Mapa Arma 3 - Contact
Pokud se neradi ztracíte a nechcete ve hře neustále zapínat mapu, pořiďte si tuto klasickou papírovou turistickou mapu ze hry Arma 3 a jejího rozšíření Contact.
Rychlá navigace
Doporučujeme dokoupit
Pero LEGO, gelové, černé
65 Kč 79 KčPero LEGO, gelové, červené
65 Kč 79 KčPero LEGO, gelové, fialové
65 Kč 79 KčPero LEGO, gelové, zelené
65 Kč 79 KčPokémon GO Plus +
1 156 Kč 1 399 KčPero LEGO, gelové, azurové
65 Kč 79 KčPero LEGO, gelové, světle fialové
65 Kč 79 KčPero LEGO, gelové, světle zelená
65 Kč 79 KčMiska Pokémon - Pikachu, 600ml
288 Kč 349 KčPero LEGO, gelové, hnědé
57 Kč 69 KčPero LEGO DC Super Heroes - Batman, s minifigurkou, gelové, černé
145 Kč 176 KčPero LEGO, gelové, šedé
65 Kč 79 KčPopis produktu
Pokud se neradi ztracíte a nechcete ve hře neustále zapínat mapu, pořiďte si tuto klasickou papírovou turistickou mapu ze hry Arma 3 a jejího rozšíření Contact.
Velikost: 12 x 18 cm (složená) / 72 x 54 cm (rozložená)
Měřítko: 1:25000
Technické parametry
Druh předmětu: Mapa
Ze série: Arma
Základní parametry
Druh předmětu: Mapa
Herní/Filmová série
Ze série: Arma
Další informace
Výrobce: Bohemia Interactive
Stránky výrobce: bohemiainteractive.com
V nabídce od: 21. 3. 2020
Záruka: 2 roky (u CZC.cz)
Spolehlivost: 100 %
Související články
-
Letecký útok Tálibánu? Novináři si vojenskou akci spletli s českou hrou
Moderní hry nabízejí neskutečně věrnou grafiku. V některých případech až natolik věrnou, že herní děj jen těžko odlišíte od reality. Své o tom vědí indická média, která záběry ze střílečky Arma 3 vydávala za útok na afghánské údolí Pandžšír.
-
Oslavte 20. narozeniny Operace Flashpoint speciální výroční edicí
Na konci týdne oslavil dvacítku titul, který patří do zlatého fondu českých her. Operace Flashpoint už však nenese své původní jméno, nyní ji celý svět zná jako Arma.
-
Pandemie podpořila růst herních studií, ukázaly výsledky Bohemia Interactive
Koronavirus nemilosrdně drtí celou řadu odvětví ekonomiky, jiným ale naopak hraje do karet. Jak lidé musí kvůli protipandemickým opatřením trávit více času doma, velmi roste poptávka po hrách. Dokládají to i data českého studia Bohemia Interactive.