Na co se často ptáte?

Jak můžu stornovat objednávku?Pokud si přejete stornovat objednávku pak postačí zásilku nepřevzít od dopravce, popřípadě nevyzvednout na pobočce. Následně dojde k automatickému zrušení bez jakékoliv sankce.
Pokud jste objednávku hradili předem, po vrácení na hlavní sklad Vám vystavíme dobropis.
Co znamená neznámý termín dodání?Takto označené zboží bohužel zrovna nemáme skladem a jeho dostupnost je prozatím neznámá. Toto zboží se pro vás snažíme sehnat u našich dodavatelů. Pokud máte zájem o toto zboží a nevyberete si z dostupných alternativ, doporučujeme nastavit si hlídání dostupnosti kliknutím na tlačítko se zvonečkem nazvané „Informovat“.V kolik hodin bude připravena moje objednávka?Takto přesnou informaci vám bohužel nejsme schopni říct. Vždy záleží na více faktorech, které lze těžko přesně předvídat, například aktuální dopravní situace a podobně. Jakmile bude vaše objednávka připravena, pošleme vám sms. Prosíme, vyčkejte na ni.Jak dlouho bude objednávka čekat na výdejním místě?Vaši objednávku vám na smluveném místě budeme hlídat pět pracovních dnů.Proč je moje objednávka na montáž PC sestavy zrušena a místo ní se v profilu zobrazuje jiná?V případě montáže PC dochází k rozdělení objednávky a následnému stornu té původní. Aktivní pak zůstává nově vzniklá. Není potřeba se obávat, pracujeme na tom.

Kontakty

Zákaznický servis

Zákaznický servis

31 31 100 00

Provozní doba:
Po-Pá: 8:00 - 18:00
So-Ne, svátky: 9:00 - 18:00

Reklamační oddělení

Reklamační oddělení

Průvodce reklamací online

Reklamační oddělení CZC
Brodská 570,
Příbram 261 01

Týden slev Logitech Týden slev Logitech