MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6

terbr1143 TER

Rada

terbr1143 28. 1. 2019 14:58

Dobrý den, mohl by mě někdo zkušený poskládat pc primárně na hry do cca. 30 000kč ? Předem děkuji

Unknown_user UNK

Procesor a grafika

Unknown_user 28. 1. 2019 20:43

Dobrý den, potřeboval bych názor někoho dalšího a nejlíp i zkušenějšího.. Mám v plánu si poskládat nový PC, nejsem sice hardcore hráč, ale detaily na ultra můžu :D Chtěl bych Ryzen. Koukám spíš už na R5 2600 než třeba 1600X, ale když si vezmu jeho cenu + přeci jenom lepší chladič, tak jsem na ceně R7 1700 s chladičem Wraith Spire. Chtěl bych PC zas tak alespoň na 5 let minimálně, takže otázka zní.. Pletu se hodně, když si myslím že ten R7 se mi do budoucna vyplatí? A grafika.. Zatím mám jen 1080p monitor, ale když bych si přeci jen třeba za rok koupil monitor s 1440p, bude stačit těch 6gb paměti i na delší dobu, nebo si za další rok budu kupovat novou grafiku, protože týhle pomalu dojde dech a je lepší teď zrovna vzít 2070 když chci vážně alespoň 5 let nic nedokupovat ani neměnit?

Tach TAC
Tach 28. 1. 2019 21:02

@Unknown_user: 5 let je dlouhá doba. Pokud budete kupovat lepší monitor, tak určitě 2070.

radekdnb RAD

Grafická karta

radekdnb 29. 1. 2019 11:48

Dobrý den...
Můžu tuto kartu použít na základní desku Asus Z270-K 5x
K procesoru I7 7700??
Nebo musím koupit lepší základní desku?
Díky za odpověď

avatar
igormedek 29. 1. 2019 11:54

@radekdnb: karta urcite do Vasi desky pujde. zbyva doresit otazku vykonnosti Vaseho zdroje . Jaky mate, jakou kartu touto nahrazujete?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 1. 2019 11:57

@radekdnb: Procesor je k té kartě v pořádku, desku měnit samozřejmě nemusíte, takže závěrečná otázka je opravdu jen ten zdroj.

radekdnb RAD
radekdnb 29. 1. 2019 12:27

@radekdnb: Mám Corsair CS 750M

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 29. 1. 2019 12:43

@radekdnb: Ten to také v pohodě zvládne, takže do toho můžete jít.

radekdnb RAD
radekdnb 29. 1. 2019 12:49

@radekdnb: Výborně, děkuji za ochotu a odpovědi přeji hezký den

Dizon DIZ

Připojení grafiky

Dizon 30. 1. 2019 14:57

Ahoj uvažuji o této grafice ale mám monitor kde je jen připojení CVI-D a D Sub. Ta karta má HDMI a Displey port.Bude to fungovat s tímhle kabelem
https://www.czc.cz/premiumcord-hdmi-a-dvi-d-m-m-2m/62221/produkt
Díky

avatar
NEHARIA 30. 1. 2019 15:09

@Dizon: jaky ma rozliseni a kolik hz?fungovat nejspis ano, ale na kolik hz, tot otazka

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 30. 1. 2019 15:24

@Dizon: No, nebude od věci si pořídit nový..Ale to můžete klidně později, HDMI a DVI jsou vzájemně kompatibilní.

Dizon DIZ
Dizon 30. 1. 2019 15:29

@john_doe: A jakej novej pořídit do tech 24"

Dizon DIZ
Dizon 30. 1. 2019 16:14

@NEHARIA: Super díky cena u všech rozumná ale zatím to chvilku vydržím s tímhle nový pc má ted přednost starý je tragický. Ještě poprosím o kvalitní SSD disk kapacita nemusí být moc velká mám to do pc pro máti
Dík

šmerda13 ŠME

Otázka na sestavu

šmerda13 30. 1. 2019 16:42

Cau myslíte ze je tahle sestava v pořádku
Cpu: ryzen 5 2600
Gpu :rtx 2060
Mb: msi b450 gaming pro carbon
Ram: hyperx predator 16gb (2x8) ddr4 3200
Zdroj: seasonic focus plus gold, 550w
Case: fractal design focus G
Ssd: crucial mx500, 2,5- 500gb

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 30. 1. 2019 16:56

@šmerda13: Ano, naprosto v pořádku. Dobrý výběr komponent. Můžeš vzít tyhle paměti: https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3333/192303/produkt
A nezbytné upozornění: Ryzen je potřeba podpořit k plnému výkonu vyšší frekvencí pamětí (min. 3000 MHz) - k tomu je ale nutné zapnout v biosu desky tzv. XMP nebo AMP profil pamětí - bez toho ti jakékoliv paměti pojedou max. na 2666 nebo taky jen 2400 (každá deska to má jinak) - je to jednoduché a najdeš to v manuálu desky.

czcorega CZC

Otáčení větráčků

czcorega 31. 1. 2019 3:25

Při tom, když PC nic nedělá, má karta 33-34 stupňů, nicméně větráčky se stále otáčejí (i když opravdu pomalu). Jak docílím, aby se neotáčeli v IDLE ?

avatar
honzaa1 31. 1. 2019 4:08

@czcorega: Koupit lepší kartu? :)

siddhi SID
siddhi 31. 1. 2019 4:46

@czcorega: Pokud grafiku neslyšíš tak nemáš co řešit. Faktem je, že zastavování otáčení ventilátorů snižuje jejich životnost.
Jinak jde jen jen o marketing. Zastavování ventilátorů výrobce nic nestojí, ale využívá to jako marketingový trik k tomu, aby lidi přinutili ke koupi dražších verzích.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 1. 2019 6:27

@siddhi: Jasně, teplota do 40 st. poškodí grafiku.. :) Zero fan stop je naopak velice příjemná věc pro tichá PC a rozhodně krok dopředu. Karty s lépe dimenzovaným chlazením udrží pasivně stejné teploty, jako ty levnější s neustálým chodem ventilátorů. Trik to rozhodně není, jelikož je ověřené, že to funguje.. :)

avatar
honzaa1 31. 1. 2019 10:25

@siddhi: Ve hrách se zastavují minimálně a ve win na ploše ani nevím že by se roztáčely. Takže je to přesně naopak.
Životnost se zvyšuje, stejně tak jako klid a pohoda uživatele.
Cpu, zdroj polopasiv a vše v SSD.

czcorega CZC
czcorega 31. 1. 2019 17:28

@czcorega: děkuji, myslel jsem, že jde o normální funkcionalitu u karty za téměř deset tisíc ... to už fakt výrobci nevědí, jak z lidí vytahat prachy :(

Petrkostelnik PET

Hmm

Petrkostelnik 31. 1. 2019 7:19

proč to zdražení ?? ještě že je tu t.s . bohemia :D šmejdi

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 1. 2019 7:32

@Petrkostelnik: Pokud chcete nakupovat jinde, nikdo vám nebrání, ale nemusíte se tu takto vyjadřovat.

Petrkostelnik PET
Petrkostelnik 31. 1. 2019 9:25

@GreenT: nedavno nebyla vubec na skladu ocekavalo se 27.3, ci tak nejak ze dne na den 5 a vice kusu a ted ze dne na den +1000kč zdrazeni si z lidi robi srandu ci co

avatar
NEHARIA 31. 1. 2019 9:45

@Petrkostelnik: poptavka/nabidka, byla nejlevnejsi, lidi se mohli pretrhnout, tak nejspis nejaka automatika neco prihodilaplatis dan vahavyho strelce, coz je tvoje chyba

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 31. 1. 2019 9:57

@NEHARIA: žádná daň váhavýho střelce, jiný, stále dostatečně seriozní eshop ji má o 1000,- levněji - sorry CZC, koupím jinde.Nabídka totiž není reprezentována jen jedním obchodem :-)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 1. 2019 10:01

@Usm82: To ale uživatele neopravňuje se vyjadřovat nějak v podobě "šmejdů" a tak. Pokud chce koupit jinde, rozhodně mu zde nikdo nebrání. Že má konkurence nižší cenu se stát může, jelikož má třeba na skladě starší várku, kterou ještě nakoupila výhodněji. Zde je to pak daň váhavého střelce. Nekoupil a nyní se rozčiluje, jeho problém.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 31. 1. 2019 15:05

@GreenT: tak s tím souhlasím, vyjadřovat se v tomto duchu je slušně řečeno nevhodné.

avatar
NEHARIA 31. 1. 2019 10:09

@Usm82: i tam jim muze dojit prvni varka, a pak bude platit jeste vetsi dan vahavyho strelce

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 1. 2019 9:59

@Petrkostelnik: Je to klasická situace na trhu. O tu grafiku je enormní zájem, jelikož je jediná za tak výhodnou cenu, tudíž poptávka jde rapidně nahoru a dodavatel už může v další dodávce zvednout cenu. Není se čemu divit a pokud váháte, je to váš problém. Nyní se cena ještě na pár dní vrátila, ale už je právě problém u dodavatelů a neví se, zda se podaří nakoupit stejně výhodně. Takže jestli chcete kupovat zde, dostal jste nyní druhou šanci.

Petrkostelnik PET
Petrkostelnik 31. 1. 2019 10:51

@GreenT: hmm

JaMmAl0 JAM
JaMmAl0 31. 1. 2019 16:01

@Petrkostelnik: Asi bych přestal brát drogy. Za tuto cenu se prodává i na Vámi výše zmiňovaném eshopu. Takže vlastně jsou šmejdi i oni, že jo?

louis.scorn LOU
louis.scorn 31. 1. 2019 16:08

@JaMmAl0: Ta grafika byla snad chvíli za 8500 kč ? Nebo byla jen chvíli za 10500 kč ?
:D

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 31. 1. 2019 16:11

@louis.scorn: Byla chvíli za 10 a půl.

deftmousetrap DEF
deftmousetrap 31. 1. 2019 16:50

@Petrkostelnik: Tam stojí úplně stejně :D Stihl jste to?

Petrkostelnik PET
Petrkostelnik 31. 1. 2019 17:00

@deftmousetrap: no co jsem tak koukal tak amd rx 580, 570i rtx podražily skoro vsechny

louis.scorn LOU

Rtx2060 vs rx590

louis.scorn 31. 1. 2019 12:59

Dokaže mi tato karta vydržet déle než rx590 ? Jak po stránce vykonu tak života, třeba o 3 roky navíc? Vim že je to asi hloupá otazka, ale 9500 Kč sem za novou kartu nechtěl moc dávat.
Ryzen 2600
Ram 2x8 gb 3000
Msi Mortal
Zdroj Bronze 700kw
Monitor asi AOC Q3279VWFD8

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 31. 1. 2019 13:15

@louis.scorn: RTX2060 je cca o 40% výkonnější než RX590 a méně žere - určitě bych šel do ní, ten příplatek se vyplatí.Ohledně životnosti karty - tam je to o štěstí, odejít Vám může karta měsíc po koupi, ale taky může vydržet i 10 let.Jinak zdroj 700kw asi nemáte, to byste se nedoplatil :-))

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 1. 2019 13:17

@louis.scorn: Tak je asi o 40% výkonnější tak samozřejmě vydrží déle. Ale zase záleží na více faktorech. V jakém budete hrát rozlišení, jestli si umíte správně nastavit hru, jaká náročnost bude u nových her atd.. Ze zkušenosti většinou grafika vydrží v ideálním nastavení u her tak 3-4 roky. Více pak jen s většími ústupky.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 31. 1. 2019 13:19

@GreenT: má monitor Q3279VWFD8 , což je QHD - čili vím, v jakém rozlišení bude hrát. Otázka je, zda za tři roky bude 6GB VRAM pro QHD dostatečné, dnes už na 4K třeba nestačí

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 31. 1. 2019 13:21

@louis.scorn: Kromě brutálního rozdílu ve výkonu, jak píše Usm82, tak RX 590 bych se osobně vyhnul obloukem. Je to dvakrát na krev přetaktovaná RX 480 (následuje RX 580) a její napájení je absurdní. Kdybych se měl vsadit, která karta (je jedno od jakého výrobce) odejde první, dal bych kurz 8:2, že RX 590.

Pajaka PAJ
Pajaka 1. 2. 2019 23:16

@Natar: Tohle je totální nesmysl. Jediné co na by na těchto kartách mohlo odejít jsou ventilátory. Každý ví, že AMD vědomě na kartách nastavuje z výroby vyšší napětí na jádře, než je třeba, čistě z důvodu zajištění stability, což si rozumný člověk dokáže doladit pomocí nějakého afterburneru, nebo podobného sw sám. Výkonnostně není co řešit, 2060 tuhle radeonku přejede s přehledem. Jestli tahle karta vydrží s výkonem? Když pohlédnu na to, jak se nároky her vyvíjejí, těžko říct. RT jádra jsou tady naprosto zbytečná. Stačí se podívat na bench Quake 2 (2001) s ray tracingem - RTX 2080ti full hd (1080p) - 57 fps průměr. 2060 má skoro polovinu RT jader.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 1. 2. 2019 23:34

@Pajaka: Jasně - že odejde AMD grafická karta je asi tak časté, jako vidět jednorožce. :-D Obzvlášť u RX 480 a jejích steroidových klonů. Označit to "za totální nesmysl" che opravdu velkou dávku... slíbil jsem, že nebudu v diskuzích sprostý, tak napíšu: ignorance.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 1. 2. 2019 23:39

@Pajaka: Jo a ještě: rozumný člověk si nekoupí výrobek "dodělej si sám", který je historicky 2 x poruchovější než konkurence - leda kdyby ten výrobek byl brutálně levnější - a to opravdu není. "Každý ví, že AMD vědomě na kartách nastavuje z výroby vyšší napětí na jádře" - ze kterého ústavu jsi utekl? Nech mě hádat: DDWorld?

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 251895
MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Vysoce výkonná herní grafická karta v podání MSI, rozhraní PCIe 3.0 , architektura Turing, frekvence až 1710 MHz (boost), 6 GB GDDR6 paměti, 192-bit sběrnice, 1x HDMI, 3x DisplayPort, OpenGL 4.5, DirectX 12, VR Ready, MSI Afterburner, NVIDIA: Ansel, G-Sync a HDR.
Akční nabídka Akční nabídka