Noctua NF-P12 PWM
Noctua NF-P12 PWM
386 Kč 467 Kč 371 Kč 449 Kč

Všechny komentáře k produktu:Noctua NF-P12 PWM

TTominoCZ TTO

Model 2011 nebo 2012

TTominoCZ 22. 8. 2012 22:48

Dobrý den, rád bych se zeptal. O jaký rok výroby se jedná? mám tím na mysli zda jde o modelovou řadu 2011 nebo 2012? U konkurence je nabízen ten samý model, ale úplně v jiném designu. Mohl bych poslat i odkaz, pokud je to možné. Děkuji za info

avatar
vojta.sebesta 28. 8. 2012 18:31

@TTominoCZ: Néééé filtruje to název zeleného mimozemštana..tak naposledy. U konkurence mají blbou fotku. Zde na CZC je vše dobře. Na A... mají fotku mnohem menšího ventilátoru (90mm) Noctua NF - B9. Zde je NF - B9 na czc: http://goo.gl/JAtA9

TTominoCZ TTO
TTominoCZ 31. 8. 2012 7:03

@TTominoCZ: No právě a to je ten problém, zelenýmu mimozemšťanovi jsem psal, a ten mi řekl, že je vše OK a že jde o model 2011. Tak teď vážně nevím kde je pravda :( nicméně mám taky pocit, že mají u tohoto ventilátoru špatně umístěnou fotogtrafii produktu, přesně jak píšete konkrétně modelu NF-B9

Tbnoy TBN

Noctua NF-P12 PWM vs. Noctua NF-F12 PWM

Tbnoy 2. 9. 2012 20:27

Dobrý den, chtěl bych se zeptat který z těchto dvou ventilátorů je vhodnější pro vyfukování ze skříně? Děkuji.

avatar
IvanPrinc 2. 9. 2012 20:31

@Tbnoy: Pokud nemate na vyfuk ze skrine danej prachovej filtr, tak urcite tento:
http://www.czc.cz/noctua-nf-s12b-flx/65149/produktNF-P12 je specializovana na statickej tlak a protlaceni vzduchu pres prekazky jako zebrovani chladice nebo prachovej filtr. NF-S12B je vetrak primo na airflow a ze skrine vam odvede tepla vic.

avatar
stratos. 2. 9. 2012 20:33

@Tbnoy: Noctua NF-P12 PWM
mam doma taky je mnohem lepsi na to kdyz potrebujes dostat hodne vzduchu skrze naky zebra na chladici nebo ven ze skrine..
http://www.czc.cz/noctua-nf-s12b-flx/65149/produkt
je zas spise zameren na hodne tichy chod

Tbnoy TBN
Tbnoy 4. 9. 2012 17:59

@Tbnoy: Prachový filtr v zadu umístěný nemám. Asi bych raději zvolil P kvůli výkonu. Mám ve skříni ještě 20 cm ventilátory, takže ty asi Noctuu přeřvou. Řada S mi přijde spíš pro tiché sestavy. Myslel jsem si to právě z recenze http://www.svethardware.cz/art_doc-4F73ABDD4C70BBF0C12573C800678447.html . Díky za informace.

avatar
IvanPrinc 4. 9. 2012 18:05

@Tbnoy: Prave ze S12B ma vyssi airflow vykon jako P12. Mate to i na strance vyrobce.
http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=25&lng=en&set=1
http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=43&lng=en&set=1S12B ma prave vyuziti pouze v airflow diky vyssi kapacite protlacenyho vzduchu pres lopatky a to za nizsich otacek nez P12 a tim je take tissi. Ale jak myslite :)

Tbnoy TBN
Tbnoy 10. 9. 2012 23:23

@Tbnoy: Na stránky výrobce jsem se podíval, ale moc nerozumím tomu, proč se výkony obou ventilátoru tak liší. Myslím na stánkách Noctui a v recenzi.

avatar

Technická specifikace

Tornador 8. 9. 2012 14:20

Průtok vzduchu (CFM): 19,8 je špatně (19,8 je číslo hluku v dBA). Zde by měla být hodnota 92,3 jestli se nemýlím.

fileczek FIL

Vodní chlazení

fileczek 3. 8. 2013 5:30

Je tento ventilátor vhodný na použití na vodním chlazení?Děkuji za odpověď.

avatar
Adams_CZ 3. 8. 2013 5:39

@fileczek: Ano, na ten eisberg ideální volba (pokud byste chtěl vzhledově hezčí a stejně tiché/výkonné ventilátory, tak stejně dobrá volba je i Be Quiet ! )

fileczek FIL
fileczek 3. 8. 2013 5:40

@Adams_CZ: Jaký ventilátor konkrétně?

fileczek FIL
fileczek 3. 8. 2013 5:55

@Adams_CZ: Myslím, že zůstanu u noctua.Děkuji za odpověď.

avatar
Adams_CZ 3. 8. 2013 5:57

@fileczek: Není zač.

fileczek FIL
fileczek 3. 8. 2013 8:29

@Tatus: Už jsem je vyměnil, děkuji za návrh.

avatar

Rozdvojka

wccko 27. 1. 2014 18:32

Ahoj, hele jak je to s rozdvojkou když do ní napojím dva PWM? :)Rozdělí se napájení 50/50, nebo to funguje jako prodlužovačka? :)

telvys TEL
telvys 26. 5. 2014 9:44

@wccko: Ne, PWM znamená, že otáčky ventilátoru jsou řízené šířkou pulzu, které dává počítač, tudíž pokud je napájení schopno dát dostatečný proud pro napájení obou (což by neměl být problém), tak půjdou oba regulovat současně jedním signálem v celém rozsahu (oba ventilátory budou mít stejnou rychlost).

KarelPipa KAR
KarelPipa 15. 2. 2015 20:57

@wccko: kde prosím seženu tu rozdvojku?

KarelPipa KAR
KarelPipa 24. 2. 2015 7:23

@Killing joke: Díky moc. Něco už vyberu :)

Dibelkova DIB

Airflow pro NZXT H440

Dibelkova 13. 10. 2014 17:20

chtěl bych se zeptat jaké vetráky pouzít na nasávání a jaké na výfuk od Noctua popřípadě jiné značky :)

avatar
Lahvacek 6. 7. 2015 11:12

@Dibelkova: Čusíček, pro výfuk ze skříně a pro nasávání do skříně v případě, že je plech dostatečně perforovaný, tento: http://www.czc.cz/noctua-nf-s12a-pwm/124350/produkt
Pokud máš před větrákem filtr, heatsink (např. na CPU) nebo málo perforovaný plech, tak tento: http://www.czc.cz/noctua-nf-p12-pwm/101438/produktZduř buřt

Toko123 TOK

Výměna ventilátoru na procesoru i5 3550

Toko123 23. 6. 2015 4:44

Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda by šel tento ventilátor vyměnit za ten původní co je na procesoru? Mám procesor i5 3550 socket 1155. Nebo je nutné koupit ventilátor i s chlazením? Jenom bych potřeboval ventilátor vyměnit, kvůli hlučnosti.Předem děkuju za odpověď.

avatar
honzaa1 23. 6. 2015 6:48

@Toko123: nesel, jedine bruska, pilník, lepidlo. Ale nevypada to moc cool :)

křečák KŘE

Uchladí mi to i5-4590

křečák 17. 7. 2015 21:36

Uchladí mi tenhle větrák i5-4590?

avatar
czsk 17. 7. 2015 21:48

@křečák: Dobrý den, a na jaký chladič ho hodláte připevit?

Tomáš Bláha - CZC TOM
Tomáš Bláha - CZC 20. 7. 2015 11:16

@křečák: Dobrý den, samotný ventilátor Vám určitě procesor neuchladí. Musíte vybrat chladič CPU.

avatar

Noctua

Lukaan 21. 5. 2016 14:38

Který z těchto dvou je lepší na přívod vzduchu do skříně?
https://www.czc.cz/noctua-nf-p12-pwm/101438/produkt
https://www.czc.cz/noctua-nf-f12-pwm/100107/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 21. 5. 2016 14:51

@Lukaan: https://www.czc.cz/noctua-nf-s12a-pwm/124350/produktF12 je díky vyššímu statickému tlaku vhodný na chladič/radiátor, kde musí profouknout vzduch skrze žebra.

avatar
IvanPrinc 21. 5. 2016 15:15

@Lukaan: Nebo s trochu skromnějším balením a daleko nižší cenou:
https://www.czc.cz/noctua-nf-s12b-redux-1200-pwm/155439/produkt

avatar
Lukaan 21. 5. 2016 16:24

@Lukaan: To spíš radši ten F12 pokud je tak dobrý.

Tom0114 TOM
Tom0114 4. 5. 2017 13:11

@Lukaan: Ahoj, řeším podobný problém, mám skříň Zalman Z3, v podstatě celý přední panel je perforovaný a za ním je ještě najaká pěna/molitan nebo co to je. Přijde mi to už jako docela překážka pro proudění vzduchu.Tak jsem právě zvažoval https://www.czc.cz/noctua-nf-f12-pwm/100107/produkt ale pokud to dobře chápu, tak tento ventilátor vytváří vyšší statický tlak vlastně až za ventilátorem a je tedy vhodný např. na chladič CPU, takže pro airflow v case i když je tam horší perforace je na přívod vzduchu lepší https://www.czc.cz/noctua-nf-s12a-pwm/124350/produkt? Tento už mám vzadu ve skříni na odvod vzduchu ze skříně a jsem s ním spokojený.Je to tak, nebo jsem to pochopil špatně?

avatar
Lukaan 25. 5. 2017 21:05

@Tom0114: na ten předek je lepší nf f12 nebo nf p12 (f12 je o chlup lepší dle mě), vytváří vyšší stat tlak a lépe proženou vzduch přes překážky
nejlepší bude u Z3 tu pěnu/molitan vyndat, osobně si myslím, že to až moc brání toku vzduchu

Tom0114 TOM
Tom0114 25. 5. 2017 23:40

@Lukaan: a právě o to mi jde, dokázal jsem se dobrat k tomu, že nf f12 nebo nf p12 líp proženou vzduch přes překážky, ale v tomhle případě je ta překážka už před ventilátorem, takže je to spíš opačnej případ a nevím, kterej typ ventilátoru je vhodnější.Tak si právě nejsem moc jistej, jak to bude fungovat, tak jak od toho čekám.

avatar
Lukaan 26. 5. 2017 18:22

@Tom0114: nf f12 bude nejlepsi volba, ale jeste lepsi bude dat uplne pryc ten molitan, je spis na skodu

Tom0114 TOM
Tom0114 27. 5. 2017 23:10

@Lukaan: okej, díky za radu

avatar

Výměna ventilátoru ve zdroji

sanityshadow 6. 7. 2017 13:43

Zdravím, vlastním zdroj Corsair VS550, 550W. Zjistil jsem, že se nevyplatí investovat do levnějšího zdroje. Veškeré ventilátory včetně CPU fanu jsou velmi tiché, jediné co mi v PC hučí je zdroj. Proto se vás ptám, zda jde u tohoto zdroje možné vyměnit fan a případně jestli by jsem do něj mohl dát tento fan od Noctua. Děkuji za všechny odpovědi.

svatoš26 SVA
svatoš26 27. 9. 2018 17:08

@sanityshadow: Zdravím, ve zdroji nelze ventilátor vyměnit, a pokud máte dražší sestavu, určitě bych doporučil lepší (kvalitnější) zdroj.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 27. 9. 2018 17:33

@svatoš26: Ale jde. Jen si tím anuluje záruku a riskuje, že dostane ránu - a pěkně velkou.

avatar
-Libor- 27. 9. 2018 17:46

@svatoš26: Ano o záruku přijdete , ale vyměnit jde v pohodě https://www.pcper.com/files/review/2013-09-21/15-Inside.jpg

Simik31 SIM

Do PSU

Simik31 30. 9. 2018 0:32

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda když tento větrák dám do PSU https://goo.gl/R8RpWj (je strašně hlučnej) tak stačí napájení co je přímo ve zdroji, nebo ho je třeba připojit na externí zdroj.
Děkuji

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 30. 9. 2018 1:05

@Simik31: Půjde to, ale bylo by lepší vyměnit celý zdroj.

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 30. 9. 2018 1:14

@Simik31: Ty chceš cpát 450 Kč do něčeho, co by ses měl bát zastrčit do elektrické zásuvky? Bohužel u nás se klidně prodávají zdroje bez certifikace - to, co máš, je pyrotechnická pomůcka, ne skutečný zdroj. Využij raději ty peníze a kup si něco kvalitního a bezpečného. To nejlevnější, co se ještě dá doporučit: https://www.czc.cz/fortron-hydro-500w/194417/produkt

avatar
Petr Růžička - CZC 2. 10. 2018 12:28

@Simik31: Dobrý den, ano mělo by to jít. Jen se před zakoupením ujistěte, jak je původní ventilátor ve zdroji vysoký (tento vybraný má výšku 25cm) a také jak je připojen k tištěnému spoji uvnitř zdroje. Většinou jsou ventilátory připojeny pomocí 2linkového kabelu. Pokud to tak máte i u svého zdroje, tak by to obnášelo potřebu vybavit se kleštičkami a pravděpodobně i pájkou, aby bylo možné nový ventilátor připojit. Lepší volbou bych viděl opravdu zakoupením nového zdroje.

weiss10 WEI

Prosím o radu.

weiss10 8. 11. 2018 11:59

Ahoj,mám skříň Nanoxia deep silence 3 a chtěl bych osadit 2 horní prázdné pozice.Case je hodně tichá a jelikož ji mám v obýváku tak je ticho důležité když manželka sleduje Výměnu manželek atd. 😀 Pořídil jsem Battlefield 1 za 5e a zjistil jsem že grafika nestíhá tak jsem koupil RX 580 8gb v nitro+ verzi a nataktoval procesor i5 2500k na 4ghz.zdalo se mi že jde ze zadního výdechu nějak moc teplý vzduch a zjistil jsem že na procesoru je 76 °C a ve skříni peklo.odkrytoval jsem tedy top casu a osadil je nějakými 120 co jsem našel ve 3pinu.teplota spadla na 65°C ale problém je že ventilátory jedou pořád naplno a tudíž dost hučí.na desce Asus z77 d3h mám krom CPU ještě další 3 4pinove pozice.jake ventilátory byste doporučili 2 na vstup,jaké 2 na top a jaký dozadu a jak je osadit na PWM kdyz mám jen 3pwm výstupy? spodní na vstupu tam ma ještě překážku v podobě přihrádek na HDD které mám 4x SSD.vse myslím 120mm jen top jde dát i 140mm.diky předem za jakékoliv rady a názory.

slyzak SLY

Chlazení GK

slyzak 18. 11. 2019 15:47

když dám tento ventilátor na žebrovaní chladiče grafické karty tak by to mělo v pohodě fungovat, že ano? mám totiž AERO verzi grafiky s jedním malým větrákem a není to uplně good :D

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 19. 11. 2019 7:23

@slyzak: Dobrý den,toto nemáme ověřeno, tento ventilátor není přímo určen k chlazení VGA. český člověk je šikovný a dokáže ledacos. Ale toto nedoporučujeme k chlazení VGA karty.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 101438
Noctua NF-P12 PWM
prodloužená záruka
-4%
386 Kč 467 Kč 371 Kč 449 Kč
skladem
3 kusy
Extrémně tichý ventilátor s 300/900/1300 otáčkami za minutu, průměr 120mm, hluk maximálně 19,8dBA, nová PWM IC regulace, 4pin PWM konektor.