Intel Core i5-9600K
Intel Core i5-9600K
6 776 Kč 8 199 Kč 4 958 Kč 5 999 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i5-9600K

avatar

Jako i5 8600k...?

dragon10 9. 10. 2018 18:02

Vlastně je to to samé jako i5 8400 jen je to "novější" a trochu rychlejší, že?

avatar
berg5 9. 10. 2018 19:45

@dragon10: no né uplně myslím že na chipsetu Z370 B360 atd nepojedou pojedou jenom na Z390 o dalších zatím nevím
a má to vyšší turbo a dá se taktovat

avatar
hrají 9. 10. 2018 20:51

@berg5: S Updatem biosu pojedou.

avatar
-Libor- 9. 10. 2018 20:57

@berg5: Na Z 3xx pojedou !!!

cz1182 CZ1

Otázka

cz1182 11. 10. 2018 21:30

Dobrý den. Až budou tyhle procesory tak hnou ty procesory s cenamy jako např s cenou i5 8600K a atd...? Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 11. 10. 2018 21:37

@cz1182: Ne.

Brasi BRA
Brasi 13. 10. 2018 14:12

@cz1182: Ne, ber ryzena.

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 15. 10. 2018 14:22

@cz1182: Dobrý den, momentálně nemáme bližší informace o budoucích cenách procesorů Intel. Hezký den

m.knauer@seznam.cz M.K
m.knauer@seznam.cz 15. 10. 2018 14:37

@cz1182: Hlavně to bude pájka takže určitě lepší teploty než 8600k bez delidu.

maniak2158 MAN

Rozdíly mezi i59600K a i78700

maniak2158 24. 10. 2018 1:15

Dobrý den chci se zeptat zasadni rozdili mezi procesory 50mhz 95w a 9mb cache jde mi o rychlost a o funkčnost na 2k 21:9...a jestli frkvence pobeži na všech jadrech o ubou polopate ale přece

rysavy.jindrich@seznam.cz RYS
rysavy.jindrich@seznam.cz 24. 10. 2018 2:12

@maniak2158: I7 8700 má jen 73W chladič, i5 9600K má 130W. TDP u Intelu neoznačuje spotřebu v zátěži, kterou bude mít 8700 podobnou, jako 9600K, takže u 8700 bude padat výkon kvůli přehřívání.Boost je stejný, ale 9600K by ho měl udržet déle. Hyperthreading přidává typicky asi třetinu výkonu, základní frekvence je u 8700 ale nižší (3,2GHz vs 3.7GHz), to dá cca o 15% slabší (dlouhodobý) jednovláknový výkon ale 15% výkonu navíc při využití všech vláken. Testy to víceméně potvrzují. https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-9600K-vs-Intel-Core-i7-8700/4031vs3940Patice, grafika atd. jsou stejné, rozdíl velikostí cache mi nepřijde zásadní. Frekvence pro boost jsou 4,6GHz pro jedno vlákno. Obecně čím více jader zapne boost, tím nižší frekvence mít budou, aby to šlo uchladit/spotřeba nebyla úplně šílená.Na hry bych bral 9600K, kdyby byl dostupný. Na silně paralelizovatelné úlohy 8700 a dokoupil bych lepší chladič nebo lépe Ryzen 2700X s o něco nižším jednovláknovým výkonem, ale se 4 vlákny navíc a dobrým chladičem v ceně (který lze navíc reálně koupit).

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 24. 10. 2018 6:17

@maniak2158: Hlavní rozdíl je v podpoře HT, takže i7 umí simulovat další jádra. Umí tudíž zpracovat zároveň 12 vláken, oproti tomu i5 je jen čisté 6-ti jádro. V základu poběží při zatížení všech jader i7 na 4,3Ghz, u i5 to bude podobné. Ale procesor označený v názvu K má odemčený násobič, takže je možné ho taktovat. Jelikož je u 9600K použita pájka, bude možné dostat frekvenci tohotu procesoru okolo 5Ghz, což pak celkem zásadně zvýší výkon, zejména pro herní užití. K tomu je ale zase potřeba kvalitní chladič i deska, takže celková investice bude vyšší.Když to shrneme, problém je nyní ten, že má Intel problémy s výrobou a dodávkami. 8700 se minimálně do vánoc asi ani neobjeví skladem u i5 9600K to vypadá nadějněji. Co se týče využití, na hry je stále 6-ti jádro více než dosatečné a pomáhá tam hlavně vysoká frekvence - pokud tedy procesor plánujete kombinovat s nějakou hodně výkonnou grafikou. Jinak na nějaké náročné pracovní vytížení může být zase lepší i7 se svými vlákny navíc. Např. na stream, rendering a podoné věci se právě dobře využije více jader/vláken. ale celkově nebude mít ani jeden procesor ve hrách problém s grafikami do výkonu GTX 1080Ti nebo RTX 2080.

maniak2158 MAN
maniak2158 24. 10. 2018 12:07

@GreenT: DÍKY kombinace by byla gtx 1070TI se zakladni deskou ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING - Intel Z370 16gb ram 3200 produkty mám zakoupené chybi už jen procesor vhodnejší by tedy byl pro mě i59600k

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 24. 10. 2018 12:26

@maniak2158: Pokud již máte základ pro Intel připravený, pak moc dalších možností nemáte. Jestliže už máte taktovací desku, vzal bych buď dostupný - https://www.czc.cz/intel-core-i5-8600k-delid/243762/produkt nebo https://www.czc.cz/intel-core-i5-8600k/223603/produktPřípadně ten 9600K, jestli doskladní. na hry bude 6 jader v pohodě a vyšší takty do plusu. Navíc 8700 jsou zase 3 tisíce navíc.

Nocron NOC

Sestava

Nocron 27. 10. 2018 15:02

Co říkáte na tuto sestavu?
https://www.czc.cz/eji0ko3iuigu28s57lmmh4kf9f/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 15:06

@Nocron: Na co ta sestava bude? Na práci moc drahé, na hry šíleně slabé.

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 15:07

@john_doe: Na hry silnější než i5 3570 :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 15:08

@Nocron: Bez grafické karty těžko.. nebo nějakou máte? Jakou? Pokud to není 1080Ti, tak je taktovací i5 trochu zbytečná..

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 15:12

@john_doe: Mám 1070 ale procesor je hlavně do budoucna

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 15:21

@Nocron: A máte nějakou jistotu, že ten procesor v budoucnu využijete? Pokud budete kupovat 4K monitor, tak stačí Ryzen 2600..

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 15:23

@john_doe: Sorry ale amd je to co moc nechci

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 15:32

@Nocron: Jenže Intel je na tom teď špatně s dostupnosti a je dražší. Proč?

avatar
Pink0 27. 10. 2018 15:33

@Nocron: ramky a chladič je o ničem

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 15:43

@Pink0: A jaké by byly lepší?

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 15:44

@Nocron: ADATA XPG Gammix 3000 jsou nejvýhodnější. Chladič.. pokud chcete taktovat, tak SilentiumPC Fortis nebo podobného obra.

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 16:25

@john_doe: Ale hodnoty tdp sou lepší

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 16:31

@Nocron: TDP čeho? Chladiče?

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 16:32

@john_doe: Jop

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 10. 2018 16:34

@Nocron: Na papíře..Ten SilentiumPC má 1,5x tolik trubek a daleko větší větrák a pasiv.

Nocron NOC
Nocron 27. 10. 2018 16:37

@john_doe: ok

cara77 CAR
cara77 23. 1. 2019 19:50

@john_doe: Ahoj mužů také nějaký dotaz (radu )

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 23. 1. 2019 20:06

@cara77: Klidně.

cara77 CAR
cara77 23. 1. 2019 23:55

@john_doe: potrebuju prosím poradit se sestavu... do seznamu jsem dal několik desek, procesoru a grafik... a teď to potrebuju dat s rozumem dohromady aby bylo vše vyvážené a ne zbytečné... na bedně a monitoru trvám bila barva je prioritní a monitor philips také... ostatní se muže změnit...
https://www.czc.cz/ebbjkpvv82gadbcs9thn96h9bb/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 24. 1. 2019 0:13

@cara77: Ten monitor je k sestavě naznačené cenové relace ubohoučký. Obě grafické karty ty nejméně výhodné na trhu. Takhle se to nedá dělat. Jaký je přibližně rozpočet?

cara77 CAR
cara77 24. 1. 2019 9:51

@Natar: max 40

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 24. 1. 2019 9:57

@cara77: I s Windows 10 nebo bez?

cara77 CAR
cara77 24. 1. 2019 10:02

@Natar: i s win 10

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 24. 1. 2019 10:16

@cara77: Tohle je základ pod který bych v rámci rozpočtu nešel:
https://www.czc.cz/238238,247135,192303,233926,241828,228520,200384,219941/kody
Otázku je, zda jsi schopný na netu koupit za pár babek elektronickou licenci Windows 10 nebo jestli potřebuješ vzít Win. tady od CZC, protože tady je za https://www.czc.cz/microsoft-windows-10-home-cz-64bit-pouze-k-czc-pc-digitalni-licence_3/237218/produkt
Nejlevnější monitor do kterého bych šel je https://www.czc.cz/benq-bl2420pt-led-monitor-24/168818/produkt

djaros DJA
djaros 24. 1. 2019 10:02

@cara77: ten monitor je blbost k takove sestave minimalne fhd 144Hz bezohledu na barvu, idealne qhd 144Hz

cara77 CAR
cara77 24. 1. 2019 10:04

@djaros: a umí nějaký jiný od philips s tenkým rámečkem 144Hz... ?

cara77 CAR
cara77 24. 1. 2019 10:54

@djaros: je i televize philips tak chci aby to ladilo... 🙂

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 24. 1. 2019 11:29

@cara77: Takový monitor není adekvátní pro rozpočet 40000 a kartu jako je RTX 2070, která se do rozpočtu vejde. Pokud prioritou není kvalita a výkon, ale vzhled nebo dokonce značka, tak vezmi Ryzen 3 + GTX 1060 + FullHD low-end monitor a nemusíš do toho strkat takové prachy.

djaros DJA
djaros 24. 1. 2019 11:53

@cara77: z pohledu hrace 60Hz za 3k zadna vyhra, hlavne budete mit sestavu, ktera zvladne 144Hzove (za 5k se uz daji sehnat FHD) zobrazovadlo, je skoda toho nevyuzit, monitor nekupujete kazdy rok, prezije bezproblemu 2 budouci sestavy

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 24. 1. 2019 12:00

@djaros: Jen upozorním, on hraje na TV, takže ten monitor má být sekundární.

avatar
NEHARIA 24. 1. 2019 0:52

@cara77: to bude jednodussi, kdyz nam sdelis rozpocet a ucel

cara77 CAR
cara77 24. 1. 2019 9:51

@NEHARIA: účel běžné používání a občasné když zbyde čas hraní her... do teď jsem hrál wot a cod2 po síti... rad bych se vešel se vším max do 40..

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 246376
Intel Core i5-9600K
prodloužená záruka
-27%
6 776 Kč 8 199 Kč 4 958 Kč 5 999 Kč
skladem
5 a více kusů
Výkonný procesor 9. generace Coffee Lake Refresh, socket LGA 1151, 6 fyzických jader (6 vláken), frekvence 3,7 GHz (až 4,6 GHz v Turbo režimu), vyrovnávací paměť 9 MB SmartCache, 14 nm výrobní proces, podpora pamětí DDR4 2666 MHz, PCI-Express 3.0, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, TDP 95 W, odemčený násobič.