HyperX Fury Blue 4GB DDR3 1600
HyperX Fury Blue 4GB DDR3 1600
710 Kč 858 Kč 475 Kč 575 Kč

Všechny komentáře k produktu:HyperX Fury Blue 4GB DDR3 1600

Brumlis BRU

Kompatibilita

Brumlis 15. 4. 2014 23:38

Zdravím bude tato paměť (celkově 1600 Mhz) pracovat s touto deskou?
http://www.msi.com/product/mb/G41MP33_Combo.html
Nechce se mi kupovat podtaktované kvůli případnému upgrade MB apod.

avatar
azbestie 15. 4. 2014 23:56

@Brumlis: pasovat budou, ale tydle maji lepci casovani: http://www.czc.cz/a-data-xpg-v1-0-8gb-2x4gb-ddr3-1600/139589/produkt

Brumlis BRU
Brumlis 17. 4. 2014 16:32

@azbestie: Děkuji že budou pasovat to vím, ptal jsem se na to zda nemá někdo zkušenost spíše s touto konkretní desko, na stránkách MSI je uvedeno podporad pro 1333 (OC) tak jestli 1600Mhz vůbec načte, leč na nížší frekvenci.

avatar
azbestie 17. 4. 2014 18:38

@Brumlis: veskere pameti podporuji a maji jako zaklad standard jedec, ktery konci prave na tech efektivnich 1333MHz. cokoliv nad je otazka, zda to deska a bios podporuji. optimalni nastaveni je v pametovem modulu ulozene do tabulky a v biosu se hodnoty z teto tabulky nactou povolenim polozky: xmp profile = enabled. cili odpoved zni, ze pameti by se mely chytnout (avsak jistota neexistuje), ale na nizsi frekvenci, cokoliv nad bude zaviset na toleranci radice pameti, ktery je optimalizovan na 1333. ano, nekdo s praktickou zkusenosti by mohl potvrdit ci vyvratit, ale kdovi, jestli se zde nekdo takovy nachomytne. doporucoval bych rovnou upgrade desky a cpu (3,5k investice).

GinnerCZ GIN

Dual channel

GinnerCZ 1. 5. 2014 20:32

Dobrý den, pojedou tyto paměti v dual channelu? Protože si chci jeden modul koupit teď a druhý až později, tak jestli když to pak zapojím pojedou v dual channelu?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 1. 5. 2014 20:41

@GinnerCZ: Ano, jde to, ale vhodnější je koupit levnější paměti s lepšími parametry:http://www.czc.cz/a-data-xpg-v1-0-4gb-ddr3-1600/142733/produktnebo klidně tyto:http://www.czc.cz/kingston-hyperx-fury-blue-4gb-ddr3-1333/150241/produkt?rozdíl poznáte leda v nižších čísílkách v benchmarcích.

GinnerCZ GIN
GinnerCZ 1. 5. 2014 21:31

@Killing joke: Díky

Bob1180 BOB

Problém

Bob1180 15. 7. 2014 18:29

Dobrý den, je nějaký problém s kompatibilitou těchto ramek s touhle deskou http://www.czc.cz/msi-fm2-a55m-e33-amd-a55/116092/produkt ? Koupil jsem si je, ale po zapnutí PC mi nenaskočí ani bios, jen černá obrazovka a klávesnice s myší mi taky nesvítí. Při instalaci jsem postupoval podle manualu, odpojil jsem PC ze sítě a ramky jsou zacvaknuté. Dík za odpověď.

avatar
stratos. 15. 7. 2014 18:34

@Bob1180: skus to nejdrive s jednou pameti ve svech slotech postupne.. Taky skus vyndat a zandat baterku na desce s odpojenym zdrojem at se vyresetuje BIOS.Jinak tak deska je nova nebo si ji uz provozoval na jinych ramkach predtim

Bob1180 BOB
Bob1180 15. 7. 2014 19:37

@stratos.: tak BIOS jsem vyresetoval, pameti jsem taky zkousel jednotlive a nic. Ale kdyz jsem dal moji starou 2gb + jednu tu novou tak mi to jede, ale kdyz dam obe nove tak to ani nenajede.Jinak uz tam byly jine ramky 2gb + 4gb a je to tahle sestava http://www.czc.cz/czc-bavim-se-x206-a8-6600k-6gb-1tb-ati-8570d-dvdrw-bezos/131899/produkt

Robin Leiner - CZC ROB
Robin Leiner - CZC 18. 7. 2014 10:56

@Bob1180: Dobrý den,je možné že vaše paměti mají nějakou vadu v každém případě je doneste prosím na reklamaci.

ecroslol ECR

Kompatibilita

ecroslol 29. 7. 2014 0:23

Dobrý den, chtěl bych se zeptat z czc jsem kupoval pc sestavu a mam v ní tuhle paměť ram : Kingston HyperX Blu 4GB DDR3 1600 (http://www.czc.cz/kingston-hyperx-blu-4gb-ddr3-1600/93437/produkt), která už není určena v prodeji, chci si dokoupit do druhého slotu další 4gb, tak jestli vše poběží jak má když si pořídím tuhle.

avatar
stratos. 29. 7. 2014 0:33

@ecroslol: tento modul ma 1.5V a tvuj ma 1.65V coz je spatne

avatar
VashCZ 29. 7. 2014 1:13

@stratos.: http://www.czc.cz/operacni-pameti-pro-stolni-pc/produkty?q-c-0-f_94358670=s1+x+4GB#q-c-0-f_94358670=s1%20x%204GB&q-c-1-f_2026866=d1600.0&q-c-2-f_1432153998=d1.65 - odvažuju se říct, že kromě barvy není rozdíl mezi modrou, černou, nebo červenou ... sice tyto podporují XMP a tvoje ne... ale je to nejspíš pořád to samý... já bych to riknul, přinejhorěím prostě nebudeš mít dual channel, ale jen 4GB + 4GB, zase tak hrozný to není :-)

WeyrK WEY
WeyrK 20. 11. 2014 13:28

@ecroslol: Zkus najít jim podobné a nebude problém z kompatibilitou.Ale známí mají paměti ,které jsou každá jiná a šlape to v cajku.

josefstrban JOS

Potrebuji pomoct

josefstrban 10. 8. 2014 16:45

Jaký je rozdíl mezi CL10 a CL9
které je rychlejší?

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 16:48

@josefstrban: Je to časovanie pamätí a pri rovnakej frekvencii sú vždy rýchlejśie pamäte s nižším časovaním. T.j. 1600MHz CL9 je rýchlejšie ako 1600MHz CL10.

josefstrban JOS
josefstrban 10. 8. 2014 16:51

@adam.marcinek93: jo diky moc a jak to je jeste s tou motherboard tam mam napsane max 1600MHz a kdybych chtěl přikoupit další ram tak ty staré musím dát pryč a koupit nějaké jiné nebo stačí když přikoupím jen další s f 1600MHz

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 16:57

@josefstrban: Staćí prikúpiť druhý pár na rovnakej frekvencii. Pokiaľ budú nové na vyššej, systém frekvenciu aj tak zrovná s pomalšími modulmi. Pretaktovanie u RAM nemá zmysel, pokial sa nejedná o APU.

avatar
honzaa1 10. 8. 2014 16:59

@josefstrban: CL nemá na rychlost pamětí výraznější vliv, důležitější je frekvence, a v případě her je to v podstatě úplně jedno.

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:01

@honzaa1: Toto tvrdenie nieje pravda. :-) Možno nemá markantný vliv ale v určitých situáciach rozhodne nieje zanedbateľný.

avatar
honzaa1 10. 8. 2014 17:15

@adam.marcinek93: tak u her např. 00 nic a v systému to dělá několik (jednotky) procent, doporučuju nastudovat testy RAM modulů, především část o vlivu časování a frekvence na rychlost.

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:20

@honzaa1: Práveže ich mám ale ja tu nenarážam na hry a prácu na ploche.

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 10. 8. 2014 17:26

@adam.marcinek93: jenže hry a práce na ploše jsou to, na co tu 80% lidí pc má:)

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:32

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Opäť netvrdím že to tak nieje, a opäť sa musíte snažiť protirečiť. V konečnom dôsledku mám pravdu pretože globálne vliv časovania nieje zanedbateľný a len som podotkol že to tak proste je. Prosím nereagujte na moje príspevky.

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 10. 8. 2014 17:42

@adam.marcinek93: Takže jsou Vaše přípsěvky o ničem, příspíváte k něčemu, pak netvrdíte že to tak je, vyhýbáte se ale tvrdíte že přesto máte pravdu .... Prostě jako politik....... Máte pravdu, nebudu raději reagovat dále. :)

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:45

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: Ani nemusíte, len sa zosmiešnujete. :-)

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:48

@adam.marcinek93: Netvrdil som že je to pre bežného užívatela dôležité, načo ste sa ohradili Vy. Naopak tvrdím že vliv časovania v určitých situáciach nieje zanedbateľný a z komentárov to jasne vyplíva. Radšej sa venujte niečomu inému, očividne neviete o čom píšete.

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:53

@F.Kuchař: Najskôr by ste si mali ten test poriadne prečítať.

adam.marcinek93 ADA
adam.marcinek93 10. 8. 2014 17:56

@adam.marcinek93: Za prvé už v obyčajnom WINRARI sa preukáže rozdieľ, za druhé som mal na mysli serverové zameranie. A hovorím že nieje zanedbateľný, nie veľký.

avatar

Kombinace s 2x2GB

denny19 10. 9. 2014 1:44

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli nebude dělat problémy přidat tyto dva moduly k mým stávajícím http://www.czc.cz/kingston-hyperx-blu-4gb-2x2gb-ddr3-1333/79226/produkt
Děkuji za odpověď

Patrik Nacházel - CZC PAT
Patrik Nacházel - CZC 11. 9. 2014 12:20

@denny19: Dobrý den,a do jaké desky budete paměti dávat ? Problém by ale pravděpodobně nastat neměl.

L.Pospichal L.P

Budou fungovat na zákl.desce GA-790XTA-UD4 (rev. 1.0)?

L.Pospichal 30. 9. 2014 22:40

Dobrý den,budou tyto paměti fungovat na zákl.desce GA-790XTA-UD4 (rev. 1.0)?http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3263#ov
Nebo koupit tyto http://www.czc.cz/kingston-hyperx-fury-blue-8gb-2x4gb-ddr3-1600/150136/produkt
I když s ohledem na případný pozdější update bych bral ty větší frekvencí.

Ufoo UFO

Amatér kupuje ramky

Ufoo 1. 10. 2014 10:20

Poběží na této desce?
http://www.czc.cz/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-amd-790x/62970/produkt
i spolu s pomalejšími (2x2GB, 1333Mhz)?

avatar
M4S4CR 1. 10. 2014 10:22

@Ufoo: Nejdřív by bylo dobré, kdybyste napsal značku vlastněných pamětí.

Ufoo UFO
Ufoo 1. 10. 2014 10:28

@M4S4CR: Kingston.

avatar
M4S4CR 1. 10. 2014 10:36

@Ufoo: Pro lepší kompatibilitu je lepší tato verze:
http://www.czc.cz/kingston-hyperx-fury-blue-8gb-2x4gb-ddr3-1333/150237/produkt

Ufoo UFO
Ufoo 1. 10. 2014 13:14

@M4S4CR: Já bych si raději koupil tyto rychlejší. Poběží samostatně na mojí desce?
Pokud je zapojím dohromady s těmi starými, nevybouchne mi počítač?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 10. 2014 13:18

@Ufoo: Kup si stejnou frekvenci co máš viz. příspěvek 4. Rozdíl je neznatelný, nemá cenu to řešit. Navíc by ti jeli stejně na rychlosti pomalejšího modulu..

Ufoo UFO
Ufoo 5. 10. 2014 20:38

@Ufoo: Děkuji za rady.

tomas.cimerman TOM

Kompatibilita

tomas.cimerman 8. 10. 2014 18:24

dobrý den. Je možno tuto paměť osadit do slotu vedle Kingston HyperX Genesis 4GB DDR3 1866? děkuji

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 26. 10. 2014 12:54

@Radar337: Vzal bych spíše Crucial - mají lepší časování nebo cenově výhodné jsou teď tyto, mám je doma a spokojenost - http://www.czc.cz/adata-xpg-v1-0-8gb-2x4gb-ddr3-1600/139589/produkt?q-c-0-f_94358670=s2+x+4GB&q-category-id=091mfsirtuiibbvgk6m970dab4&q-c-1-f_2026866=d1600.0

schäfer SCH

Kompatibilita

schäfer 11. 11. 2014 20:36

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by tyto RAMKY pasovaly do téhle základové desky? Gigabyte MB Sc LGA1155 H61M-S1Předem díky za odpověd :)

avatar
stratos. 11. 11. 2014 21:01

@schäfer: dle specifikaci by nemel bejt zadnej problem deska umi oficialne az 2000Mhz (po OC)

schäfer SCH
schäfer 11. 11. 2014 21:14

@stratos.: Dobře,děkuji

tomaskralik TOM

Taktování

tomaskralik 26. 11. 2014 10:11

Máte někdo zkušenost s taktováním? Na jakou vyšší frekvenci a lepší časování by tyhle paměti šly při stabilním chodu

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 150118
HyperX Fury Blue 4GB DDR3 1600
prodloužená záruka
-33%
710 Kč 858 Kč 475 Kč 575 Kč
variant
skladem
5 a více kusů
Kvalitních a rychlý paměťový modul typu DDR3 ze série HyperX Fury, podpora moderních chipsetů AMD i Intel, Plug n’ Play ready, rychlost 1600MHz (odpovídá PC12800), časování CL10 při napájení 1.5 V, kapacita 4 GB, asymetrický chladič HyperX Fury.