Přejít na obsah [o] Přejít na navigaci [n] Přejít na vyhledávání [v] Přihlásit se
Hlavička
Co nabízí záruka Lenovo Premium Care a jak ji aktivovat

Co nabízí záruka Lenovo Premium Care a jak ji aktivovat

Produktové tipy

Seznamte se s prémiovou péčí pro zákazníky od Lenovo. Rychle a pohodlně vyřešíte jakýkoli problém se svými produkty. S touto prémiovou službou zákaznické podpory s přímým přístupem k odborníkům vám společnost Lenovo poskytuje rychlejší řešení, abyste mohli ze svého nového zařízení získat maximum.

Pokud nevíte, jak začít či potřebujete vyřešit problém se softwarem prostřednictvím telefonu, chatu nebo emailu, případně zajistit onsite servis hardwaru, díky Premium Care budete první na řadě. Chcete-li se dozvědět víc, zkontrolujte stav své záruky.

Notebooky s Lenovo Premium Care 

Představení služby Lenovo Premium Care

Aktivace záruky Lenovo Premium Care

  1. Na stránkách společnosti Lenovo se přihlaste svým Lenovo ID. Pokud Lenovo ID nemáte vytvořené, klikněte na tlačítko „Registrovat“ a vyplňte svůj email, následně jméno, příjmení a potvrďte antispamovou kontrolu. Následně vám bude na email zaslán odkaz pro potvrzení registrace. Po jeho potvrzení je možné se přihlásit. Přihlášení je také možné skrze Facebook, Google, Microsoft nebo Moto účet.
  2. Po přihlášení klikněte na tlačítko „Registrovat servis“ pod možností „Registrovat servis se zařízeními“.
  3. Na stránce zadejte sériové číslo vašeho zařízení a klikněte na tlačítko „Poslat“ (viz obr. 4). Sériové číslo naleznete na spodním štítku vašeho zařízení, na krabici, faktuře, nebo v případě zařízení se systémem Windows v předinstalované aplikaci Vantage. Všechny možnosti, kde může být uvedeno sériové číslo, naleznete na této webové stránce.
  4. Vyplňte všechna pole, označená symbolem hvězdičky, jako je jméno, příjmení, e-mail, stát a PSČ. Ve spodní části v kolonce „Výběr typu registrace služby“ ponechejte možnost „elektronická. Poté vyplňte ověřovací kód a PIN, který jste obdrželi spolu se zařízením a klikněte na tlačítko „Ověřit“.
  5. Po kliknutí na tlačítko „Ověřit“ se zobrazí potvrzení správnosti zadaného kódu a PINu.V dalším kroku můžete: Kliknutím na „Send registration confirmation to assigned device owners“ odeslat potvrzení registrace na zadaný email. Kliknutím na „Send registration confirmation to additional contacts“ odeslat potvrzení registrace na další emaily. Kliknutím na „By completing registration you agree to the product registration Terms and Conditions PC|Data Center“ budete souhlasit s registrací záruky. Registraci dokončete kliknutím na tlačítko „Complete Registration“.
  6. Po úspěšném vyplnění a odeslání formuláře se zobrazí tato hláška. Změny záruky se projeví do 24 hodin od její registrace.
1.png
2.png
3.png

Jak aktivovat záruku Lenovo Premium Care krok za krokem

Co s Lenovo Premium Care získáte?

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Porovnání klasické záruky s Lenovo Premium Care

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

Notebooky s Lenovo Premium Care na 3 měsíce

 

100% GEEKsměs bez elektroniky 100% GEEKsměs bez elektroniky
nahoru