Jak na reklamace a vrácení zboží?

Novinky z CZC.cz 27. 3. 2020

Aktualizace k 27. 4. 2020: v souladu s rozhodnutím vlády reklamace opět přijímáme standardně - návod najdete tady

Potřebujete reklamovat zboží, ale nechce se vám na poštu? Nevadí. Nově můžete zboží k reklamaci doručit i na některou z našich poboček. Níže najdete postup pro registrované i neregistrované zákazníky a na závěr i návod na vrácení zboží do 21 dnů. 

Registrovaní zákazníci: Reklamace vybavená za pár vteřin

1. Začněte jednoduchým založením reklamace online. Pomůže vám krátký videonávod: 

2. Zboží zabalte do krabice (pro minimální kontakt na pobočce zabalte co nejpečlivěji), na kterou nalepíte reklamační štítek s číslem reklamace. 

3. Takto zabalené zboží můžete poslat adresu Brodská 570, 26101 Příbram. Nebo si vyberte pobočku, která je vám nejblíže. Reklamace již přijímají všechny, které jsou otevřené, tedy všechny kromě Kolína, Náchodu, Nového Jičína, Teplic, Vsetína a Vyškova.

4. Peníze vám vrátíme bezhotovostním převodem na váš bankovní účet. 

Neregistrovaní zákazníci: Reklamace vybavená za pár minut

1. Vyplňte reklamační formulář.

2. Zboží zabalte do krabice a opatřete štítkem. 

3. Takto zabalené zboží můžete poslat adresu Brodská 570, 26101 Příbram. Nebo si vyberte jakoukoli pobočku, která je otevřená.

4. Nemáte tiskárnu? Nevadí! Opište stejné údaje, jaké uvádíme v reklamačním formuláři a nalepte je na balík. 

5. Peníze vám vrátíme bezhotovostním převodem na váš bankovní účet. 

Vrácení zboží do 21 dnů

Kompletní návod na vrácení zboží do 21 dnů včetně štítku najdete ZDE