlouhou dobu

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:06

@Makaan.: Už vidím reakci stratose, až mu přiskočí dva mínusy, za nějakou blbost co zase plácne ;)Edit: Tím zeeditováním příspěvku jsi mě předběhl. Koukám, že to nenapadlo jen mě.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:11

@BERNADIC: Tak klidně si tu lidi plácat blbosti mohou, já z + a - nic nemám, jen ztrátu času, který si poslední dobou dost cením. Taky už jsem za ty roky tu dost dospěl, takže nějaké trollování, spamování a hlouposti jdou mimo mne.
Hodnotím jen vyloženě lži nebo naopak přínosné topicy, když už teda na ně vůbec narazím - třeba s tou Nvidia kauzou, co se tu týdny řeší, jsem dal mínusy asi tři :-D .. takže asi máš představu, kolik času věnuju blbostem .. :)

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:19

@Makaan.: Já jsem koukal, jak se tu na CZC plní fóra k novým Geforcům. To já si počkám, až ty blbosti vydá stratos knižně, už teď by to určitě vydalo na delší "román" ;) PS: S tou plombou je to škoda, bohužel si ze zkušeností dokážu představit vnitřek sestavy po třech letech postupného usazování prachem.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:22

@BERNADIC: Tak po čase prostě zvedneš telefon a je to no:) Ale fakt, bez té plomby to občas nejde, někteří lidi, nebo dokonce děcka .. to by mohlo dopadnout zle..

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:26

@BERNADIC: Spíš čekám, kdy se tu objeví koment, že za ty peníze někdo postaví něco lepšího ... :-D tradičně ..
Lidi si prostě neuvědomují, že časy i5 intel za 4100kč už nejsou a že firma zadarmo fakt dělat pc nemůže a pc se zrovna neprodají na 1000ks za měsíc, takže nějaké marže 50 procent na hromadné objednávce se fakt nekonají. :D

TrekCZ TRE
TrekCZ 25. 2. 2015 21:16

@Makaan.: Právě že jste hrozní žabaři, kdybyste byli borci tak si u Microsoftu zařídíte aspoň Windows 8.1 Bing edici, která je téměř zadarmo a počítač bude levnější minimálně o dvojku takže by to mělo význam a přidanou hodnotu. Takto si to minimálně můžu naházet do košíku a nechat poskládat od CZC bez toho cirkusového provedení s nálepkami.
Ty Windows platí pro všechny vaše sestavy, které byste pak mohli zlevnit o dvojku, ale zdá se mi, že nejste prozákaznicky orientovaní.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 25. 2. 2015 21:36

@TrekCZ: A že ta Bing edice hezky vše zobrazuje v českém jazyce. což? Dobrý "bonus" pro lidi, kteří si kupují hotové sestavy ;)

TrekCZ TRE
TrekCZ 25. 2. 2015 21:50

@BERNADIC: Když se podíváš na https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/dn613856.aspx tak se má použít verze pro EU, pokud jsi se setkal s anglickou verzí, tak to byla chybně zvolená verze Windows od výrobce nebo zvolen anglický jazyk. No ale u MČR věřím, tam by to do kupy asi nedali, radši sedřou zákazníka z kůže plnou cenou Windows, přitom HAL musí mít k dispozici tyhle verze Windows téměř zadarmo.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 26. 2. 2015 15:50

@TrekCZ: Zajímavé - vycházel jsem čistě ze zkušeností z hotových sestav, notebooků a tabletů s Bingem (Zotac, Lenovo, Dell atd.).
Je opravdu dost možné, že došlo ke změně a Bingové se už dodávají i v české variantě (zatím jsem takový výrobek nepotkal, ale možné je všechno ;)Verze, které se mi dostaly do rukou, byly výhradně anglicky + Bing neumožňuje standardně změnu MUI.

TrekCZ TRE
TrekCZ 26. 2. 2015 16:06

@BERNADIC: Použili špatnej image, normálně v tý bing edici jde měnit jazyk v control panelu. Nebo jsi to nezkusil změnit. Každopádně MČR může okamžitě zlevnit sestavy o více než 2000Kč. I když jak je znám dají Bing edici a cenu nechají tu samou.

xmenadis XME
xmenadis 27. 2. 2015 12:39

@TrekCZ: Jenže do takových PC Windows Bing nedáš, protože jejich použití je vázáno licenčními podmínkami Microsoftu. Pokud výrobce dané podmínky nesplní, tak jim MS napaří pokutu, nebo jim prostě licence zruší. A tyhle podmínky herní počítače zkrátka nesplňují, proto není možné Bing použít.

avatar
mcj9 13. 2. 2015 21:25

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Pěkná sestava :)
Sám bych tam raději dal Intel, ale tvoji volbu chápu.
Za mě +
PS: Mohl by sis změnit profilovku na tom tvém sekundárním profilu, dost to mate :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:30

@mcj9: Chtěl jsem zachovat 4 jádra a kvalitu ... nesnáším intel na H81 desce a boxu v pc za 20k ..
Ale díky moc za + :)Jinak avatar si nezměním, Liam Neeson aka Ra's Al Ghul je už u mne moje známá oblíbená postava a lidi jsou zvyklí tento obrázek vídat v souvislosti se mnou :-) a můj Teamspeakový
http://s13.postimg.org/tus4rsbif/rsz_1is_7_sunglasses.jpg tu zrovna nevyniká :-D

avatar
Marauder.01 25. 2. 2015 11:39

@Makaan.: Co máš proti H81 ? Ty desky svůj účel plní holt mají jen některé "vyšší funkce" vyplé. jenže většinu z nich běžný smrtelník stejně nevyužije Pokud někomu chybí na desce SLI nebo CF holt si musí připlatit, pokud chce vyždímat z K procesoru max tak také, ale na běžné PC s jakýmkoliv procesorem a jednou kvalitní grafikou ten čipset stačí. Tak že jediný problém který by u H81 mohl nastat jsou pouhé dva sloty pro RAM nicméně i toto se dá vyřešit použitím jedné RAM a pozdějším dokoupením druhé.Máš pravdu v tom, že box chladič není nic moc, nicméně ta výměna chladiče je menší zlo jak dokoupení výkonnějšího procesoru a v případě HAL MaxVeri by to znamenalo i koupi nové desky, pro FM2 se vyrábí pouze čtyřjádra (respektivě dvojmodulové procesory) na šestijádro nebo dokonce osmijádro kreré by se mohlo vyrovnat i5 můžou majitelé FM2 zapomenout.Jedna z možných variant s i5 je zde http://www.czc.cz/9ipt4de29ei3p9bqsoio2mmgl2/seznam uznávám nemá to DVD mechaniku jenže tu mimo istalaci vůbec nevyužívám a tak jsem dal přednost SSD pro systém. Jsem ulítlej do malých sestav a tak byla zvolená menší varianta GTX960 s trochu nižšími takty. Změna na klasickou skřín doplnění DVD mechaniky a výměna nízkoprofilového chladiče za "věž" by neměl být problém.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 25. 2. 2015 20:58

@Marauder.01: nespolehlivost ... H81 má z mých zkušeností vyšší prouchovost, to je něco, co nemám rád a už vůbec to netoleruji v hotovkách.

avatar
Marauder.01 26. 2. 2015 4:02

@Makaan.: Zvláštní srovnával jsem udávanou poruchovost u různých čipových sad a vypadá to, že ty vyšší čipsety mají větší poruchovost jak ty nižší :) Zřejmě je to tím, že jsou na ně kladené větší nároky při přetaktování.
Poruchovost desek pro FM2 se od toho průměru nijak neliší.I když se v návrhu šetřilo stále je tam rezerva pro B85 popřípadě H87/97 aniž by se překročila cena sestavy 23K

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 21:34

@mcj9: btw na dobře provedeném Intelu jsou MČRka ... sice si tam člověk připlatí oproti této za case, ale myslím, že když vylezeme z budgetu, tak už solidní case je jaksi součástí..

adam.marcinek93 ADA

Z1

adam.marcinek93 13. 2. 2015 22:35

Ale ale, myslel som že Z3 je oveľa lepšia case ? Alebo si prišiel na to že Z1 je jediná lacná case ktorá nie je cedníkom. :)Len podpichujem ... Ten zdroj by som dal predsa S12II, OEM Seasonicom po dlhšej dobe odidu kondiky, Behemot sa už stihol vychvalovat že mal pravdu.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 22:50

@adam.marcinek93: Z1 je oblíbenější ..... takže .. tak .. když to chtějí, mají to mít :)Co se týče zdroje, u S12/M12 a i Gold Seasoniců máme u posledních várek problém s hlučností při určitém vytížení, navíc v této sestavě nebude zdroj pod zátěží, protože si přiznejme, tahle sestava by šla i na 400w verzi s prstem v nose. Já jsem to jednoduše právě proto pojistil 500W verzí + kvůli konektorům .. a jasně 10 let to asi fakt jen tak nepůjde, ale to asi nerozchodí bez zásahů jakýkoliv, že..

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 13. 2. 2015 23:08

@adam.marcinek93: Nad 50 percent je tichý máloktorý zdroj, mohla sa radšej o 200 korun znizit prirazka a dopriať zakaznikovy Nichicon namiesto Teapa. Ale ano, v konečnom dôsledku je to vlastne spotrebný tovar pre niekoho kto sa tomu nerozumie a ... Je to jedno.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 13. 2. 2015 23:20

@adam.marcinek93: no, přirážka se už fakt snížit nemohla :-x, nemůžu tu rozepsat detaily, ale na sestavě HAL netrhne moc ..
plus, zdroj je naddimenzovaný a znám sestavy, kde už funguje roky a to jsou sestavy 24/7 použití... takže ..myslím, že ok

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 13. 2. 2015 23:09

@adam.marcinek93: Nad 50 percent je tichý máloktorý zdroj, mohla sa radšej o 200 korun znizit prirazka a dopriať zakaznikovy Nichicon namiesto Teapa. Ale ano, v konečnom dôsledku je to vlastne spotrebný tovar pre niekoho kto sa tomu nerozumie a ... Je to jedno.

avatar

Hry

kodo3 12. 4. 2015 17:35

Chtěl bych se zeptat, jak si tento stroj poradí s moderními hrami (The Witcher 3, GTA V, Dying Light,...). Jakou kvalitu z toho dostanu atd. (Full HD předpokládám, že určitě).

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 12. 4. 2015 17:46

@kodo3: Witcher 3 ani GTA 5 nevyšlo, odhadem by tato sestava mohla rozjet dané tituly na střední detaily.
GTA 5 vyjde za nějakých 32 hodin, takže pak můžete očekávat první skutečné výsledky benchmarků a také ukázku toho, jak moc bude grafiku v GTA X4 860K brzdit.

avatar
kodo3 12. 4. 2015 19:33

@BERNADIC: Děkuji za odpověď, počkám. :-)

avatar Ověřený GEEK - level 2

Něco velkého po 5 letech.

Makaan. Ověřený GEEK 29. 4. 2015 12:26

Zdravím,
jak jste si mohli všimnout, je to už nějakou dobu, co tu působím se svým hobby - což je dobře poradit, když je to v mých možnostech, s herními PC. Uplynulo nějakých 5 let a od té doby se hodně změnilo, včetně jedné věci - možnosti, kde mohu mít nějaký reálný dopad se svým koníčkem. Shodou okolností jsem se dostal k možnosti spolupracovat se skvělou partou lidí. Lidí, kteří ví, co dělají, kteří jsou schopní, kteří přemýšlí, mají zájem a přednostně - jejich práce pro ně není jen práce, ale je pro ně i koníčkem, stejně jako pro mne. Tato práce není pro všechny, nikdy nebude a pokud mne znáte, víte, že jsem se ani nesnažil někomu lhát, natož někomu vnucovat její výsledky.
Naše vzájemná spolupráce s HAL3000/CZC a Playzone pak přinesla spoustu nového, doufám, že i kladného pro všechny. Aktualizovali jsme smysluplně herní MČR sestavy, staly se jedněmi z nejprodávanějších, což značí, že můj/náš cíl - dělat věci kvalitně - má smysl. Dále jsme vydali pár technologických bomb - jako například HAL TITAN X a nebo například něco opačného - HAL MaxVeri, který nabízí přesný opak - dobrý poměr ceny a výkonu, mezitím co stále zachovává nadstandardní support k hotové sestavě.
Nu a vývoj plynul dále a tentokráte jsme udělali něco, co bylo mým osobním snem a cílem - udělat kvalitní práci. Zabralo to dost času, hodně snahy a určitě jsme pouze na začátku. Ale doufám, že se Vám bude realizace našich cílů, vizí a snů líbit.
Takže .....tady jsme, znovu na fóru CZC, o 5 let později ..
http://www.heartofgamers.cz/Velké díky všem, kteří na projektu přímo i nepřímo pracovali, také všem, co nás podporují, není to lehké a díky i Vám tu, na CZC, za možnost Vám přinést něco, co, pevně věříme, nastaví nový standard pro hotové herní PC.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 29. 4. 2015 12:47

Reakce na smazaný příspěvek: Byla kdysi doba, kdy jsem si tohle pouštěl k tělu, ale čas mne naučil, že ne všem uživatelům na internetu lze vyhovět a nebo je brát vážně. To platí zejména pro ty, o kterých nic nevím, nikdy jsem je neviděl a jsou velice útoční. Přeji Vám hezký zbytek dne.

avatar
stratos. 29. 4. 2015 12:47

Reakce na smazaný příspěvek: tak Vam trvalo 5 let nez ste prisli na to ze XEON ma lepsi pomer cena/Vykon nez i7 nebo taktovatelny I5 :) gratuluju....

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 29. 4. 2015 12:51

@stratos.: samozřejmě, že ne, před pěti lety jsem ani Xeon já pořádně neznal, natož někdo mne...
ale zkušenost mi ukazuje, že jsi na tom podobně jako uživatel výše, vše se snažíš obrátit v posměšek nebo urážku, přesto že jsi sám nic nedokázal,.. takže stejný postup, nejlépe Tě ignorovat a soustředit se na ty, co mají zájem o normální debatu

avatar
ProcházkaT 29. 4. 2015 13:03

@Makaan.: Já Vám naopak přeji hodně štěstí s HAL, držím palce, jsou to sestavy kde nemám problém a člověk si může vybrat z variant. Osobně HAL hodnotím kladně, díky cca poslednímu roku, kdy začalo dávat lepší komponenty a není to jen o škubání peněz. (myslím, že Váš podíl je jasně viditelný, když jsem ho zaregistorval i já a to mám o hotovky pramalý zájem)Jinak ano, máte pravdu, že se zde ukáží jedinci, kteří mají s tímto problém, nejen s tímto, ale vlastně sami se sebou, jelikož si nemohou pomoci a odpustit si koment k tomuto, takže povaha těchto lidí je jasná. Závist a atak, nic jiného.Mnoho zdaru a energie pro další kroky s HAL :)PS: Strate, 5 let se Makaan neangažuje, cca rok si myslím, tak neplácej hned do eteru nesmysly, navíc s tím nemáš vůbec nic společného, tak si běž psát k AMD

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 29. 4. 2015 13:10

@ProcházkaT: No, určitě jsme na začátku, přijde hodně kladných a i negativních zkušeností... kladné nás potěší, z negativních se poučíme pro další práci. Snad tento projekt lidi ocení, snažíme se udělat něco víc, než je běžné, popravdě v některých věcech zvedáme s Heart of Gamer level - třeba 5 let záruky + servisu.Co se týče jedinců, nedá se všem zavděčit - když jsem tu přišel před těmi 5+ lety, "všichni" tu na hotovky nadávali, že stojí za nic a bylo by dobré, kdyby s tím někdo něco udělal. Teď se to děje a spousta lidí Vám zase píše, že je to špatně ... prostě se Vám začne zdát, že některým lidem není možné vyhovět, protože jediný účel je to, že si na někoho na internetu zanadávají.. těžko říct. Každopádně je to smutné, nicméně fakt si to nemohu pouštět k tělu, to by člověk neudělal nic a taky skončil jen u nadávání.Jinak s HAL spolupracuji 7 měsíců, myslím, že za tu dobu se změnilo dost věcí. Každopádně doufám, že se majoritě lidí bude to, co děláme, líbit :-)

avatar
stratos. 29. 4. 2015 13:12

@Makaan.: ty ses hotovej spasitel znacky HAL clovece. aspon tak to na me pusobi jak to prezentujes :)

avatar
ProcházkaT 29. 4. 2015 13:17

@stratos.: Promluvil velice inteligentní jedinec pracující pro CZC, můžeš ukázat co jsi dokázal tedy ty, krom spamování ? Pokud ty máš něco společného s CZC a ono si toto nechá líbit, jako tvé chování k lidem, tak už se nedivím ničemu. Plácáš tu o Xeonu a ničíš diskuze ostatním, velmi pěkné chování k lidem, jež zde mají mnoho užitečných příspěvků a rad, krom tebe. A končím, bordel nemám rád tak se tu nebudu na tom podílet, názor jsem vyjádřil, nechám promluvit ostatní, obrázek a úsudek si jistě každý dovede udělat sám....

avatar
podesva.f 29. 4. 2015 13:24

Reakce na smazaný příspěvek: Takže ten email stále platí?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 4. 2015 13:33

Reakce na smazaný příspěvek: Co začít nejdřív od sebe, než se zase pouštět do druhých..?
Na sebereflexi už ale bohužel nemáš co?
Negativní hodnocení a reakce jsou tady na fóru na tebe vidět ze všech stran a kdyby jsi alespoň trochu ubral, možná by to začalo taky vypadat jinak..
Je zajímavé, že spousta lidí se tady někdy navzájem chytla, ale s odstupem času se spolu téměř všichni v pohodě bavíme a navzájem se respektujeme..
Ty jsi tady nejdéle a o tobě se to bohužel říct nedá, protože ty chceš potíže jen vyvolávat..
Čekám kdy z toho vyrosteš a uznáš taky někdy chybu na své straně pane..

avatar
podesva.f 29. 4. 2015 13:35

@GreenT: Na tom něco bude.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 29. 4. 2015 13:21

@stratos.: Určitě ne, ale jsem rád, že dělám s lidma, ktěří jsou schopní a rád sdílím tohle nadšení.Jak se prezentuješ ty? Na mě působíš jako člověk co jen píše, píše, píše ... píše ... píše, kritizuje, kritizuje ..., pomlouvá, ....pomlouvá, otravuje, píše ....pomlouvá, rýpe a pořád dokola .... ... a dál ?
Mě kritika nevadí, ale rád ji přijímám od lidí, kteří mají na světě lepší účel než ten, co předvádíš ty, nic ve zlém.
Co děláš teď - zase měníš další topic v odpadní žumpu? No prosím, do toho. Pak se ale nebudeš asi moc divit tomu, když Ti řeknu, že je mi tvůj názor na mne lhostejný.

avatar
jack2310 30. 4. 2015 12:59

@Makaan.: Upřímně ta case na tom webu vypadá dobře, nejsem příznivce "pestrobarevných polepů" a to matné provedení vypadá dobře. Jinak, kolik ta prázdná skříň váží?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 30. 4. 2015 15:34

@jack2310: +- 7kg

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 166993
HAL3000 GAME MaxVeri/X4-860K/8GB/1TB/GTX960/W8.1
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Herní počítačová sestava s vynikajícím poměrem ceny a výkonu využívající AMD Kaveri a NVIDIA Maxwell. Základní deska ASRock FM2A88X Extreme4+, 4jádrový procesor AMD Athlon X4 860K Black Edition (3.7 GHz, 4.0 GHz v turbo režimu), 1 TB pevný disk Seagate Barracuda, 8 GB operační paměti DDR3 1600 MHz TEAM Elite (2x 4GB), grafická karta MSI GeForce GTX 960 OC Gaming, DVD/RW mechanika LG, výkonný 500W zdroj Seasonic s certifikací 80PLUS Bronze, skříň ZALMAN Mid Tower Z1, OS Windows 8.1, záruka 3 roky.