Intel Core i3-8100
Intel Core i3-8100
2 893 Kč 3 501 Kč 2 763 Kč 3 343 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i3-8100

krulich0 KRU

I3 8100 na B250 desce

krulich0 5. 10. 2017 18:44

Zdravím, v květnu sem kupoval PentiumG4560 + Msi B250 krait gaming, a teď bych chtěl malý upgrade.. láká mě I3 8100 jelikož má 4 jádra a má otázka zní, půjde na mojí základní desku? a bude fungovat? na itnernetu sem četl že prý né, a novou desku se mi kvůli tomu kupovat nechce.. přitom oboje je to socket 1151,, předem děkuji za odpověď

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 5. 10. 2017 18:56

@krulich0: Ne, Intel to zablokoval abyste si musel koupit novou desku.A nebo oboje střelte a za stejné peníze si můžete koupit Ryzen 3 1200.

poskRa POS
poskRa 5. 10. 2017 21:07

@krulich0: Teď jsem četl, že i když intel nechal stejnou patici, tak její kontakty jsou úplně předělané a myslím, že v nejbližší době intel 2xx chipsety s procesory 8. série fungovat nebudou. Teoreticky by ale mohly zlevnit starší/použité core i5 (6xxx a 7xxx).

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 5. 10. 2017 21:15

@poskRa: Nebudou nejspíš nikdy, protože předělali konfiguraci pinů pro napájení.

avatar
vlcekmlcek 5. 10. 2017 23:35

@Khalai: Oni pouze využili rezervní volné piny pro přidání síly napájení. Vzhledem k tomu, že i3 Coffee Lake jsou jen přeznačené i5 Kaby Lake, fungovat by v budoucnu možná mohly. Hlavně díky nim snad spadne cena Kaby Lake i5, takže si bude moci tazatel koupit za dobré peníze tu.

robrtek ROB
robrtek 5. 10. 2017 23:45

@vlcekmlcek: .

avatar Ověřený GEEK - level 2
Khalai Ověřený GEEK 6. 10. 2017 6:23

@vlcekmlcek: Koukal jsem na schema konfigurace pinu. Neni to jen napajeni, je to celkove mirne odlisne.https://www.eteknix.com/kabylake-vs-coffee-lake-lga1151-pinout-differences-revealed/

NoneCZ NON
NoneCZ 6. 10. 2017 14:12

@krulich0: Ne nepujde. A navíc jediné desky které zatím budou tak 3 měsíce k sehnání pro Coffee Lake budou jen Z370, takže vesměs ty nejdražší. Levnější chipsety nejspíše příjdou až po novém roce.

? ?
Anonymní uživatel 7. 10. 2017 13:00

@krulich0: Taky jsem se o to zajimal a zjistil jsem,že i3 8100 na chipsety řady 200 prostě nikdy nepůjdou a levnější B360,H310 a H370 budou někdy po novem roce. Ja koupil i7 7700 a taky mě to štve. Jedině jak ti tam někdo psal ať to střelíš a deš třeba do R3. Ale ja myslim,že nová čtyřjádrová i3 je teť zase lepší investice než R3. i3 8100 má i grafické jádro,na rozdíl od R3,takže pro lidi co maji trochu hloubjeji do kapsy odpada koupovat grafickou kartu.Jak jsem se dival tak UHD Graphics 630 je na tom zase o něco líp.Už i na HD 630 s tou i7 7700 jsem si zahral Tomb Raider 2013 a hra běžela plynule a nikdy se mi to neseklo.No akorad bez tech ultradetailů. Ale ve Full HD.

Dominik Toman - CZC DOM
Dominik Toman - CZC 8. 10. 2017 9:40

@krulich0: Dobrý den,
procesory řady Coffee Lake budou fungovat pouze v nových základních deskách s chipsetem Z370, do starších základních desek (chipset H110, B150, H170, Z170, B250, H270 a Z270) je osadit nelze - nejsou zpětně kompatibilní.
Děkuji

lukyjojo LUK

Počítač do 15000,-

lukyjojo 8. 10. 2017 14:15

Zdravím, mohl by mi prosím někdo sestavit počítač do 15k i s os? Díky ;)

bažant12 BAŽ
bažant12 8. 10. 2017 15:00

@lukyjojo: A jaké účely by měl mít ? :) Herní, kancelářské...... pokud herní tak jaké hry na něm chcete rozjéct

djaros DJA
djaros 8. 10. 2017 15:06

@lukyjojo: do 15 se s timto procesorem na 120% nevejdete bohuzel :X

bažant12 BAŽ
bažant12 8. 10. 2017 15:11

@djaros: Pravda pravda....

djaros DJA
djaros 8. 10. 2017 15:29

@lukyjojo: tady je sestava https://www.czc.cz/82km3kbqdiibvbr2squq7k6kv9/seznam
a os doporucuji koupit sehnat pres aukr0 mnohem levneji, staci trochu googlit :)

svoboda605 SVO
svoboda605 13. 9. 2018 18:14

@djaros: Dobrý den, mohl bych Vás také požádat o sestavení nějakého PC do 18 tisíc prosím rád bych aby tam byla třeba 1060 3gb ale moc tomu nerozumím. Předem děkuji za váš čas.

bažant12 BAŽ
bažant12 8. 10. 2017 17:47

@lukyjojo: https://www.czc.cz/fes5p93pf0g2aas9sf4h7knmlc/seznam Zde je herní sestava, ale dá se využít i jako normální pc :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 8. 10. 2017 17:55

@bažant12: nesmyslny ramky, g4600 temer stejny cpu a podstatne levnejsi, bidnej zdroj a zbytecnej chladicpodobnou sestavu jde mit asi za 13000a za 16000 zhruba uz jde mit ryzen 1200 + gtx 1060 a vykon uplne jinde

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 9. 10. 2017 8:09

@NEHARIA: a nebo vzít AM4 a Athlon X4 950 s tím, že do budoucna je na co upgradovat - am4 nějaký čas vydrží a půjde do něj i Ryzen 2.

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 9. 10. 2017 9:29

@Usm82: nebo tak

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 9. 10. 2017 8:15

@lukyjojo: tady je za 12370,- bez OShttps://www.czc.cz/1esa1t2fi2h689vos09hmaki79/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 9. 10. 2017 9:35

@Usm82: ten case tam posledni kupujici dost ztrhala, dokonce mi to predhazovala i u evolveo t3 8-)a desku bych vzal radsi VDH, gaming pro je bidna
https://www.youtube.com/watch?v=3BYAdyO9nZo

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 9. 10. 2017 9:53

@NEHARIA: já tu skřín jednou v ruce měl a samozřejmě, jedná se o levnou skřín, tak nelze čekat zázraky - poskládat komponenty bez problémů, USB3.0 fungoval v pořádku (zřejmě vadný u kus u zákaznice) a tenké plechy? Proboha snad si paní nemyslí, že u skříně za 7 stovek budou plechy jako u skříně za 2.000 :-))Jinak T3 byla recenzovaná na pctuningu a špatně nedopadla

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 9. 10. 2017 10:24

@GreenT: akorat t3 tise zdrazilo a uz stoji pomalu jak rg1w

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 9. 10. 2017 10:38

@NEHARIA: Pro mě je pořád Silentium lepší volbou, ale kdo chce "cool" podsvícení, toho T3 neurazí a přinese navíc efekt.

Fizii FIZ

Kterou

Fizii 12. 10. 2017 15:46

Dobrý den, co se více vyplatí Intel core i3 8100 nebo intel core i3 8350K?

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 12. 10. 2017 15:58

@Fizii: 8100 (ke gtx 1060 nebo min) nebo rovnou 8400 (1070 nebo vic)

trávníček7 TRÁ

Základní deska

trávníček7 12. 10. 2017 17:36

Dobrý den, má cenu si kupovat nyní i3-8100 nebo i3-8350k na základní deksu s čipsetem z370 (s tím že bych časem měnil za i5-8400), nebo si počkat na nové levnější desky pro 8. generaci Intelu ?
Předem děkuji za odpovědi :)

trávníček7 TRÁ
trávníček7 12. 10. 2017 17:58

@trávníček7: Jak by třeba fungovala tato sestava ?
https://www.czc.cz/8td7ir3fnejmpb85u1npu23sg8/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 12. 10. 2017 18:25

@trávníček7: az na to smesny ssd, dobre

trávníček7 TRÁ
trávníček7 12. 10. 2017 19:08

@project1981: Takže čekat na nový čipset není nutné ?

Slab33 SLA
Slab33 12. 10. 2017 19:12

@trávníček7: No tak záleží na budgetu, jestli vám nevadí cena dražší desky kterou nevyužijete na přetaktování tak nemusíte čekat (ikdyž přesně to asi intel chce, aby lidé utráceli za dražší desky)

trávníček7 TRÁ
trávníček7 12. 10. 2017 19:24

@Slab33: Děkuji :)

project1981 PRO
project1981 12. 10. 2017 19:28

@trávníček7: Koukám,že tam mate jiný zdroj,ale to člověk tady na to s časem zvykne,že furt něco lidí mění,ale je to na Vás...
Není nutné čekat na desku,fungovat to bude,budou desky levnější až budou,ale to až příští rok,jinak mate stejně v seznamu spoustu věci mimo sklad...

domarex19 DOM
domarex19 14. 10. 2017 21:11

@trávníček7: Zdravím chtěl bych se zeptat jestli tento procesor půjde dát na tuhle základovku https://www.czc.cz/msi-b250m-mortar-intel-b250/204573/produkt , píše se že podporuje 7 a 6 generaci tenhle CPU má 8 šlo by to?? Předem díky

avatar
lostsoul5681 14. 10. 2017 21:27

@domarex19: Nešlo.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 10. 2017 21:35

@domarex19: Ne.

MANO02 MAN

Pc sestava

MANO02 14. 10. 2017 2:16

Prosím o váš názor na tuto sestavu:
https://www.czc.cz/110330,210101,197359,74749,72345,205118,208970,204617,223703,223205,218683,175661/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 14. 10. 2017 6:52

@MANO02: docela rozumna, jen to kazi nedostupna kartaa fosilie typu dvd rom (to jeste nekdo pouziva?)zauvazoval bych o gtx 1060, +50% herniho vykonu, procesor by ji utahnul
https://www.youtube.com/watch?v=3Jml0uItdnEhttps://www.czc.cz/gigabyte-geforce-gtx-1060-windforce-oc-3g-3gb-gddr5/201493/produkt

cipisekcz CIP
cipisekcz 14. 10. 2017 10:23

@NEHARIA: https://www.czc.cz/aofmkrp9fcima85842tqre7n89/seznam
je potreba v teto sestave zvlast CPU chladic?Vybrany zdroj je vporadku?
Urceno-internet a hrani WOT.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 10. 2017 15:30

@cipisekcz: - 8350K je předražená, to už můžete vzit 8400 a nebu ušetřit tác a půl a vzít 8100
- V obojím případě bych si počkal na B360 desky
- A nebo AMD Ryzen, ten rozdíl propastný není
- Bedna neumožnuje cable routing
- Zdroj raději Seasonic Focus Plus a nebo Seasonic S12, pokud ván nevadí nemodulární kabeláž

cipisekcz CIP
cipisekcz 14. 10. 2017 19:54

@john_doe: CPU jsem zmenil,zdroj jsem taky zmenil,alenejsem si jisty jestli je to ten zpravny.Co chladic CPU neni potreba pridat?Bedna by tedy byla jaka vhodnejsi?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 10. 2017 19:59

@cipisekcz: Není, Ryzen chladič je adekvátní.

cipisekcz CIP
cipisekcz 14. 10. 2017 20:47

@john_doe: Ryzen?CPU jsem zmenil na i3 8100,ale nevim jestli to chce chladic.

avatar
-Libor- 14. 10. 2017 16:10

@cipisekcz: Mě se ta sestava líbí ;-) klidně bych tam frknul GTX1060 místo 1050Ti

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 10. 2017 16:20

@-Libor-: Mě tam tedy vadí ta 8350k.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 10. 2017 19:59

@-Libor-: Jasně, ale čtyřjádro za 4.5k?

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 223205
Intel Core i3-8100
prodloužená záruka
-5%
2 893 Kč 3 501 Kč 2 763 Kč 3 343 Kč
Počítačový procesor, 8. generace čipů řady Intel Core i3 (Coffee Lake), patice LGA 1151, 4 fyzická jádra (4 vlákna), základní frekvence 3.6 GHz, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, cache 6 MB, 14nm výrobní proces, integrovaný dvoukanálový paměťový řadič pro DDR4 až 2400 MHz, TDP 65 W, chladič v balení.