Patriot VIPER Steel 16GB (2x8GB) DDR4 3000
Patriot VIPER Steel 16GB (2x8GB) DDR4 3000
2 148 Kč 2 599 Kč 1 371 Kč 1 659 Kč

Všechny komentáře k produktu:Patriot VIPER Steel 16GB (2x8GB) DDR4 3000

kočí87 KOČ

Kompatibilita

kočí87 19. 3. 2019 3:24

Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat zda tyto paměti budou kompatibilní s deskou MSI MEG Z390 ACE - Intel Z390
A procesorem i9 9900k
Děkuji za radu :-)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 19. 3. 2019 6:33

@kočí87: To vám nikdo dopředu nezaručí, musíte odzkoušet. U Intelu ale většinou žádné problémy s kompatibilitou nejsou.

jirka022 JIR

Kompatibilita

jirka022 1. 5. 2019 16:27

Pojedou tyto RAMky na základní desce, která podporuje jen frekvenci 2666?

Maru1945 MAR
Maru1945 16. 7. 2019 12:53

@jirka022: Ano, samy se podtaktaktují s nižší latencí, nebo si kupte rovnou DDR4 2666 MHz ... https://www.czc.cz/patriot-viper-elite-gray-16gb-2x8gb-ddr4-2666/233539/produkt

dangerous2706 DAN

DDR4 otázka

dangerous2706 24. 5. 2019 12:01

Dobrý deň,
Mám otázku ohľadom ddr4,premýšlam nad kúpovou a stále sa neviem rozhodnúť.
Otázka znie,je lepšie mať (4x16GB)celkovo 64gb 3466mhz alebo (4x8GB) celkovo 32gb 4400 Mhz.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 24. 5. 2019 12:21

@dangerous2706: dobrý den,tak záleží, k čemu chcete PC používat. Pokud na nějaké pracovní programy, které dokáží efektivně využít více než 32GB RAM, tak je to jasné :-)

dangerous2706 DAN
dangerous2706 25. 5. 2019 9:26

@Usm82: Len Hry + stream :)

avatar
NEHARIA 25. 5. 2019 9:37

@dangerous2706: tak je 64g velkej overkilla 32g za stejnou cenu velky hyreninejspis by stacilo i 16g, ale 32g poresi otazku pameti s velkou rezervouhttps://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-grey-32gb-2x16gb-ddr4-3000_2/259286/produkt
https://www.czc.cz/hyperx-fury-black-32gb-2x16gb-ddr4-3200/233432/produkt

dangerous2706 DAN
dangerous2706 25. 5. 2019 11:54

@NEHARIA: Není výkonnejšie ísť do tých vyšších MHz? Napr 4000? Už keby som volil 32gb není lepšie 4x8gb nech je využití každý slot? ďakujem

avatar
NEHARIA 25. 5. 2019 12:20

@dangerous2706: vetsina desek umi jen dual channel, tam vic modulu prinese jen vic problemu4000mhz prida jednotky procent vykonu a bude to sdat par jednotek tisicikorun navic

avatar

Reálně dosažené frekvence

kwoky 26. 6. 2019 23:25

Jsou tu nějací majitelé vysokorychlostních pamětí Patriot Viper Steel? Rád bych porovnal zkušenosti. Koupil jsem 3733 MHz a dostal jsem z nich stabilně jen 3200 MHz (3333 MHz @ CL 18 končilo zamrzáním v zátěži). Přitom úplně jiné paměti označené jako 3000 MHz jsem dostal stabilně na 3333 MHz @ CL 18 na stejném počítači. A nemůžu pochopit, jak tedy Patriot k těm 3733 MHz došel.

avatar
NEHARIA 26. 6. 2019 23:45

@kwoky: to je holt vzdy tak trochu loterieproto vyrobci desek garantujou jen nizsi frekvence a vyssi oznacujou jako overclockzalezi hodne na desce, ta vubec zminena nebyla, ani verze bios, ani umisteni ve slotecha nekdy muze byt rozdil i mezi dvema jinak temer identickymi pary, nejde vyrobit 100% stejnenicmene, 3333mhz s cl18 je teda bida, to se da poridit levneji a snadneji
https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3333/192303/produktbyla by velka nahoda, kdyby to tu cetl zrovna majitel tech drahych modulu

PLASIL.PETR PLA
PLASIL.PETR 19. 8. 2019 19:29

@kwoky: Na Asus Crosshair Hero VI (x370) + Ryzen 2600 běhají bez problémů na 3200 CL14 př 1.35V. Při vyšších frekvencích s CL14 po pár hodinách memtest najde občas pár chyb. Větší CL jsem nezkoušel - nemá to na této platformě smysl.

avatar
DarkEye 16. 11. 2019 0:37

@kwoky: Jedna sa pravdepodobne o nekompatibilitu medzi ramkami a doskou. Mna to tiez nenapadlo prezriet u mojej dosky, lebo je docela premiova a vuala, nie su podporovane v taktoch ktore som chcel a tak ficim s taktami 3333 a c14

game25 GAM

Dotaz

game25 24. 8. 2019 10:48

Dobrý den, chci se zeptat jestli tyto RAMky pojedou i na platformě AMD.

pospíšil294 POS
pospíšil294 25. 11. 2019 18:56

@game25: Také by mě zajímalo, jestli při použití s grafickou kartou a procesorem od amd a k nim potřebnou deskou bude vše fungovat perfektně a bez obtíží, nebo zda jsou tu některá úskalí díky kterým je lepší vybrat jinak. (mám je na pobočce v ústí zítra pro ně jdu)

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 30. 11. 2019 20:45

@pospíšil294: Dobrý den,fungovat by měly.

schwan2 SCH

Skladem?

schwan2 1. 12. 2019 10:11

Bude zase skladem? Pokud ano, kdy?

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 1. 12. 2019 11:52

@schwan2: Dobrý den,momentálně neznáme termín dodání. Naši dodavatelé žádný neuvádějí

lidik0 LID

Kompatibilita

lidik0 23. 12. 2019 21:46

Dobrý deň, budú tieto ram fungovať na tejto doske / https://www.gigabyte.com/Motherboard/B450-Gaming-X-rev-10#kf / s procesorom ryzen5 3600?

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 23. 12. 2019 23:13

@lidik0: Mělo by to být celkem bezproblémové, Ryzen 3000 už není tak vybíravý jako předchozí generace Ryzenů. Ale za podobné peníze máte 3600/3733 MHz variantu:
https://www.czc.cz/patriot-viper-steel-16gb-2x8gb-ddr4-3600/277748/produkt
https://www.czc.cz/patriot-viper-steel-16gb-2x8gb-ddr4-3733/277749/produktRyzeny mají rády rychlé RAM a právě 3600/3733 MHz je pro ně optimální rychlost RAM.

lidik LID
lidik 24. 12. 2019 12:02

@Khalai: Ďakujem za odpoveď, len som sa stretol s názorom že ram ktoré sú neni na support liste od základnej dosky nebudú s ňou fungovať tak mi zostáva dúfať že keď si ich zakúpim tak mi to pôjde

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 24. 12. 2019 12:36

@lidik: 100% jistotu nemate nikdy. Proto je tu vzdy moznost vraceni zbozi behem 14-denni lhuty.QVL seznamy jsou pouze orientacni. Neni mozne mit desku otestovanou se stovkami ruznych konfiguraci pameti.

avatar

GIGABYTE AORUS Z390 ELITE

RASKOLN1KOV 24. 12. 2019 11:20

Dobrý den, budou fungovat na desce GIGABYTE AORUS Z390 ELITE?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 24. 12. 2019 13:18

@RASKOLN1KOV: Neměl by být problém.

cmel0 CME

Naskladnění

cmel0 31. 12. 2019 11:48

Mohu se prosím zeptat kdy tento produkt bude znovu na skladě? Mám objednanou PC sestavu a v objednávce mám 0 ks blokováno, takže to znamená, že mám produkt objednaný, ale není teď na skladě?
Předem děkuji za odpověď.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 31. 12. 2019 12:02

@cmel0: Ano, nejsou, ale klidně můžete koupit pomalejší a ručně je nastavit na hodnotu těchto, jelikož stejně musíte RAM ručně nastavovat.

Trught TRU
Trught 11. 1. 2020 11:12

@Killing joke: Dobrý den co když se objednávka již nedá změnit? Bylo nakoupeno na úvěr. Nezbývá než čekat?

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 11. 1. 2020 11:32

@Trught: Dobrý den, kontaktujte CZC a jistě to nějak domluvíte.

brindzak106 BRI

Kompatibila

brindzak106 3. 1. 2020 20:03

Dobrý den, budou tyto paměti fungovat s deskou ASUS TUF 270 Mark1 s procesorem I7 7700k.

brindzak106 BRI
brindzak106 3. 1. 2020 20:05

@brindzak106: Omlouvám se jsou to tyto paměti.: 16GB DDR4-3866MHz Patriot Viper 4 Steel CL18, kit 2x8GB

Jan Šedivý - CZC JAN
Jan Šedivý - CZC 7. 1. 2020 13:56

@brindzak106: Dobrý den,deska podporuje paměti typu DDR4. Paměti by měly fungovat.

cmel0 CME

Chybí část RAM?

cmel0 14. 1. 2020 18:40

Zdravím, dneska mi přišla nová sestava a nějak se mi nezdá jedna ramka jako kdyby na ni chyběl kryt. Je možné že by se někomu od CZC při skládání PC odloupl kryt a dal to do pc bez krytu ? Tady na obrázku jsou 2 stejné a já to mám takto: https://ctrlv.cz/UstK

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 15. 1. 2020 7:03

@cmel0: Paměti by měli být každopádně vizuálně stejné, takže pokud se vám zdá že něco chybí, pak reklamace.

cmel0 CME
cmel0 15. 1. 2020 20:50

@GreenT: Dnes jsem se díval do case a našel jsem tu druhou část na dně :D, ty železa jsou magnetická, takže se to asi rozpadlo když to dpd doručovalo, ale není to žádný problém, protože to jde znovu spojit.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 16. 1. 2020 7:15

@cmel0: Pak vyřešeno. Dopravci někdy dokáží i horší věci, tak ještě že to odnesl jen pasiv.. :)

channel48 CHA

OC

channel48 9. 2. 2020 21:20

Dobrý den, chci se zeptat co znamená označení OC u těchto ramek. A taky jestli bude v pohodě s touto základní deskou https://www.czc.cz/msi-z390-a-pro-intel-z390/246381/produkt a s procesorem https://www.czc.cz/intel-core-i5-9600kf/252285/produkt ?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 10. 2. 2020 9:38

@channel48: Z390 deska je taktovací, takže stačí zapnout XMP profil a paměti pojedou na dané frekvenci.

channel48 CHA
channel48 10. 2. 2020 15:17

@GreenT: Děkuji za pomoc.

nepko NEP

Frekvence

nepko 20. 3. 2020 23:40

Dobrý den, běží tyto Ram od začátku na 3000mhz nebo si to mám přetaktovat, popřípadě na kolik MHz běží ramky v základu.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 21. 3. 2020 8:23

@nepko: Záleží na jakou desku je dáte a pro chod na jejich frekvenci je pak případně třeba zapnout XMP profil.

nepko NEP
nepko 21. 3. 2020 11:12

@GreenT: Dám je na desku ASRock B450m pro-f.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 21. 3. 2020 11:38

@nepko: Tak ta umožňuje taktování a nastavení pamětí na jejich rychlost. Ale musíte zapnout samozřejmě v biosu A-XMP profil.

pudil20 PUD

3600 MHz s Ryzenem 5 2600 ???

pudil20 26. 3. 2020 11:31

Dobrý den, budou paměti Patriot VIPER Steel 16GB (2x8GB) DDR4 3600 fungovat s procesorem AMD Ryzen 5 2600 u desky Gigabyte B450 Aorus M na taktu 3600 MHz. Bios verze 42g uvádí možnost nastavení pamětí i s taktem přes 4000 MHz. Oficiální support list uvádí jen paměti do 3200 MHz. Nebo je nutné přesedlat na Ryzen 5 3600? Prosím proto o radu.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 26. 3. 2020 12:16

@pudil20: XMP/A-XMP profily nejsou nikdy 100%, je to trochu loterie, jako jakékoliv jiné OC.

bučko6 BUČ

Pc build

bučko6 2. 4. 2020 18:09

Dobrý den,
Jsou vybrané ram vhodné memu pc prosim za radu aby bylo pc ok
https://www.czc.cz/271037,264414,243769,253384,277748,110330,202872,224533,155433,155430,216839,278118/kody

avatar Ověřený GEEK - level 2
derVladimir Ověřený GEEK 2. 4. 2020 22:24

@bučko6: Dobrý den,
desku určitě MSI B450-A Pro za stejnou cenu (lepší napájení a zhruba stejná výbava).Zvážil bych, jestli vzít Sapphire Radeon RX 5700 XT Nitro+, je to skvělá karta s více než dobrým poměrem cena/výkon. Pokud funguje (RX 5700 XT jako takový s ovladači) a nemohu za sebe a i za kolegy vůbec garantovat, že zrovna Vy budete mít štěstí a pojede Vám bez problémů či obráceně.Pokud nechcete laborovat s případnými problémy (některé hry nemusí fungovat jak mají, black screeny, pády a tak), které úplně eliminovat nejdou, řešit však ano, je tu tato grafika https://www.czc.cz/palit-geforce-rtx-2070-dual-8gb-gddr6_2/282953/produkt někde o větší kus pozadu (o víc jak 20-25% ne), někde o malý kus pozadu či nastejno.Opět zopakuji, ne každému se to projevuje a chcete-li jít do RX 5700 XT i přes to, co jsem vyjmenoval, není problém.Zdroj by nebylo špatné zvolit Seasonic Core GC-650.

ženožička0 ŽEN

Nejedou na více jak 2133mhz

ženožička0 14. 4. 2020 14:10

Zdravím, pořídil jsem si tyhle RAMky, který byly chvili provozovány společně s i5 6600 a ASRock B150M-HDV, zde jsem nějaký OC neřešil. Dnes mi však dorazil Ryzen 7 2700, ASRock B450M Pro4, a ani za boha nejdou na víc jak 2133mhz. Po načtení XMP “DDR4-3600 17-19-19-39 1.35V” se dostanu do bootloopu, kdy se PC vypíná a zapíná asi 10x dokola, pak opět naběhne s 2133mhz. Nevíte kdokoliv co s tím? Díky za jakoukoliv radu, Ž.

Stojan Jakotyč STO
Stojan Jakotyč 14. 4. 2020 14:28

@ženožička0: Tahle deska umí s jistotou maximálně 3200 MHz. Navíc u Pinnacle je potvrzená funkčnost pouze na 2933 a to při správném zapojení do slotů A2 a B2. https://www.asrock.com/mb/AMD/B450M%20Pro4/#Specification. Takže pokud zkoušíte větší frekvence, nemusí paměti fungovat. Ještě je samozřejmě třeba aktuální BIOS. V tomhle případě 3.50. Další dvě verze se pro Pinnacle nedoporučují.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 14. 4. 2020 14:46

@ženožička0: Dobrý den, aktualizujte bios a nastavte parametry RAM ručně. Frekvenci atd. zvyšujte postupně.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 258703
Patriot VIPER Steel 16GB (2x8GB) DDR4 3000
prodloužená záruka
-36%
2 148 Kč 2 599 Kč 1 371 Kč 1 659 Kč
variant
dodání do Vánoc Skladem Koupit na splátky
Sada kvalitních a výkonných paměťových modulů, typ DDR4, kapacita 2x 8 GB, frekvence 3000 MHz, časování CL18, napětí 1,35 V, pro nejnovější platformy Intel.
Máme pro vás dárky, které skutečně potěší Máme pro vás dárky, které skutečně potěší