Intel Core i5-9600K
Intel Core i5-9600K
6 776 Kč 8 199 Kč 5 033 Kč 6 090 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i5-9600K

avatar
NEHARIA 1. 12. 2018 21:47

@viktorsavoo: ano, ma vyssi frekvence, za kolik tisic ti to stoji, to uz si musis odpovedet sam

viktorsavoo VIK
viktorsavoo 1. 12. 2018 21:54

@NEHARIA: a jakou sestavu by jsi udelal t cca kolem 30-40 tisic? Rad si necham poradit,pouzivat to budu na hry jako je cod,overwath atd

avatar
NEHARIA 1. 12. 2018 21:58

@viktorsavoo: usporne takto
https://www.czc.cz/233925,241828,247774,247168,202873,228523,187659,220742/kodypak uz zalezi na tom, jak moc chces hyrit na sestave nebo treba na tom monitorunapriklad za ramky nekde mezi
https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3333/192303/produkt

viktorsavoo VIK
viktorsavoo 1. 12. 2018 22:06

@NEHARIA: a monitor by jsi vybral jaky trebas?

avatar
NEHARIA 1. 12. 2018 22:07

@viktorsavoo: to zalezi na korunach, takhle na nej mas cca o 6500kc vic

viktorsavoo VIK
viktorsavoo 1. 12. 2018 22:13

@NEHARIA: ok mrknu se a moc dekuju za pomoc

avatar
NEHARIA 1. 12. 2018 22:16

@viktorsavoo: ted koukam, ze tam nemas zdroj krome hdd, kteryho jsem si vsim... ja ho tam daltakze ten rozdil v cene je spis 9000kc

viktorsavoo VIK
viktorsavoo 1. 12. 2018 22:34

@NEHARIA: zdroj mam svuj corsair rm 550 x a neni uz lepsi tam soupnout 2600 x ten procesor?

avatar
NEHARIA 1. 12. 2018 22:37

@viktorsavoo: intel jsi mel v planu taktovat, 2600 muzes nataktovat, ze bude jen o chlup pomalejsi nez 2600xrmx je kvalita, takze by to zvladnout mel a pak je ten rozdil opravdu 9000kcza to uz se da koupit i solidni monitor
https://www.czc.cz/samsung-cjg5-led-monitor-27/242526/produktsice nevyuzijes plne potencial 144hz panelu v novych hrach, ale monitor muze prezit i nekolik sestav

viktorsavoo VIK
viktorsavoo 1. 12. 2018 22:42

@NEHARIA: jj neco takoveho bych asi bral.no poskladam to a uvidim .jeste jednou diky

rhuno@seznam.cz RHU

Pomoc při výběru PC sestavy

rhuno@seznam.cz 2. 12. 2018 11:22

Dobrý den,chtěl bych pomoci s výběrem PC sestavy.(píšu k tomuto produktu,protože jsem nevěděl jak začít obecnou diskuzi :D).PC bych chtěl hlavně na hry a to ty novější a nebo třeba i ty které ještě vyjdou.Sekundárně na počítači budu dělat i 2D grafiku,ale počítám s tím,že když to zvládne nové hry,tak to zvládne i tohle.Nejlépe bych chtěl,aby sestava pár solidních let vydržela,jelikož si nemohu dovolit každý rok nebo dva upgradovat.Budget je zhruba do 30 000kč.(snad se za tolik peněz dá poskládat něco,co popisuji :D)
Chtěl bych,aby počítač obsahoval:
-nějaké SSD
-16 GB RAM-Monitor nějaký mám a nejspíš si seženu i nový,ale nepočítám ho do budgetu (tedy těch 30 000),to samé i periférie - myš,klávesnice,sluchátka...Snad něco takového za tyto peníze složit půjde a budu rád za každou pomoc,děkuji :)

rhuno@seznam.cz RHU
rhuno@seznam.cz 2. 12. 2018 13:15

@NEHARIA: Děkuji za radu.Ještě bych se rád vrátil k tomu monitoru,zda byste mi nějaký doporučil.Cenově se dívám tak do 4 tisíc maximálně.
Díval jsem se na nějaké takovéto,rád bych na ně slyšel Váš názor,popř. co byste volil Vy,děkuji.
https://www.czc.cz/iiyama-xu2492hsu-b1-led-monitor-24/199679/produkt
https://www.czc.cz/iiyama-g-master-g2530hsu-b1-led-monitor-25/218461a/produkt
https://www.czc.cz/iiyama-g-master-ge2288hs-b1-led-monitor-22/192358/produkt

avatar
NEHARIA 2. 12. 2018 13:30

@rhuno@seznam.cz: z tech stoji za pozornost jen ta iiyamaTN panel nebrat, leda kvuli 144hz

rhuno@seznam.cz RHU
rhuno@seznam.cz 2. 12. 2018 14:05

@NEHARIA: Děkuji opět za odpověď.Všechny 3 co jsem poslal jsou značky iiyama,ale tuším že jste měl na mysli ten první,který není typu TN.Kdyby bylo na Vás,máte nějaké jiné doporučení? (jakákoli značka,max. do těch 4 tisíc)

avatar
NEHARIA 2. 12. 2018 17:44

@rhuno@seznam.cz: jj, vypadlo mi "xu" 8-)do 4000 se nic moc jinyho nevymysli... leda usetrihttps://www.czc.cz/samsung-s24f350-led-monitor-24/194681/produkt
https://www.czc.cz/aoc-24v2q-led-monitor-23-8/247331/produkt
https://www.czc.cz/acer-nitro-vg240ybmiix-led-monitor-24/237125/produkta taky koukam, ze vanoce uz se projevujou na dostupnosti, ale nakupovat se da i jindekdyby doslo na tech 144hz, coz se s 1070ti da docela vyuzit ve fhd
https://www.czc.cz/viewsonic-vx2458-c-mhd-led-monitor-24/247347/produkt

Destroy51 DES

Pc sestava

Destroy51 4. 12. 2018 16:06

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je tato sestava v pořádku. Předem děkuji :)https://www.czc.cz/44npmvher0jo68vdis31m9qge3/seznam*zdroj už mám

avatar
NEHARIA 4. 12. 2018 16:12

@Destroy51: za ty prachy by sla nejmin o polovinu rychlejsi graficka karta 1070ti nebo dokonce rtx 2070ovsem nesmel bys hyrit za momentalne notne prestrelenej intelpochybna skrin

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 4. 12. 2018 16:15

@NEHARIA: I ten chladič a deska jsou zbytečně drahé, zejména s ohledem na poměr cena/výkon.

avatar
NEHARIA 4. 12. 2018 16:16

@Khalai: deska je taky od intelu :Dna ramkach priplaci pomalu litr za svetylkaale nejvetsi cast vydaju by sla odriznout za procesor a desku

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 4. 12. 2018 16:37

@NEHARIA: On by šel klidně i Intel, protože co koukám, tak i5-8500 vychází na 6K, což je skoro stejně jako R5 2600X.https://www.czc.cz/intel-core-i5-8500/233838/produktK tomu rozumná B360 deska a jsme na GTX 1070 Ti nebo RTX 2070...

Destroy51 DES
Destroy51 4. 12. 2018 19:12

@Khalai: Nějaký tip na mb k tomuto procesoru? 1060 hodlám za nějakých 8 měsíců nahradit za 1080 nebo 2070 ještě nevím je to poměrně dlouhá doba. Každopádně nevím jestli mám tedy nahradit tento procesor. Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 4. 12. 2018 19:37

@Destroy51: https://www.czc.cz/asrock-b360-pro4-intel-b360/234210/produktNestoji majlant a praci odvede dobre...

Destroy51 DES
Destroy51 4. 12. 2018 19:47

@Khalai: Děkuji vám oběma <

avatar
NEHARIA 4. 12. 2018 23:43

@Destroy51: proc to nahrazovat za nekolik mesicu, kdyz to muzes mit hned?

hlavle7 HLA
hlavle7 6. 12. 2018 14:09

@NEHARIA: Zdravim, složil som si taky neco a chtel bych vedet názor zda neco vyměnit, nebo co by bylo levnejsi pri stejnem výkonu. Chci to ciste na hraní .Dekuji za odpoved.
https://www.czc.cz/225170,217063,201546,222259,62389,234002,244312,246376/kody

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 6. 12. 2018 14:32

@john_doe: https://www.czc.cz/crucial-mx500-m-2-500gb/234254/produktStojí skoro stejně jako to BX, ale je to kvalitou vyšší řada, je tam o 20 GB víc a ušetří kabely :)Paradoxně je levnější než 2.5" verze...

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 6. 12. 2018 14:44

@Khalai: Ta plastová krabička něco stojí, ne? :D

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 6. 12. 2018 14:19

@hlavle7: Zdroj je odpad, nekupovat. Kabel je typicky v balení, není potřeba jej kupovat extra. A pro 9600K to chce nejlépe Z390 desku, s H370 budete řešit nedostatečné napájení, nemožnost přetaktování a nemožnost použít RAM nad 2666 MHz.Postavte to na levnějším Ryzenu R5 2600X s dobrou B450 deskou, vemte kvalitní zdroj (například Seasonic Focus 550/650 Gold).Bedna a GK jsou v pohodě.

hlavle7 HLA
hlavle7 6. 12. 2018 14:46

@Khalai: Ja se prave rozhodoval mezi intelem a Amd. Co som cetl ze lepsi na hrani je Intel. Rad si necham poradit a zajimala by me nejaka rozumná sestava mezi 30.000 -33.000,-.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 6. 12. 2018 14:53

@hlavle7: Jo - ale znatelně jen na FullHD s RTX 2080Ti. Jinak to nemá smysl a AMD je daleko výhodnější volba.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 6. 12. 2018 17:20

@hlavle7: Třeba. Jen není potřeba tak drahý chladič (stačí i Fera 3 nebo i box, i když ten je navržený na čtyřjádro). SSD se vyplatí si připlatit na MX500, viz Khalai.

avatar
NEHARIA 6. 12. 2018 14:27

@hlavle7: nechal bych akorat bednu a mozna kartu (pri uspornejsim vyberu zbytku by tam asi sla i rtx 2070), jinak vymenil vsechno

bernos1234556 BER

Sestava

bernos1234556 5. 12. 2018 16:39

Dobrý den stavím sestavu na práci se střihem videí , grafikou atd.
Potřebuji počítač takový aby veškeré rendry a operace zvládal co nejrychleji a to 6 - 10 hodin denně. Rozpočet max 25 000. Předem děkuji za všechny rady.

wick2 WIC

Sestava

wick2 5. 12. 2018 16:44

Chtěl bych se zeptat jestli je tato sestava v pořádku a jestli rozjede náročnější hry aspoň na medium grafiku https://www.czc.cz/203109,176623,204617,210024,246376,246230/kody

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 3. 2. 2019 17:32

@wick2: Dobrý den, ano bude fungovat, možná bych vzal lepší VGA. (alespoň GTX 1060 6GB).

martin170 MAR
martin170 3. 2. 2019 17:50

@Tomáš Bláha - CZC: Celkem pohodicka ted odpovedet na 60 dni starej dotaz

elhorir ELH

Intel nebo AMD ?

elhorir 8. 12. 2018 16:37

ahoj kluci . Jaky Máte nazor na tuhle sestavu ? vyplatí se to za ty peníze ? a pujde to sestavit a neshoří mě to ?
INTEL sestava :
https://www.czc.cz/f7icgslf6ojtmbe4qko5cfahm9/seznam?fbclid=IwAR3VP3R4R1Pfi1GIyERPUKNCMTQZE00kgUFxjgr2Q8tZ0dUHDQRDHXfFNn8AMD sestava :
https://www.czc.cz/32n9ljkq8ijlbb9u3r3jshhos6/seznam?fbclid=IwAR3y0ZfEvokM7l-M_hWh99za_XOiW_kvKFenwIoJT_w5i-SiXnp2hug44dg

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 12. 2018 16:41

@elhorir: Za tu úsporu peněz u AMD se tam skoro vejdete s RTX 2080 :https://www.czc.cz/gainward-geforce-rtx-2080-phoenix-gs-8gb-gddr6/245848/produkt

elhorir ELH
elhorir 8. 12. 2018 16:55

@Khalai: s grafikou 2080 s AMD sestavou by to vyšlo na 47 000 kč https://www.czc.cz/233926,192299,110330,229476,214746,220743,241825,152635,231315,245848/kody
intel sestava 45 000 kč.
ale zase nevím jak hodně ve hraní bych poznal rozdil s 2070 v intelu a 2080 u AMD sestavy ? ¨
a btw. takhle sestaveny PC s intelem nebo AMD všechno to k sobě pasuje a vše se mi tam vejde ? :)

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 12. 2018 17:20

@elhorir: Já bych to trochu poupravil:
https://www.czc.cz/233926,247168,192299,220743,241825,152635,231315,236394,234254,178165,244766/kody43K, ale je tam lepší skřín, chladič a 2x větší SSD a HDD. Zbytek jsem ponechal.

elhorir ELH
elhorir 8. 12. 2018 17:35

@Khalai: takovýhle PC mě teda utáhne ty nejnovější hry ? :) a prosim khalai , včem byl horší tam ten chladič ? a neuměl byste sestavit ještě intel sestavu ? nebo ta intel sestava taky není špatna ne ?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 12. 2018 17:40

@elhorir: RTX 2070 je velice výkonná karta, takže ano, bez problémů utáhne ty nejnovější hry na 1080p a s rozumným nastavení i na 1440p (řekněme 80-90% maxima nastavení). Pro 4K je samozřejmě hraniční a už bych ji nedoporučilU té Ryzen sestavy žádný chladič nebyl, respektive pouze v balení procesoru, proto jsem jej doplnil.Intel je momentálně předražený vlivem nedostupnosti a vysoké poptávky. Ten Ryzen udělá za 1/2 peněz 95% práce Intelu.

elhorir ELH
elhorir 8. 12. 2018 17:59

@Khalai: ok děkuju :) a kdybyste měl ještě čas. zkusil byste upravit nějak tu intel sestavu ? moc prosímbtw. tuhle sestavu mi teda doporučujete jako nejlepší volbu od AMD ? : ) už tam nic nemusim dokupovat ? pro technika z czc aby to složil ? a chci se zeptat CZC to bude nějak zkoušet ? hrát hry ?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 12. 2018 18:17

@elhorir: Stačí vyměnit CPU a desku, zbytek může zůstat:
https://www.czc.cz/233838,234210/kodyJá osobně bych ale vzal tu AMD sestavu. Do té desky pak půjde dát i další generace Ryzenu s vyšším výkonem a/nebo více jádry.CZC vám to zdarma sestaví a ověří, že to funguje, ale fakt na tom nebudou hrát hry. Jen zavedou OS a zkontrolují, jestli vše běží jak má. A propos, to by tedy chtělo sestavu ještě doplnit o toto:
https://www.czc.cz/microsoft-windows-10-home-cz-32-bit-64-bit-usb-flash-drive/175654/produkt

elhorir ELH
elhorir 8. 12. 2018 18:27

@Khalai: A co kdybych si to OS koupil později ? tak mi tu sestavu taky zkontrolují ? já jsem přemýšlel , ze bych si OS 10 koupil z aukra klíč a ušetřím .takhle by teda mohla vypada INTEL sestava ? aby to vše k sobě šikovalo a fungovalo ?
vybral jsem tam tu desku , aby případně podporovala 9 generaci intelu .
https://www.czc.cz/247168,192299,220743,152635,236394,234254,178165,246376,246230,126808/kody
vyměnil jsem tam ten chladič . bude to pasovat a fungovat ? a nebo je to zbytečné priplacet za tenhle chladič ?
děkuji vám moc za rady :) . a ještě jsem se chtěl zeptat v hrách to AMD proti tehle Intel sestavě bude to velky rozdil v hraní ?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 8. 12. 2018 18:38

@elhorir: Jo, tohle bude fungovat celkem dobře. Chladič je na vás. 9600K umí celkem zatopit, ale účinnost U12S v Fera3 bude dost podobná. A Fera stojí polovinu.Rozdíl ve FHD bude malý, pokud nehrajete na 120+ Hz monitoru, tak to stejně nepoznáte (jestli máte třeba 140 FPS místo 110 FPS) a rozdíly ve vyšších rozlišeních jako je QHD (1440p) nebo UHD (2160p) jsou už naprosto zanedbatelné. U Intelu příplácite hlavně za jeho nedostupnost a o něco málo (jednotky %) lepší herní výkon. Ale potřebujete dražší procesor, dražší desku a přínos tomu moc neodpovídá. Je to na vás.

elhorir ELH
elhorir 9. 12. 2018 14:20

@Khalai: ještě jsem se ptal prosím na ten windows. když si ho nedám do košíku od nich . tak mi nevyzkouší jestli funguje vše jak ma ? :)

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 246376
Intel Core i5-9600K
prodloužená záruka
-26%
6 776 Kč 8 199 Kč 5 033 Kč 6 090 Kč
dodání do Vánoc skladem
5 a více kusů
Koupit na splátky
Výkonný procesor 9. generace Coffee Lake Refresh, socket LGA 1151, 6 fyzických jader (6 vláken), frekvence 3,7 GHz (až 4,6 GHz v Turbo režimu), vyrovnávací paměť 9 MB SmartCache, 14 nm výrobní proces, podpora pamětí DDR4 2666 MHz, PCI-Express 3.0, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 630, TDP 95 W, odemčený násobič.