Intel Core i3-9100F
Intel Core i3-9100F
2 231 Kč 2 699 Kč 1 783 Kč 2 157 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i3-9100F

fbures FBU

Dotaz na balení

fbures 21. 5. 2019 13:09

Dobrý den, je v balení nějaký chladič?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 21. 5. 2019 13:17

@fbures: Dobrý den, pidižvík jako vždy.https://www.youtube.com/watch?v=X4LjFktUcbk&t=4m30s

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 21. 5. 2019 13:18

@fbures: Klasický Intel Box Cooler. Hliníkové chrastítko, ale pro tento procesor by ještě mohl stačit.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 25. 5. 2019 18:50

@grand0: Dobrý den, Intel varianta je velmi nevýhodně sestavena - Z390 spolu s netaktovacím CPU + i3 za ty peníze se nevyplatí. RX 570 4GB za cca 3400 je momentálně jedna z nejlepších grafik v poměru cena/výkon, 8GB se za tu cenu nevyplatí.
Buď můžete jít cestou košíkové sestavy a nechat si ji sestavit od CZC.cz, nebo z hotovek např. HAL3000, kde máte v ceně výborný servis, který vám kryje záda po dobu 3 let.
https://www.czc.cz/hal3000-online-gamer-cerna/258148/produkt
https://www.czc.cz/233925,251306,247772,220369,222550,74749,230050,237218/kody

Ptrk PTR
Ptrk 2. 6. 2019 11:59

@synek11: RX-570 žere a hreje ako sviňa až 150W TDP, zato GTX-1080Ti má len 75W TDP a výkon rovnaký.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 6. 2019 12:09

@Ptrk: Jste si skutecne jisty, ze GTX 1080 Ti ma jen 75W power draw a vykon na urovni RX 570? Asi preklep, ze? ;-)

JirkaH JIR
JirkaH 2. 6. 2019 12:12

@Khalai: GTX 1080 Ti má TDP = 250W !! a doporučený zdroj 600W
GEEK Khalai byl rychlejší

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 2. 6. 2019 12:12

@Khalai: Tomu jeho popisu odpovídá GTX 1650.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 6. 2019 12:52

@john_doe: Ta ovsem neni vykonnejsi nez RX 570 a je navic i drazsi.

Pacmak PAC
Pacmak 2. 6. 2019 12:13

@Ptrk: RX-570 a GTX-1080Ti a má výkon rovnaký ? naozaj?

poujako POU

Sestava

poujako 28. 5. 2019 16:23

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je tato sestava výhodná, popřípadě na nějaké úpravy. Děkuji.
https://www.czc.cz/0ke182u81mhv28rkr1n3vlgmpf/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 16:32

@poujako: Dobrý den, sestava vůbec nedává smysl. Taková deska patří k i7-9700K a RTX 2070.
Navíc máte zdroj, který takové sestavě rozhodně neodpovídá (je určen do počítačů za cenu vybrané základní desky) a nejlevnější SSD.
Pro GTX 1060 je tu právě i3-9100F.Smysl dává např. takto vyváženější sestava:https://www.czc.cz/256347,233539,194418,236433,251895,249487/kodyHodilo by se přidat chladič procesoru jako je Gelid Tornado nebo Fera 3.
Základní desku lze vzít levnější a procesor zvlášť:https://www.czc.cz/asrock-b360-pro4-intel-b360/234210/produktBohužel s o rok kratší zárukou.

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 16:38

@Killing joke: Díky za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:06

@poujako: Další ventilátor do skříně není potřeba.
Napájecí kabel je součástí balení zdroje.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:14

@poujako: Jestli vám nevadí nedostatky skříně, tak ano.https://www.tweaktown.com/reviews/8625/fsp-cmt230-mid-tower-chassis-review/index8.html

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 17:29

@Killing joke: Myslíte, že ventilátory v této skříňi by vše uchladili?
https://www.czc.cz/sharkoon-vg4-w-cerno-cervena/179292/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:32

@poujako: Ano, ale je to pobně nekvalitní skříň navíc s plechy na disky bránícími průtoku vzduchu.
Tyto skříně jsou v podobně ceně:https://www.czc.cz/silentiumpc%20tg/hledat?q-c-0-conditionSticker=sNEWNabídnou tvrzené sklo, které se po prvním týdnu nepoškrábe, vyšší kvalitu, lepší průtok vzudchu a pomocí LED pásku dosáhnete 100x lepšího efektu kolotoče.

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 17:38

@Killing joke: Skříně sice super, ale potřeboval bych skříň s nejméně 4 USB porty.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:48

@poujako: A mnohem elegantnější USB hub nelze využít?
Porty ze zadní části na základní desce nelze využít?
Co potřebujete zapojovat do přední části skříně?4x USB se sehnat dá, ale >4 už je velmi speciální požadavek.

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 17:50

@Killing joke: Dobře asi jsem moc náročný, ale velice vám děkuji za pomoc a obětovaný čas.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:58

@poujako: Jen kvůli dvěma dalším USB portům je nesmysl kupovat nekvalitní skříň, nebo platit 3x tolik.

mirei1 MIR
mirei1 28. 5. 2019 17:51

@poujako: Vyšší řady Fractal designu mají 4/5 USB portu v zavislosti na tom jestli vemete verzi s USB-C nebo ne.
Ale to uz je cenove nekde jinde.
https://www.czc.cz/fractal-design-define-r6-usb-c-black/244841/produkt
https://www.czc.cz/fractal-design-define-s2-okno-bila/251345/produkt

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 17:54

@mirei1: Vám děkuji za nabídku a tuto skříň určitě zvážím.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:59

@poujako: Kdyby nevadilo tolik připlácet za skříň, tak to už by bylo na místě koupit i pořádný zdroj se zárukou 10 let.

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 18:18

@Killing joke: Nějaký tip na pořádný zdroj?

poujako POU
poujako 28. 5. 2019 18:27

@Killing joke: Díky moc a já si myslím, že tato sestava je kompletní.
https://www.czc.cz/dmuh4uq4q2i5aau4evs1jk80gb/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 17:59

@mirei1: + je pak potřeba základní deska s konektorem USB 3.1, která je také jinde

mirei1 MIR
mirei1 28. 5. 2019 18:59

@Killing joke: Pravda, ale to ta deska co je v bundlu s tim 9400F ma ne? :D Teda pokud nemaji na czc spatne popisky. U vyrobce jsem to nekontroloval :D

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 28. 5. 2019 19:29

@mirei1: Nemá, jde o pidi konektor. Popisky jsou správně.
Zde je hned pod 24-pin napájecím konektorem:https://www.czc.cz/asus-rog-strix-z390-f-gaming-intel-z390/246340/produkt

kupa1 KUP

Sestava

kupa1 29. 5. 2019 9:46

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na tuto sestavu? Děkuji. https://www.czc.cz/233539,229099,252287,201544,181019,134478,213702,215406,245621,253606,259667,62389/kody

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2019 9:56

@kupa1: Není to vůbec dobře poskládáno, nevolíte kvalitní komponenty, grafika jde vybrat výhodnější, celkově to chce celé předělat. Jaký je max. rozpočet a k čemu má sestava sloužit ?

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 10:49

@GreenT: Maximální rozpočet cca. 18 000
Sestava má sloužit převážně k hraní her ale nevadí mi že nebudu hrát na plné detaily. Děkuji.

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 10:50

@GreenT: Jakou sestavu byste mi doporučil?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 29. 5. 2019 10:59

@kupa1: 18000 včetně windows nebo bez?

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 11:03

@Usm82: Bez

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 29. 5. 2019 11:07

@kupa1: tak takhle by to vyšlo za 18500,-. Pokud je potřeba někde ušetřit a striktně se vejít do těch 18.000,-, tak se to ještě dá nějak trošku pořešithttps://www.czc.cz/1qvdgudbokjt287mcmu8s7b5nf/seznam

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 11:10

@Usm82: Dalo by se to s procesorem od Intelu? Děkuji
Nemusí to být striktně 18 000

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2019 11:23

@kupa1: Sestava od kolegy je v pořádku a Ryzen je určitě výhodnější a v dané ceně podobně výkonný Intel neseženete. Díky tomuto procesoru můžete myslet i na další upgrade grafiky do budoucna.Pokud striktně trváte na Intelu, pak by se to muselo přestavět na 9400F procesor, který je dražší a ještě je třeba počítat s chladičem za cca 500,- https://www.czc.cz/intel-core-i5-9400f/252287/produkt

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 11:33

@GreenT: Děkuji a ještě něco.
Myslím si že mi 480gb nebude stačit.
Dalo by se to nějak poupravit aby tam bylo větší úložiště nebo by se dalo v budoucnu doplnit?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2019 11:41

@kupa1: Doplnit se samozřejmě dá. Mě by třeba také 500GB nestačilo, takové SSD mám jen pro hry. Pokud požadujete větší úložiště je stále aktuální kombinace SSD a HDD. Zbytek se pak odvíjí dle financí. Takže můžete do PC dát 1TB HDD - https://www.czc.cz/wd-blue-ezex-3-5-1tb/110330/produkt Případně 2TB jestli je potřeba - https://www.czc.cz/seagate-barracuda-3-5-2tb_2/215406/produktA pak doplnit min. 250GB SSD diskem. SSD je důležité hlavně na systém, programy a případně nějakou hru. Zbytek může být na HDD.

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 12:06

@GreenT: Přestavěl jsem sestavu od Usm82 podle mých představ.
Šlo by to takhle? Děkuji
https://www.czc.cz/256046,241828,209974,192299,258768,180481,110330,253825/kody
Vyjde to cca o 200kč levněji

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 5. 2019 12:14

@kupa1: Takto ne, zdroj je základ stability a tento model kvalitu nemá. A 120GB SSD je dnes out. Tam se vám toho moc nevejde, musíte počítat s volným místem kvůli životnosti a větším aktualizacím systému. Našetřete ještě tisíc korun a vyměnil bych zdroj - https://www.czc.cz/seasonic-s12ii-520-520w/74749/produkt a vzal bych větší SSD - https://www.czc.cz/apacer-as340-panther-2-5-240gb/253830/produktUšetřit můžete na paměti - https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-grey-16gb-2x8gb-ddr4-3000_2/259285/produkt

kupa1 KUP
kupa1 29. 5. 2019 12:30

@GreenT: Poupravil jsem nějaké komponenty a takhle by to šlo??? https://www.czc.cz/256046,241828,209974,258768,110330,74749,253830,217063/kody
Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 29. 5. 2019 12:35

@kupa1: ano, takto by to šloedit: tedy krom těch pamětí - u Ryzena má smysl investovat pár korun do rychlejších pamětí, alespon 3000-3200Mhz

Sidi_ SID
Sidi_ 29. 5. 2019 12:29

@kupa1: Jak psal GreenT - zdroj vybrat rozhodně kvalitní. Před 12 lety jsem koupil 500W Seasonica, přežil několik sestav a ještě dneska jede (u bývalého zaměstnavale s i5, GTX 1060 a AutoCADem - žádný důchod, pořád na plný pecky :) )120GB SSD nemá smysl, to je tak akorát na systém. 240GB ujde (pár her se tam vejde), ale při dnešních cenách bych to neřešil a šel do 480GB verze. Pokud nevyjdou peníze, tak bych zatím vynechal klasický HDD a koupil ho později.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 29. 5. 2019 12:34

@kupa1: máte nějaký pádný důvod, proč zamítáte RYZEN R5-1600Já tam totiž vidím jen samé výhodya) výrazně levnější než Intel
b) je přibalen BOX chladič, který se dá použít - u Intelu nikoliv, takže si k vyšší ceně připočítejte další investici za chladič
c) do současné desky B450 na 99% dáte i RYZEN 3000, který vyjde za dva měsíce a ten dost smaže i tu poslední výhodu, kterou Intel má - o něco vyšší FPS ve hrách díky o fous vyššímu IPC a vyšším frekvencímA o tom, že z bezpečnostního hlediska je Intel děravej jak cedník, to asi nemá smysl rozebírat.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 260718
Intel Core i3-9100F
prodloužená záruka
-20%
2 231 Kč 2 699 Kč 1 783 Kč 2 157 Kč
Procesor 9. generace Coffee Lake, socket LGA 1151, 4 fyzická jádra (4 vlákna), frekvence 3,6 GHz (až 4,2 GHz v Turbo režimu), vyrovnávací paměť 6 MB SmartCache, 14 nm výrobní proces, podpora pamětí DDR4 2400 MHz, PCI-Express 3.0, TDP 65 W.