PALiT GeForce RTX 2070 Super JetStream, 8GB GDDR6
PALiT GeForce RTX 2070 Super JetStream, 8GB GDDR6
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:PALiT GeForce RTX 2070 Super JetStream, 8GB GDDR6

1222 122

Teplota

1222 2. 9. 2019 22:47

Dobrý den,
je normální že po nějaké kratší době hraní, když si šáhnu na backplate tak je opravdu horký ? A také co jsem četl, tak grafika má mít tak 65C v průměru, ale já jsem se dostal i na 74C a teplota pořád stoupala a taky to docela zapáchá... nemám nějaký vadný kus ?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 9. 2019 7:36

@1222: Pokud je karta nová, tak ze začátku cítit být může, to je celkem normální. Teploty do 80st. jsou pak v pohodě, ale u této se dle recenzí držíte do 65st - https://www.guru3d.com/articles_pages/palit_geforce_rtx_2070_super_jetstream_review_6b3e,7.htmlNehrál jste si nějak s nastavením otáček ventilátorů ? Vliv na teploty má také skříň, máte nějakou solidní ?
Celkově pokud jste něco měnil, vraťte vše do základního nastavení a sledujte chování karty.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 3. 9. 2019 7:39

@GreenT: už jsem to tu pákrát psal - někdy můžeš mít smůlu a chytneš zrovna kartu, u které je mizerně nanesena teplovodivá pasta.
Pak opravdu doporučuji vrátit, protože přepastovávat novou kartu je něco, co člověka fakt obtěžuje :-)

jan.drimaj@seznam.cz JAN
jan.drimaj@seznam.cz 3. 9. 2019 8:23

@GreenT: Nic jsem neměnil. A tohle je moje skříň https://www.***** cz/produkty-aerocool-gt-black-advance-edition-detail-50817?gclid=EAIaIQobChMIksf29tzp4wIVGM53Ch1NjA0CEAYYASABEgJDLPD_BwE

jan.drimaj@seznam.cz JAN
jan.drimaj@seznam.cz 3. 9. 2019 8:25

@jan.drimaj@seznam.cz: Píšu z jiného účtu. Neřešte to

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 9. 2019 8:55

@jan.drimaj@seznam.cz: Ta skříň žádná sláva, máte alespoň 1 ventilátor vepředu a 1 vzadu ?Jinak je nyní otázka, zda jste trefil na horší kus z výroby, kdy může být např. špatně usazený chladič, nebo se karta přehřívá, jelikož nefunguje dostatečně odvětrávání skříně.

1222 122
1222 3. 9. 2019 9:33

@GreenT: Ano, mám 1 větráček vepředu a 1 vzadu.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 9. 2019 10:02

@1222: Asi takto, pokud teploty nepůjdou přes 80st. nemusíte nic řešit. Podle mě by jste měl v kvalitní skříni lepší teploty.

1222 122
1222 3. 9. 2019 10:25

@GreenT: Dobře, ale co ten backplate ? Je normální že je tak horký?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 9. 2019 10:45

@1222: Backplate bude horký, když má grafika 75st. To je normální. Ale grafiky jsou konstruovány na takové teploty, takže se nemusíte bát.

1222 122
1222 5. 9. 2019 18:01

@GreenT: Mohl by jste mi když už, tak doporučit nějakou vhodnou pc skříň ? Nebo i více pro výběr.

avatar Ověřený GEEK - level 1
da boi Ověřený GEEK 5. 9. 2019 18:17

@1222: https://www.czc.cz/fractal-design-define-c-okno-cerna/202873/produkt s nějakými noctua vrtulemi či klidně arctic pwm

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 6. 9. 2019 8:12

@1222: Jak tedy máte ty teploty, já mám totiž 2 dny doma Gainward Phantom, což je podobná karta co se týče chlazení. V základním nastavení na Silent bios mám teploty do 69st při větší a delší zátěži, po nataktování k maximu mám také do cca 75st. A skříň mám kvalitní Fractal design. Takže nyní otázka, zda vám lezou teploty někam výše ?Do 83 st. má v základu limit Nvidia, ale ne kvůli tomu, že by karta nevydržela víc, ale u této hranice se začne výkon snižovat i na základě parametru teploty. Takže jak už jsem psal, pokud máte teploty do 80st, tak nemá cenu řešit. Jinak lepší skříň vám v tomto případě udělá tak 3-4 stupně, takže otázka zda vůbec investovat. Také záleží na teplotě v místnosti. Důležité aby za skříní bylo místo a teplý vzduch mohl dobře odcházet.

1222 122
1222 6. 9. 2019 10:56

@GreenT: Když hraji s otevřenou skříní tak mám teploty do 75°. Průměrně 71°.

avatar
NEHARIA 6. 9. 2019 11:12

@1222: takze v cem je problem? teploty bez pruvanu v bedne vypadaj docela normalneta skrin je o nicemskrin s dobrym airflow je lepsi nez tato s otevrenou bocnicinebo s bocnici jako ementalkolik by bylo korun na novou?

1222 122
1222 6. 9. 2019 17:25

@NEHARIA: tak do 1,8k +-

1222 122
1222 6. 9. 2019 10:56

@GreenT: Když hraji s otevřenou skříní tak mám teploty do 75°. Průměrně 71°.

1222 122
1222 6. 9. 2019 10:56

@GreenT: Když hraji s otevřenou skříní tak mám teploty do 75°. Průměrně 71°.

wollij WOL
wollij 6. 9. 2019 11:10

@1222: Mám Gaming OC, což bych řekl je horší edice a mám to podobně jako GreenT, bez taktování do 66°C (nemám silent bios a dělal jsem si sám fan curve), skříň mám AR5 TG se základním 1x front in + 1x rear out.
Zkuste jinou křivku, ale jak říkal GreenT problém to až tolik není, dokud to nebude přes 80 je to v pohodě. Pokud je to hlučné zkuste jinou skříň.
P.S. Dnes už otevřená skříň jen málokdy pomůže, dnes jsou skříně designovány na jistý airflow a ten proud vzduchu je obvykle lepší než vzduch okolní.

1222 122
1222 6. 9. 2019 15:31

@wollij: A ty 2 stock větráčky vám v pohodě stačí, nebo jste si dokupoval ?

wollij WOL
wollij 6. 9. 2019 15:48

@1222: Stačí, bohatě. Dnes přikupuji M.2 disk, což je velký zdroj tepla, tak zvážím jestli pak ještě jeden nepřidám dopředu, aby šel na slot skoro přímo a hned ven zadem, ale to až podle situace. V současné době, kdy mám 2 ssd na straně je to naprosto v pohodě. Procesor do 60°C, grafika do 66°C i po delším hraní.

1222 122
1222 6. 9. 2019 17:27

@GreenT: Myslíte, že je toto normální ? https://imgur.com/a/aGtNMpC https://imgur.com/a/vdcKI7Z
Mě se zdá, že asi moc ne...

JirkaH JIR
JirkaH 6. 9. 2019 17:42

@1222: Taky si myslím, že ne - takže buď ve lhůtě vrátit nebo reklamovat

kamilcze KAM
kamilcze 6. 9. 2019 18:22

@1222: ježiš co furt řešíš, mám to stejne

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 6. 9. 2019 23:01

@1222: To vypadá na vadu z výroby..

kamilcze KAM
kamilcze 6. 9. 2019 23:27

@GreenT: já ji mám taky a stejnou vadu :))) , nevím jak se ty trubice vyrábí, ale je to asi kvůli ohnutí zmáčklé či ? stačilo zakrýt kuskem chladiče a bylo po vadě :)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 6. 9. 2019 23:31

@kamilcze: Tak pak asi v normálu.. :) Těžko říct, zda je tohle OK, ale asi to ničemu nevadí.

1222 122
1222 7. 9. 2019 2:02

@GreenT: No... já bych to raději reklamoval za nový kus.

vršek3 VRŠ

Upgrade GPU s i8400

vršek3 6. 9. 2019 3:33

.

pc beginner PC

...

pc beginner 8. 9. 2019 18:42

Když si čtu recenze a nebo koukám na videa, tak tato karta všem vždy dává 2000Mhz+ bez oc. Mě se toto bohužel neděje... maximální frekvence na kterou jsem se dostal byla 1965Mhz. Mám vadný kus ? Jo a taky vždy, když se zapíná počítač, tak karta zahučí jako když si člověk pořádně oddechne... nezní to moc zdravě...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 8. 9. 2019 18:50

@pc beginner: Vyšší teplota = nižší frekvence. Něco málo udělá i křemíková loterie.
1965 vs 2000MHz je těžko měřitelný rozdíl a stále můžete být rád, že jste dalece nad tím co udává výrobce.
Karta zahučí než se chytne regulace otáček. Dělá to mnoho karet, levných i drahých.

ViddY VID

Co je lepší?

ViddY 15. 9. 2019 13:27

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je tato grafická karta lepší než msi geforce rtx 2070?
Dekuji za případnou odpověď. ViddY

avatar
NEHARIA 15. 9. 2019 13:46

@ViddY: ano, je lepsi

ViddY VID
ViddY 15. 9. 2019 14:00

@NEHARIA: A včem?

ViddY VID
ViddY 15. 9. 2019 14:02

@NEHARIA: Ok, děkuji

ViddY VID
ViddY 15. 9. 2019 14:03

@ViddY: A můžu se jeste zeptat jestli se tato grafická karta vleze do této casy mag vampiric 010

novák1070 NOV

Dostupnost

novák1070 31. 10. 2019 0:36

Dobrý den.
Bude tato karta ještě v nabídce a případně kdy?Pokud ne tak jakou adekvátní alternativu doporučujete:převážně hry v QHD,s AMD 3600.
děkuji za odpověd

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 31. 10. 2019 7:15

@novák1070: Okolo 4.11. máte psáno naskladnění. Případně je skladem Phantom, což je ještě o něco kvalitnější model a je i levnější - https://www.czc.cz/gainward-geforce-rtx-2070-super-phantom-gs-8gb-gddr6/265115/produkt

ViddY VID

Nový pc

ViddY 23. 11. 2019 10:29

Dobrý den, stavím si první pc a nevím jestli ty díly co jsem vybral jsou dobré a jestli mi tam nějaké nechybí. Nevím jestli tam potřebuji vodní chlazení a nebo ty vetraky co jsou už v case budou stačit. A vyplatí se mít G-Sync? Děkuji za případnou odpoved.https://www.czc.cz/264532,220742,265876,264414,241079,215406,223248,239636,202409,265884,247554,244353,202924/kody

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 23. 11. 2019 20:28

@ViddY: Vaše sestava je v pořádku, vodní chlazení je na Ryzen 3600 zbytečnost, postačí např - https://www.czc.cz/silentiumpc-fera-3-he1224-v2/187659/produkt nebo https://www.czc.cz/scythe-scmg-5100-mugen-5-rev-b/226677/produktGrafika co jste vybral není skladem, ale je tu ještě lepší model za stejnou cenu - https://www.czc.cz/gainward-geforce-rtx-2070-super-phantom-gs-8gb-gddr6/265115/produkt Ovšem do prosklené skříně bych volil na efekt spíše - https://www.czc.cz/msi-geforce-rtx-2070-super-gaming-x-8gb-gddr6/271006/produktCo se týče G-Sync tak ten už funguje i na Freesync monitorech při propojení DP kabelem, jen musíte manuálně zapnout v ovladačích, takže by stačil např. tento - https://www.czc.cz/aoc-c24g1-led-monitor-24/248672/produkt HW G-Sync má výhodu bezstarostnosti ale příplatek je velký.Pokud volíte tuto desku, doporučuji si nechat PC sestavit v CZC, jelikož tam nemusí být aktuální bios pro nové procesory. Jestli chcete stavět doma, tyto procesory podporují MAX desky z výroby a volil bych - https://www.czc.cz/msi-b450-tomahawk-max-amd-b450/270238/produkt

ViddY VID
ViddY 24. 11. 2019 9:33

@GreenT: Myslite, že by ta sestava utahla stream? A neznáte jinaci monitor, ale nezahly?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 24. 11. 2019 15:25

@ViddY: Móda zahnutých panelů je bohužel zde a většina kopíruje tento trend. Případně můžete nechat ten Alienware, je to určitě dobrý monitor.Stream sestava zvládne, navíc Nvidia už umí stream přes speciální kodek, kde se ubírá zátěž na procesor a jde to přes grafiku.

l.tomanec L.T

Popis produktu

l.tomanec 17. 3. 2020 10:43

Dobrý den, podle názvu se jedná o verzi rtx 2070 (palit výkonnější 2070 Super označuje jako super Js, nikoliv jako rtx 2070 super jetstream). V popisu produktu ovšem už technické udaje ukazuji ze se jedná o silnější Super verzi. Chtěl bych se jen ujistit, děkuji.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 17. 3. 2020 10:56

@l.tomanec: Jedná se o Super verzi.

Pershing PER

Dotaz na dostupnost

Pershing 13. 5. 2020 5:57

Dobrý den, chtěl bych vědět jestli jestě bude. Předem děkuji za odpověď.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 13. 5. 2020 8:15

@Pershing: Informace ohledně dostupnosti se aktualizují pod produktem, takže jedině sledovat. Případně můžete nahradit např - https://www.czc.cz/gigabyte-geforce-rtx-2070-super-windforce-oc-3x-8g-8gb-gddr6/269490/produkt

Vondracek40 VON

Popis produktu

Vondracek40 16. 6. 2020 23:21

Dobrý den,tento dotaz zde již padl, ale já si chci přesto být stoprocentně jistý, protože buďto je chyba v názvu produktu, nebo v technických parametrech.Řídil jsem se dle oficiálních stránek Palit, kde je grafická karta s označením GeForce RTX™ 2070 Super JetStream pouhá grafika typu RTX 2070.
Podle technických parametrů u této grafické karty se ale jedná spíše o typ GeForce® RTX 2070 SUPER™ JS, kdy by skutečně šlo o grafickou kartu s čipem GeForce RTX 2070 Super.Chci v tom tedy mít jasno, zdali máte špatné technické parametry anebo chybu v názvu. Nerad bych produkt zakoupil a zjistil, že se skutečně jednalo o slabší GeForce RTX™ 2070 Super JetStream (s čipem rtx 2070, nikoliv 2070 SUPER), kdy je ono "Super JetStream" pouze označení pro typ chladiče.Snadno se to pozná díky tomu, že na těchto "slabších" grafických kartách je USB port typu C, zatímco na GPU, s grafickým čipem GeForce RTX 2070 SUPER, nikoliv.Ač vím, že je celý dotaz podám opravdu polopaticky, chci si být jistý, že si produkt nezakoupím s tím, že ho budu za pár dní vracet díky chybným informacím na internetových stránkách.Předem děkuji za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 17. 6. 2020 1:33

@Vondracek40: Dobrý den,
P/N sedí právě k RTX 2070 Super JS http://www.palit.com/palit/vgapro.php?id=3303&lang=enNicméně, obavy mohou být oprávněné, jednomu uživateli se zde stalo, že místo 2x16 GB, které si zaplatil, dostal 2x8 GB, nicméně, jestli se to zde stává 1 za 100 tisíc, tak to asi ještě přeháním s chybovostí.

Vondracek40 VON
Vondracek40 17. 6. 2020 11:18

@derVladimir: Děkuji za okamžitou odpověď.Pokud se tedy skutečně jedná o RTX 2070 SUPER JS, tak je tohle asi nejvýhodnější nabídka GPU s grafickým čipem GeForce RTX 2070 SUPER na českém trhu.Zkusím tedy své štěstí a snad nebudu druhý ze 100 tisíc.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 264532
PALiT GeForce RTX 2070 Super JetStream, 8GB GDDR6
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Extrémně výkonná herní grafická karta v podání PALiT, rozhraní PCIe 3.0 , architektura Turing, frekvence 1815 MHz (boost), 8 GB GDDR6 paměti, 256-bit sběrnice, 1x HDMI, 3x DisplayPort, OpenGL 4.5, DirectX 12, VR Ready, ThunderMaster, NVIDIA: Ansel, G-Sync NVLink a HDR.
Hity z telky Povánoční výprodej