KOSS SPARK PLUG, černá
KOSS SPARK PLUG, černá
578 Kč 699 Kč 495 Kč 599 Kč

Všechny komentáře k produktu:KOSS SPARK PLUG, černá

p.hanzlik P.H

Srovnání

p.hanzlik 23. 11. 2005 18:18

Zajímalo by mě, jestli nějaký rozdíl mezi těmito sluchátky a sluchátky Koss The Plug, pokud nepočítáme vzhled. Děkuji

avatar
JAKUB_BUREŠ 23. 11. 2005 21:03

@p.hanzlik: Nedávno jsem koupil Koss The Plug, a doufám, že tyhle nejsou lepší ve věcech, jako kvalitnější drát, nebo že má jedno sluchátko delší kabel k přehození. Jinak se mi (kromě vzhledu) zdají stejné

THeBaNDiT THE
THeBaNDiT 22. 12. 2005 22:23

@JAKUB_BUREŠ: Pokial viem, ku klasickym PLUGom sa dodava viac nahradnych cudlikov do ucha, ale zasa SparkPlugy maju vraj nejake lepsie cudliky... a mne sa sparkplugy pacia viac, idu mi k PSP.

beden BED

Srovnaní

beden 24. 11. 2005 21:55

sou lepsi tyto nebo koss ksc/75?

avatar
Václav Vaněček - CZC 13. 12. 2005 13:58

@beden: Dobrý den, bohužel neměl jsem možnost srovnání, odpověď přenechám zákazníkům, kteří mají osobní zkušenosti.

avatar

Ach jo

krahulik 29. 11. 2005 21:30

tak podle technicke specifikace (i na strankach koss), se s the plug nelisi, maji jen jiny tvar,barvu a vylepsene molitanky.
bohuzel zarazi cena, na koss strankach je cena 15 $ :-(

honza@koznar.com HON

Barva

honza@koznar.com 5. 12. 2005 20:44

dobry den, zajimalo by me jakou barvu ma kabel sluchatek? asi bilou co? a konektor? taky? dekuji za odpoved

avatar
Václav Vaněček - CZC 6. 12. 2005 15:14

@honza@koznar.com: Dobrý den, nejspíš ano, ale skladem nejsou, tak Vám to ověřit nemohu.

los.negros LOS
los.negros 4. 1. 2006 22:44

@honza@koznar.com: kabel i koncovka u jacku jsou bílý

martin.pseja MAR

Nespokojenost...

martin.pseja 12. 1. 2006 17:25

Tak sem si je koupil a je to uplne na nic!! brutalne to chrci a nema to zadne basy!!! a to sem si myslel ze koss je dobra znacka. Kamosovy porty-pro
sou o moc lepsi....

martin.pseja MAR
martin.pseja 12. 1. 2006 18:26

@martin.pseja: tak sem tomu prisel na kloub... vyzkousel sem to na ruznych prehravacich a chrci jen nejake mp3 prehravace (vcetne meho). pak sem zkusil discman sony a to je v poradku......

Giorgi01 GIO
Giorgi01 8. 1. 2007 15:03

@martin.pseja: Ahoj, můžu se tě zeptat na jakých Mp3 přehrávačích jsi tato sluchátka zkoušel? Já mám Mp3jku od I-tecu a přemejšlím taky nad těmito sluchátkami.

ha_mik HA_

Looooool

ha_mik 12. 1. 2006 19:14

lol,to je jasny ze potrebujes kvalitni prehravac a ne nakej levnej,kterej nema poradnej zesilovac,tyto sluchatka sou na kvalitni prehravace a jenom na nich si naplno uzijes zvuk KOSS....boze

martin.pseja MAR
martin.pseja 12. 1. 2006 21:46

@ha_mik: njn:-) co rikas na EMGETON Meizu X6??
jenom nevim jestli vadi ze ten mp3 ma mensi frekvencni rozsah nez ty sluchatka

smejki SME
smejki 7. 3. 2006 21:59

@martin.pseja: No to nevadi. Akorat to ty frekvence hrat nebude. Upromne 10Hz moc neverim. ucho stejne mene jak 16Hz neslysi. Jinak sou fkat hodne husty. Byl sem velice mile prekvapen.
P.S.: Koupil sem je nove na ebay za 12$. Bohuzel postovny z USA bylo stejny, ale i tak to vyslo cca na 650Kc. doba dodani 3 dny. Proste super.

chuchulo CHU

Nove - pouzite

chuchulo 14. 3. 2006 20:41

Tak som si ich dnes kupil a doma ma cakalo neprijemne zistenie. Obal je spojeny zosivackou a na "molitanoch" je vidiet znamky opotrebenia. Ako je to mozne? Mozem si ich u vas vymenit za nove? Este som ich pre istotu neotvoril.

avatar
Martin Adámek 15. 3. 2006 13:22

@chuchulo: Dobry den, domluvte se na vymene s obchodnim oddelenim:E-mail: obchod@czechcomputer.cz
Tel: 31 31 100 10 (Příbram)
Tel: 24 24 100 10 (Praha)

chuchulo CHU
chuchulo 26. 3. 2006 20:52

@chuchulo: Bol som v CZC dat si ich vymenit. Znova som dostal obal "zlepeny" zosivackou. Vraj to tak maju od dodavatela. Potom skladnik nasiel jedno "normalne" balenie, ale aj tieto sluchatka mali na molitanoch "vrasky". Podla mna Koss trochu "recykluje" sluchatka, co im zakaznici vratia v ramci dozivotnej zaruky. Ale inak su v poriadku. Akurat pri zavadzani do ucha lave sluchatko "cvachta". Nevedel som identifikovat, co tento zvuk vydava. Ale asi je to bezne, lebo to iste sa mi stalo, ked som skusal "The Plug". Pocut to len pri intenzivnom hybani sluchatka v uchu. Nema to ziadny vplyv na kvalitu zvuku. BTW porovnanie "The Plug" vs. "Spark Plug". Cena a zvuk su rovnake, len vzhlad je iny. Obe maju pozlateny konektor v tvare "L". Lisi sa farba kablika, takze ak nemate radi biele, tak si kupte "The Plug". Najdolezitejsi je ale rozdiel v "molitanoch", proste tych nastavcoch, ktore robia tieto sluchatka vynimocnymi. "The Plug" ma vacsie molitany a mnohym ludom robi problem zaviest si ich do ucha. Niekto to riesi malym "chirurgickym zakrokom" noznickami. V baleni su 4 pary molitanov roznych strihov. Sparky maju len 2 pary v baleni, obe su rovnake. Su uzsie od The Plugov, takze sa v pohode zmestia do ucha. Ale hlavne, spark molitany su tzv. "slow memory", cize s pomalou pamatou. Ked ich zmackate na minimum, trva im viac nez minutu, kym sa nafuknu do povodneho tvaru. Ja si ich zavadzam do ucha bez mackania, proste ich len zatlacim do ucha a trochu potocim, akoby to bol zavit. Ma to rovnaky vysledok, ako by som ich zaviedol s mackanim. Je to dost rychle, mam ich tam za 3 sekundy, takze nemusim cakat pol minuty, kym sa zas nafuknu. Myslim si, ze mam normalnu velkost usneho kanalika, takze by to mal zvladnut skoro kazdy.
Oznamkoval by som ich takto: (znamky ako v skole)
Basy: 1
Stredy: 2
Vysky: 4
Tesnenie: 1
Hlasitost: 1 (volume na maximum je obcas bolestive)
Velmi ma sklamali vysky. Basy su fajn, ale celkovo je zvuk nevyazeny. Nastastie sa to da vyriesit ekvalizerom. Po chvili experimentovania som na mojom Creative MuVo TX prehravaci nastavil ekvalizer takto:
(hodnoty su z intervalu [-7,+7])
62 Hz: +2
250 Hz: +2
1 kHz 0
4 kHz +5
16 kHz +7
Ked som pridal vysky, basy sa v tom stracali, tak som pridal aj tie. Samozrejme je to vecou vkusu, ale uvedene nastavenie najviac lahodilo mojmu audiofilnemu usku ;) Tak to je asi vsetko

kuryr KUR
kuryr 16. 8. 2006 23:06

@chuchulo: ty molitany takhle vypadaj normalne!! je to takovej materyal .. takhle to maj vsicky .. s timdle materyalem jsem mel co docineni i na jinych vecech a chova se takhle porad .. je lehce zvrasneny

Onimkooo ONI

Ebay

Onimkooo 22. 3. 2006 11:28

Ahoj, nevedel by si mi prosimta vysvetlit ako funguje ebay? to je drazba ci ako? su tam na produkty aj zaruky?

Dodo2 DOD

Nejlepší

Dodo2 30. 4. 2006 12:14

Vyzkoušel jsem už hodně pecek, ale tyhle jsou absolutně nejlepší! Trvá pár dnů, než si zvyknete na nasazování, ale pak je to nářez, výborný basy, čistej zvuk, okolí vůbec neslyšíte. S klasickejma peckama (Sony) jsem měl volume na mym Enoxu Emgeton na 13-17 ze 30...teď to hraju na 1-2 :) PS: pozor na auta a tramvaje, pořádně se rozhlížejte, protože je neuslyšíte ;)

los.negros2 LOS
los.negros2 30. 4. 2006 13:29

@Dodo2: rozhodně nejsou tak dobrý jak tvrdíš.Basy jsou fakt výborný,to jo ! ale záleží co posloucháš za hudbu.Tyhle sluchátka se hoděj max na trance,disco,D&B a to je asi tak všechno.Rozhodně se nehoděj na punkrock,punk,ska apod. !!! ty sluchátka jsou šíleně moc přebasovaný a nezáleží na Ekvalizeru v přehrávači,prostě jsou od výrobce přebasovaný.

Chumac CHU
Chumac 1. 5. 2006 0:39

@los.negros2: Suhlasim, su nehorazne prebasovane. Najlacnejsie shity za 100 Kc maju vyvazenejsi zvuk nez spark plugy. Ale da sa to vyriesit ekvalizerom. Jedno nastavenie som tu uz uvadzal, chcel by som ho trosku poopravit:
62 Hz: +2
250 Hz: 0
1 kHz -4
4 kHz +7
16 kHz +7
Skusal som na tom vsetky druhy hudby a je to takto dost v pohode, podoba sa to mojmu 4+1 na PC.

Campeador CAM
Campeador 17. 5. 2006 13:52

@Chumac: Přebuzené bassy říkáš? A není to snad záměrem výrobce?, dyť se tím chlubí...
Tak nevím, to si stěžuješ na jejich nevýraznost?, že na ně ještě aji přidáváš (62 Hz +2). (1kHz jsou středy, jak jistě víš:D, a tak zvýrazňovat výšky, no nevím, to není normální, zní to FAKT....sorry....NEZNÍ to vůbec, resp. nedá se to poslouchat)
Bassy jsou nepostradatelnou součástí hudby, ale kvůli počítačovým bedničkám, discmanové kultuře doprovázející vietnamské praskačky(pecky v uších) už větčina lidí ani neví, jak mají bassy znít!
Kupte si pořádné Bedny se subwoofrem ať konečně poznáte hudbu.
např.: Logitech Z-5500 Digital 5.1 THX objednat můžete na http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=29680 nejsou NEJ, ale do pokoje stačit budou.
VIVAT HARD ROCK

Mik95 MIK
Mik95 1. 2. 2008 16:29

@Dodo2: Přesně tak jsou to nejlepší sluchátka který jsem kdy měl a je to nádhera přesně jak řikáte!!!!!!!
Jsem s nima maximálně spokojenej a jen dodám:Poprvé je zkoušejte se ztlumenym přehrávačem na min!!! neodvážim se je dát se svou Mp3kou dát je do uší naplno!!!
Ty tramvaje, auta, autobusy, nebo i kola jsou opravdu nebezpečná když je máte nahlas a nekoukáte se okolo sebe. Dávam jim 1* a chválim CZC

Im@tion IM@
Im@tion 2. 7. 2008 10:42

@Mik95: Jediné mínus na těchto peckách je že nemají zegulaci hlasitosti :-(

avatar

Koupil jsem je a zklamání

HEERY 9. 5. 2006 9:43

Mám ty Sparky a nic moc.
Srovnával jsem špunty Thomson za 75Kč,KOSS P4,original I-POD Video a KOSS SPARK Plug.Podle všeho měly Sparky vyhrát, ale ani náhodou.
První jmenované nemá cenu řešit a tak zůstávají I-Pod sluchátka a Spark.
Spark vypadají hrozně lacině a jsou nepříjemné do uší.Dá se na to zvyknout , ale když si pak nasadíte normální špunty - je to obrovská úleva.
Basy sice mají , ale rozhodně nic moc - navíc jsou závislé na zastrčení do ucha.Výšky a středy katastrofa - To ty KOSS P4 jsou vyváženější - čitelnější.U Sparků díky hrubé nevyváženosti některé hudební nástroje doslova mizí...Jenom ta hlasitost jde skutečně vyhnat o dost výše než na jakýchkoli špuntech co jsem kdy měl.
Po tomto trápení nasazuji originály od I-PODA video a naprostá paráda.V uších nic netlačí, pořádné basy, středy a výšky (v rámci možností špuntů samozřejmě).Hned bych Sparky za ty I-Poďacký vyměnil i z doplatkem.Takže shrnuto - mít je před koupí v ruce - nikdy bych Sparky nekoupil a za tu cenu tuplem ne.
Testováno na mém DM DIVA a kolegově I-POD Video.(rozhodně nejsem fanoušek APPLE proboha)

Tankway TAN
Tankway 18. 5. 2006 15:04

@HEERY: Myslím že s tímto názorem nemůžu úplně souhlasit. Sparky mam už 3měsíce a rozhodně si neztěžuju. Nemám sice sluchátka od I-PODu, a tak je nemůžu porovnat. Co se týče vzhledu, tak to souhlasím, že lepší desing by neuškodil. Jinak ale výšky, středy, basy se můžou nastavit na equalizéru a navíc myslím, že vysokými basy se tyto sluchátka právě chlubí a ne že "nic moc"!

Tankway TAN
Tankway 18. 5. 2006 15:07

@HEERY: Jo a ještě co se toho zastrčení do ucha týče, tak je snad jasný, že si sluchátka do uší strčím pořádně a ne jen tak napůl:).

Marwest MAR
Marwest 3. 6. 2006 10:59

@HEERY: Jinak já osobně jsem je taky zkoušel a výsledek je stejný jsou to sluchatka vhodny pro lidi ktery hodnotí kvalitu podle obsahu basový složky, jinak pokud chcete vyvazenej zvuk tak tohle ani náhodou neberte!!!

SnowRider SNO
SnowRider 10. 8. 2006 9:10

@HEERY: Nesouhlasim...mam iPoda+original sluchatka, ty jsou sice dobry, ale nic vic....Plug maji "cistejsi" zvuk, vynikajici odhlucneni(opravdu neslysite nic zvenci-na pecky uplne bomba!), proste je to uplne jina liga! Doporucuju...skoda, ze se nehodej na to, proc jsem si je koupil(chtel jsem naky pecky na kolo, abych nemusel mit volume na max.-ted opravdu nemusim, ale jezdit v nich je sebevrazda:-)jiank na cestovani vlakem, busem,atd jsou idealni!Doporucuju!!!

lerben LER
lerben 1. 3. 2008 13:26

@HEERY: Naprosto souhlasim. Je to absolutni hruza. Doporucuju Creative EP-630, mnohem lepsi nez original iPod nebo iPhone nemluve o tomhle paskvilu. Ani za vyprodejovou cenu to nezkousejte.

suril SUR
suril 12. 6. 2008 9:30

@HEERY: Nemám sluchátka od I-Podu, takže nemůžu porovnat, ale kritika mi přijde možná až přehnaná. Sluchátka mají samozřejmě poněkud silnější basy na úkor dalších zvukových projevů, jenže to jsou sluchátka, která se tímto prezentují a nijak to netají, čili určena pro ty, kterým to vyhovuje, jako třeba já.
Co se týče tlačení v uších... nevím, jak si je do uší strkáš, ale já když si je dám do uší (taky mi to chvilku trvalo, než jsem se to pořádně naučil) tak kdyby nehrála, tak o nic ani nevím. Je to jako špunty do uší na noc - prostě úžasná izolace jen když je mám nasazená, když si i pustím hudbu, tak opravdu slyším jenom ji a okolí mou hudbu neslyší (to mám hlasitost asi na 60%).
Takže si myslím, že tvá kritika je možná trošku přehnaná a uspěchaná, nicméně asi docela pochopitelná. Všem, kteří uvažují nad koupí těchto sluchátek, mohu jen vřele doporučit.

undy UND

Příslušenství

undy 18. 6. 2006 22:14

Dobrý den mám dotaz, koupil jsem si tyto sluchátka u vás, ale podařilo se mě ztratit jeden molitan včetně té tvrdčí hmoty co je mezi sluchátkami a molitanem (je to černé barvy), myslel jsem že když si koupím originální nové molitany (jinde než u CC) že to bude obsahovat i tu černou tvrdčí část ale neobsahuje, dá se u vás zakoupit tato malá část, nebo je to potřeba řešit v kossu jako reklamaci/servis?

avatar
Václav Vaněček - CZC 20. 6. 2006 11:51

@undy: Dobrý den, zvláště nejsou k dostání, zkuste to řešit jako servis, viz.
Servisní středisko: Eurostar
Eurostar Ostrava
Kosmova 11
702 00 Ostrava-Přívoz
Tel: 596 136 916

Steini STE
Steini 13. 8. 2006 18:09

@undy: mam reseni vaseho problemu.. piste mi na icq 279-394-004 nebo na email: s.t.e.i.n.i@centrum.cz

Steini STE
Steini 13. 8. 2006 18:10

@Steini: to reseni problemu je pro undyho...

Heetec HEE

VYYYYYBORNY

Heetec 19. 7. 2006 13:26

chvilku sem vahal jestli do nich mam jit a nakonec sem to risknul..chvilku mi sice trvalo nez sem to do usi narval a nestacil sem se divit takovej paradni zvuk sem jeste neslysel (samozrejme sem trochu musel snizit basy),odhlucneni je vynikajici :) (poradne koukejte jestli na vas nekdo nemluvi protoze ho vubec neslysite) takze jestli chcete kvalitni pecky od nejlepsiho vyrobce tak do nich jdete

Lukáš KK.. LUK

Spark plugy, nebo the plugy?

Lukáš KK.. 18. 8. 2006 11:23

Které jsou lepší? The plug mi připadají novjejší než spark, ale které jsou pohodlnější? Na stránkách koss se píše, že jeden model postupně nahrazuje ten druhý, ale nepochopil jsem, jestli ten starší model jsou ty, nebo ty.. Ale podle vzhledu jsou novjejší spíše the plugy, nebo se pletu?

avatar
krahulik 18. 8. 2006 12:46

@Lukáš KK..: Tyto sparky jsou novym modelem, predchozi The Plug uz tu jsou nejaky ten rok.Staci si poradne kouknout do teto diskuse. o pohodlnosti se tu take pise..resp dela hodne to jak velky mate zvukovod :-) Tyhle sparky maji molitanyk o neco mensi. Jinak doporucuju (lepe) procist tuto diskusi i diskusi u The Plug. Hezky den

Prochajda76 PRO
Prochajda76 29. 1. 2007 15:50

@krahulik: Zdravim,
koupil jsem si tyto sluchatka, jelikoz sem si vyzkousel The Plug od kamarada. Jakmile jsem je ale vyzkousel, byl sem naprosto zklamanej. Schvalne sem si teda pujcil ty The Plug a zvuk je na nich o 100% lepsi:-/ pritom dle dat by mely byt stejny. Nevim jestli nejsou vadny. Nemate taky nekdo srovnani?
Diky.

burník BUR
burník 13. 4. 2007 16:55

@Prochajda76: Tyto sluchátka mají naprosto stejné parametry.Nejspíš jde o špatný výrobek.

beavel BEA
beavel 18. 4. 2008 16:22

@burník: presne tak. vnitrek je stejny jen tyhle jsou bily aby se hodily k iPodu a maj vypadat jako keramicky krcek svicky v motoru (ang. sparkplug)

kacer15 KAC
kacer15 18. 4. 2008 23:14

@beavel: to jo, souhlaasim

jakubjogi JAK
jakubjogi 25. 6. 2009 16:48

@burník: Nemusí to být jen sluchátkami, vždy jde o nastavení v přehrávači, u těchto sluchátek je dost znát, jestli nastavíte pop, rock, či klasic... Prostě jde i o ten přehrávač... Ale tim neřikám, že nemůžou být vadný...

mauikmauik MAU

Dojmy...

mauikmauik 29. 8. 2006 21:11

Pred par tyzdnami som si kupil tieto kossy.Moje dojmy pre buducich mozno majitelov...BTW som laicky posluchac,ktory ma vraj citlivy sluch a zalezi mu na kvalite.Preto bezne pouziva AKG K26P,ktore medzi prenosnymi sluchadlami asi nemaju konkurenciu,aj vzhladom na cenu...Prehravac mam iRiver H300.Takze v skratke...odhlucnenie perfektne,konstrukcia...no,tie peny su fakt prisposobive ale do mojich usi nejako stale nesadnu uplne a treba si najst fintu,ako ich nasadzovat.Ja pouzivam tzv. rotovaciu fintu:),kvalita prehravania-ohromne prebasovane,aj po prestaveni ekvalizeru.Na nejaky hip hop alebo techno sa to mozno aj hodi,ale inak je to dost priemerny posluch.Takze asi tolko...keby nieco,tak sa pytajte

posluchac POS

Srovnání

posluchac 7. 9. 2006 16:29

SUCHATKA OD iPODU SE POROUCHALI ME, I BRACHOVI,pak jsem si koupil iRiver h10 a ktomu jsou senheisserky, a bracha si koupil ty samy

dizzt DIZ

Vzít nebo ne?

dizzt 8. 9. 2006 10:02

no mam vyhlísnutý tenhle mp3 přehrávač( http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=33086) a v recenzi se píše, že s trochu lepšími sluchátky má perfektní zvuk... a na tyhle sem dostal tip
-mam dost problémy s klasickými špunty do uší na spaní, musel jsem je zmenšit....
-poslouchám ale různorodou hudbu (UDG,Hoobastank,Monkey Business, Depeche Mode, Red Hot Chili Pappers etc.) takže se tyhle pro mě nehodí-které jiné?
Děkuji

Blacksoul BLA

Zkušenost

Blacksoul 8. 9. 2006 19:20

Koupě 6.9.06 První dojmy přinesly velké zklamání. Zvuk naprosto nevyvážený. Musel zasáhnout ekvalizér. Přes dosavadní snahu se mi nepodařilo dosáhnout zcela uspokojivého výsledku. Středy a výšky se zdají poněkud nevýrazné a zastřené. Sluchátka, co jsem dostal původně k přehrávači sice neměly tak bohatý zvuk, zato byl velmi dobře vyvážený a čitelný. (vědět co je to za značku, šel bych do nich znovu a dal bych přednost před Kossama, jestliže by byly za přijatelný peníz) Celkem solidní je poslech elektroniky; s „tvrdší“ hudbou je to horší. Death nebo Systemy jsem si na tom příliš nevychutnal. Co poslech zpříjemňuje a odvádí pozornost od zmíněných nedostatků, je odhlučnění. Jste téměř dokonale izolovaní od okolního ruchu a nerušený poslech vám vytváří vlastní svět. Nicméně doufám, že tato sluchátka nejsou (jak mnozí tvrdí) to nejlepší co se dá z pecek na trhu koupit a že se s nabídkou je to přeci jen o trochu lepší. Sluchátka mám krátce a možná mě jen nestačily přesvědčit. Uvidíme jak na tom budu s názorem po delší době, ale právě teď říkám, že bych do nich znovu za ty peníze nešel.ještě dodávám:
přehrávač: E5 cult
současné nastavení skvalizéru:
62 Hz: +1
250 Hz: 0
1 kHz +4
4 kHz +5
16 kHz +6

rehhi REH
rehhi 20. 9. 2006 17:49

@Blacksoul: Prodám tyto kossi z důvodu finanční tíže.Špunty jsou k tomu nové nepoužitě. pište na e-mail rehhi@centrum.cz nebo icq 279-239-106 cena dohodou

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 34650
KOSS SPARK PLUG, černá -14%
578 Kč 699 Kč 495 Kč 599 Kč
varianty
skladem
5 a více kusů
Sluchátka - špunty, uzavřený systém s nadstandardní izolací, frekvenční rozsah 10Hz-20kHz, citlivost SPL 112dB.