Intel Core i7-7700
Intel Core i7-7700
7 852 Kč 9 500 Kč 7 363 Kč 8 909 Kč

Všechny komentáře k produktu:Intel Core i7-7700

SMeroNN SME

I7 7700 vs 6700

SMeroNN 5. 1. 2017 19:52

O kolik % je 7700 výkonnější než 6700 ?

avatar
Amelix 5. 1. 2017 21:10

@SMeroNN: Větší frekvence o 200Mhz,nepatrně větší cache,mírně vylepšené grafické jádro.
Dle mého názoru to v PC zase tolik nepoznáte,možná pozor na upgrade Biosu u desek.
Pokud bych se měl rozhodnout,vezmu z principu 7700:)

avitus AVI
avitus 5. 1. 2017 22:59

@Amelix: A cenový rozdíl cca 200,- :-)

kříbek KŘÍ
kříbek 9. 1. 2017 16:08

@Amelix: 5-8% a Kačková verze se lépe overclockuje. Myslím že to zvládne 5 Ghz

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 5. 1. 2017 23:30

@SMeroNN: Zhruba o 8%

SWIFT006 SWI

Jakou základovku

SWIFT006 7. 1. 2017 14:23

dobrý den jakou bych si měl koupit základní desku k tomuto procesoru aby tam šli i operacní paměti https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-16gb-2x8gb-ddr4-2400/168553/produktděkuji za odpověď

avatar
stratos. 7. 1. 2017 14:30

@SWIFT006: jaky mas cenovy limit?

SWIFT006 SWI
SWIFT006 7. 1. 2017 14:31

@stratos.: tak 3000-4000

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 7. 1. 2017 14:38

@SWIFT006: https://www.czc.cz/msi-b250-krait-gaming-intel-b250/204569/produkt
Radši jsem ale dejte celou sestavu :)

avatar
Ymress 8. 1. 2017 15:02

@SWIFT006: Akorát si vyměňte HDD, máte tam 5400 RPM --> dejte si tam 7200

SWIFT006 SWI
SWIFT006 9. 1. 2017 15:09

@Ymress: dobrá děkuju

oOJackHerrerOo OOJ

Názor na sestavu

oOJackHerrerOo 8. 1. 2017 15:42

Zdravím, chtěl bych se zeptat na názor na tuto sestavu, za případné rady co vyměnit bych byl vděčný.
https://www.czc.cz/46fi0jiql8gvoa8ek3qbvkm6c2/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 8. 1. 2017 15:52

@oOJackHerrerOo: docela fajn, ale ramky nepojedou na vic jak 2400mhz, takze vzit levnejsi a misto toho jeste lepsi zdroj, jsou o par korun drazsibud corsair rm750x nebo evga supernova g3 750

oOJackHerrerOo OOJ
oOJackHerrerOo 8. 1. 2017 15:57

@NEHARIA: Díky, hned vyměním.

avatar Ověřený GEEK - level 2
synek11 Ověřený GEEK 8. 1. 2017 16:05

@oOJackHerrerOo: Vaše deska sníží frekvenci RAM na 2400 MHz, tudíž bych ušetřil a vzal levnější
https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-16gb-2x8gb-ddr4-2400/168553/produktJinak je sestava krásná, ať slouží :)

honzacz2002 HON

Herní PC

honzacz2002 9. 1. 2017 17:01

dobrý den poprosil bych odborníka o ohodnocení mé sestavy :) bude fungovat? na kolik FPS rozjede GTA5 při ultra detailech? diky za váš čas :) jde mi hlavně o herní výkon..
https://www.czc.cz/191710,110330,193792,187659,178811,135452,164760,168553,75373,204093,195125/kodyPS: nebude se přehřívat?

Tkunovsky TKU

Dodávaný chladič

Tkunovsky 9. 1. 2017 21:00

Jak hlučný je chladič?

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 17. 1. 2017 10:26

@Tkunovsky: Dobrý den, přesný udaj výrobce neuvádí. Nebude mít problém tento procesor uchladit a příliš hlučný nebude. Pokud chcete tišší zkuste např. FERA 2

kejdak KEJ

Nove pc

kejdak 10. 1. 2017 18:13

Ahoj všem. Dnes mě bylo poskládané pc. Rozpočet je 32 000. Každý názor rád uvítám :-) díky všem. https://www.czc.cz/arc212tr74h34b1psmsteg1g23/seznam

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:21

@savver: to vše už mám ty věci okolo :-) diky

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:21

@kejdak: -300 https://www.czc.cz/corsair-vengeance-lpx-red-16gb-2x8gb-ddr4-2400/176931/produktzdroj radsi, prakticky neslysnej, do 270w 0 db, evga roztaci mnohem driv
https://www.czc.cz/corsair-rmx-series-rm550x-550w/185923/produktchybi disky7700 je trosku zbytecna k 1060dalo by se to spis otocit, 7500/7600 a k tomu 1070

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:23

@NEHARIA: nemám tam 1060

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:24

@kejdak: no ale je to na urovni 1060, pardonna hry bych dal i5+1070to bude tak 30-40% navic vykonu ve vetsine her

avatar
savver 10. 1. 2017 18:25

@NEHARIA: Tak tam bude mít rezervu na lepší GPU, navíc nenapsal že to chce jen na hraní. To by jseme se museli zeptat.

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:26

@savver: jo, ale nejsem priznivcem rezerv, respektive takhle obrich :Dhlavne, co k tomu pak da? 1070? kdyz ji muze mit hned? to je mi tedy rezerva

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:26

@savver: ano mam to na hraní her pardon :-)

avatar
savver 10. 1. 2017 18:28

@kejdak: Tak můžete ušetřit za i5 7500, to záleží na vás. Mně osobně by ta rezerva nijak nevadila, ale můžete ušetřit, záleží na jak dlouho plánujete PC, nebo konkrétně GPU.

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:29

@savver: no a to je dalsi varianta, taky lepsi nez i7+480, respektive efektivnejsi

avatar
savver 10. 1. 2017 18:33

@NEHARIA: No zase s tou i7 lze za tři roky koupit novou grafiku, zatímco i5 s tím může mít už problém. A jak znám Intel tak desky moc dlouho nevydrží (nový socket každé dva roky), takže výměna CPU je výměna i desky.

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:35

@savver: Takže takhle by to bylo ok ? https://www.czc.cz/1tj63167b0hoqb5rrbpi2lnnr1/seznam

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:37

@kejdak: treba tak, ale vzal bych lepsi provedeni karty, dualka je opravdu zakladni modelhttps://www.czc.cz/gainward-geforce-gtx-1070-phoenix-8gb-gddr5/192958/produkt
https://www.czc.cz/asus-geforce-rog-strix-gaming-gtx1070-directcu-iii-8gb-gddr5/193226/produkta pokud neni lito dalsich 600, 7600, je to takovej sichr, i kdyz nekdo bude tvrdit, ze zbytecnej

avatar
savver 10. 1. 2017 18:40

@kejdak: Může to takhle být, ale je potřeba se smířit s tím, že někdy nebude CPU stíhat. Výkon samozřejmě bude značně vyšší, než s RX 480.
https://www.youtube.com/watch?v=x02w_3GeuKY (7500 je o trošku výkonnější než 6500, ale to nebude dělat velký rozdíl) sry tohle je v 1440p :D

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:43

@savver: o trosku, 10%http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-7500-vs-Intel-Core-i5-6500/3648vs3513a ta 1070 je tam nataktena :D

avatar
savver 10. 1. 2017 18:45

@NEHARIA: Víš tohle není úplně reprezentativní, ve hrách je ten rozdíl trošku jiný. Navíc při hraní tě často trápí záseky víc, než průměrné fps a to se ti může stávat s i5.

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:47

@savver: jo, ale porad je tam ta 1070 oc, takze o 10% silnejsi cpu ji obstara dobre

avatar
savver 10. 1. 2017 18:54

@NEHARIA: Ještě zvažte, co vlastně chcete od tohoto PC, nenapsal jste jak dobře si představujete, že vám nové hry poběží? Protože GTX 1070 je někde nad úrovni 60 Hz pro 1080p monitor s řekněme téměř Ultra detaily.

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:36

@savver: ale jakou novou? 1070? tu uz muze mit ted, 1080? to nevim, jestli cpu utahne, ale kazdopadne to je max dalsich 30% nad 1070, kterou muze mit hned...takze nic extra vyhodnyho, mit celou dobu silnej procesor a slabsi kartu a pak to vylepsit na stejno nebo trosku lip nez mohl mit celou dobu

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:46

@NEHARIA: A co to prosím znamená na těch pamětech to podpora Intel XMP 2.0. ? https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-16gb-2x8gb-ddr4-2400/168553/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 10. 1. 2017 18:48

@kejdak: to souvisi s tim, ze standardni frekvence ddr4 intel stanovil na 2133, pokud pameti umi vic, musi se tak nastavit, a xmp je profil, kterej se nacte v biosu a ramka posvisti na max, na dve kliknutirucne to nastavovat je vopruzchipset b250 umi s kaby lake 2400, vic umi z170 nebo z270, ale to ma smysl jen pri taktovani cpu, jinak drahej spas vicemene bez efektu

kejdak KEJ
kejdak 10. 1. 2017 18:56

@NEHARIA: děkuji za vysvětlení :-)

wojnar5 WOJ
wojnar5 22. 7. 2017 9:52

@savver: Dá se z i5 streamovat dobře nebo mám zvolit i7

avatar Ověřený GEEK - level 2
NEHARIA Ověřený GEEK 22. 7. 2017 9:55

@wojnar5: nejlip se streamuje s ryzen, protoze vic jaders i5 zapomen

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 22. 7. 2017 10:27

@wojnar5: Jak řekl Neharia. I i7 na tom není nejlíp, a navíc je dost drahá. Vemte R5 1600.

avatar
savver 23. 7. 2017 10:20

@wojnar5: Nejjednodušší je vzít Ryzen (aspoň 1600) máš představu, v jaké kvalitě chceš streamovat? Protože na kvalitní stream potřebuješ dělat CPU encoding, jinak NVENC (Nvidia)/ReLive (AMD)/Quicksync (Intel technologie, jen pro úplnost) udělá základní stream bez takového impaktu na výkon.

lukasaspire LUK

Sestava

lukasaspire 11. 1. 2017 11:06

Ahoj, můžete mi na to hodit oko, jestli je vše OK? :) Jde mi hlavně o zdroj, jestli je dostačující a zda bude dodávaný chladič u procesoru stačit. Kombinace i7 a 1060 je úmyslná. https://www.czc.cz/5lse6aaq90ho9bfmha8sfr78u2/seznamDíky všem

avatar
R.čada 11. 1. 2017 18:52

@lukasaspire: Tenhle procák je zbytečné sem dávat :) Ve hrách je rozdíl 1-0 FPS :)Zdroj bych dal tenhle : https://www.czc.cz/corsair-rmx-series-rm550x-550w/185923/produkt
Radši bych vzal Chladič procáku:https://www.czc.cz/silentiumpc-spartan-3-pro-he1024/187661/produkt

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 204093
Intel Core i7-7700
prodloužená záruka
-6%
7 852 Kč 9 500 Kč 7 363 Kč 8 909 Kč
Procesor ze 7. generace velmi výkonných čipů Intel Core i7 z řady Kaby Lake, patice LGA 1151, 4 fyzická jádra (8 vláken), frekvence 3.6 GHz (max. 4.2 GHz), cache 8 MB, 14 nm výrobní proces, integrovaný dvoukanálový paměťový řadič pro DDR4 až 2400, DDR3 až 1600, integrovaná grafická karta Intel HD 630, Nejvyšší rozlišení přes DP je 4096x2304@60Hz, set s chladičem. TDP 65 W.