HyperX Predator 16GB DDR4 3200 CL16
HyperX Predator 16GB DDR4 3200 CL16
3 772 Kč 4 564 Kč 1 913 Kč 2 315 Kč

Všechny komentáře k produktu:HyperX Predator 16GB DDR4 3200 CL16

češka13 ČEŠ
češka13 9. 7. 2020 18:01

@Usm82: Děkuju za rychlou odpověď i korekci :)
(pár chyb ? co tak čtu tak vlastně všechno špatně :D)
A chápu to dobře, že pokud si teď připlatím za základní desku jsem za pár let schopný pouze upgradeovat grafickou kartu (popřípadě procesor) a budu na nějaký čas zase "v poho" ?
Níže je tedy poopravená sestava na základě ještě další odpovědi, kterou jsem na tohle téma dostal.
https://www.czc.cz/147969,234410,199981,264590,291438,234415,249921,286322,220743,278518,269490,270689/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 9. 7. 2020 18:26

@češka13: Ano. Chápete to dobře. Parádní sestava. Jen za tu myš jsou to vyhozené peníze
https://www.czc.cz/herni-mysi_2/produkty

češka13 ČEŠ
češka13 10. 7. 2020 9:57

@Natar: Opraveno :) Dostal jsem tip na lepší periferie.A chcu Vám ZATRACENĚ poděkovat za korekci, ušetřili jste mi nějakých patnáct tic. (sic jsem asi polovinu dal do jiných komponent ale i tak je tam úspora + si můžu být jistý, že ta sestava dává smysl)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 10. 7. 2020 10:46

@češka13: I za kolegu: Rádo se stalo :)

matěj38 MAT

Deska

matěj38 13. 7. 2020 22:04

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli to bude fungovat na moji zakladní desce.
https://www.czc.cz/msi-z370-a-pro-intel-z370/223635/produkt

matěj38 MAT
matěj38 13. 7. 2020 22:40

@da boi: aha děkuju moc za radu

avatar Ověřený GEEK - level 2
Johnczek Ověřený GEEK 9. 8. 2020 12:32

@Randalf: Napájecí zdroj vynechejte, dostanete ho ke zdrojiZvolte lepší pevný disk - https://www.czc.cz/toshiba-p300-3-5-1tb/278516/produktUšetřete na RAMkách (případně kupte 3600MHz variantu) - https://www.czc.cz/patriot-viper-4-16gb-2x8gb-ddr4-3200-blackout-series/270688/produktPlus, pokud není rozpočet hodně napjatý, volil bych spíše Ryzen 3300X

avatar Ověřený GEEK - level 2
Milan1911 Ověřený GEEK 9. 8. 2020 12:44

@Randalf: Dobrý den,Chtěl bych pouze doplnit:Plně souhlasím s uživatelem "Johnczek".Osobně bych jako další doporučení viděl:Skříň - Vámi vybraná má dosti škrcený průtok vzduchu. Vzal bych skříň s perforovaným čelem. Pokud vyžadujete bílé podsvícení tak tento model:
https://www.czc.cz/zalman-i3-cerna/272074/produktBlue switche na klávesnici, kterou jste vybral mají dosti distinktivní zvukový projev (zvučné cvakání):Nahrávka ke stažení zde:
https://www.cherrymx.de/_Resources/Persistent/592657057f3131c4fccfb2d89650303b62ac9500/CHERRYMX_Click.wavZvukově budou dosti podobně, jen se jedná o jiného výrobce.Tišší switche se stejným pocitem jsou pak switche s označením BROWN (~v půli cesty se zvýší odpor switche tzv. "Tactile" switch)S pozdravem,Milan

avatar
Randalf 9. 8. 2020 13:24

@Milan1911: Dobrý den děkuji. Na bílém podsvícení mi nezáleží. Mohu se zeptat jestly je to takto v pořádku.
https://www.czc.cz/280920,241380,276108,233925,265875,285585,262044,237218,270688,278516,276756/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
Milan1911 Ověřený GEEK 9. 8. 2020 14:25

@Randalf: Ano, ovšem proč máte nyní v sestavě dvě grafické karty? Zanechal bych tu výkonější, čili 1660 Super.Vzal bych také jinou skříň:
https://www.czc.cz/silentiumpc-signum-sg1-tg-okno-cerna/256043/produkt

DogegCZ DOG

Sleva

DogegCZ 9. 8. 2020 12:29

Kdy skonci sleva

avatar Ověřený GEEK - level 2
Milan1911 Ověřený GEEK 9. 8. 2020 12:53

@DogegCZ: Dobrý den,Délku slevy Vám nikdo nesdělí, ovšem sleva 60% dle mého názoru není reálná, jedná se pouze o klasickou praktiku obchodů. Toto je běžná tržní cena.Do sestavy však kupte 2x8 GB. Využijete dvou-kanálů a tím zvýšíte výkon celé sestavy.*PS* - Nejsem zaměstnanec CZC, pouze ověřený rádce. S pozdravem,Milan

DogegCZ DOG

Sestava

DogegCZ 11. 8. 2020 8:49

zalezi na sestave pc ?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 8. 2020 9:00

@DogegCZ: Pokud chcete využít rychlejší RAM, musí to umožňovat i zvolená deska.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 11. 8. 2020 9:11

@DogegCZ: Vaše deska umí max. 3200Mhz v OC režimu, tedy po zapnutí XMP profilu a také záleží jak si sednou rychlejší paměti s deskou, jaká je verze biosu a také na použitém procesoru a jeho řadiči. Takže pro vás určitě zbytečnost přemýšlet o 3333Mhz. Můžete zkusit tyto, ale kompatibilitu a provoz na dané frekvenci dopředu nikdo nezaručí - https://www.czc.cz/patriot-viper-4-16gb-2x8gb-ddr4-3200-blackout-series/270688/produkt

DogegCZ DOG
DogegCZ 11. 8. 2020 9:13

@GreenT: dekuju

Tom1k_hraje TOM

Pc sestava

Tom1k_hraje 17. 8. 2020 15:54

Dobrý den chtěl bych se zeptat scháním ramky do mé nové pc sestavy nějaké 16GB max. 3200 chtěl bych se zeptat jestli se vyplatí zde tyto hyperX nebo patriot >>https://www.czc.cz/patriot-viper-4-16gb-2x8gb-ddr4-3200-blackout-series/270688/produkt

Tom1k_hraje TOM

Pc sestava

Tom1k_hraje 17. 8. 2020 15:55

Dobrý den chtěl bych se zeptat scháním ramky do mé nové pc sestavy nějaké 16GB max. 3200 chtěl bych se zeptat jestli se vyplatí zde tyto hyperX nebo patriot >>https://www.czc.cz/patriot-viper-4-16gb-2x8gb-ddr4-3200-blackout-series/270688/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 17. 8. 2020 16:05

@Tom1k_hraje: Zdravím. Patriot jsou výhodnější volbou. Jaká je celá sestava? Budete sestavu teprve pořizovat? Pokud ano, řešte jí jako celek v rámci seznamu komponent a určitého rozpočtu.

avatar

Konfigurace RAM

Kordy666 18. 8. 2020 14:40

Dobrý den,Shodou okolností se ke mě dostaly tři stejné moduly paměti RAM, chtěl bych se zeptat zda je lepší zapojit je 2x8 GB ( dual, jedna zbyde ) nebo 3x8GB - jde mi o to jestli když zapojím všechny tři zda ty dvě pojedou na dual a nebo jestli všechny tři budou single. Děkuji.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 19. 8. 2020 10:53

@Kordy666: Zapojte jen dva nebo čtyři, jinak přijdete o dual-channel (protože na jednom kanále budete mít 16 GB a na druhém jen 8 GB).

avatar
Kordy666 19. 8. 2020 21:19

@Khalai: To jsem potřeboval vědět. Děkuji.

kopal16 KOP

Ram

kopal16 20. 8. 2020 16:26

Chci se zeptat mam v pc místo na 2 ram když budu mít 1 od hyperx a druhou od jiné značky děje se něco?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 8. 2020 16:30

@kopal16: Pokud si paměti sednou, tak můžete kombinovat i jiné značky nebo modely. Ideální mít ale podobné parametry. A jinak se vždy parametry stáhnou dle té pomalejší.

kopal16 KOP
kopal16 20. 8. 2020 18:45

@GreenT: Takže když mam 8gb a kupuju si 16gb tak budu mít furt 8g ?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 20. 8. 2020 22:12

@kopal16: Tak to samozřejmě ne, budete mít 16GB, ale když bude např. jedna RAM na frekvenci 2666Mhz a druhá na 3200Mhz, tak pojedou obě na 2666Mhz dle té pomalejší. Ale kapacitu vám to nevezme.

Trellix TRE
Trellix 24. 9. 2020 16:02

@GreenT: Zdravím, mám dotaz. Když mám 2 stejný RAM (3200Mhz) a další 2 RAM (2666Mhz) budou taky pomalejší? Myslím tím že když spáruju 3200Mhz (Pozice 1 3) a 2666Mhz (Pozice 2 4) i tak budou spomalené na 2666Mhz?Děkuji moc za odpověď.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 24. 9. 2020 17:33

@Trellix: Pokud si spolu RAM sednou, tak se vždy stáhnou všechny dle těch pomalejších. Takže to není dobrý nápad,pokud by jste chtěl využít rychlejších RAM.

avatar

RAM

Řehy00 2. 9. 2020 15:40

Dobrý den, chci se zeptat když mám v pc ramky 2x8gb a přidám tam 1x16gb bude to šlapat nebo budu muset tam dát 2x8gb ? Děkuji.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 2. 9. 2020 15:46

@Řehy00: Dobrý den, pravděpodobně to bude šlapat.

thoss THO

HyperX Predator 16GB (2x8GB) DDR4 4266 Corsair Vengeance RGB PRO 32GB (2x16GB) DDR4 3200, černá

thoss 6. 9. 2020 11:52

Dobrý den chtěl sem se zebtat jestli jsou lepší tyto ramky HyperX Predator 16GB (2x8GB) DDR4 4266 nebo tyto Corsair Vengeance RGB PRO 32GB (2x16GB) DDR4 3200, černá

avatar Ověřený GEEK - level 2
Johnczek Ověřený GEEK 6. 9. 2020 12:08

@thoss: Tak asi trošku cítíte, že srovnáváte defacto dva rozdílné produkty :)
HyperX mají menší kapacitu, za to jsou rychlejší.
Corsair jsou "pomalejší", ale za to jsou 2x větší.Do jaké sestavy je plánujete dávat?

thoss THO
thoss 6. 9. 2020 12:37

@Johnczek: Potřebuji co nejlepší výkon na hry

avatar Ověřený GEEK - level 2
Johnczek Ověřený GEEK 6. 9. 2020 13:57

@thoss: Hrám aktuálně stačí 16GB (časem to bude jinak a už jsou tady první vlaštovky, které si již poradí i s 32GB ram - například nedávno vydaný Microsoft flight simulator).To, co je nejvýhodnější na hry závisí od sestavy. Do jaké sestavy RAM kupujete? Pro ryzeny stačí 3600MHz ram, pokud jdete do nějakého high-end intelu s dobrou deskou, tak ten si klidně i s těma HyperX poradí.

thoss THO
thoss 6. 9. 2020 14:59

@Johnczek: Kupuji do intel core i9 10900k, a nebo jestli výte o ještě nějakých lepšic ramkách

avatar Ověřený GEEK - level 2
Johnczek Ověřený GEEK 6. 9. 2020 17:11

@thoss: Do jaké desky ho hodláte osadit? Pokud do desky, která je kvalitní a podporuje taktování (což předpokládám, vzhledem k tomu jaký procesor kupujete) tak můžete koupit třeba něco takového https://www.czc.cz/patriot-viper-steel-16gb-2x8gb-ddr4-4400/255373/produkt

thoss THO
thoss 6. 9. 2020 20:52

@Johnczek: Já mám stolní PC z dobrou grafickou kartou a a zbytek je dobrý až na základní desku proto chci ubgradovat na intel core i9 10900k základní deska je msi mpg z490 gaming carbon wifi intel z490 a ramky pořád nemohu vybrat kdybyste mi mohli najít nějaké nadupané a rgb ramky byl byste moc hodný.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Johnczek Ověřený GEEK 6. 9. 2020 21:01

@thoss: Pokud vám jde o RGB, pak třeba https://www.czc.cz/hyperx-predator-rgb-16gb-2x8gb-ddr4-4000/247557/produkt

avatar

Ram

batak 13. 9. 2020 22:32

Dobrý den
Měl bych dotaz a to, že mám tyhle ramky HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Predator Series
Přikoupil sem ještě jeden set, takže celkem 32GB ale když je osadím, tak PC vůbec nenaběhne.
V biosu mám zaplé XMP a to mi ramky nastaví na 3200MHz, při 16GB není problém, ale když přidám dalších 16GB (celkem32GB), tak PC se vůbec nespustí. Když vypnu XMP a dám to na auto tak se PC sice spustí ale ramky to nastaví na 2400MHz. Teď nevím je lepší 32GB na 2400MHz nebo 16GB na 3200MHz. Ještě je možnost ramky vrátit ve 14ti denní lhůtě.
CPU mám AMD RYZEN 5 2600X, ZD ASUS ROG STRIX B450-F GAMING.
Děkuji za radu

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 14. 9. 2020 6:38

@batak: To je bohužel známý problém. U AMD platí že čím více modulů, tím možných více problémů s nastavením u rychlejších RAM. Co můžete zkusit, tak aktualizovat bios na nejnovější a pak znovu zkusit jestli se to rozchodí. Pokud ne, pak asi jedině vrátit a buď zkusit jiné nebo zůstat u 16GB. Provozovat RAM na 2400Mhz bych nedoporučil, jelikož rychlejší paměti u Ryzen dost přidávají výkonu. Poslední varianta je prodat současné a koupit 2x16GB. Další otázka zda opravdu potřebujete 32GB ?

avatar
batak 14. 9. 2020 10:40

@GreenT: Díky za odpověď
Bios zaktualizuju (nemám nejnovější) a pak to zkusím pokud to nepujde vrátím ve 14ti denní lhůtě
Díky

procházka517 PRO
procházka517 14. 9. 2020 23:06

@batak: Měl jsem úplně stejný problém u Ryzenu 5 3600X, se 16GB to běželo v pohodě na 3200, jak jsem přidal dalších 16, tak totální kolaps, s pc nešlo víceméně nic dělat, jediný řešení je 2400 ale stím tyhle paměti nekupuješ, jednoduše hyperx si celkově s AMD moc nerozumí, nejsi první ani poslední, co se týče biosu, myslím že ten už nic nezachrání, u mě paradoxně stabilnější byla starší verze biosu, než úplně ta nejnovější, takže určitě koukni po jiné paměti, co je dělaná přímo na ryzeny.

avatar
batak 15. 9. 2020 0:42

@procházka517: A nemůžeš nějaké poradit které by byli vhodné?
Díky

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 9. 2020 6:30

@batak: Liší se desky i verze biosů a nejsou nějaké vhodnější RAM. Každé konfiguraci může vyhovovat něco jiného. Pro vás asi ideální prodat časem současné RAM a nyní zakoupit 2x16GB, pokud takovou kapacitu využijete. Opět můžete případně vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Ale při osazení 2 modulů máte určitě vyšší šance než při kombinaci 4 modulů a ještě různé značky.

avatar
batak 15. 9. 2020 10:22

@GreenT: Díky za odpověď ramky vrátím ve 14ti denní lhůtě a už to nebudu řešit raděj koupím SSD disk
Děkuji

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 243976
HyperX Predator 16GB DDR4 3200 CL16
prodloužená záruka
-49%
3 772 Kč 4 564 Kč 1 913 Kč 2 315 Kč
variant
Kingston pro stolní PC je kvalitní a především rychlý paměťový modul typu DDR4 ze série HyperX Predator s kapacitou 16 GB určený pro vysokou pracovní frekvenci 3200 MHz. Jedná se o Non-ECC provedení. Paměť zvládá časování CL16 na své pracovní frekvenci s napětím 1,2 V. Paměti ze série HyperX Predator jsou vybaveny elegantním chladičem.
Be a gamer Be a gamer