Intel Core i3-9100F
Intel Core i3-9100F
2 231 Kč 2 699 Kč 1 810 Kč 2 190 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i3-9100F

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 6. 2019 17:53

@NEHARIA: Dva metry Gigabyte Fusion compatible pasek, to bude stat skoro jak ta deska...

Emil Novák EMI
Emil Novák 8. 6. 2019 20:25

@Khalai: No, co už... I tak mi prosím něco doporučte

avatar
honzaa1 8. 6. 2019 20:56

@Khalai: Funguje jakýkoliv RGB 5/12V pásek. Netřeba přikrmovat brand výrobce.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 8. 6. 2019 21:02

@honzaa1: Jen hlavně nezapojit 5V do 12V konektoru, jsou kousek od sebe

Emil Novák EMI
Emil Novák 8. 6. 2019 22:02

@honzaa1: Opravdu? Jeden starý RGB pásek, který jsem používal v PC před dvěma lety se mi tu povaluje, takže ho zapojím do desky a normálně bude fungovat s RGB Fusion, přestože na internetových stránkách, kde jsem ho kupoval, nebylo o synchronizaci ani slovo? Pokud tomu tak opravdu je, tak děkuji moc za pomoc!EDIT: Vysvětlíte mi, jaký je rozdíl mezi adresovatelným a klasickým páskem? Ptám se jen tak ze zvědavosti. Ještě bych potřeboval nějak popsat ten RGB header, abych věděl, jak vypadá konektor, do kterého to mám zapojit. :D

avatar
honzaa1 8. 6. 2019 23:28

@Emil Novák: RGB 12V se zapojuje do konektoru označeného jako +12RGBW a adresovatelný pásek do 3pin konektoru VDG.
Adresovatelný 5V pásek může vytvářet různobarevné přechody a efekty jako duha, běžící světlo, běžící had atd.
https://www.youtube.com/watch?v=fwk4C86p854&t=370sBěžný RGB 12V mění pouze barvy a svítí celý jen jednou barvou.
https://www.youtube.com/watch?v=fwk4C86p854&t=370sRGBW znamená to, že pásek obsahuje ještě samostatnou bílou barvu, protože RGB neumí namíchat skutečnou bílou.

Emil Novák EMI
Emil Novák 9. 6. 2019 1:07

@honzaa1: Dobře, děkuji moc

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 8. 6. 2019 23:29

@Emil Novák: U adresovatelného pásku (5V) může každá dioda mít jinou barvu, efekt...
U klasického pásku (12V) svítí všechny diody stejně.
https://www.youtube.com/watch?v=zu9mikz9zpQ

Mzm MZM
Mzm 8. 6. 2019 14:21

@Khalai: Vím o tom díky.,Pokoušel jsem se poradit zatím bez odpovědi na službu Aktualizace Bios přes kontaktní formulář technických dotazů ale chápu že je víkend.Rád bych si koupil ten procesor i3-9100f akorát velmi pravděpodobně budu potřebovat aktualizovat bios abych to rozjel. ( bohužel nemám jiný kompatibilní )A nevím jestli se mi podaří domluvit tak.,že bych desku přinesl ( zakoupil jsem jí na CZC ),. nechal jí zaktualizovat a odešel domů současně i s novým procesorem :)

finn0 FIN

Otázka

finn0 8. 6. 2019 12:34

Dobrý den, můžu tenhle procesor nastadit na tuhle Zakladní desku?
Základní deska-ASUS PRIME Z370-P II - Intel Z370
A je u tohoto Procesoru chladič?

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 8. 6. 2019 12:55

@finn0: U procesoru je chladič přibalen, Z370 má fyzicky kompatibilní socket, ale pro podporu tohoto procesoru musí být na desce novější BIOS.

finn0 FIN
finn0 8. 6. 2019 13:29

@synek11: Tak jakou by jste doporučil Z370?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 8. 6. 2019 13:56

@finn0: Kolega myslel, že tu desku máte, ale pokud ne, pak je zbytečné kupovat taktovací desku k netaktovacímu procesoru. Vyberte nějako s čipsetem B360 - https://www.czc.cz/zakladni-desky/produkty?q-c-0-f_2025175=sIntel%20B360

finn0 FIN
finn0 8. 6. 2019 22:58

@GreenT: Vybral jsem si tuhle -ASUS TUF B360-PRO GAMING - Intel B360
Bude sedět k tomuhle Procesoru?

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 8. 6. 2019 23:23

@finn0: Ano, bude

finn0 FIN
finn0 9. 6. 2019 11:21

@synek11: Děkuji.😊

finn0 FIN
finn0 9. 6. 2019 11:23

@synek11: Jak se ten procesor Boostne?Na téhle desce se dá boostnout?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 9. 6. 2019 11:29

@finn0: Na těch 4.2GHz se procesor dostane sám v zátěži.

finn0 FIN
finn0 9. 6. 2019 13:24

@john_doe: Můžu na tenhle procesor nasadit Ramky 3000MHz?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 9. 6. 2019 13:38

@finn0: Podle desky. B360 jsou omezené na rychlost podporovanou řadičem procesoru, takže s tímto procesorem pojedou pouze na 2400MHz. S Z390 deskou už budou paměti fungovat na vyšších rychlostech, ale nárůst ve výkonu je skoro minimální oproti vyšší ceně desky a rychlejších pamětí.Ale k B360 desce je lepší koupit 2666MHz, což je frekvence podporovaná novějšími čipy.Pokud ale dané 3000MHz paměti stojí méně než 2666MHz, tak je můžete klidně koupit a používat, jen budou fungovat na 2400 nebo 2666MHz.

Jeltík JEL
Jeltík 1. 7. 2019 12:43

@GreenT: Pane, když tu píšete, že procesor není "taktovací", proč má odemčený násobič?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 1. 7. 2019 12:47

@Jeltík: Který, 9100F? 9100F pouze má vyplou integrovanou grafiku.

avatar
NEHARIA 1. 7. 2019 12:49

@Jeltík: protoze nema v nazvu "K", to bude patrne nespravny popis produktu

mats0 MAT

Sestava

mats0 13. 6. 2019 6:10

Dobrý den, velice rád bych znal váš názor na tuto sestavu. A také co k sobě nesedí. Velice děkuji. https://www.czc.cz/bcn5rliv90g5saao72454kv5e2/seznam

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 6:58

@mats0: Vzal bych kvalitnější zdroj - https://www.czc.cz/seasonic-s12ii-620-620w/75373/produkt
Skříň vezměte rovnou s 3 ventilátory a nemusíte nic řešit - https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg4-pure-black/222548/produkt
SSD spíše - https://www.czc.cz/crucial-bx500-2-5-240gb/244140/produkt

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 7:49

@GreenT: Ano děkuji, ale mám rozpočet jen kolem 18 500kč. A toto se mi tam nevejde. Šlo by vybrat i jiné a trochu levnější komponenty? Třeba https://www.czc.cz/njoy-titan-600-600w/214620/produkt
Větráky si sám koupit je o trochu výhodnější
S Ssd souhlasím vejde se do ceny

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 7:56

@mats0: Vaše sestava byla cca za 17,5, takže ani s kvalitními komponenty rozpočet nepřesáhnete. Ale jestli si do té skříně přidáte dozadu ventilátor, pak být může, když to ale přičtu, jste skoro na stejné ceně co ta doporučená. U zdroje prosím nehazardujte, njoy a podobné jsou naprosto nevhodné. Budete mít výkonné PC, takže si kupte kvalitní zdroj.

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 8:46

@GreenT: Přidal jsem kvalitnější zdroj, ssd a jinou skříň. https://www.czc.cz/dfeh2m5hbcili9kjm9dsib7pq4/seznam ale cena je cca. 19 000

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 8:49

@mats0: seznam není označen jako veřejný

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 8:53

@mats0: nejlevnější 600W zdroj, který bych byl ochoten do této sestavy dát, je tentohttps://www.czc.cz/fortron-hyper-s-600-600w/176696/produktskřín - opět s větší dávkou kompromisu Evolveo T3, která má již osazené tři větrákyhttps://www.czc.cz/evolveo-t3/204617/produkta spíš bych prozatím vynechal plotnový disk a osadil PC "jen" 480GB SSD. Plotnový disk na ukládání dat bych dokoupil později. Pořád lepší než nainstalovat Windows na plotnový a pak koupit SSD a systém třeba klonovat nebo úplně přinstalovávat :-))https://www.czc.cz/apacer-as340-panther-2-5-480gb/253831/produkta myslím, že do těch cca 18500 se stále vejdete?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 9:17

@mats0: chcete ušetřit 150,- a vzít zdroj s dvou letou zárukou místo pěti leté? V tomto kontextu mi to přijde hodně draze ušetřených 150,- Kč.

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:09

@Usm82: Seznam už je veřejný https://www.czc.cz/dfeh2m5hbcili9kjm9dsib7pq4/seznam

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 9:17

@mats0: Nebudu vám schvalovat levnější zdroj než je tento - https://www.czc.cz/seasonic-s12ii-620-620w/75373/produkt Kupujete si GTX 1070, tak snad ty 4 stovky navíc najdete. Na zdroji se nešetří, to je naopak základ. Pokud je problém s financemi můžete ušetřit na procesoru - https://www.czc.cz/amd-ryzen-5-1600/209974/produkt Ten také v pohodě tu kartu zvládne.

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:19

@GreenT: Dobře pokusím se někde najít 400 kč na tento zdroj. Omlouvám se

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 9:30

@mats0: Tím procesorem co jsem napsal ušetříte tisíc korun, takže nic hledat nemusíte a ještě ušetříte.

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:12

@Usm82: A 500gb ssd je dobrý nápad ale mám jednorázovej nákup a potom koupě dalšího komponentu by bylo pro mě dosti složité. Protože mi je 14 a sehnat 1200kč bude složité sehnat

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 9:18

@mats0: ano, takto by to už šlo, jen ten zdroj - když už připlácet, tak za tentohttps://www.czc.cz/seasonic-s12ii-620-620w/75373/produkta když šetřit, tak tentohttps://www.czc.cz/fortron-hyper-s-600-600w/176696/produktU obou máte pět let záruky

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:18

@Usm82: Jakej průtok vzduchu má ta skříň? A nemá prachové filtry. Tato skříň je silně pod úrovni SilentiumPC

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 9:19

@mats0: taky je zde cíleno vyloženě na cenu, pokud máte možnost se vejít, vemte určitě spíš ten Silentium, co máte v seznamu

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:24

@Usm82: Takže je možnost si k czc dát již sestavený pc aby mi tam přidaly další disk??

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 9:29

@mats0: Přidat disk zvládnete i sám. To opravdu není nic extra složitého.

mats0 MAT
mats0 13. 6. 2019 9:44

@GreenT: Poupravil jsem neěkteré komponenty https://www.czc.cz/4vadjtugksher9pgn5dmua5fid/seznam

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 6. 2019 9:53

@mats0: Může být, ale tato skříň se mi moc nelíbí. Ventilátory má jen vepředu, takže na odvod vzduchu zadní chyby. Ideálně přehodit nebo se vrátit k Silentium.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 13. 6. 2019 9:33

@mats0: Přidat pamět a disk jsou naštěstí velmi jednoduché věci - stačí ho jen vložit do šachty pro 3,5" disky, přišroubovat a napojit na něj dva kabely - jeden SATA napájecí ze zdroje a druhým klasickým sata kabelem propojit disk se základní deskou. A v balení základní desky většinou bývají dva sata kabely, takže jeden použije CZC na SSD a druhý by měl být ještě k dispozici

Jamelawson JAM

Malo stojí ale vše dává V1.1

Jamelawson 20. 6. 2019 0:25

Dobrý den lidi / geeci a nelidi, chci se zeptat jak reálně je výkonné toto
https://www.czc.cz/260718,246355,192293/kody
s tím že mám
https://www.czc.cz/gainward-gtx-960-phantom-glh-2gb/165955/produkt
jako grafiku.. protože jsem limitován 10 Tisíci.. A prosím neříkejte mi že Ryzen bude lepší ano Amd mám rad ale chci mít proč nadávat na Intel :D

polol0 POL

Sestava

polol0 26. 6. 2019 17:11

Dobrý den, mám otázku na tuto sestavu, doufám, že bude vše klapat. Děkuji.https://www.czc.cz/251895,246340,252287,249487,220742,258916,233539,256826/kody

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 26. 6. 2019 17:21

@polol0: Dobrý den,zbytečně utrácíte za Z390 desku k netaktovacímu procesoru. Podobná deska s čipsetem B360 je v dobrém bundlu se zvoleným procesorem: https://www.czc.cz/asus-rog-strix-b360-f-gaming-intel-b360_2/256347/produktSestava je jinak kompatibilní.

polol0 POL
polol0 26. 6. 2019 17:30

@synek11: Díky moc za info.

polol0 POL
polol0 26. 6. 2019 17:44

@synek11: Kdybych chtěl odemčený násobič u procesoru, tak by ta sestava vypadala asi takto, ale cena je o dost vyšší, nevíte na čem by se dalo slevit? https://www.czc.cz/251895,252285,246340,249487,220742,258916,233539,256826/kody

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 260718
Intel Core i3-9100F
prodloužená záruka
-19%
2 231 Kč 2 699 Kč 1 810 Kč 2 190 Kč
dodání do Vánoc skladem
5 a více kusů
Koupit na splátky
Procesor 9. generace Coffee Lake, socket LGA 1151, 4 fyzická jádra (4 vlákna), frekvence 3,6 GHz (až 4,2 GHz v Turbo režimu), vyrovnávací paměť 6 MB SmartCache, 14 nm výrobní proces, podpora pamětí DDR4 2400 MHz, PCI-Express 3.0, TDP 65 W.