Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666
Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666
3 623 Kč 4 384 Kč 1 613 Kč 1 952 Kč

Všechny komentáře k produktu:Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666

PV1977 PV1

Půjde to tam ??

PV1977 4. 4. 2018 0:54

https://www.czc.cz/1o9sn2bouij4fb16nmco21i2le/seznamAhoj ... bude to ok??Díky za odpověd. pavel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 4. 4. 2018 2:02

@PV1977: Celkově lepší kvalita za stejné peníze: https://www.czc.cz/202873,233801,233539,223206,219941,187659,197468,175654,219755/kody
Skříň a zdroj jsou základ a kvaltiní mohou přežít několik PC sestav.
Konečně přišli desky k netaktovacím procesorům Coffee Lake takže už nemusíš přeplácet za taktovací chipset.
Je lepší vzít SSD s 5letou zárukou - vyšší rychlosti stejně nevyužiješ.
OEM licence Windows se nevyplatí - vezmi přenosnou - mimochodem, na netu se dá koupit levněji.
Další ventilátor nepotřebuješ.
Napájecí kabel nepotřebuješ - je v balení zdroje.
Potřebuješ ještě k něčemu DVD mechaniku? Už roky k ničemu není, pokud nemáš haldu CD které chceš pravidelně přehrávat.

PV1977 PV1
PV1977 4. 4. 2018 10:02

@Natar: tedy .. https://www.czc.cz/asus-prime-b360-plus-intel-b360/233801/produktmyslíte že to tam půjde dát??smysl mé sestavy je mít zatím integrovanou grafiku .. a pak časem dokoupit plnohodnotnou ...a Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666 .. je dobrá volba??díky za odpověd. pavel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 4. 4. 2018 10:35

@PV1977: ohledně ramek, cenově nejlépe ted vychází tyto - při zakoupení 2 ks stále o 150,- levněji a jedná se o 3000Mhz moduly, které pravda sice v této desce nevyužijete, ale co :-))https://www.czc.cz/adata-xpg-gammix-d10-8gb-ddr4-3000-cervena/223347/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 4. 4. 2018 10:36

@PV1977: ohledně desky - pokud nespěcháte, počkal bych, co uvedou ostatní výrobci - třeba takový ASROCK nabídne při podobné kvalitě levnější, nebo za stejnou cenu kvalitněší B360 desku. Jinak sledujte i desky s H370 čipsetem, je možné, že budou stát ze začátku podobně jako B360 a jsou o něco lépe vybaveny

PV1977 PV1
PV1977 5. 4. 2018 10:42

@Usm82: tedy jít do H370 ?? B360 neee???

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 5. 4. 2018 10:53

@PV1977: podle ceny

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 5. 4. 2018 15:16

@PV1977: neříkám, že do B360 nejít. Jen při počátečních nesmyslných a neustálených cenách se může stát, že H370ka bude stát stejně co B360, takže proč nevzít za stejnou cenu desku s vyšší řadou čipsetu :-))

PV1977 PV1
PV1977 5. 4. 2018 22:29

@Usm82: tedy pokud tomu rozumím .. H řada je lepší ..?? Jak moc kvalitativně?? moc do novinek nevidím :(Díky .. pavel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 5. 4. 2018 22:50

@PV1977: V rámci rozlišení chipsetů v podstatě nejde o primární kvalitu – i levnější deska může být velmi kvalitní. Jde o výbavu, kterou chipset umožnuje a konkrétní deska nese – jako např. řadič RAID, možnosti OC (taktování), typy a množství USB a dalších rozhraní apod. Pokud nehledáš žádnou konkrétní funkci, jen základní uživatelské vlastnosti, tak není nutné investovat právě např. do tzv. taktovacího chipsetu Z370, když je k dispozici jednodušší chipset, tzn. jednodušší levnější, ale stejně kvalitní deska. Zjednodušeně řečeno: jednodušší chipset umožňuje udělat kvalitní desku za méně peněz. Je tedy vcelku běžné, že ve stejné ceně je deska s menší výbavou celkově zpracováním kvalitnější než deska s větší výbavou, tzn. že deska B360 může být za stejnou cenu kvalitnější, než deska Z370. :)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 6. 4. 2018 8:53

@Natar: a právě při těch počátečních nesmyslných a neustálených cenách se může stát, že naprosto stejně zpracovaná B360 může stát stejně co H370 :-)) Až se ceny ustálí, tak samozřejmě bude rozdíl v řádech stokorun.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 4. 4. 2018 10:42

@PV1977: Ano, půjde. Patriot mohou být. Jinak viz příspěvky od Usm82

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 4. 4. 2018 10:42

@PV1977: jinak ještě dvě věci - zamyslel bych se nad 200,- příplatkem u zdroj za 620W Seasonic - pokud si v budoucnu dokoupíte třeba GTX1080, tak 500W zdroj to zvládne, ale 620W to zvládne s větší rezervou, čili tišeji, chladněji :-))https://www.czc.cz/seasonic-s12ii-620-620w/75373/produktA ty dvě stovky získáte naprosto v pohodě tím, že místo Fery vezmete Gelid Tornado, který 65W uchladí s prstem v nose - je dimenzovaný až na 160W :-)https://www.czc.cz/gelid-solutions-tornado/230990/produkt

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 4. 4. 2018 10:48

@Usm82: Teď jsou vůbec výhodnější u Seasonic 620W nebo 650W verze. I u Seasonic Focus je rozdíl jen 150,- a ten zdroj vydrží min. 10 let, takže tam už je rezerva za tu cenu jasně na místě.

PV1977 PV1
PV1977 4. 4. 2018 11:54

@GreenT: odkaz na ten konkrétní 650 watt zdroj seas?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 4. 4. 2018 12:01

@PV1977: Jedná se o tento - https://www.czc.cz/seasonic-focus-plus-gold-650w/220742/produkt
To už je zdroj o level výše. Gold certifikace, semi-pasiv chod, 10 let záruka..

PV1977 PV1
PV1977 6. 4. 2018 9:06

@Natar: zdravím .. přenosnou?? vím co to je !ale kde na netu konkrétně??díky pavel.

PV1977 PV1
PV1977 6. 4. 2018 9:07

@Natar: zdravím .. přenosnou?? vím co to je !
ale kde na netu konkrétně??
díky pavel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 6. 4. 2018 9:12

@PV1977: Stačí vygooglit "výhodný software".

Filip Ulrich FI
Anonymní uživatel 21. 7. 2018 0:23

@PV1977: Nebo koupit na aukru

avatar

Ryzen

.926 30. 8. 2018 11:04

Budou tyto ramky fungovat společně s Ryzenem 5 2600?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 30. 8. 2018 20:40

@.926: Ano, ale vhodné vzít >3000MHz s CL <16.

martin.lopasovsky MAR

Podpora

martin.lopasovsky 26. 9. 2018 22:55

Zdravím, chci se zeptat, zda by tyto paměti RAM podporovala deska ASRock B360M Pro4 s procesorem i5-8400 Nebo jestli by byla podpora pro tyto moduly https://www.czc.cz/adata-xpg-gammix-d10-16gb-2x8gb-ddr4-2666-cervena/239880/produkt
Děkuji předem.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 27. 9. 2018 8:39

@martin.lopasovsky: Ano, pasovala.

žalio1 ŽAL

Cena

žalio1 28. 12. 2018 21:02

Až půjdete s cenou na 2200 kč tak to koupím :D. Však nedávno jste měli slevu těchto ramek na 21xx kč tak co zase děláte s 28xx kč. :D

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 4. 1. 2019 16:50

@žalio1: Dobrý den,kdy to prosím bylo a jste si jistý, že to bylo na tomto konkrétním modelu? V cenové historii sjem nenarazil na nic, kde by byla uvedena Vámi zmiňovaná cena.Děkujeme

Jan Pazdernik JAN

Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666

Jan Pazdernik 4. 1. 2019 10:31

Dobrý den, chci se zeptat, zda by tyto paměti RAM podporovala deska ASRock B450M Pro4 s procesorem ryzen 5 2600díky pazdernik

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 4. 1. 2019 10:40

@Jan Pazdernik: Celkem jistě ano, ale vhodné je použít rychlejší a zvýšit výkon.https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-grey-16gb-2x8gb-ddr4-3000/247774/produkt

Jan Pazdernik JAN
Jan Pazdernik 6. 1. 2019 22:47

@Killing joke: Dobrý den,
vámi nabízené paměti určitě fungují, nenašel jsem je v seznamu na stránkách asrock k teto desce, kod paměti je BLS2C8G4D30BESBKdekuji za odpoved Pazdernik

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 6. 1. 2019 23:13

@Jan Pazdernik: Paměti, které v seznamu nejsou fungují na 99% také. Výrobce základní desky nemůže otestovat všechny RAM na trhu.

avatar

Různé RAM

Sandra0 5. 1. 2019 17:43

Dobrý den, je možné zkombinovat různé výrobce? Konkrétně HyperX a tento? Děkuji.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 5. 1. 2019 18:29

@Sandra0: To samozřejmě lze a většinou i úspěšně.
Jen vždy všechny kusy pracují podle parametrů toho nejhoršího, tak abyste si neshodila výkon.
Určitě využijete více než 16GB RAM?

avatar
Sandra0 31. 1. 2019 18:37

@Killing joke: Ne, nevyužiju, proto se ptám :-/ Samozřejmě že využiju 32 GB RAM, kdyby ne tak se na to vůbec nebudu ptát. 16 GB mi nestačí už asi rok, jenže kvůli hrozným cenám jsem to začala řešit až teď kdy se konečně dostávají zase k normálu (resp. takhle nějak mě před dvěma lety stálo původních 16 GB, měla jsem hned koupit 32 a nemusela bych se rok trápit s malým množstvím paměti a řešit to obezličkama). Takže děkuji za starost o mojí peněženku :-) A i za potvrzení že to bude fungovat.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 31. 1. 2019 18:57

@Sandra0: Velmi byste se divila, ale plno lidí chce 32GB RAM na hry a běžné činnosti kde zdaleka nevyužijí ani 16GB, proto se ptám zda jste si jistá. "Kdyby ne, tak se na to vůbec nebudu ptát" tudíž veeelmi často neplatí.
Další části lidí může koupit třeba 64GB, ale brzda je jinde.
Jinak HyperX není výrobce, ale modelová řada (o tolika modelech, že je to přesné asi jako "červené auto"), výrobce je Kingston.

avatar
Sandra0 31. 1. 2019 19:23

@Killing joke: Dobře, beru že jsou takoví lidé, ale já vždycky přesně vím co potřebuji a když mi Windows řeknou že nemají dostatek paměti tak to nevyřeším koupí rychlejšího SSD :-) 64 GB bych si mohla koupit také, moje základní deska to podporuje, ale tolik zatím nepotřebuji, to bude počítám až v příští generaci s DDR5. Takže momentálně je pro mě podle všeho optimální velikost 32 GB a budu mít i jistou rezervu, nebudu se muset omezovat, budu moct vypnout i takové blbosti jako je swap a systém mi už neřekne nedostatek paměti jako se mi to stává teď.
Ano, vím že HyperX je modelová řada, jenže ve skutečnosti je to něco jako Huawei a Honor, před dvěma lety jsem to kupovala jako Kingston, dnes to jako Kingston nenajdu, dnes se nabídne přímo HyperX. Ale to už je slovíčkaření. Důležité pro mě je že tyto paměti mi budou chodit s těmi původními. Že se rychlejší přizpůsobí pomalejším mi je jasné, důležité ale je aby to běželo, abych měla 32 GB a aby to bylo stabilní, jestli to poběží na 2133 nebo 2666 MHz a CL14 nebo 16 není podstatné, rozdíl v rychlosti je dost minimální, při skutečné práci nepostřehnutelný a benchmarky nehraju :-D
U mě je vlastně jediná (relativně) brzda a to jen čtyřjádrový CPU Core i5 7600k, ale nebrzdí zase tak moc a mírné přetaktování na 4500 MHz mi dodalo cca tolik výkonu jako šestijádrová i5. Jinak mám sestavu vyváženou, 3x NVMe SSD (2x v RAID0), 2x staré SATA SSD ale ty teda na některé věci brzdou jsou, ale na hry celkem stačí, vysoce kvalitní základní deska, pro mě přiměřená GPU, jediné co chybí je ta RAM a ta už zítra chybět nebude. Jinak výkon se mi s největší pravděpodobností nezvýší nebo jen neznatelně, jen budu moct vypnout nesmyslný swap, budu moct zvětšit ramdisk a systém nebude mít hlášky o nedostatku RAM a že mám něco vypnout. A práce bude moct běžet z ramdisku namísto "pomalého" NVMe SSD.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 31. 1. 2019 19:31

@Sandra0: Windows mohou hlásit nedostatek paměti z mnoha důvodů. Pokud používáte RAMdisk, tak je i 64GB málo, ale určitě lepší 32GB než 16.
Proč je swap blbost? RAM dojde a pápá.
Jestli to poběží 2133 nebo 2666 a CL14 nebo 16 může být i znatelný rozdíl.
Pokud převádíte videa apod, tak to nepasí ani i5 na 5GHz.
SATA SSD není ve hrách nejmenší brzdou.
Vysoce kvalitní základní deska je leda pro dobrý pocit.
Kupovat RAM kvůli swapu je nesmysl.

avatar
Sandra0 1. 2. 2019 12:51

@Killing joke: Váš názor.

avatar
Petr Růžička - CZC 7. 1. 2019 12:37

@Sandra0: Dobrý den, ano kombinace takovýchto pamětí je možná.

avatar Ověřený GEEK - level 2

Sandr0, o, Sandro

NEHARIA Ověřený GEEK 2. 2. 2019 21:32

kdybys radeji sundala ten sedej nesmysl z tech patriotu, udelala bys lepe

avatar
veverka39 26. 2. 2019 10:16

@NEHARIA: To není šedý nesmysl, to je chlazení...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 26. 2. 2019 10:34

@veverka39: ...které je tam pro parádu.

cz1165 CZ1

Skladem

cz1165 21. 2. 2019 15:11

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kdy budou tyto ramky znovu skladem, už chvíli je sleduji a pořád nic. Děkuji

avatar
veverka39 26. 2. 2019 10:14

@cz1165: 26.2.2019- do 2 dnů :)

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 15. 3. 2019 23:48

@cz1165: Dobrý den,již jsou skladem

Kryštof Tuhý KRY

Kompatibilita s Ryzen 5 (1600X) a MSI B450 Gaming Plus

Kryštof Tuhý 26. 3. 2019 18:58

Dobrý den, někde jsem se dočetl že AMD nepodporuje všechny paměti RAM a u některých se stává že jedou jen na zlomek jejich rychlosti, proto se ptám, zda by mi to dělalo problém, nebo jestli bude všechno Ok? Ještě přikládám svůj košík zda je všechno dobré (grafiku již mám), nebo by jste něco změnily? https://www.czc.cz/241826,198449,209973,220742,233539/kody
Chtěl bych se udržet pod 10 000 bez DPH....
Děkuji, Kryštof Tuhý

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 26. 3. 2019 19:06

@Kryštof Tuhý: Dobrý den, jakou máte grafickou kartu.Základní deska je lepší tato:https://www.czc.cz/msi-b450-tomahawk-amd-b450/241825/produktChladič podobný, ale levnější:https://www.czc.cz/gelid-solution-tornado-verze-b/256826/produktProceosr bych raději volil novější Ryzen 5 2600 s širší podporou RAM.
RAM se využije rychlejší, tak nekupujte pomalou.https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3333/192303/produktCo disky skříň?

Kryštof Tuhý KRY
Kryštof Tuhý 26. 3. 2019 19:12

@Killing joke: Mám AMD rx460 4gb, ale v rozmezí půl roku plánuji upgrade buď na rx580 nebo jinou, která se mi bude líbit... Ale hlavně mi jde o to abych nezjistil že mi to pojede špatně. Jak jsem psal, chtěl jsem se vejít do 10 000 bez DPH, a když počítám co jsem mi poslal tak sw tam nevejdu, a také chci dodržet téma černá červená, proto základní deska. A také jsem chtěl tichý chladič, proto be Quiet! Díky

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 26. 3. 2019 19:35

@Kryštof Tuhý: Tornado není o nic hlučnější než ten co jste vybral :D
Problém je, žep ro RX 460 je i Ryzen 3 1200 dostatečný a RX 580 na hraně.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 233539
Patriot Viper Elite gray 16GB (2x8GB) DDR4 2666
prodloužená záruka
-55%
3 623 Kč 4 384 Kč 1 613 Kč 1 952 Kč
Kvalitní a výkonný paměťový set Patriot Viper Elite, typ DDR4, kapacita 16 GB (2 x 8 GB), frekvence 2666 MHz, časování CL16, napětí 1.2 V.