MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan_89 Ověřený GEEK 27. 7. 2016 18:10

@Khalai: jako tam jde o to, že kdyby GTX 1060 byla za 6500 v základu tak RX 480, která už podle označení je to vyšší z nabídky AMD by byla za kolik, 5500?za kolik by se prodával RX 470? 460? AMD by padlo na hubu ...

breexy BRE
breexy 30. 7. 2016 18:18

@exelus: V Americe stoji něco okolo 400 dolaru což je na kč něco okolo9500 kč a v česku velkoobchodní cena je 7200 kč cca tak mě zajimalo kde jsi přišel na svou cenouvou relaci přišel ty :)

avatar

MSI GTX 1060 PCT

Majklos88 21. 7. 2016 6:42

http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/41945-msi-gtx-1060-gaming-x-v-testu-proste-luxus?start=26Je dražší ale když se podíváte na výsledky tak tomu odpovídá.

avatar
šmíd19 21. 7. 2016 7:07

@Majklos88: Odpovídá? :-| Musím oponovat... bude-li to podávat výsledky jak o 2 litry levnější zákl.verze, nemá smysl brát dražší než verze za tak 8-8,5 tisíce...

zdenek.horvath ZDE
zdenek.horvath 21. 7. 2016 11:11

@Majklos88: A co bazarova GTX 980 za 7t. ta stoji take za zvazeni nebo snad ne ?

pilot753 PIL
pilot753 22. 7. 2016 19:19

@zdenek.horvath: Nemá! Záruka žádná, cena skoro stejná a hlavně žřavá. Jinak ani tato verze MSI nemá smysl za ty peníze.

michal86 MIC
michal86 23. 7. 2016 12:07

@Majklos88: Cena tomu tedy rozhodně neodpovídá, koupil jsem nejlevnější gainward za 7600,- , OC, boost až 2150, paměti 8900 a jede bez problémů. Teploty na automatiku větráků do 74°C. Nevidím jediný důvod proč připlácet 2200,- za tuto MSI.

Ardis160 ARD

Kompatibilní základní deska

Ardis160 22. 7. 2016 15:49

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda tato karta bude podporovat mou základní desku GA-P61-S3-B3.
Díval jsem se po různých stránkách, odpověď jsem ale nenašel.
Předem děkuji za odpověď.

Blue4You BLU
Blue4You 22. 7. 2016 16:07

@Ardis160: ano, bude :-)

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 22. 7. 2016 21:19

@Ardis160: Jaký je procesor a jaký je zdroj?
Poslední dny se to tu řeší, tak se raději ptám, aby pak někdo nebyl doma (nemile) překvapen.

maaasenka MAA

Herni sestava

maaasenka 26. 7. 2016 21:56

Dobry den,skladam si herni sestavu..
https://www.czc.cz/cthsiqhqs4gvn9o0aggetlog8d/seznam
a chtel bych se zeptat na vase nazory a pripadna vylepseni? Vim, ze tam mam taktovatelnou desku k netaktovatelnemu procesoru, ale ty ceny mi prisly blizko s vyhledem do budoucna.Dekuji mockrat a pekny den..

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 26. 7. 2016 23:06

@maaasenka: Zde můj návrh - https://www.czc.cz/bp2p0jqt5ugnp95noccujrsvl4/seznam
Je pravda že procesor by už tomu slušel i7 procesor, ale takto máte o dost vyšší herní výkon..

koprad KOP

Sestava

koprad 27. 7. 2016 18:19

https://www.czc.cz/52peqde1hmjn2ao5k673uscju6/seznamDobrý den,prosím o kontrolu komponentů a jaký chladič do 14 cm použít,nebo nechat ten co mám v košíku.Grafickou kartu zatím neberu čekám jak dopadnou recenze mezi neref.gtx 1060 a rx480(470).Děkuji

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 27. 7. 2016 22:29

@koprad: Komponenty jsou v pořádku až na SSD. BX řada je odpad a pokud Crucial, tak až řadu MX..
Jinak čekat na testy ani nemusíte, ani nereference RX 480 nepůjdou moc taktovat a když je popoženete o pár Mhz, tak razantně zvednou spotřebu a tím i odpadní teplo.. Do malé skříně jakou plánujete je opět Nvidia jasný vítěz po všech provozních vlastnostech..

koprad KOP
koprad 28. 7. 2016 6:04

@GreenT: Děkuji,ssd tedy dám řady MX,na GTX (líbí se mi stejně víc jak rx 480) budu muset stejně čekat až bude nějaká levnější skladem.Ještě jednou díky, hlavně za ten ssd

FejQeSs FEJ

Sestava

FejQeSs 28. 7. 2016 15:02

Ahojte,
Chtěl bych se zeptat jestli by tato sestava fungovala naprosto bez problému a jestli jsou komponenty dostačující.. Děkuji
https://www.czc.cz/9cnpdd8p9kih0961k50akhqqse/seznam

avatar
davidekmikyska 28. 7. 2016 15:40

@FejQeSs: Já bych řekl, že v pohodě :)

FejQeSs FEJ
FejQeSs 28. 7. 2016 21:24

@davidekmikyska: Zdravím davidekmikyska,
Děkuji

Andrew_CZ AND
Andrew_CZ 28. 7. 2016 16:10

@FejQeSs: Dobrý den, sestava by fungovala ale vyhnul bych se taktovacího procesoru i5-6600K a bral bych i7-6700, je na stejné úrovni jako i5-6600K a sestava vyjde skoro stejně.
Taky pokud je ta možnost tak bych si trochu připlatil za větší SSD (240gb).
Zde je sestava tak jak bych si ji představoval já: https://www.czc.cz/3v2dj01036i1la9vll90e19d19/seznam

FejQeSs FEJ
FejQeSs 28. 7. 2016 21:21

@Andrew_CZ: Zdravím Andrew,
Proč se vyhnout taktovacímu procesoru i5-6600K ? Procesor mám v plánu taktovat a do i7 se mi moc nechce je to více peněz když si i5 mohu nataktovat a to s větším výkonem.
Ano vím že by bylo potřeba více SSD & RAM mám v plánu si tyto věci později dokoupit a navýšit

breexy BRE

Chyba

breexy 30. 7. 2016 18:19

1060 jsou GPU střední třídy :)

Luzda LUZ

Kompatibilita s pci.ex2.0

Luzda 31. 7. 2016 8:30

Zvládá i zpětnou kompatibilitu i s pci Ex2.0

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 7. 2016 11:47

@Luzda: Ano, bez problémů..

avatar
savver 31. 7. 2016 11:56

@Luzda: Jasně, to musí je to součást standardu Pci-e 3.0. Otázka je zda takovou výkonnou kartu používat, na nějaké pravěké desce a procesorem z pravěku.

avatar
lukueasasa 31. 7. 2016 12:03

@savver: jenže podporu pouze PCI-e 2.0 je i i7 2600K, který rozhodně má na dnešní dobu ještě dost výkonu, zvláště pokud se nataktuje na 4,8 - 5 GHz

avatar
savver 31. 7. 2016 13:11

@lukueasasa: Tak s tímhle procesorem to je v pohodě, říkal jsem si jestli nemáš nějaké E8400, nebo něco na ten způsob.

avatar
lukueasasa 31. 7. 2016 16:21

@savver: já jsem se neptal, já pouze reaguju

PetrBlahuta PET

Je vhodná tato karta pro upgrade PC?

PetrBlahuta 1. 8. 2016 10:10

Dobrý den, přemýšlím o nové grafické kartě, CPU zvládá vše ok,jen ta karta je pomalejší a už jí občas mírně zlobí ložisko na větráčku. Mám desku https://www.czc.cz/msi-z77a-gd65-intel-z77/105032/produkt a CPU https://www.czc.cz/intel-core-i7-3770_2/107647/produkt (je trošku starší, ale šlape ok). Myslíte, že má cenu dávat tuto kartu (jesli to vůbec půjde), nebo mám spíše zvolit nějaký starší model. Děkuji

avatar
šmíd19 1. 8. 2016 10:20

@PetrBlahuta: Celá sestava vč. oné graf.karty? Dorazily tu i neref.RX 480./// Takže GTX 1060 ano, RX 480 podle zdroje.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 2. 8. 2016 0:44

@PetrBlahuta: Procesor i zdroj (deska taky) jsou v pohodě pro obě karty, ale osobně bych volil celkově výkonnější GTX 1060

PetrBlahuta PET
PetrBlahuta 2. 8. 2016 15:04

@Natar: Ok, děkuji, "MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5" spadá pod GTX 1060, nebo myslíte jiný model? Mohl by jste uvést prosím nějakou konkrétní. Já ji rád nechám poradit.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 8. 2016 10:43

@PetrBlahuta: Pokud nechceš čekat, tak touhle MSI v kvalitě neprohloupíš, ale 9500 je přehnaná cena. Osobně bych počkal na https://www.czc.cz/gigabyte-geforce-gtx-1060-gaming-6gd-6gb-gddr5/195148/produkt

PetrBlahuta PET
PetrBlahuta 3. 8. 2016 20:07

@Natar: Nijak extra nepospíchám. teď jsem ještě studoval, jestli se mi vleze do skříně (mám 285mm a místo už je tam tak max 3 cm), ale co jsem koukal, tak se dělají okolo 298mm.
Co jsem ale koukal, tak ta má napájení 8pin PCIe, což můj zdroj nemá, ale předpokládám že nějaká redukce bude (ale to by bylo stejné jak u té první). Takže k desce bude tato taky ok..? Skoro mě mrzí, že na 1155 už k této kartě nemůžu sehnat i lepší CPU, ale z GTX670 je to stejně skok nahoru :D.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 8. 2016 20:18

@PetrBlahuta: 3 cm je dost místa. Každá GPU tady v nabídku bude k té desce OK. Co máš za zdroj?

PetrBlahuta PET
PetrBlahuta 3. 8. 2016 20:38

@Natar: *

lopu LOP
lopu 3. 8. 2016 20:20

@PetrBlahuta: a co teprve z GT620 na GTX1060 :D. (jo já vím mám "nejlepší" kartu dneška :))

PetrBlahuta PET
PetrBlahuta 3. 8. 2016 20:37

@lopu: Natar: https://www.czc.cz/seasonic-x-660-660w-retail/84199/produkt (660W)
Já už když jsem si současný PC pořizoval, tak jsem tak nějak počítal s tím, že grafická karta se bude měnit a ještě jsem si myslel, že pořídím další HDD, ale to se nekonalo, tak mám jen 1SSD a 2HDD, to by zdroj mohl stačit.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 8. 2016 20:53

@PetrBlahuta: Jo už si tady vlastně zdroj postoval. Disky berou 0.00 nic - to bys jich musel mít 100 :-D. To je hodně dobrý zdroj a 8pin máš - u 6pin je ještě 2pin zvlášť

avatar
lukueasasa 3. 8. 2016 20:48

@Natar: mě osobně nepřijde cena GTX 1060 gaming nějak moc extra přehnaná (já sám jsem očekával cenu kolem 9K za lepší edice), je to prostě to nejlepší na trhu. Ta GB je taky zajímavá ale ta MSI má ještě o chlup lepší chladič

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 8. 2016 21:16

@lukueasasa: O litr víc co stojí lepší chladič nemá - má o jednu heatpipe navíc a chlazení VRM nic moc. Gigabyte má dvě širší měděné heatpipe - uvidíme, až bude někde ta Gigabyte rozebraná - zatím nevidím na té MSI nic, co by stálo za příplatek 1000 - v OC si taky vedou stejně, co jsem se zatím díval.

pilot753 PIL
pilot753 3. 8. 2016 22:14

@Natar: Teď jsem ten slavný Gigabyte vracel, protože v zátěži pískají cívky-hodně a co je ještě horší, v malých otáčkách větráček chroupe, jako kdyby do něčeho narážel-hnus.To si raději připlatím za MSI-je tichá a když už, tak odejde komplet v záruce:)
PS: A chlazení má reálně rozhodně lepší MSI.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 3. 8. 2016 23:15

@pilot753: OK díky za info - doufejme, že to byl jen špatný kus, což se může stát i u MSI. V recenzích ta Gigabyte nikomu nepískala. Smůla.

avatar
Pink0 3. 8. 2016 23:36

@Natar: u Gainwardu za 7.600 mi nepískne ani omylem....za to ten Fotron hydro G jsem už odpálil ....větráčkem,nějak jsem zavadil o špatnej káblík :-D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 4. 8. 2016 15:32

@Pink0: Jak odpálil ? To je jako KO ?
Takže máš novou grafiku a zase stojíš kvůli zdroji.. :D

avatar
Pink0 4. 8. 2016 20:11

@GreenT: ne,nestojím,mám ještě naštěstí Be quiet! Straight Power 10 400W a mám takový pocit,že už se mnou zůstane,myslím že mi spíš nabídnou prachy zpět,když ten zdroj stojí ted 3.250 a já ho tam koupil za 2.050:-)....aby toho nebylo málo,tak teď před hodinou mi odešla myš a zaručák nemůžu najít....1.100 v pr.... :-)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 4. 8. 2016 20:24

@Pink0: Tak jestli to je na reklamaci tak pak nejspíše jo.. Vezmi pak EVGA G2 550W.
Jo, bordel v papírech, prázdná šrajtofle.. :D
Ale ty to děláš stejně naschvál aby jsi mohl koupit něco nového.. :) :)

PetrBlahuta PET
PetrBlahuta 3. 8. 2016 23:52

@Natar: Ok, tak děkuji moc za rady, bude to teda asi ta GTX1060.

FejQeSs FEJ

Sestava2

FejQeSs 2. 8. 2016 21:00

Hojte píšu po druhé a dal jsem na i7 6700 tak se chci zeptat zda je v této sestavě už vše okey jestli fera uchladí.. A jestli vše pošlape např. nejlepší detaily v GTA atd.. děkuji
https://www.czc.cz/2lhlg1arocior8854h3nrpk52a/seznam

KeyGenX KEY
KeyGenX 4. 8. 2016 23:46

@FejQeSs: Do sestavy za +-28k bych osobně nedaval zdroj bez certifikace.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 194879
MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Velmi výkonná grafická karta vhodná pro nejnovější hry postavená na základě grafického čipu NVIDIA Pascal. Grafika svou výpočetní silou otevírá dveře do jedinečné virtuální reality. Paměť 6 GB GDDR5 s frekvencí 8000 MHz 8100 MHZ (OC mód) se šířkou sběrnice 192 bitů, 1280 Cuda jader, základní frevence 1506 MHz je možné přetaktovat až na 1809 MHz. Podpora technologií VR Ready, NVIDIA Ansel, NVIDIA G-SYNC -Ready, NVIDIA GameStream -Ready. Napájení karty je řešeno osmipinovým konektorem. O chlazení se stará osvědčený systém Twin Frozr VI. Maximální rozlišení, které karta vysílá na displej(e), činí 7 680 x 4 320 pixelů při 60 Hz. Rozhraní: 3x DisplayPort 1.4, 1x HDMI 2.0, 1x DVI-D.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny