MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6

jeřábek111 JEŘ
jeřábek111 12. 2. 2019 18:07

@Natar: Díky moc :)

Tadeáš666 TAD

Grafika

Tadeáš666 20. 2. 2019 8:42

Zdravím, jakou nejlepší kartu do 10 max 11 tisíc by jste doporučili? Děkuji za odpověď

Tadeáš666 TAD
Tadeáš666 20. 2. 2019 8:53

@GreenT: Děkuji

Nikolas120 NIK

Hra ke grafice

Nikolas120 22. 2. 2019 15:43

Zdravím,
Koupil jsem si u vás sestavu a měl bych dostat hru nebo nějaký kod k ni ale u kupónů mi to pořád ukazuje že se čeká na připsání platby co s tím?

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 29. 4. 2019 15:07

@Nikolas120: Dobrý den, obratte se na zakaznicke odd.

kubajz8 KUB

Naskladnění

kubajz8 25. 2. 2019 10:33

Kdy očekáváte přibližně naskladnění nových kusů? Děkuji

Ragnas RAG

Dotaz

Ragnas 25. 2. 2019 12:17

Bude karta ještě k dostání?? Rád bych si ji objednal

Ragnas RAG
Ragnas 25. 2. 2019 12:54

@GreenT: A jaký je mezi nimi rozdíl??

Ragnas RAG
Ragnas 25. 2. 2019 12:54

@GreenT: A jaký je mezi nimi rozdíl??

Ragnas RAG
Ragnas 25. 2. 2019 12:54

@GreenT: A jaký je mezi nimi rozdíl??

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 25. 2. 2019 13:03

@Ragnas: Pouze je tam trochu jiný chladič, který disponuje 2 heatpipes oproti 3. Takže je karta i o něco lehčí. V provozu bude rozdíl minimální. Případně tady máte ještě Gigabyte v podobné ceně - https://www.czc.cz/gigabyte-geforce-rtx-2060-oc-6g-6gb-gddr6/251888/produkt

Ragnas RAG
Ragnas 25. 2. 2019 13:09

@GreenT: A kterou kartu by jste mi doporučili k této sestavě https://www.czc.cz/197359,233925,241825,75373,243641,200384,228523,192299/kody??

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 25. 2. 2019 13:35

@Ragnas: Je to jedno, obě na tom budou podobně. Gigabyte umí Fan stop ventilátorů pokud karta není v zátěži, ale zase je o 500,- dražší. Rozhodněte se dle sebe.

Ragnas RAG
Ragnas 26. 2. 2019 10:27

@GreenT: děkuji za radu :)

červinka41 ČER

PC sestava

červinka41 16. 3. 2019 13:55

Dobrý den, mohl by mi někdo poradit zda je tato sestava dobrá nebo jestli by bylo lepší nějaký komponenty nahradit.. Kamarád ji má a není spokojen s výkonem převážně v fps hrách ve FHD.
Zalman Z1, zakladovka AsRock X370 pro4, 2060rtx MSI ventus, ryzen5 1600x, zdroj Corsair CX600 .HyperX 2133 2x 8gb, ARCTIC Freezer 13 a ssd jen 128gb naky levný.. Děkuju za každou radu.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:12

@červinka41: Co znamená "není pokojen? Buď karta nedává tolik FPS, kolik má (což lze u každé hry snadno zjistit) a musí to tedy řešit jako technický problém, nebo karta stoprocentní výkon podává a kamarád, pokud chce vyšší FPS, musí snížit nastavení detailů ve hrách nebo si pořídit silnější GPU. Ryzen 5 1600X + RTX 2060 je dobrá volba v poměru cena/výkon - volba ostatních komponent v kamarádově sestavě je špatná co do kvality.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:16

@Natar: 2133MHz RAMky zpomalí procesor.. o pár procent.. ne?

avatar
NEHARIA 16. 3. 2019 14:23

@john_doe: i 1600x uz 2060 naky fps ubere a 2133mhz je hodne malotakze pokud ma nakoukanou 2060 s pretaktovanym intelem, tak to budou az desitky procent rozdilu

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:24

@john_doe: Toho jsem si nevšiml. Pár procent to nebude pokud platí toto http://www.pchrac.cz/nejlepsi-pameti-ddr4-pro-amd-ryzen/

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:26

@červinka41: Oprava - jak john_doe upozornil, v kamarádově sestavě jsou příliš pomalé paměti - to s největší pravděpodobností znatelně snižuje herní výkon.

červinka41 ČER
červinka41 16. 3. 2019 14:39

@Natar: Děkuju za rady :} taky sem si říkal že ty rám budou brzdit pc i ten procesor je ve FHD trochu botleneck

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:45

@červinka41: Ano - menším dílem procesor - větším paměti - jsou už dost velkou brzdou.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:42

@červinka41: Jinak pokud chceš sestavu s GTX 2060 s kvalitními komponenty, tak třeba takto: https://www.czc.cz/251888,192303,222550,241825,209973,230990,220742,229267/kody
Nebo vzít Ryzen 5 2600 a přetaktovat.

červinka41 ČER
červinka41 16. 3. 2019 14:47

@Natar: Díky moc :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 16. 3. 2019 14:48

@červinka41: Upozornění: Ryzen je dobré podpořit k plnému výkonu vyšší frekvencí pamětí (min. 3000 MHz) - k tomu je ale nutné zapnout v biosu desky tzv. XMP nebo AMP profil pamětí - bez toho ti jakékoliv paměti pojedou max. na 2666 nebo taky jen 2400 (každá deska to má jinak) - je to jednoduché a najdeš to v manuálu desky.

Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír HER
Herodes Děravá Punčocha Drákula Upír 16. 3. 2019 14:53

@Natar: Poradíte mi prosím? https://www.czc.cz/gigabyte-ga-ab350-gaming-3-amd-b350/209112/produkt/134ur090gugm19062qumt7akue/diskuse

Matěj Strnad MAT

Ryzen 5 2600

Matěj Strnad 28. 3. 2019 17:14

Bude tuto grafiku brzdit Ryzen 5 2600, nebo je dostačující?

avatar
Redwoodstudio 28. 3. 2019 17:20

@Matěj Strnad: měl by stačit

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 28. 3. 2019 17:24

@Matěj Strnad: Zvládne jí s přehledem. V rozlišení QHD a vyšším zvládne i RTX 2080.

Bougemila BOU

Vhodná grafická karta?

Bougemila 10. 4. 2019 12:36

Dobrý den,
bude tato grafická karta vhodná pro sestavu: základní deska MSI B450 GAMING PRO CARBON AC, procesor AMD Ryzen 5 1600X, oper. paměť HyperX Predator 16GB (2x8GB) DDR4 3200, zdroj Seasonic Focus Plus Gold - 650W. Rozpočet 10-12k. Pokud by nebyla vhodná, prosím o radu alternativní náhrady - pouze Nvidia. Děkuji.

avatar
NEHARIA 10. 4. 2019 12:45

@Bougemila: ano, vhodna

hendrych46 HEN

Sestava

hendrych46 14. 5. 2019 6:45

Zdravím, je dobrá tato sestava?
https://www.czc.cz/251895,247774,200384,230990,223635,204617,75373,233846/kody

avatar
NEHARIA 14. 5. 2019 8:52

Reakce na smazaný příspěvek: ventus neni ventus xsten clanek tvrdi, ze vega 56 ma cenu za procento vykonu 125kc a 2060 jen 88kc ve fhd
(zrejme ruzny testy pro mainstream a high end, diletantismus, kdyz 2060 je vykonnejsi)

Murun MUR
Murun 16. 5. 2019 7:09

@NEHARIA: To je cena za jedno procento výkonu, navíc je to bráno relativně k danému 100% základu. Základ je jiný pro obě kategorie (v mainstreamu má 100% 2060, v highendu 2080Ti), takže nejdou srovnávat karty z různých kategorií. GPUreport jsou dobrý stránky. Škoda toho dělení do dvou kategorií. Že stránky chválí blb v černé masce a vybere odtamtud nějakej graf, co se mu hodí do jeho demagogie, na tom nic nemění. Aź se na GPUreport objeví něco, co popírá ty jeho žvásty, jeho obliba stránek zmizí jako pára nad hrncem. Nebude to poprvé, co takovej veletoč předvede.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 16. 5. 2019 7:34

@Murun: Mě se tedy to zpracování a test moc nelíbil. Nesmyslně vynechaná konkurence v podobě RTX 2060 a z toho pak možno tahat zvláštní závěry. Graficky a stylysticky také ne moc dobře zpracováno, spíše mi to připomíná styl DD. Belka se samozřejmě vždy chytne toho, co mu nahraje pro AMD, i když je to zavádějící. Každopádně GPUreport je totálně sponzorován konkurencí, takže postování těchto testů bude odmazáno, jedná se o porušení pravidel.OT - ty už nepoužíváš mail registrovaný na CZC ? Byl jsi na něm kontaktován. Pokud možno prosím o odpověď. Díky

Murun MUR
Murun 16. 5. 2019 10:01

@GreenT: Pro mě jsou hlavní informace, forma je vedlejší. To mazání mě celkem mrzí, není moc českých webů s recenzemi.Ten mail už využívám jen zcela vyjímečně, díky za upozornění.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 16. 5. 2019 10:10

@Murun: OK, pokud budeš odpovídat, pošli na sebe mail co užíváš, abychom tě mohli případně lépe kontaktovat. Díky.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 16. 5. 2019 10:22

@Murun: Problém by zejména ten, že tam bylo na každé stránce asi 20 odkazů na AL*ZA. Informační hodnota tam jistě byla, ale taky jistě chápeš postoj CZC.cz, pokud se odkazuje na článek, kde je záplava odkazů na hlavního konkurenta.

Murun MUR
Murun 16. 5. 2019 10:35

@Khalai: Konkureční boj si nezadá s vypleněním Kartága. to je mi celkem jasný :-)Můžu postovat holé grafy jako obrázky? Tam nejde vidět nic o konkurenci, ani z jakého webu obrázek pochází, tedy žádná nežádoucí reklama.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 16. 5. 2019 10:37

@Murun: Pokud tam nebude reklama nebo prokliky, pak to samozřejmě postovat můžeš.

avatar
NEHARIA 16. 5. 2019 7:55

@Murun: ano, jak jsem psal, jsou tam dva ruzny testypro high end karty narocnejsi, kde ty karty davaj mene fps (nesrovnatelne s mene narocnym testem pro mainstream karty)a 2060 nesmyslne zarazena do mainstreamu, kdyz vykonem i funkcema 56 prevysujejestli dobra stranka radi 570 na uroven 1060/6g a 590 na uroven 1660, pak je to dobra stranka
https://www.gpureport.cz/recenze/PorovnaniVykonu.aspx?article=203&page=6oni testujou snad kazdou kartu s jinou sadou her

Murun MUR
Murun 16. 5. 2019 8:29

@NEHARIA: Vega 56 při příchodu měla cenovky 15k apod, minimálně rok se držela vysoko nad 10k, tak ji holt autor zařadil do highendu. Levnější 2060 jsou už od začátku do 10k, tak šla do mainstreamu. Otázkou je, jestli to může nějak jednoduše přehodit, nebo by mu to naprosto rozhodilo tabulky, grafy atd. Taky by se mi líbilo přímé srovnání, ale holt nastavil nějakou metodiku. Mám další možnosti - porovnat FPS v jednotlivých hrách, ručně přepočíst výsledné grafy, nebo se podívat na jiný web. Kde je vůle, je i cesta.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 16. 5. 2019 8:30

@NEHARIA: já jsem zrovna včera hledal recenze na MSI RX570 GAMING kvůli provozním vlastnostem a narazil jsem aky na gpureport - a před rokem a půl jim to docela sedělo.RX570 jen o 3% nad GTX1060 3GB a zhruba 10% pod 1060 6GB/RX580https://www.gpureport.cz/recenze/129-msi-rx-570-gaming-x-4g/msi-rx-570-gaming-x-4g-hodnoceni.aspx?article=129&page=17Dostala se ke mě právě tato karta a v zátěži teploty "krásných" 90 stupnů a vysavač. Na jednom ze šroubů ještě MSI plomba, čili se v tom asi nikdo nevrtal.A po sundání chladiče jsem valil oči - strojově lajdácky nanesená pasta, která připomínala spíš zaschlou a rozdrolenou žvejkačku. I kdyby karta jela 24/7 při těžbě, takhle by snad po dvou letech provozu vypadat neměla ne? :-)Po přepastování neleze přes 65 stupnů a je tichá, jak by GAMING chladič měl být :-)

avatar
NEHARIA 16. 5. 2019 8:33

@Usm82: to je prave tou skladbou her v testu, ze jim to pokazdy vychazi jinak, pak se tezko neco da porovnavatto klidne tech 10% udela, kdyz se vyhodi zrovna hry, ktery karte nejdou

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 14. 5. 2019 7:16

@hendrych46: Postavil bych to na netaktovacím procesoru 9400F a k tomu pak stačí levnější B360 deska.
Výhodnější grafika pak - https://www.czc.cz/gigabyte-geforce-rtx-2060-windforce-oc-6g-6gb-gddr6/251887/produktVega 56 bych nevolil, o dost větší spotřeba, vyšší cena a nižší výkon. Pro tu kartu v současné době nic nehraje.
https://www.techspot.com/review/1781-geforce-rtx-2060-mega-benchmark/page4.html

hendrych46 HEN
hendrych46 15. 5. 2019 13:54

@GreenT: Ta deska přesně jaká?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 5. 2019 14:06

@hendrych46: Pokud chcete kvalitnější, pak je nyní třeba acke, kdy je v kombu procesor 9400F a tato deska - https://www.czc.cz/asus-rog-strix-b360-f-gaming-intel-b360_2/256347/produktJinak případně ta co uvádí kolega je v dobrém poměru cena/kvalita.
K tomu pak tedy jen procesor - https://www.czc.cz/intel-core-i5-9400f/252287/produkt

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 251895
MSI GeForce RTX 2060 VENTUS 6G OC, 6GB GDDR6
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Vysoce výkonná herní grafická karta v podání MSI, rozhraní PCIe 3.0 , architektura Turing, frekvence až 1710 MHz (boost), 6 GB GDDR6 paměti, 192-bit sběrnice, 1x HDMI, 3x DisplayPort, OpenGL 4.5, DirectX 12, VR Ready, MSI Afterburner, NVIDIA: Ansel, G-Sync a HDR.
Akční nabídka Akční nabídka