Kingston HyperX FURY - 480GB
Kingston HyperX FURY - 480GB
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Kingston HyperX FURY - 480GB

tommysoft TOM

Rychlosti - nekorektní údaje

tommysoft 16. 12. 2016 9:35

Dobrý den,
chci se zeptat, proč máte u tohoto disku uvedeny v parametrech rychlosti čtení zápis 500/500 MB/s, když i v popisném textu, i na stránkách výrobce jsou deklarované rychlosti 450/208 MB/s. Spoléháte na to, že "stádo" si detailní popis nepřečte nebo neověří parametry a koupí si disk s následným zklamáním ze skutečných parametrů?? To je přinejmenším šlendrián !!!

13 reakcí
poslední 24. 2. 2017 16:35
avatar
Petr Růžička - CZC 21. 12. 2016 11:19

Dobrý den, nejedná se o chybu. Disk je opravdu schopen této rychlosti dosáhnout. Viz informace výrobce: High-performance entry-level SSD

With read/write
speeds of 500/500 MB/s, this SSD enables faster map and level
load times with increased frames per second. HyperX FURY
SSD also features synchronous NAND for consistent high SSD
performance.V parametru je uvedena maximální dosažitelná rychlost při kopírování komprimovaných dat a v popisku uvedl textař rychlost přenosu nekomprimovaných dat: https://www.kingston.com/datasheets/SHFS37A_en.pdfNechám do popisku tuto informaci dopsat.

avatar
FlashCV 23. 2. 2017 23:23

@Petr Růžička - CZC: Dobrý den,
co to je za nesmysl? Když jsem tento disk kupoval, byli (myslím si) všude údaje 500MB/s (jak v nadpisu, tak popisu i parametrech). Nehledě, že na samotném obale výrobce uvádí 500MB/s čtení i zápis. Nikde jsem nečetl nic o tom, že by to zvládl jen při nějakých kompripomovaných dateh. Kopíruji mezi dvouma SSD a rychlost je bez problémů kolem 500MB/s a nikde jsem ve W10 nemusel nic měnit. Používám svazek MBR. Mám i 120GB verze a to samé. Navíc dle ATTO disk benchmark jsu hodnoty kolem 500MB/s bez nějakých komprimovaných dat. Prostě poslané několikrát nějaké množství dat určité velikosti a průměr z nich je výsledek dané velikosti souboru a nemyslím si, že někdo řešil při tvorbě programu na normální data a komprimovaná. Ono totiž nejen tento, ale i CrystalDiskMark ukazuje tyto hodnoty. Navíc můj program je spolehlivý na měření rychlosti disků pevných i SSD, protože za nedlouho sdílím screen HDD, SSD v S-ATA3 (6Gb/s) a M.2 (PCI-E 3.0 4x) a jsou to sakra rozdíly ;) Já bych upravil hodnoty všude na 500MB/s, protože toto je opravdu reálná rychlost těchto disků. Ostatně proč by si lidé kupovali SSD s takovejma hodnotama, když levnější jsou rychlejší. Jo a chybí Vám zde, že tyto disky mají MLC čipy, uvidíte, že půjdou víc na odbyt. A jsou to pravdivé informace, nekoupil bych si TLC (mimo 3D TLC), takže mám ověřeno z důvěryhodných zdrojů a potvrdilo se mi i dle různých programů. Jen to výrobce neudává asi aby prodával víc ty Savage když už se někdo rozhodne pro lepší a tyto jsou jen levné aby je kupovalo víc lidí, ale kdyby všichni věděli, že je tento jen o chlup horší než Savage, tak Savage nikdo nekoupí... To je muj názor.

avatar
FlashCV 23. 2. 2017 23:28

@FlashCV: A když někdo bude mít S-ATA 2 (3Gb/s), nebo dokonce S-ATA (1.5Gb/s), tak je jasné, že bude pomalejší, protože to nedá rozhraní. Ale kvůli tomu nemusíte přeci udávat nižší hodnoty, než jsou reálné, to je hloupost přeci.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 23. 2. 2017 23:31

@FlashCV: Co výrobce psal je celkem buřt, jde o to co píše nyní.
Rychlosti se mohou měnit i kvůli nové revizi disků.

avatar
FlashCV 23. 2. 2017 23:31

@FlashCV: Ostatně https://www.kingston.com/us/ssd/consumer/shfs37aNikde není poznámka že jen za určitých podmínek, to je přeci jasné, prostě se udávaj maximální hodnoty a nevysvětluje se co by kdyby... Všechny konkurence píšou obě hodnoty 500MB/s, proč czc píše něco co si někdo vymyslel a není to pravda? Takhle nic neprodáte, šmarjá :D

avatar
maniak1.cz 23. 2. 2017 23:34

@FlashCV: Me by zajimalo, co presne z ty sekvencni rychlosti poznate. Tj tak marketingovy cislo, ktere moc neodrazi skutecne chovani disku."Já bych upravil hodnoty všude na 500MB/s, protože toto je opravdu reálná rychlost těchto disků"

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 23. 2. 2017 23:30

@FlashCV: https://www.czc.cz/co-se-v-recenzich-ssd-disku-nedozvite/clanek"...vybírat SSD pouze na základě sekvenční rychlosti je holý nesmysl."Řídit byste se měl hodnotou IOPS:

Compressible data transfer (ATTO)
all capacities: 500MB/s read and 500MB/s write
Incompressible data transfer (AS-SSD and CrystalDiskMark)
480GB — 450MB/s read and 208MB/s write
IOMETER maximum 4k read/write
480GB — up to 73,000/ up to 28,000 IOPS
Random 4k read/write
480GB — up to 30,000/ up to 41,000 IOPS Ten Váš ATTO je právě pro komprimovaná data.

avatar
FlashCV 23. 2. 2017 23:45

@Killing joke: No nevim, při kopírování dat mi disky kolísaj, to je fakt, ale "většinou" jedou kolem 500MB/s. A co jsem tak zjistil, tak všechny disky mají nějaká omezení, ale každý udává maximální rychlost.To je jak kdybych prodával auto a říkat že jeho maximálka je 130Km/h protože v ČR neni víc dovoleno, i když na tacháči má 240km/h :D

avatar
NEHARIA 24. 2. 2017 0:34

@FlashCV: jestli jedou vetsinou kolem 500MB/s, tak jde nejspis o svetovy rekord a to jeste s velkym naskokemhttp://ssd.userbenchmark.com/Compare/HyperX-Fury-240GB-vs-HyperX-Savage-240GB/m13145vs3494prumerne zapisuje totiz 200musim tento popisek vyjimecne pochvalit, je temer dokonale presny

avatar
FlashCV 24. 2. 2017 15:13

@NEHARIA: Tak jsem si vzal své největší domácí video které má 9GB a kopíroval a skutečně na něj je rychlost po chvíli cca 200MB/s, ale z něj se kopíruje kolem 450-500MB/s. Kopíroval jsem mezi tímto HyperX Fury, který jel na 90-100% a Samsung SSD 960 EVO (M.2) - 250GB, který jel na 10-30%. Samosebou jsem soubor vždy úplně odstranil, restartoval PC (aby nečetl z RAMky) a ještě vybral pokaždé jiné umístění. To ale nemění nic na tom, že jeho maximální propustnost je 500MB/s, protože nechápu jak, ale zprva zapisuje kolem 900MB/s cca 2-3 vteřiny, když S-ATA3 (6Gb/s) by teoreticky nemělo dát víc než 750MB/s, takže asi nějaký buffer.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 2. 2017 16:33

@FlashCV: Vysoká rychlost na začátku je zcela normální a nicneříkající.

avatar
FlashCV 23. 2. 2017 23:55

@Killing joke: To s tim ATTO jsem tedy nevěděl, že je to test komprimovaných dat, ale podle něj se řídím, protože od půlky (cca od 100kB dat) jsou naměřené hodnoty reálné těm, které jsou při kopírování běžných souborů. Tady jde spíš o to, proč czc jako jediný obchodník neudává maximální rychlost disku, tomu nerozumím :)Takže jak říkám já a jak říká maniak1.cz, prostě bych tam napsal všude 500MB/s a bylo by, případně upřesnit fakta do popisu, ale ne do úvodu a do parametrů.Neco jineho je pak zase RapidMode u Samsungu. Tam nemuzou zverejnit hodnoty s RapidModem, kdyz je ve skutecnosti nerealny, jelikoz disk na S-ATA 3 (6Gb/s) nemuze data prenaset rychlosti 2000MB/s (16GB/s) protoze propustnos rozhrani je 750MB/s (6Gb/s).

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 2. 2017 16:35

@FlashCV: Stačí použít Crystal Disk Mark apod. a máte reálné hodnoty hned.
Rapid mode u Samsungu je super, ale zprovoznit to jde pod jiným názvem všude. Samozřejmě na tom není nic nereálného, RAM je holt značně rychlejší. Využití pro běžného uživatele ovšem nenajde.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 188125
Kingston HyperX FURY - 480GB
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Cenově dostupný SSD pevný disk s působivým výkonem, formát 2.5“, výška 7mm, kapacita 480 GB, rychlost až 450 MB/s při čtení a až 208 MB/s při zápisu, maximální IOPS 73 000/28 000 čtení/zápis, rozhraní SATA 6 Gb/s.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny